Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:29 

Hardtraxx Beheerder

er klopt geen kut van je beat xd je hebt gewoon wat random in je pattern geklikt zo klinkt het.
ga maar even joetoepen om te kijken hoe je een goede beat maakt, dit is een chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:34 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
@ Audiotypez: Laat je vocal erin, klinkt nice (bewerk m wel nog iets)
@ Thund3R: Nice melodie, doet me denken aan WP, leuke synth maar ben niet zo weg van je kick
@ Delcone: leuk melodietje maar ik vind die synth niet zo heel erg mooi IMO

hier een testje van mij

:yay:

De klank vind je niet lekker? heb je hem wel gedownload anders klinkt het zwaar crap ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:18 

Hardtraxx Addict

Frazyr schreef:
http://www9.zippyshare.com/v/46380969/file.html
--
Hier effe een testje van mij, preview van m'n nieuwe track.

ps: die reversekicks op het einde even wegdenken..

grtzz

De reverb die je gebruikt op een aantal sound in het begin vind ik niet lekker klinken. Het maakt het niet ruim (iets wat ik wel vind horen bij een reverb) Denk dat je de reverb time wat op moet schroeven.

De kick klinkt ook nog wat alsof hij op een kleine kamer is opgenomen. Hij klinkt hol en lijkt wel een raar soort reverb op te zitten.

Je main melodie vind ik niet pakkend genoeg. De leads mogen van mij ook wel wat voller. Ook klinkt het wat rommelig qua mix.

Audiotypez schreef:
Hier nogeen kleine preview, Weet nog niet zeker of ik de vocal er wel in zal laten, Wat denken jullie?

Volgens mij ben je geinspireerd door Wasted Penguinz ;).

De vocal klinkt nog te droog. Hier mag nog wel een lekkere reverb en delaytje overheen. De vocal is ook niet helemaal mooi opgenomen lijkt mij. Misschien nog wat lekkerder eq-en.

De lead die erbij komt vind ik nog wat te dun. Ik vind de noten ook niet helemaal lekker overlopen. Misschien wat meer glide gebruiken.

De sound mogen nog wel wat meer bewerkt worden. Klinken nog te dun.

De melodie is naar mijn mening ook nog niet helemaal wat het zijn moet. Heb je de sounds gepanned? Het lijkt alsof alles nog recht door het midden staat. Het is belangrijk om de ruimte te gebruiken.

Het geheel mag ook nog wel wat opgevuld worden met wat sounds op de achtergrond.

sjobie schreef:
@Audiotypez

Die vocal kan je er wel inlaten maar dan moet je er wel iets mee doen, hij is zo standaard nu.
Verder is je synth wat aan de dunne kant, probeer nog wat te layeren, verder goed opweg. :thumbup:

Hier weer iets van mijn kant, nieuwe melodie & kick, even snel snel, graag feedback. :)

http://www4.zippyshare.com/v/24847832/file.html

De reverb op de sounds vind ik niet lekker. Lijkt wel badkamerreverb als je begrijpt wat ik bedoel.

Vind het soort kick ook niet bij deze melodie pakken. Zou eerder een vollere kick kiezen.

De sounds kunnen ook wel beter, maar je gaf ook al aan dat het snel snel was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:00 

Hardtraxx Addict

@Delcone: Je lead klinkt te vals. Dit maakt het niet mooi.

Ik kreeg ook even zin om leads te maken. Via zippyshare klinken ze wel heel erg raar, dus download ze om ze fatsoenlijk te kunnen beluisteren.

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/49189588/file.html[/zippy]

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/27691029/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:07 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
@Delcone: Je lead klinkt te vals. Dit maakt het niet mooi.

Ik kreeg ook even zin om leads te maken. Via zippyshare klinken ze wel heel erg raar, dus download ze om ze fatsoenlijk te kunnen beluisteren.

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/49189588/file.html[/zippy]

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/27691029/file.html[/zippy]

Ze komen me beide erg bekend voor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:09 

Hardtraxx Addict

Ja ik heb ook alleen de leads gemaakt. De melodieen zijn play the game en follow your dream van Wasted Penguinz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:12 

Hardtraxx Beheerder

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:11 

Hardtraxxer

Hier nog een preview met kick ditmaal, Ik ga nog aan de kick werken heb er nog niet zoveel aandacht aan besteet, Of vinden jullie hem al bijna goed zo?.

Ik ga verder sowieso de climax wat dikker maken wanneer de kick erbij komt, Moet ff kijken hoe ik dat lekker kan doen, Iemand suggesties hiervoor?.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:42 

Hardtraxxer

Hier een nieuw priject van mij ;) Eerste project met mn nieuwe computer, heb me eindelijk weer een beetje kunnen uileven na een maand zonder pc :D laat maar horen of het iets is, tips zijn welkom! :)

Ps: laatste stuk beetje afgeraffeld, gwn een idee voor introtje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:15 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Audiotypez schreef:
Hier nogeen kleine preview, Weet nog niet zeker of ik de vocal er wel in zal laten, Wat denken jullie?

