Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:53 

Hardtraxxer

AWESOM-O schreef:
@D-Ruz, Ik vind je leadsound niet zo mooi, misschien wat lagere layers gebruiken! Je kick vind ik wel goed klinken!

Ik ben bezig met een remix van Zany - Worship, al heb ik de midi van dit nummer nog niet kunnen vinden of na kunnen maken.
Hier een klein demo'tje, stel je maar voor dat de melodie dus bijna hetzelfde is als die van het origineel!

Ik werd een beetje ondergesneeuwd, wat vinden jullie er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:01 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Boosterz schreef:
Cruelty schreef:
Luister het zelf nu eerst nog een keer terug.

Is dat in reactie op mij? Zo ja, hoe bedoel je?

1. Je melodie is vals
2. Je kick is geen kick, maar meer een soort klopje op een stoffen kleed. Er zit 0 tail achter en ik hoor geen distortion.

Om maar mee te beginnen. Dan ben ik nog niet eens inhoudelijk op de sounds ingegaan.

Zeg dat dan meteen.. Is mijn eerste productie en heb nog geen ervaring.. Ik ga eens kijken wat ik met je feedback kan! Hoe bedoel je precies dat de melo vals is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:09 

Hardtraxx Addict

Boosterz schreef:
W0uT3R schreef:
Cruelty schreef:
Luister het zelf nu eerst nog een keer terug.

1. Je melodie is vals
2. Je kick is geen kick, maar meer een soort klopje op een stoffen kleed. Er zit 0 tail achter en ik hoor geen distortion.

Om maar mee te beginnen. Dan ben ik nog niet eens inhoudelijk op de sounds ingegaan.

Zeg dat dan meteen.. Is mijn eerste productie en heb nog geen ervaring.. Ik ga eens kijken wat ik met je feedback kan! Hoe bedoel je precies dat de melo vals is?

Nou, zoals ik het zeg. Hij is vals. Je synth kan niet met deze melo, komt gewoon een vals geluid uit. Welke VST's heb je gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:35 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Nou, zoals ik het zeg. Hij is vals. Je synth kan niet met deze melo, komt gewoon een vals geluid uit. Welke VST's heb je gebruikt?

4 layers met Sylenth1. Ik vond de hogere octave juist wel lekker klinken, alhoewel het nog vrij kaal en ruw is. Wat kan ik hiervoor beter gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:38 

Hardtraxxer

AWESOM-O schreef:
AWESOM-O schreef:
@D-Ruz, Ik vind je leadsound niet zo mooi, misschien wat lagere layers gebruiken! Je kick vind ik wel goed klinken!

Ik ben bezig met een remix van Zany - Worship, al heb ik de midi van dit nummer nog niet kunnen vinden of na kunnen maken.
Hier een klein demo'tje, stel je maar voor dat de melodie dus bijna hetzelfde is als die van het origineel!

Ik werd een beetje ondergesneeuwd, wat vinden jullie er van?

Vind je vocal nogal droog, probeer er een beetje achtergrond geluidje bij te doen :)

Hier le preview van me track insanity :) Nog enige tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:41 

Hardtraxx Addict

@DForcer, het klinkt nogal vals. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:45 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
@DForcer, het klinkt nogal vals. xd

echt? o.O, dan zal het wel aan mijn boxen liggen,, word echt tijd voor nieuwe xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:51 

Hardtraxx Beheerder

De kick is zo vals als wat. de melodie kan niet vals zijn, die heb ik namelijk gemaakt. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:53 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
De kick is zo vals als wat. de melodie kan niet vals zijn, die heb ik namelijk gemaakt. :evil:

Ik denk al wat klinkt de melodie vals zeg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:20 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Case Dj schreef:

Haha klopt case is jou melodie! :) vond hem meteen leuk toen ik hem hoorde dus dacht daar ga ik wat mee doen :p maar het is de kick idd, kga er vandaag met me andere boxen aan werken ipv. die simpele logitech boxjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:41 

Hardtraxx Addict

DForcer schreef:
Joeyvg schreef:
Case Dj schreef:

Haha klopt case is jou melodie! :) vond hem meteen leuk toen ik hem hoorde dus dacht daar ga ik wat mee doen :p maar het is de kick idd, kga er vandaag met me andere boxen aan werken ipv. die simpele logitech boxjes :)

Nogmaals, vals is vals. Boxen maken niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:24 

Hardtraxxer

Haha ja oke :p

Tog nog even aan gewerkt vandaag, hoop dat wat beter is nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:30 

Hardtraxx Addict

DForcer schreef:
Haha ja oke :p

Tog nog even aan gewerkt vandaag, hoop dat wat beter is nu?

