Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:50 

Hardtraxx Elite

@xypes,

ik wil niet heel lullig doen, maar dit klinkt echt vreselijk. Ik heb even op pauze gedrukt om te kijken of ik niet toevallig 3 liedjes aan had staan, maar dat was niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:06 

Hardtraxx Addict

Idd xypes, het klinkt heel erg rommelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:15 

Hardtraxx Addict

The Indicator schreef:
@xypes,

ik wil niet heel lullig doen, maar dit klinkt echt vreselijk. Ik heb even op pauze gedrukt om te kijken of ik niet toevallig 3 liedjes aan had staan, maar dat was niet het geval.

The same here.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:51 

Hardtraxxer

Klopt wel jongens :)
Dacht het zelf ook maar wou het toch posten.
Zoals ik al zelf aangaf klinkt het heel erg rommelig!

Op naar het volgende dnan maar :D
En wat vonden jullie van de kick?

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:40 

Hardtraxxer

@Xypes
Vind je kick beetje overdistortion, hij heeft ook teweinig bass imo. :p verder is het idd een beetje een rommeltje :) gwn even goed kijken wat je er wel en niet in wil hebben en vaak na luisteren voordat je post :)

Hier nogmaals me preview met een verbeterde kick hoop ik! :)
Ook heb ik nogwat achtergrond sounds/fx toegevoegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 23:55 

Hardtraxx Newbie

Hierbij previewtje van mijn track;)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:15 

Hardtraxxer

@Mysterion, alles klinkt heel erg goed!
Buiten dat als de bass erin komt, die klinkt echt niet goed en mist heel wat distortion & kracht!
Ik zou hier nog veel aan werke :)

gr Xypes

PS: Hier mijn kick appart, deze heeft toch echt niet te weiig distortion ofwel :D?

WAt vinden jullie er zo van dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:33 

Hardtraxx Beheerder

@ xypes
hij heeft wel te veel distortion. + te weinig eq. hij klinkt slap en er zit geen punch in. blijf proberen totdat het wel lukt :D

----------------------------------------------

trackje waar ik vandaag mee begonnen ben. bedoeling is om er een anthem van te maken voor Impulse.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:24 

Hardtraxx Newbie

Case Dj schreef:
trackje waar ik vandaag mee begonnen ben. bedoeling is om er een anthem van te maken voor Impulse.

Hmmm melodie op 1/3 en snare op halve noten, zou dat toch even aanpassen.

Verder leuke melodie, goed begin verder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:03 

Hardtraxx Elite

@casedj je melo klinkt goed, en wat hierboven al gezegd is: de snare's even veranderen :thumbup:

hier 2 nieuwe melodieën van mij, :

EDIT: in eerste melo zit een foutje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:22 

Hardtraxx Beheerder

Thanks. en idd die snares wat een ellende xd ik heb ze er gewoon ff snel ingedaan als opvulling, ik zal ze ff aanpassen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 09:11 

Hardtraxx Newbie

@Tijntjuh120 Beide melodieen zijn eigenlijk veel te complex. Er is niet echt een lijn te ontdekken in het geheel. De 2e heeft het meeste potentie, maar bevat een valse noot... Bewust? Zo ja, dan vind ik 'm niet echt passen:)

Hier een aantal nieuwe melodietjes van mij, gemaakt in Logic met Sylenth1.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 09:49 

Hardtraxxer

prev_melo2 zeker de beste. Keep it up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:40 

Hardtraxx Newbie

tijntjuh120 schreef:
@casedj je melo klinkt goed, en wat hierboven al gezegd is: de snare's even veranderen :thumbup:

hier 2 nieuwe melodieën van mij, :

EDIT: in eerste melo zit een foutje :whistle:

Prima melodieën, alleen in de 2e melodie klinkt de laatste toon vals in mijn oren :P

Zelf ook weer een stukje geproduceerd, ook een melodie:

[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/74927926/file.html[/zippy]

En dit keer ook hardcore waar toch mijn improvisatie het meest ligt haha:

[zippy]http://www8.zippyshare.com/v/62975138/file.html[/zippy]

Feedback zou top zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:08 

Hardtraxx Addict

tomm!c schreef:
Hier een aantal nieuwe melodietjes van mij, gemaakt in Logic met Sylenth1.

Lekkere melodie, synth komt er goed in uit alleen de laatste noot (op 0:07) is net een tikje te kort en de eerste te lang IMO.

Wauw... Gewoon wauw... Hebb0n?

Klinkt ook goed maar is op 0:10 nogal vals :P Verder iets te simpel en te herhalend IMO.

Lekker in een duistere track maar deze synth komt er niet goed in uit. Hier hoor ik meer zo'n schreeuwende Ran-D / Adaro synth in.

Doet me erg denken aan DBSTF's stijl van melodieën maar heeft wat meer variatie nodig.

Al met al, 2 is de beste en ik wil em hebb0n :P
in .mid plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 17:14 

Hardtraxx Newbie

dit is mijn track wat vinden jullie ervan ?
[youtube]3TG6i6hDZw8&feature=plcp[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 17:55 

Hardtraxxer

@DForcer: Vet idee, vind de build best een zomers gevoel hebben! De kick pitcht alleen niet zo lekker, en vind hem ook wat te zacht staan!

@Xypes: Zoals al gezegd werd, er staat veel te veel distortion op. Het is nu meer een hardcore kick zonder punch... Het is in ieder geval veel oefenen!

@CaseDJ: Heel vet gedaan, al zou je de tail van je kick wat langer kunnen maken! Verder wel dik dat je een anthem maakt, ben je gevraagd om dat te doen, of was het meer het idee?

Hier mijn track Extatic, zonder goede mixdown enzo. Het produceer gedeelte is zo goed als klaar, alleen moet ik nog wat puntjes op de I zetten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Grtz,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 21:29 

Hardtraxxer

@Bakker persoonlijk zou ik de synth nog wat krachtiger maken en de punch iets meer naar voren laten komen. Wanneer je de mixdown goed doet is het volgens mij best een lekker trackje :thumbsup:

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met een Remix van Get Hit (Crypsis en Sasha F).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:19 

Hardtraxxer

Bakker Fijnebol schreef:
@DForcer: Vet idee, vind de build best een zomers gevoel hebben! De kick pitcht alleen niet zo lekker, en vind hem ook wat te zacht staan!

@Xypes: Zoals al gezegd werd, er staat veel te veel distortion op. Het is nu meer een hardcore kick zonder punch... Het is in ieder geval veel oefenen!

@CaseDJ: Heel vet gedaan, al zou je de tail van je kick wat langer kunnen maken! Verder wel dik dat je een anthem maakt, ben je gevraagd om dat te doen, of was het meer het idee?

Hier mijn track Extatic, zonder goede mixdown enzo. Het produceer gedeelte is zo goed als klaar, alleen moet ik nog wat puntjes op de I zetten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Grtz,

inderdaad de synth wat meer pit geven, hij ligt er net te ver achter, verder inderdaad de puntjes op de i. een reverb op de synth, zou leuk zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:34 

Hardtraxxer

stukje ouwe snip:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 17:17 

Hardtraxxer

deniax schreef:
stukje ouwe snip:

Vind je screech beetje erg scherp klinken :p

Ben een remix begonnen van de track "Abyss ft. Judge - One Life", De melodie sprak me erg aan en daarom ben ik ermee aan de slag gegaan :) Vocal is van het orginele nummer

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:04 

Hardtraxx Beheerder

Haal het laag eens uit je lead, zo komt je kick er helemaal niet doorheen.

@Bakker

Ik ben ervoor gevraagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:20 

Hardtraxxer

Citaat:
Ben een remix begonnen van de track "Abyss ft. Judge - One Life", De melodie sprak me erg aan en daarom ben ik ermee aan de slag gegaan :) Vocal is van het orginele nummer

Klinkt lekker,
nieuwe edit/remix stukje net mee begonnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:31 

Hardtraxxer

@Casey je kick mist een tail :p

Ben nog ff verder gegaan met de remix, en @caseDj was dat ff vergete haha :) is nu gebeurt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:58 

Hardtraxxer

DForcer schreef:
@Casey je kick mist een tail :p

Ben nog ff verder gegaan met de remix, en @caseDj was dat ff vergete haha :) is nu gebeurt :)

Hoe kan ik dit verbeteren dan? En lekker remix ;)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner