Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:10 

Hardtraxxer

rummeltje schreef:
@DForcer lead is mooi ! synth mag nog iets voller.. maar klinkt lekker!

mijn werkje waar ik al een tijdje mee bezig ben :). iemand nog tips?

Lead gebaseert op pirate's of the carribean main theme? :) Klinkt goed hoor:P

Je mag er wel nog wat meer reverb op zetten en je kick mist wat bass, hoor hem hierdoor ook bijna niet pitchen :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:20 

Hardtraxxer

DForcer schreef:
rummeltje schreef:
@DForcer lead is mooi ! synth mag nog iets voller.. maar klinkt lekker!

mijn werkje waar ik al een tijdje mee bezig ben :). iemand nog tips?

Lead gebaseert op pirate's of the carribean main theme? :) Klinkt goed hoor:P

Je mag er wel nog wat meer reverb op zetten en je kick mist wat bass, hoor hem hierdoor ook bijna niet pitchen :-)

haha klopt vond het wel leuk klinken.
meer bass op de tail van de kick ? ik ga nu meteen tweaken:P. het lukt mij nooit om lekker te pitchen ik doe het in logic 'ultrabeat' maar volgens mij doe ik het helemaal verkeerd;P.

bedankt voor je reactie!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:18 

Hardtraxx Newbie

@rummeltje: je kick is vals. Kick klinkt ook nog erg rommelig. Denk ook als je een soort van remix van pirates of the caribbean doet dat je de melodie een stuk interessanter kan maken. Ik zou ook een andere synth pakken, of de hele melodie een hele octaaf lager zetten. Klinkt namelijk nogal schrel in de oren. Voor de rest vind ik het idee wel leuk ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:12 

Hardtraxxer

Stryker schreef:
@rummeltje: je kick is vals. Kick klinkt ook nog erg rommelig. Denk ook als je een soort van remix van pirates of the caribbean doet dat je de melodie een stuk interessanter kan maken. Ik zou ook een andere synth pakken, of de hele melodie een hele octaaf lager zetten. Klinkt namelijk nogal schrel in de oren. Voor de rest vind ik het idee wel leuk ;) .

Ja idd gwn een remix zou het intressanter en leuker laten klinken:)

Hier een preview van me track, heb er nog aardig wat aan gedaan sinds de laatste post :-)

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:45 

Hardtraxx Elite

Melodie klinkt goed, maar de kicks vind ik slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:13 

Hardtraxxer

DForcer schreef:
Stryker schreef:

Ja idd gwn een remix zou het intressanter en leuker laten klinken:)

Hier een preview van me track, heb er nog aardig wat aan gedaan sinds de laatste post :-)

Er zit een goeie vibe in je track alleen mag de kick misschien wat harder voor de rest heel goed gedaan :)
, hier een nieuwe track waar ik aan bezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

@DForcer
Het klonkt veelbelovend totdat je kick erin kwam, je kick drukt je melodie weg en je punch wordt ook weggedrukt. Verder klinkt het wel nice, verder uitwerken zou ik zeggen.

@Gondrez
Net als bij DForcer drukken je sounds elkaar elkaar weg, probeer dat eruit te krijgen, je punch is opzich lekker, maar alleen wat zachter tov de rest, verder mag hij ook iets langer.
Je melodie is opzich ook wel nice, maar zoals ik al zei alles worden weggedrukt door elkaar.

Zelf ook na een lange tijd maar weer eens een snippet posten;
http://www65.zippyshare.com/v/73904118/file.html

Feedback is altijd welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:58 

Hardtraxx Addict

@Sjobie, Die punch laat hem goed eruit knallen, tail mag wel iets beter. :thumbup:

Ben een tijdje bezig geweest met de melodie, alleen nou klinken de kicks echt lelijk als ik ze laat pitchen omdat de bass noten veeeels te hoog staan xd En dan krijg je Ploink Ploink stuiter stuiter...
Dus maar een soort van "anti-clmax" van gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 17:03 

Hardtraxxer

sjobie schreef:
@DForcer
Het klonkt veelbelovend totdat je kick erin kwam, je kick drukt je melodie weg en je punch wordt ook weggedrukt. Verder klinkt het wel nice, verder uitwerken zou ik zeggen.

@Gondrez
Net als bij DForcer drukken je sounds elkaar elkaar weg, probeer dat eruit te krijgen, je punch is opzich lekker, maar alleen wat zachter tov de rest, verder mag hij ook iets langer.
Je melodie is opzich ook wel nice, maar zoals ik al zei alles worden weggedrukt door elkaar.