Haha nee man :P nog steeds is het vals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:32 

Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Hey mensen,

Ik paar jaar terug intensief zitten produceren met Fruityloops, inmiddels is dat alweer een jaar of 4 terug en heb het programam sinds kort weer is gedownload om te kijken hoe het gaat enzo haha :P
Ik heb hierbij 2 midi bestandjes waarin ik heb geprobeerd een melodie te maken, met deze midi kunnen mensen met meer VST en en plugins kijken hoe het klinkt! (ik moet het doen met de standaard zooi in fruityloops) :P ben benieuwd of iemand hier wat mee kan of wat jullie ervan vinden? Dit is puur voor de lol ;)

Melodie 1: http://www9.zippyshare.com/v/51734586/file.html
Melodie 2: http://www17.zippyshare.com/v/67397611/file.html

Alvast bedankt

Iemand hier nog wat mee kunnen doen? ^^
met name melodie 2 klinkt best vet als je hem onder een hardstyle lead gooit! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:51 

Hardtraxxer

@Analoxx Wat klinkt er zo vals dan?, het pitchen van de kick?,
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:00 

Hardtraxx Veteran

DForcer schreef:

Juist. Kijk eens naar de bassline van de melo, op die noten moeten ook je kicks komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:00 

Hardtraxx Addict

DForcer schreef:

Ja, ze pitchen op een hele andere toonhoogte dan je melodie. Dat hoor je toch wel neem ik aan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:06 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
DForcer schreef:

Juist. Kijk eens naar de bassline van de melo, op die noten moeten ook je kicks komen!

De kick's staan al op de bassline van de melodie xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:14 

Hardtraxx Addict

DForcer schreef:
RAW-vizion schreef:
DForcer schreef:

De kick's staan al op de bassline van de melodie xD

Gebruik een tuner,

Is al heel vaak verteld op dit forum maargoed :P

Als jou kick op C5 staat, wil dat niet zeggen dat hij echt C5 is, dus gebruik een tuner (Gtune) en kijk dan op welke noot hij echt staat en ga hem dan goed pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:43 

Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Analoxx schreef:
Hey mensen,

Ik paar jaar terug intensief zitten produceren met Fruityloops, inmiddels is dat alweer een jaar of 4 terug en heb het programam sinds kort weer is gedownload om te kijken hoe het gaat enzo haha :P
Ik heb hierbij 2 midi bestandjes waarin ik heb geprobeerd een melodie te maken, met deze midi kunnen mensen met meer VST en en plugins kijken hoe het klinkt! (ik moet het doen met de standaard zooi in fruityloops) :P ben benieuwd of iemand hier wat mee kan of wat jullie ervan vinden? Dit is puur voor de lol ;)

Melodie 1: http://www9.zippyshare.com/v/51734586/file.html
Melodie 2: http://www17.zippyshare.com/v/67397611/file.html

Alvast bedankt

Iemand hier nog wat mee kunnen doen? ^^
met name melodie 2 klinkt best vet als je hem onder een hardstyle lead gooit! :P

Zal eens kijken of ik er iets mee kan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:54 

Hardtraxxer

Heb nu GTune gebruikt om de kick op de juiste noot te plaatsen :p

Hopelijk nu wel beter zo? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:12 

Hardtraxx Addict

DForcer schreef:

Helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:44 

Hardtraxx Elite

Noten kloppen wel, maar die tail klinkt echt nog veel te droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 03:34 

Hardtraxxer

DForcer schreef:

Naar mijn mening heeft het een iets te veel 'kermis gehalte'. Het klinkt allemaal net iets te blij eigenlijk. Verder staat je synth te hard heb ik het gevoel want hij clipt een beetje daardoor komt de kick er ook nie echt goed uit.

---------------------------------------------------------------------------

Flinke tijd geleden dat ik hier wat gepost heb maar ik ben met een maat van me een nieuwe alias begonnen namelijk Annulate.

Het is nog maar een concept van een intro nog niet echt heel veel aan gedaan op de sounds na dan. Ben er zelf zeer tevreden over tot nu, vooral met de kick. Hoor graag van jullie wat er verbeterd kan worden naar jullie mening :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:34 

Hardtraxxer

@Die G-Tune klopt wel maar klinkt nog helemaal niet zo lekker :(

@Vandalize: Kick klinkt lekker maar mist nog heel wat. Moet meer bass in komen dan klinkt ie voglens mij heel lekker!

Hier ook een nieuwe van mij:

WAt vinden jullie ervan?
Bassen zijn heel goed alleen komen er niet echt uit in het liedje...

gr Xypes
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner