Ik werd een beetje ondergesneeuwd, wat vinden jullie er van?AWESOM-O wrote:@D-Ruz, Ik vind je leadsound niet zo mooi, misschien wat lagere layers gebruiken! Je kick vind ik wel goed klinken!
Ik ben bezig met een remix van Zany - Worship, al heb ik de midi van dit nummer nog niet kunnen vinden of na kunnen maken.
Hier een klein demo'tje, stel je maar voor dat de melodie dus bijna hetzelfde is als die van het origineel!
View on SoundCloud
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Zeg dat dan meteen.. Is mijn eerste productie en heb nog geen ervaring.. Ik ga eens kijken wat ik met je feedback kan! Hoe bedoel je precies dat de melo vals is?W0uT3R wrote:1. Je melodie is valsBoosterz wrote:Is dat in reactie op mij? Zo ja, hoe bedoel je?Cruelty wrote:Luister het zelf nu eerst nog een keer terug.
2. Je kick is geen kick, maar meer een soort klopje op een stoffen kleed. Er zit 0 tail achter en ik hoor geen distortion.
Om maar mee te beginnen. Dan ben ik nog niet eens inhoudelijk op de sounds ingegaan.
Nou, zoals ik het zeg. Hij is vals. Je synth kan niet met deze melo, komt gewoon een vals geluid uit. Welke VST's heb je gebruikt?Boosterz wrote:Zeg dat dan meteen.. Is mijn eerste productie en heb nog geen ervaring.. Ik ga eens kijken wat ik met je feedback kan! Hoe bedoel je precies dat de melo vals is?W0uT3R wrote:Cruelty wrote:Luister het zelf nu eerst nog een keer terug.
1. Je melodie is vals
2. Je kick is geen kick, maar meer een soort klopje op een stoffen kleed. Er zit 0 tail achter en ik hoor geen distortion.
Om maar mee te beginnen. Dan ben ik nog niet eens inhoudelijk op de sounds ingegaan.
4 layers met Sylenth1. Ik vond de hogere octave juist wel lekker klinken, alhoewel het nog vrij kaal en ruw is. Wat kan ik hiervoor beter gebruiken?W0uT3R wrote: Nou, zoals ik het zeg. Hij is vals. Je synth kan niet met deze melo, komt gewoon een vals geluid uit. Welke VST's heb je gebruikt?
-
DHardtraxxer
- 124 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Vind je vocal nogal droog, probeer er een beetje achtergrond geluidje bij te doenAWESOM-O wrote:Ik werd een beetje ondergesneeuwd, wat vinden jullie er van?AWESOM-O wrote:@D-Ruz, Ik vind je leadsound niet zo mooi, misschien wat lagere layers gebruiken! Je kick vind ik wel goed klinken!
Ik ben bezig met een remix van Zany - Worship, al heb ik de midi van dit nummer nog niet kunnen vinden of na kunnen maken.
Hier een klein demo'tje, stel je maar voor dat de melodie dus bijna hetzelfde is als die van het origineel!
View on SoundCloud
Hier le preview van me track insanity
View on YouTube
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
@DForcer, het klinkt nogal vals. 
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
echt? o.O, dan zal het wel aan mijn boxen liggen,, word echt tijd voor nieuwe xDJoeyvg wrote:@DForcer, het klinkt nogal vals.
De kick is zo vals als wat. de melodie kan niet vals zijn, die heb ik namelijk gemaakt. 
-
JHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ik denk al wat klinkt de melodie vals zegCase Dj wrote:De kick is zo vals als wat. de melodie kan niet vals zijn, die heb ik namelijk gemaakt.
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Haha klopt case is jou melodie!Joeyvg wrote:Ik denk al wat klinkt de melodie vals zegCase Dj wrote:De kick is zo vals als wat. de melodie kan niet vals zijn, die heb ik namelijk gemaakt.
Nogmaals, vals is vals. Boxen maken niet uit.DForcer wrote:Haha klopt case is jou melodie!Joeyvg wrote:Ik denk al wat klinkt de melodie vals zegCase Dj wrote:De kick is zo vals als wat. de melodie kan niet vals zijn, die heb ik namelijk gemaakt.vond hem meteen leuk toen ik hem hoorde dus dacht daar ga ik wat mee doen :p maar het is de kick idd, kga er vandaag met me andere boxen aan werken ipv. die simpele logitech boxjes
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Haha nee manDForcer wrote:Haha ja oke :p
Tog nog even aan gewerkt vandaag, hoop dat wat beter is nu?