Laat je vocal wat meer naar voren komen, geef hem (wat meer) reverb/ beetje delay.
En maak je lead wat spannender , het is nou een lang saai stuk als je snapt wat ik bedoel.

het zijn leuke vocals. maar ze zijn al gebruikt,[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PzioaJCHeek&feature=relmfu[/youtube]. tenminste, dat zijn volgens mij dezelfde vocals die die gebruikt.

verder klinkt het wel leuk ja :)

na een lange tijd zonder producties kwam dit er vandaag uitrollen. ben er wel tevreden over. voor een beginnetje :)

alleen het gevoel dat ik de lead al ken? en vooral de 2e,

owja, bij 0.48 zit een rare pitch, die is niet goed mee gerendert.

hoor nu dat die hele render aan t einde niet meer klopt.. maar t gaat om het idee. feedback:)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:38 

Hardtraxx Addict

@Axora, je kick klinkt heel erg bekend. (klinkt iig wel lekker!)

EDIT: Klinkt als een dragonborn kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:05 

Hardtraxxer

Idd nieuwe hhz kick, zelf gemaakt? zo ja vind ik dat best knap :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:08 

Hardtraxxer

ROD schreef:

helaas, sample, via youtube tutorial gekregen. die man krijgt de credits :). neem nooit de dagen om zelf een kick te maken. dat word t laatste wat ik zelf aan mn tracks ga doen.

maar enige feedback? of positieve reacties ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:52 

Hardtraxxer

Hier waar ik vandaag weer aan gewerkt heb, Hoop dat het resultaat van de kick beter is dan eerst :P, Ik weet het van de lead dat het lijkt of er attack opzit en hij word beetje weg gedrukt, daar moet ik nog ff aan werke :)

EDIT: Heb hem nu wat aangepast, Is hopelijk beter zo :) Iemand die nog foutjes hoort? of niet lekker klinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:10 

Hardtraxxer

Axora schreef:
ROD schreef:

helaas, sample, via youtube tutorial gekregen. die man krijgt de credits :). neem nooit de dagen om zelf een kick te maken. dat word t laatste wat ik zelf aan mn tracks ga doen.

maar enige feedback? of positieve reacties ;p

wat?! niet je eigen kicks maken?! DAAR DRAAIT HET JUIST OM!, als je dat eenmaal onder de knie hebt wordt het alleen maar leuker en dan ben je gwn pro :P Sample kicks zijn gwn het toppunt voor noob. hoewel die van jou nog wel goed is hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:59 

Hardtraxx Beheerder

geen feedback meer voor meneer axora, sample kicks worden niet toegestaan in de PRODUCERS corner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:20 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
geen feedback meer voor meneer axora, sample kicks worden niet toegestaan in de PRODUCERS corner.

nou nou, dat is wel heel kinderachtig. er is een apart topic voor kicks :).
en dr zijn meer varianten van producen, waaronder sounddesign, en arrangement. maargoed,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:23 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:23 

Hardtraxxer

Axora schreef:
Case Dj schreef:

en dr zijn meer varianten van producen, waaronder sounddesign, en arrangement. maargoed,

sample kicks hoort bij de variant noob zijn........DUS GA JE EIGEN KICKS MAKEN! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:34 

Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
Axora schreef:
Case Dj schreef:

sample kicks hoort bij de variant noob zijn........DUS GA JE EIGEN KICKS MAKEN! :thumbup:

en bij het moeilijkste deel, dus om daar nu eerst 100 uur aan uit te geven. ben ik liever bezig met de rest.,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Ga deze discussie lekker; algemeen/discussie-topic-t11071-675.html daar voeren.
Komop zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:36 

Hardtraxx Addict

Axora schreef:
Axora schreef:
Case Dj schreef:

en bij het moeilijkste deel, dus om daar nu eerst 100 uur aan uit te geven. ben ik liever bezig met de rest.,

die 100 uur moet je er uiteindelijk toch instoppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:19 

Hardtraxxer

dat gaat ook gebeuren. maar het is niet echt motiverend om de eerste honderd uur. alleen maar kicks te horen die nog nergens naar klinken. afwisseling ;)

maargoed, ik hoef geen discussie. als mensen hier kinderachtig gaan doen, prima. ik vraag ook maar gewoon om feedback, en niet eens over de kick :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 08:21 

Hardtraxx Veteran

De kick is het begin van Hardstyle, zonder kick, geen Hardstyle... Maargoed, de laatste generatie die boeit dat kennelijk niet.. :')
Je track kan nog zo goed zijn, maar zonder goeie kick, kom je nergens. En met een gejatte kick kom je al helemaal nergens en bouw je alleen maar een slechte naam op -.-

En het dan nog proberen goed te maken ook :'''''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

nvm
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner