@Casey Als je begint met een 909 kick dan moet je wel zorgen dat hij lang genoeg is voordat je de distortion etc. erop zet 
View on SoundCloud
Graag jullie feedback!
Ik twijfelde nog om iets over die van jou te zeggen.. maar er valt niet veel op aan te merken.. enkel dat ik je vorige stuff veel vetter vond.. Maar dat vond ik niet echt de moeite waard.. had weinig tijd om de rest te checkenCase Dj wrote:Wij horen niet zo gek veel totdat jij feedback op anderen geeft
breakje voor het 2de stuk kicks komt krijg ik een beetje een wasted pinguinz feeling van.. Dats geen slecht teken..Sicknez wrote:View on SoundCloud
Graag jullie mening over melodie.
Met de opbouw van de track en de kicks ben ik nog mee bezig
Kvind deze echt heerlijk
Ok thanks. Verder nog tips?Chronicle wrote:breakje voor het 2de stuk kicks komt krijg ik een beetje een wasted pinguinz feeling van.. Dats geen slecht teken..Sicknez wrote:View on SoundCloud
Graag jullie mening over melodie.
Met de opbouw van de track en de kicks ben ik nog mee bezig
Te veel compressie, te veel laag in de lead. Mag misschien ook nog wat meer hoog in de lead en wat meer mid en hoog in de kick
Er zit veel te veel laag in je lead. je kick komt er amper bovenuit qua bass. je moet gewoon rond de 140hz naar beneden filter zodat je kick alle ruimte heeft. hier kan je natuurlijk wat mee spelen totdat het voor jou goed klinkt.Casey wrote:@Boele-beatz en @Stain Bedankt voor jullie hulp, en het is geen hardkick10 en geen sample. Ksnap alleen niet wat jullie met de Lead bedoelen wat daar mis mee is.
Alweer bedankt, waar staat dat ding waar je dat kan veranderen in Fl 10?Case Dj wrote:Er zit veel te veel laag in je lead. je kick komt er amper bovenuit qua bass. je moet gewoon rond de 140hz naar beneden filter zodat je kick alle ruimte heeft. hier kan je natuurlijk wat mee spelen totdat het voor jou goed klinkt.Casey wrote:@Boele-beatz en @Stain Bedankt voor jullie hulp, en het is geen hardkick10 en geen sample. Ksnap alleen niet wat jullie met de Lead bedoelen wat daar mis mee is.
Wanneer kan ik deze release op Fusion kopen?