View on SoundCloud
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Iemand hier nog wat mee kunnen doen?Analoxx wrote:Hey mensen,
Ik paar jaar terug intensief zitten produceren met Fruityloops, inmiddels is dat alweer een jaar of 4 terug en heb het programam sinds kort weer is gedownload om te kijken hoe het gaat enzo haha
Ik heb hierbij 2 midi bestandjes waarin ik heb geprobeerd een melodie te maken, met deze midi kunnen mensen met meer VST en en plugins kijken hoe het klinkt! (ik moet het doen met de standaard zooi in fruityloops)ben benieuwd of iemand hier wat mee kan of wat jullie ervan vinden? Dit is puur voor de lol
Melodie 1: http://www9.zippyshare.com/v/51734586/file.html
Melodie 2: http://www17.zippyshare.com/v/67397611/file.html
Alvast bedankt
met name melodie 2 klinkt best vet als je hem onder een hardstyle lead gooit!
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
@Analoxx Wat klinkt er zo vals dan?, het pitchen van de kick?,
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Juist. Kijk eens naar de bassline van de melo, op die noten moeten ook je kicks komen!DForcer wrote:@Analoxx Wat klinkt er zo vals dan?, het pitchen van de kick?,
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Ja, ze pitchen op een hele andere toonhoogte dan je melodie. Dat hoor je toch wel neem ik aan?DForcer wrote:@Analoxx Wat klinkt er zo vals dan?, het pitchen van de kick?,
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
De kick's staan al op de bassline van de melodie xDRAW-vizion wrote:Juist. Kijk eens naar de bassline van de melo, op die noten moeten ook je kicks komen!DForcer wrote:@Analoxx Wat klinkt er zo vals dan?, het pitchen van de kick?,
-
JHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Gebruik een tuner,DForcer wrote:De kick's staan al op de bassline van de melodie xDRAW-vizion wrote:Juist. Kijk eens naar de bassline van de melo, op die noten moeten ook je kicks komen!DForcer wrote:@Analoxx Wat klinkt er zo vals dan?, het pitchen van de kick?,
Is al heel vaak verteld op dit forum maargoed
Als jou kick op C5 staat, wil dat niet zeggen dat hij echt C5 is, dus gebruik een tuner (Gtune) en kijk dan op welke noot hij echt staat en ga hem dan goed pitchen.
-
JHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zal eens kijken of ik er iets mee kan doenAnaloxx wrote:Iemand hier nog wat mee kunnen doen?Analoxx wrote:Hey mensen,
Ik paar jaar terug intensief zitten produceren met Fruityloops, inmiddels is dat alweer een jaar of 4 terug en heb het programam sinds kort weer is gedownload om te kijken hoe het gaat enzo haha
Ik heb hierbij 2 midi bestandjes waarin ik heb geprobeerd een melodie te maken, met deze midi kunnen mensen met meer VST en en plugins kijken hoe het klinkt! (ik moet het doen met de standaard zooi in fruityloops)ben benieuwd of iemand hier wat mee kan of wat jullie ervan vinden? Dit is puur voor de lol
Melodie 1: http://www9.zippyshare.com/v/51734586/file.html
Melodie 2: http://www17.zippyshare.com/v/67397611/file.html
Alvast bedankt![]()
met name melodie 2 klinkt best vet als je hem onder een hardstyle lead gooit!
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Heb nu GTune gebruikt om de kick op de juiste noot te plaatsen :p
View on SoundCloud
Hopelijk nu wel beter zo? xD
View on SoundCloud
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Helemaal goed.DForcer wrote:Heb nu GTune gebruikt om de kick op de juiste noot te plaatsen :p
View on SoundCloud
Noten kloppen wel, maar die tail klinkt echt nog veel te droog.
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Naar mijn mening heeft het een iets te veel 'kermis gehalte'. Het klinkt allemaal net iets te blij eigenlijk. Verder staat je synth te hard heb ik het gevoel want hij clipt een beetje daardoor komt de kick er ook nie echt goed uit.DForcer wrote:Heb nu GTune gebruikt om de kick op de juiste noot te plaatsen :p
View on SoundCloud
---------------------------------------------------------------------------
Flinke tijd geleden dat ik hier wat gepost heb maar ik ben met een maat van me een nieuwe alias begonnen namelijk Annulate.
View on SoundCloud
Het is nog maar een concept van een intro nog niet echt heel veel aan gedaan op de sounds na dan. Ben er zelf zeer tevreden over tot nu, vooral met de kick. Hoor graag van jullie wat er verbeterd kan worden naar jullie mening
-
XHardtraxxer
- 221 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
@Die G-Tune klopt wel maar klinkt nog helemaal niet zo lekker 
@Vandalize: Kick klinkt lekker maar mist nog heel wat. Moet meer bass in komen dan klinkt ie voglens mij heel lekker!
Hier ook een nieuwe van mij:
View on SoundCloud
WAt vinden jullie ervan?
Bassen zijn heel goed alleen komen er niet echt uit in het liedje...
gr Xypes
@Vandalize: Kick klinkt lekker maar mist nog heel wat. Moet meer bass in komen dan klinkt ie voglens mij heel lekker!
Hier ook een nieuwe van mij:
View on SoundCloud
WAt vinden jullie ervan?
Bassen zijn heel goed alleen komen er niet echt uit in het liedje...
gr Xypes