Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 19:55 

Hardtraxxer

Korey schreef:
@ DForcer: Klinkt een beetje dof, misschien kun je iets beter eq'en. Je synth mag wel wat meer detune en reverb hebben vind ik. De melodie is wel tof.

@ Imation: Ik vind je sounds vet, vooral die synth in de intro. Het mag alleen wat meer opgevuld worden allemaal, t is nog een beetje leeg namelijk. Wat percussie, effecten etc zouden het al wat completer maken.

Ik heb ook eens een keer iets melodieus gemaakt:

Graag feedback! :)

gave melodie! leuke synth. iets warmer EQ'en, en de kick, tjah die klapt er hard op, ik vind m persoonlijk wat minder. en hij staat ook te hard in de mix ;),

hier weer een verdere fase van mijn nieuwe nummer.

feedback ;d

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 21:29 

Hardtraxx Beheerder

Er zit teveel bass in je kick en volgens mij is dat ook een sample. verder klinkt het erg lekker :) zit een leuke sfeer in en vette sounds.

Hier een lead + kick testje. Melodie is van Toneshifterz.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:04 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Er zit teveel bass in je kick en volgens mij is dat ook een sample. verder klinkt het erg lekker :) zit een leuke sfeer in en vette sounds.

mooi :D niet veel op aan te merken, misschien wat meer punch :)

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/51031475/file.html[/zippy] remix waar ik aan bezig ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:45 

Hardtraxxer

@Alleen maar ruis op de track :O?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:54 

Hardtraxx Beheerder

xypes schreef:
@Alleen maar ruis op de track :O?

alles clipt als de hell, maar ff op hd zetten, dat helpt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:53 

Hardtraxx Elite

@casedj
je kick klinkt nog een beetje zwak maar verder niks mis mee!
lead klinkt ook nog een beetje dun, iets meer layeren. :thumbup:

hier mijn nieuwe kick, screeches zijn nog niet helemaal uitgewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:49 

Hardtraxx Elite

Die kick klinkt goed imo, alleen die screech vindt ik nog maar een vaag iets. Ben benieuwd wat het wordt.

Ik heb een poging gedaan tot het namaken van de melo van Timeless..

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/90827031/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:19 

Hardtraxxer

@D-Ruz, Ik vind je leadsound niet zo mooi, misschien wat lagere layers gebruiken! Je kick vind ik wel goed klinken!

Ik ben bezig met een remix van Zany - Worship, al heb ik de midi van dit nummer nog niet kunnen vinden of na kunnen maken.
Hier een klein demo'tje, stel je maar voor dat de melodie dus bijna hetzelfde is als die van het origineel!

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:41 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:

geen sample :) heb deze kick gemaakt om van dat gedram af te zijn van een sample kick hier >.< haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:34 

Hardtraxxer

Axora schreef:
Case Dj schreef:

geen sample :) heb deze kick gemaakt om van dat gedram af te zijn van een sample kick hier >.< haha

welke kick is geen sample tegenwoordig? ik weet niet hoe jij je kicks anders pitched etc xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:23 

Hardtraxx Beheerder

scherp xd en oke nice axora, alleen wat ik al zei er zit teveel bass in filter iets weg rond de 100hz ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:23 

Hardtraxx Elite

Uuh alleen de tail pitchen misschien ;)? Ik maak nog steeds alles los en voor mij werkt dat prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:26 

Hardtraxx Beheerder

Je zult toch een keer op een punt komen dat je je kicks wel moet/zal gaan pitchen. luister naar mijn kick die pitcht goed, beter pitchen lukt niet. (niet om egoistisch over te komen) maar ik pitche eerst ook altijd uit de vst/met 1 sample. maar nu heb ik voor iedere noot 1 sample.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:30 

Hardtraxx Elite

Heb geen probleem met mijn pitches en zoek het niet om het anders te doen, zolang het mooi blijft klinken. Heb op het moment ff geen bewijs helaas..

Over jou kick: je hoogste pitcht klinkt helemaal niet zo mooi, hij is niet vals ofzo maar het wordt op die hoogtes een beetje te veel knalerwt. Beter pitch je ze niet zo hoog(heeft natuurlijk ook met smaak te maken, ik vind het niks al de kicks zoooo hoog gaan), want op lage tonen klinkt hij lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:34 

Hardtraxx Beheerder

Nee maar het gaat ook om het pitchen, wat je al zei, hij pitcht niet vals. daar ging het ook om ik pakte even een melodie met hoge pitch zodat je alle tonen goed kunt horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:36 

Hardtraxx Elite

Dan zijn we het gelukkig met elkaar eens! Ik denk dat het ook te maken heeft met wat voor soort tail je maakt. Ik heb verschillende tails gemaakt die afschuwelijk pitchen, maar de tails die ik op dit moment heb pitchen zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:12 

Hardtraxx Addict

Hey mensen,

Ik paar jaar terug intensief zitten produceren met Fruityloops, inmiddels is dat alweer een jaar of 4 terug en heb het programam sinds kort weer is gedownload om te kijken hoe het gaat enzo haha :P
Ik heb hierbij 2 midi bestandjes waarin ik heb geprobeerd een melodie te maken, met deze midi kunnen mensen met meer VST en en plugins kijken hoe het klinkt! (ik moet het doen met de standaard zooi in fruityloops) :P ben benieuwd of iemand hier wat mee kan of wat jullie ervan vinden? Dit is puur voor de lol ;)

Melodie 1: http://www9.zippyshare.com/v/51734586/file.html
Melodie 2: http://www17.zippyshare.com/v/67397611/file.html

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:50 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
@casedj
je kick klinkt nog een beetje zwak maar verder niks mis mee!
lead klinkt ook nog een beetje dun, iets meer layeren. :thumbup:

hier mijn nieuwe kick, screeches zijn nog niet helemaal uitgewerkt

Meer bas in je kick :)

Ben zelf inmiddels aan iets nieuws begonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:22 

Hardtraxxer

Mijn eerste hardstyle productie from scratch! Gebaseerd op de melodie van Hawk (Dozer, 2009). Ook de kick is zelf gemaakt, is mijn eerste kick ooit zelf gemaakt.. xD

Ik hoor graag hoe ik de lead en/of kick kan verbeteren! Is nu natuurlijk nog vrij basic.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 09:46 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Luister het zelf nu eerst nog een keer terug.

Is dat in reactie op mij? Zo ja, hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:13 

Hardtraxx Addict

Boosterz schreef:
Cruelty schreef:
Luister het zelf nu eerst nog een keer terug.

Is dat in reactie op mij? Zo ja, hoe bedoel je?

1. Je melodie is vals
2. Je kick is geen kick, maar meer een soort klopje op een stoffen kleed. Er zit 0 tail achter en ik hoor geen distortion.

Om maar mee te beginnen. Dan ben ik nog niet eens inhoudelijk op de sounds ingegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:40 

Hardtraxx Newbie

Moet nog wat zwaardere kick in de qlimax, maar die is in progress...
en hij loopt nog niet helemaal lekker, maar mag nog wel wat tijd inzitten voor een eerste nummertje toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:24 

Hardtraxx Addict

artic raw schreef:

Moet nog wat zwaardere kick in de qlimax, maar die is in progress...
en hij loopt nog niet helemaal lekker, maar mag nog wel wat tijd inzitten voor een eerste nummertje toch?

Je kick in de Climax is nogal dof, eigenlijk over het hele project wel. Daarnaast moet je echt wat aan je EQ doen want je schreech klinkt veel te clean t.o.v je kick. In je intro overheerst je kick veel te veel. De geluiden zijn gewoon niet mooi op elkaar afgesteld. Je schreech van 1.22 is veel te hard opeens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:59 

Hardtraxx Newbie

Nuttige informatie, morgen maar weer even aan de slag! tnks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:03 

Hardtraxx Newbie

[/quote]

Fijne kick!
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner