Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 12:57 

Hardtraxx Elite

jep is hard driver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:21 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
Zygoma schreef:
Boelie-beatz schreef:
@Zygoma Thanks voor je comment man :D inderdaad zitten er nog die verbeterpuntjes in, waar ik nu hard aan het werk mee ben. Maar zou je misschien kunnen uitleggen wat precies aan de kick je niet lekker vind? Ik ben namelijk wel benieuwd wat dat dan kan zijn xd
maar nogmaals bedankt voor je compliment man :)

Nou je kick heeft niet echt een envelope, je hebt zeg maar de punch en daarna blijft de klank vrijwel gelijk.
Kort gezegd: je tail is te lang ;)

Staat genoteerd, kzal er voortaan meer op letten, heeft ook te maken met de plugin die ik gebruik voor mn kicks en basses (sytrus) die heeft heel snel de neiging tonen op 1 volume weer te geven ook al zit met de envelope te spelen :/ maar ik wil wel zeggen dat ik het tot nu toe de beste vst vind om kicks mee te maken, helemaal reverse basses gaat supermakkelijk :woot:

@dutchiedutch: je rauwe dingetje klinkt best lekker, je moet alleen nog wel wat aan de geluidskwaliteit doen ;)

@thijnttjuh120: ik vind die wobbling synth echt vet en die kick is lekker man! misschien nog af en toe nog een hogere pitchkick erin (gewoon van die hits) maar ben benieuwd naar de full track man :thumbup:

Thanks voor de feedback heb wat op mn afmix gelet en hier en daar wat meer eq en wat sounds toegevoegd.

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/31625449/file.html[/zippy]

Zo beter al?

Btw luister op HD rechtsboven klikken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:16 

Hardtraxx Newbie

Imation schreef:
0l1v3r schreef:
Keertje iets anders :)

bijna een kopie van Pretty Lights, heb je hem daar ook van? ;)

Nope,
ik heb dat gitaarstukje gesampled van een oud nummer(1968)
http://www.youtube.com/watch?v=eeuVS6vnN7w
Wist niet dat er andere versies van gemaakt waren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:12 

Hardtraxx Newbie

Hier ben ik nu een beetje mee bezig

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:00 

Hardtraxxer

artic raw schreef:

Lol hoe lange opbouw wil je hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:34 

Hardtraxx Newbie

Dutchiedutch schreef:
artic raw schreef:

Lol hoe lange opbouw wil je hebben?

Ja ik weet het, ben er ook nog mee bezig! moet alleen ff goede vocals hebben voor dat lange gedeelte of idd wat kortere opbouw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:11 

Hardtraxx Addict

Ook met een vocal zou ik de opbouw korter of in ieder geval meer afwisselend maken. Stukjes met cutoff naar beneden van de main lead en dan wat pluck geven en dan nog een synth toevoegen (piano ofzoiets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:44 

Hardtraxxer

Citaat:
Zo beter al?

Btw luister op HD rechtsboven klikken :whistle:

ja klinkt al beter, misschien dat je nog wel moet kloten met je geluidspositie, het klinkt nu nog wle een beetje "abstract" met panning van de synths & samples kan je al veel bereiken, blijf het wel een lekker stukkie vinden hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:01 

Hardtraxxer

artic raw schreef:

probeer je kick nog wat beter te maken :)
hier een track waar ik aan bezig ben, zeg me wat jullie ervan vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:28 

Hardtraxx Elite

synth vind ik vrij lastig maar over de kicks ben ik wel tevreden

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:43 

Hardtraxxer

Gondrez schreef:
artic raw schreef:

Het begin van een screech is er ;) alleen moet je wat meer eq'en en wat distorten en reverb, je kick vind ik eerlijk gezegd niet mooi, je breakdown melo vind ik opzich wel aardig, kmis wel die claps op de achtergrond daar, die aangeven dat er wat zit aan te komen..

probeer ook wat met je synth te doen, hij wordt op een gegeven moment een beetje saai, voeg wat extra effectjes en geluidsjes toe en dan klinkt t al een stuk beter.. Maar nogmaals aan die kick moet je echt nog werken
die synth in de intro/outtro vind ik trouwens echt niks icm met je melodie vind ik het zonde dat je zo'n intro/outro hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:43 

Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
synth vind ik vrij lastig maar over de kicks ben ik wel tevreden

Volg eens een paar tut's over synths. ;) Kick klinkt daarentegen wel oke maar kan nog wat aanpassing gebruiken maar qua kicks heb ik vrij weinig verstand daarvan. :P

[zippy]http://www30.zippyshare.com/v/79354354/file.html[/zippy]

Ik zat eens wat te kloten met een intro, ik probeer zo veel mogelijk drive en afwisseling erin te gooien met vanalle screeches. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:55 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
Gondrez schreef:
artic raw schreef:

Het begin van een screech is er ;) alleen moet je wat meer eq'en en wat distorten en reverb, je kick vind ik eerlijk gezegd niet mooi, je breakdown melo vind ik opzich wel aardig, kmis wel die claps op de achtergrond daar, die aangeven dat er wat zit aan te komen..

probeer ook wat met je synth te doen, hij wordt op een gegeven moment een beetje saai, voeg wat extra effectjes en geluidsjes toe en dan klinkt t al een stuk beter.. Maar nogmaals aan die kick moet je echt nog werken
die synth in de intro/outtro vind ik trouwens echt niks icm met je melodie vind ik het zonde dat je zo'n intro/outro hebt

Thanks voor het advies, ik zal er zeker nog aan werken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:04 

Hardtraxxer

Yow, bedankt voor je feedback :)

pim schreef:
@bass-fucker Gave intro! Je neemt alleen je naam een beetje te letterlijk volgens mij, werk nog wat aan je kick. ^^

@dutchie Ik vind zo'n deuntje zeker gaaf als intro! Dan zou je de sounds wel wat mogen uitwerken, die piepjes bijvoorbeeld mogen wel wat distortion gebruiken.

@sicknezz Leuk, die reverse die pitched. Ik vind de punch wel goed klinken, alleen de tail nog niet zo. Melodietje vind ik ook een beetje standaard, maar dat is smaak ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:12 

Hardtraxxer

Ik ben vandaag weer even bezig geweest met een pitched reverse bass.
En ik heb een melodie nagemaakt van een oud nummer.
Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Feedback is welkom :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:49 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
@CyrilHS
Klinkt lekker, zit een lekkere drive in, probeer eens een wat zwaardere kick?

[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/20782849/file.html[/zippy]
Nieuwe Synth + me laatste kick
Melodiƫn kennen jullie wel :)

Feedback is zeer welkom :clap:

Ten eerste bedankt voor je comment, ik zal binnenkort eens kijken hoe het met een zwaardere kick klinkt! :)

Ten tweede : Om eerlijk te zijn vind ik je synth een beetje saai, probeer hem iets voller te maken enz. Je kick pitcht niet erg lekker dus daar moet ook aan gewerkt worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 22:26 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
@ CyrilHS
Ja klopt, het is ook maar 1 layer, bedankt voor de Feedback
Over me kick, dat klopt, hij is gewoon gepitcht in de Piano Roll, ik heb totaal geen idee hoe anders :$

Ik doe altijd via Edison. Selecteer ik de tail alleen dus niet de punch en dan op time stretch/pitch shift en dan zo verder. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 02:54 

Hardtraxx Addict

Lol. Ik zat wat random op youtube kom ik ineens een bazenbpianomelodie tegen die degene weggaf als FLP.

Ik hoorde er wel iets hardstyles in als je hem aanpast alleen is te laat. Ik heb geen inspiratie :P

Horen jullie er wat in?

[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/23206329/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:32 

Hardtraxx Addict

Ja klopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 14:02 

Hardtraxxer

welk filmpje is dat dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 15:15 

Hardtraxxer

@Thund3r: Melodie klinkt wel fijn, kijken of je er ook een scherpe synth bij kan bouwen.

Was ook met iets bezig, ben er alleen nog niet over uit of ik er mee door ga.
Ben nog niet tevreden over de kick en de synth kan ook nog wel wat aandacht gebruiken.
Hebben jullie nog tips? ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:19 

Hardtraxxer

Dus ik heb eindelijk toestemming om een preview van onze nieuwe track te showen :D ik ben meestal van heel veel previews omdat ik graag tips krijg ( echt een min punt eigenlijk )

maargoed, ik doe een soort van collab met The Distorterz en hier is dan onze "zo uniek mogelijke" intro sneak-peak :D

elke tip word gewaardeerd en gelezen :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:10 

Hardtraxxer

Euhm klinkt wel lekker maar laat die screech langer dure tot het 'rustige trage' stukje :)

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:33 

Hardtraxxer

ben benieuwd wat jullie van dit vinden en wat of ik moet aanpassen om het beter te maken :)
http://www22.zippyshare.com/v/33130233/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:46 

Hardtraxxer

Een flinke tijd niets kunnen doen.. vandaag wat ouwe dingetjes opgepakt.. ivm verhuizing maar met 1 monitor die achter me staat kunnen producen..

Toch benieuwd wat jullie ervan vinden
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner