Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 12:35 

Hardtraxx Addict

DForcer schreef:
@noxit15
Klinkt lekker:) alleen je kick is nogbeetje dof :p

@Sephyx leuk idee voor een intro alleen vind je screech wat te scherp ;p

@Imation Leuke sounds zitten erin :-) alleen je kick is ook nog wat dof imp

Ben ooknog wat verder gegaan met me track:

Limiter op je project of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 12:41 

Hardtraxxer

@W0uT3R Nee die staat uit ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 12:48 

Hardtraxx Addict

DForcer schreef:
@W0uT3R Nee die staat uit ;P

Hmm, 't lijkt net of je frequenties afgeknipt worden. Kick komt niet goed naar voren en wordt i.m.o weggedrukt door de synth. Ook is ie net 'n tikkeltje vals als je 'm naar beneden pitched. Synth kan nog wel wat reeverb en layering gebruiken. Je bass overheerst wel heel erg t.o.v je Tok/Punch
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 18:39 

Hardtraxxer

kom maar op met die feedback, graag een beetje specifiek!

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:24 

Hardtraxxer

Eerst zelf feedback geven!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

state91 schreef:

Lekkere melodie, moet alleen nog wat gelayered worden, de kick is nog iets te wild en kan nog wel iets EQ gebruiken
En ik neem aan dat dit een preview is anders zou ik nog een snare/clap toevoegen en een Fade want je kick start zomaar

Verder best knap werk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:34 

Hardtraxxer

Destination schreef:
state91 schreef:

Lekkere lead, moet alleen nog wat gelayered worden, de kick is nog iets te wild en kan nog wel iets EQ gebruiken
En ik neem aan dat dit een preview is anders zou ik nog een snare/clap toevoegen en een Fade want je kick start zomaar

Oke en de lead layeren, bedoel je dan meer mid en lage frequenties. En zelfde bij de kick, wat moet ik precies EQEN, en het is idd een preview! Thx voor je feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:34 

Hardtraxxer

Destination schreef:
state91 schreef:

Lekkere lead, moet alleen nog wat gelayered worden, de kick is nog iets te wild en kan nog wel iets EQ gebruiken

Oke en de lead layeren, bedoel je dan meer mid en lage frequenties. En zelfde bij de kick, wat moet ik precies EQEN, en het is idd een preview! Thx voor je feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:38 

Hardtraxxer

state91 schreef:

Leuk idee, klinkt allemaal nog wel erg dun en pril.. bouw op naar de climax want zo komt hij erg raar in.. en om eerlijk te zijn, vreselijke kickroll..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:57 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Klinkt nog vrij rommelig maar kan leuk worden :).

Vandaag heb ik even een reversed bass gemaakt, en een stukje wannabe early hardstyle :P.

Je bass overheerst een beetje bij je kick :P

Heb me track nog wat verbetert :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 09:25 

Hardtraxxer

@DForcer:

Niet slecht, hele vette melo! De kick is wel een beetje vals, hij pitcht niet helemaal lekker. Vindt hem ook te hard staan, maar als je de track nog ff edit krijg je zeker wat vets!

Ik heb gisteren ook ff snel(in 4 uur) een opzet gemaakt voor een nieuwe track, het idee was dat het lijkt alsof je bij een rockconcert bent, en dan: BAM!

Er moet nog veel gebeuren, ik moet nog vocals schrijven en laten opnemen, maar ik vind het basisidee wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:52 

Hardtraxxer

Bakker Fijnebol schreef:
@DForcer:

Niet slecht, hele vette melo! De kick is wel een beetje vals, hij pitcht niet helemaal lekker. Vindt hem ook te hard staan, maar als je de track nog ff edit krijg je zeker wat vets!

Ik heb gisteren ook ff snel(in 4 uur) een opzet gemaakt voor een nieuwe track, het idee was dat het lijkt alsof je bij een rockconcert bent, en dan: BAM!

Er moet nog veel gebeuren, ik moet nog vocals schrijven en laten opnemen, maar ik vind het basisidee wel vet!

Het idee is opzich wel leuk, vind je reverzed kick ook vet klinken. Maar d'r moet nog een hoop aan gebeuren, t begint ook best snel saai te worden. Probeer nog wat meer met EQ dingen uit te proberen, wat zuiverder te laten klinken, zo kan je laatste kick die ik hoor wat meer mid/hoog gebruiken volgensmij.
Maar de opzet is zeker goed!

