X
Hardtraxxer
221 posts member since 2011
last seen Jan 2014
@Tijntjuh, klinkt wel leuk! Kick klinkt niet bij het geheel, appart denk ik wel eigenlijk :)
En het is een beetje saai vind ik nadat die break s gedaan!

@DForcer, hij is in ieder geval niet vals, klinkt gewoon wat gek die tonen denk ik!
Enja, lijkt idd wat op Club Bizarre.. Kick komt er btw ook niet echt goed uit vind ik, mag aan gewerkt worden!
Maar al bij al leuke track :)
D
Hardtraxxer
124 posts member since 2012
last seen Oct 2012
@Nijidik Heb de "zeurige" lead idd even wat korter gemaakt ;p klinkt idd beetje geirriteerd zo de heletijd,
@xypes Heb gewerkt aan de kick en wat meer ruimte ervoor gemaakt zodat hij er beter uit komt :)

View on SoundCloud
C
Hardtraxxer
84 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Nijidik wrote:
Chronicle wrote:View on SoundCloud

Stuk vocal + melo ook toegevoegd..
Wanneer kan ik deze release op Fusion kopen? :drool:

Klinkt naar de opbouw toe nogal wat leeg, net als met die hartslagen, daar zou ik nog wat opvulling bij doen als ik jou was, snare of claps of zoiets dergelijks.. Maar voor de rest, heerlijke anti hoor, vocal komt er misschien iets te abrupt op, die van You will die. Heerlijk, uitwerken en demo'tjes verzenden! :thumbsup:
Klopt man ! het mag best wat aangevuld worden.. ik moet ook zeker nog beter afmixxen en masteren want dat wil nog niet zo :P. Thx , it's apreciated appreciated
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Ergere zaterdagmiddag verveling kan niet :lol: :D
http://www18.zippyshare.com/v/68803999/file.html
Last edited by Bas on 21 Jul 2012 16:09, edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Basss27 wrote:Ergere zaterdagmiddag verveling kan niet :lol: :D
View on SoundCloud
Omg wat afschuwelijk die vocals :D
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
http://www27.zippyshare.com/v/75270849/file.html

Helaas door zippyshare is de kwaliteit laag geworden, downloaden voor HQ. :$ Hier pas gisteren mee gestart. Comments/tips? :)
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
CyrilHS wrote:http://www27.zippyshare.com/v/75270849/file.html

Helaas door zippyshare is de kwaliteit laag geworden, downloaden voor HQ. :$ Hier pas gisteren mee gestart. Comments/tips? :)
Screeches en andere sounds klinken wel aardig. De kick mist nog wat kracht in de punch en probeer wat meer subbass eronder te zettten. Persoonlijk vind ik de melodie wat saai en de synth is mij wat te wazig en te dun.

Ben vanmorgen ook maar een begonnen aan een nieuwe plaat, dit is tot dusver de mid-intro. t gaat vooral om de sounds wat de afmix is nog niet in orde. http://www4.zippyshare.com/v/80354402/file.html
S
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2012
last seen Apr 2014
@CyrilHS: Lekker duister :cool: . Screeches klinken goed. De tail vind ik ook goed subbass is niet nodig imo. De punch zou idd krachtiger mogen. Voor de rest sluit ik me aan bij Squid.

@Squid: Klinkt nog erg leeg en lijkt net of er een filter op je kick zit. Sound zouden aardig kunnen klinken als je daar nog flink wat werk in steekt; eqen, reverb, delay enz. Voor de rest vind ik het idee wel leuk.

Zelf ook weer even bezig geweest met een melodie. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :) .

View on SoundCloud
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
@Stryker, het klinkt wel lekker maar het mist nog iets. Ik weet niet wat.
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2012
@Stryker leuke melodie! alleen aan je kick moet nog wel wat gewerkt worden :P wat meer naar voren laten komen en ruimte maken voor je kick :-)

Hier dan een preview van me track "My Style",
Heb nog de afgelopen dagen aan de kick gewerkt en zo klinkt hij in mijn oren goed voor het doen van een "Amateur producer" :-)

Ofcourse is het template door mezelf gemaakt :)

View on YouTube

Comentaar is altijd nog welkom ik werk er nogsteeds aan namelijk :)
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
Squid wrote:Screeches en andere sounds klinken wel aardig. De kick mist nog wat kracht in de punch en probeer wat meer subbass eronder te zettten. Persoonlijk vind ik de melodie wat saai en de synth is mij wat te wazig en te dun.
Stryker wrote:@CyrilHS: Lekker duister :cool: . Screeches klinken goed. De tail vind ik ook goed subbass is niet nodig imo. De punch zou idd krachtiger mogen. Voor de rest sluit ik me aan bij Squid.
Thanks voor de tips mannen!
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
@DForcer je gaat de goede kant op, melo is een beetje vaag maar klinkt verder wel oke ;)

hier een stukje hardstyle van mij, kick is niet zo goed, maar is de enige beetje fatsoenlijke die ik heb gemaakt... :P

View on SoundCloud

ook voor de fun wat house gemaakt:

View on SoundCloud
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
Socializerz wrote:@ CyrilHS: Kick is een beetje appart, maar lekker! Goeie screeches, plaat steekt goed in mekaar :thumbsup:
Thanks! Maat van me heeft een betere kick die wij gaan gebruiken. Deze heb ik gewoon laatst gemaakt omdat ik nieuwe dingen aan het uit proberen was! :) Verder denk ik wel dat hij ook mij kan helpen met deze kick.
G
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Jan 2020
tijntjuh120 wrote:@DForcer je gaat de goede kant op, melo is een beetje vaag maar klinkt verder wel oke ;)

hier een stukje hardstyle van mij, kick is niet zo goed, maar is de enige beetje fatsoenlijke die ik heb gemaakt... :P

View on SoundCloud

ook voor de fun wat house gemaakt:

View on SoundCloud
kick valt nog mee hoor :), de rest zal wel komen ikzelf ben ook al lang aan het knoeien met kicks xD
http://www2.zippyshare.com/v/35397007/file.html hier een remix van Avicii - Fade Into Darkness waar ik aan bezig ben :)
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
View on SoundCloud

Ik heb in het verleden een aantal melodien gemaakt.
Maar welke vinden jullie het beste?
Feedback is ook welkom. :)
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
dforcer, afgeleid van club bizarre remix? :P daar doet ie me gelijk aan denken.. geen verkeerde melo, alleen ff wennen..
Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
Sicknez wrote:View on SoundCloud

7 en 5 vind ik wel leuk klinken alleen vind ik dat 5 een beetje op dark oscillators - nero lijkt, dus ik zou hem nog wat aanpassen zodat dat niet niet zo opvalt..

heb zelf ff wat in elkaar gezet, zit onder andere een nieuwe kick van me onder ;)

http://www52.zippyshare.com/v/49591437/file.html

ff downloaden voor de quality! :thumbup:
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
wildenberg wrote:

7 en 5 vind ik wel leuk klinken alleen vind ik dat 5 een beetje op dark oscillators - nero lijkt, dus ik zou hem nog wat aanpassen zodat dat niet niet zo opvalt..

heb zelf ff wat in elkaar gezet, zit onder andere een nieuwe kick van me onder ;)

http://www52.zippyshare.com/v/49591437/file.html

ff downloaden voor de quality! :thumbup:
Is hoor een kleine gelijkenis, naar niet super veel. :P
Ik zal er aan verder werken, thanks!
B
Hardtraxxer
166 posts member since 2012
last seen Feb 2017

die 8ste melodie :love: die is vet!!
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2012

Zitten een paar leuke tussen! :) 5de vindk wel wat hebben imo :P

Gister/Vandaag weer melodie gemaakt en beetje uitgewerkt :) hoor graag wat er beter kan :P

View on SoundCloud
E
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2011
last seen Aug 2014
DForcer wrote:

Gister/Vandaag weer melodie gemaakt en beetje uitgewerkt :) hoor graag wat er beter kan :P

View on SoundCloud
De Melo is goed en de lead ook, maar de kick wel wat werk nodig bij lagere tonen ;)

Dit is het main part van mijn laatste track, het misschien wordt relesed, wat denk je?

View on SoundCloud
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
DForcer wrote:

View on SoundCloud
De lead is een rechtstreekse copy van Technoboy - Vanilla Sky ;) !
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2012
Basss27 wrote:
DForcer wrote:

View on SoundCloud
Melodie is ook nog totaal niet af ;) ga hem helemaal omgooien wil hem alleen als basis beetje gaan gebruiken :)
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2012
Basss27 wrote:
DForcer wrote:

View on SoundCloud
Melodie is ook nog totaal niet af ;) ga hem helemaal omgooien wil hem alleen als basis beetje gaan gebruiken :)

Inmiddels weer met een nieuwe track begonnen :-)

View on SoundCloud
R
Hardtraxxer
85 posts member since 2012
last seen Feb 2015
@DForcer lead is mooi ! synth mag nog iets voller.. maar klinkt lekker!

mijn werkje waar ik al een tijdje mee bezig ben :). iemand nog tips?

View on SoundCloud