Zelf ook na een lange tijd maar weer eens een snippet posten;
http://www65.zippyshare.com/v/73904118/file.html

Feedback is altijd welkom! :)

Heb dat probleem dus vaker, Iemand een idee hoe dit op telossen is?,

edit:
NVM fruity limiter stond aan en dat was dus het probleem, was hem vergeten uit te zetten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:32 

Hardtraxxer

Heb vandaag alleen een break gemaakt, durf niet goed met aan de climax te beginnen i.v.m. mijn bizarre kut kicks :P

[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/32550633/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 19:53 

Hardtraxx Elite

@hierboven : Klinkt toch beter dan je voorgaande trackjes, maar nog niet voldoende naar mijn gevoel.

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/58921746/file.html[/zippy]

Ben vandaag ook weer bezig geweest met iets nieuws. Tips/comments?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 01:11 

Hardtraxx Veteran

Het begon echt lekker, maar je kick vind ik heel lelijk, sorry :$ Probeer eens een nieuwe versie met een andere kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 01:14 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Het begon echt lekker, maar je kick vind ik heel lelijk, sorry :$ Probeer eens een nieuwe versie met een andere kick :)

Tja, ben niet echt de held in het maken van kicks haha. Moet maat waarmee ik samenwerk me nog mee helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 11:42 

Hardtraxx Newbie

@CyrilHS Ik vind het niet verkeerd klinken alleen mag de kick wel iets voller, hij klinkt nu iets aan de holle kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 11:58 

Hardtraxx Newbie

Dit is mijn eerste track (snippet) hier op hardtraxx, al het commentaar is welkom :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 12:21 

Hardtraxx Elite

ProNax schreef:
@CyrilHS Ik vind het niet verkeerd klinken alleen mag de kick wel iets voller, hij klinkt nu iets aan de holle kant.

Hol? Kan misschien aan de kwaliteit van zippy liggen, geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:00 

Hardtraxx Newbie

ProNax schreef:

Dit is mijn eerste track (snippet) hier op hardtraxx, al het commentaar is welkom :cool:

Vind de intro/outtro het best van je track. Wel leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:43 

Hardtraxxer

ProNax schreef:

Vind de overgang van van de intro op de climax erg netjes.. goede sfeer verandering zonder dat het stoort.. Samples vind ik ook dik.. mischien wat meer effecten en layering ? ik zeg +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:45 

Hardtraxxer

CyrilHS schreef:
@hierboven : Klinkt toch beter dan je voorgaande trackjes, maar nog niet voldoende naar mijn gevoel.

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/58921746/file.html[/zippy]

Ben vandaag ook weer bezig geweest met iets nieuws. Tips/comments?

die scratches mogen wel wat meer op de voorgrond.. layer je screech mischien een beetje ? en haal de hooge plastic frequenties weg.. effectjes erop? Kvind em wel dope ! eminem is altijd goed.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:47 

Hardtraxxer

Intro van mn track afgemaakt.. deze x redelijk afgemixt.. moet ik bij de rest van het geuploade ook nog doen..

Heb graag feedback/kritiek/commentaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:28 

Hardtraxx Veteran

Chronicle schreef:

Intro van mn track afgemaakt.. deze x redelijk afgemixt.. moet ik bij de rest van het geuploade ook nog doen..

All I have to say, wat een heerlijke sfeer leg je neer in die melodie van je intro :worship: Held, ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:31 

Hardtraxxer

Preview van me nieuwe track...Ben alleen nog bezig met het masteren ervan maargoed.
Enjoy!

ps; Kan geen naam ervoor verzinnen iemand maybe een idee een feeling die die erbij heeft ?

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:00 

Hardtraxxer

Heb graag feedback/kritiek/commentaar :D[/quote]

All I have to say, wat een heerlijke sfeer leg je neer in die melodie van je intro :worship: Held, ga zo door![/quote]

Vet :D ! mn reverb plugin stond nog uit xd , :p heb dezelfde link vernieuwd. Thx men! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:14 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
Preview van me nieuwe track...Ben alleen nog bezig met het masteren ervan maargoed.
Enjoy!

ps; Kan geen naam ervoor verzinnen iemand maybe een idee een feeling die die erbij heeft ?

je kan horen dat je weet wat je doet.. Hoor alleen dat er erg veel laag uit je synth is.. Haalt de power weg.. denk als je dat metje meeneemt met de rest van het afmixxen dat het wel goedkomt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:57 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:

Klinkt netjes :)

Heb nog een heletijd aan de kick gewerkt en hoop dat hij zo beter is :)

Ben van plan dit optesturen naar een label, nog geen idee welke dus hoor graag nog feedback als er wat dingen beter kunne!
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner