jep is hard driver 
Thanks voor de feedback heb wat op mn afmix gelet en hier en daar wat meer eq en wat sounds toegevoegd.Boelie-beatz wrote:Staat genoteerd, kzal er voortaan meer op letten, heeft ook te maken met de plugin die ik gebruik voor mn kicks en basses (sytrus) die heeft heel snel de neiging tonen op 1 volume weer te geven ook al zit met de envelope te spelenZygoma wrote:Nou je kick heeft niet echt een envelope, je hebt zeg maar de punch en daarna blijft de klank vrijwel gelijk.Boelie-beatz wrote:@Zygoma Thanks voor je comment maninderdaad zitten er nog die verbeterpuntjes in, waar ik nu hard aan het werk mee ben. Maar zou je misschien kunnen uitleggen wat precies aan de kick je niet lekker vind? Ik ben namelijk wel benieuwd wat dat dan kan zijn
maar nogmaals bedankt voor je compliment man![]()
Kort gezegd: je tail is te langmaar ik wil wel zeggen dat ik het tot nu toe de beste vst vind om kicks mee te maken, helemaal reverse basses gaat supermakkelijk
![]()
@dutchiedutch: je rauwe dingetje klinkt best lekker, je moet alleen nog wel wat aan de geluidskwaliteit doen
@thijnttjuh120: ik vind die wobbling synth echt vet en die kick is lekker man! misschien nog af en toe nog een hogere pitchkick erin (gewoon van die hits) maar ben benieuwd naar de full track man
http://www38.zippyshare.com/v/31625449/file.html
Zo beter al?
Btw luister op HD rechtsboven klikken