Hier wat nieuws van mij, een beetje nieuwe afmix geprobeerd dan normaal. Ook een andere kick.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:21 

Hardtraxx Newbie

Heb weer een opzetje voor een nieuwe track ;) tell me what you think!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:54 

Hardtraxx Beheerder

Die melodie klinkt erg lekker :D vind je lead niet zo fijn qua sound. je kicks klinken wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:55 

Hardtraxxer

@vliet_ben Melodie en synth klinken heel lekker!
er mogen nog wel wat meer effecten in de opbouw vind ik!
Je kick klinkt ook heel netjes ;)

Ben vandaag begonnen met mijn eerste house track :P

[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/26824263/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:18 

Hardtraxxer

@authentic Lekker rustgevend nummertje :)
Goed gebruik gemaakt van fx imo.

Ben zelf hier een poosje mee bezig geweest vandaag.
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/97227110/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:43 

Hardtraxx Newbie

@Authentic klinkt goed man. Mooie volle sounds. Zeker voor een eerste house track!

@Epic kick merk dat je nog niet heel lang bezig bent met produceren van hardstyle. Probeer wat tutorials op te zoeken op youtube. Je kick klinkt te distorted. Probeer wat meer te eq-en. En geef vooral niet op :thumbup: !

Ik heb vandaag een nieuwe intro gemaakt. Zelfde kick gebruikt van een eerdere post van mij alleen de punch wat aangepast.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:45 

Hardtraxx Beheerder

Cruelty schreef:
De Kick is niet zo Epic, er is geen tail.

kan jij nooit eens nuttige feedback geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 00:51 

Hardtraxxer

@stryker:
Sounds zijn dik in orde!
Kick klinkt ook prima, zou alleen nog wat meer punch geven.
Even wat meer power erin ;)

Hier weer een update van me laatste track:

Ben bezig geweest met me main part en break.
Zoek alleen nog wat vette vocals.
Dus kom maar op met feedback en tips over bijvoorbeeld vocals ;)

[zippy]http://www44.zippyshare.com/v/35418308/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 19:11 

Artiest

Stryker schreef:
@Authentic klinkt goed man. Mooie volle sounds. Zeker voor een eerste house track!

@Epic kick merk dat je nog niet heel lang bezig bent met produceren van hardstyle. Probeer wat tutorials op te zoeken op youtube. Je kick klinkt te distorted. Probeer wat meer te eq-en. En geef vooral niet op :thumbup: !

Ik heb vandaag een nieuwe intro gemaakt. Zelfde kick gebruikt van een eerdere post van mij alleen de punch wat aangepast.

Vind deze erg vet gedaan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 19:24 

Hardtraxx Newbie

Thx voor de feedback :thumbup: . Heb ondertussen de punch iets harder gezet en de tail iets zachter. Merk wel dat het mede door de kwaliteit van soundcloud lastiger is om de punch te horen. (goed excuus xd ) maar het is wel zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:30 

Hardtraxxer

@Stryker je kick mist tog wat kracht in de distortion imp :P verder zit het leuk in elkaar!

Ben tog nog verder gegaan met me track ondanks dat ik in center parcs op vakantie was :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:35 

Hardtraxxer

Jongens, ook graag feedback op mijn track!
Anders sneeuw ik onder :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:48 

Hardtraxxer

Imation schreef:
Jongens, ook graag feedback op mijn track!
Anders sneeuw ik onder :cry:

Hahah kzal je helpen ;)

Kvind het leuk klinken alleen is het wel wat te hol, is nu zegmaar alsof je in een zaal aan het luisteren bent :p
Je kick klinkt goed en je screech is ook wel goed, alleen ff zorgen dat het wat minder hol klinkt imp :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 15:32 

Artiest

@ DForcer: Klinkt een beetje dof, misschien kun je iets beter eq'en. Je synth mag wel wat meer detune en reverb hebben vind ik. De melodie is wel tof.

@ Imation: Ik vind je sounds vet, vooral die synth in de intro. Het mag alleen wat meer opgevuld worden allemaal, t is nog een beetje leeg namelijk. Wat percussie, effecten etc zouden het al wat completer maken.

Ik heb ook eens een keer iets melodieus gemaakt:

Graag feedback! :)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner