Frazyr schreef:
http://www9.zippyshare.com/v/46380969/file.html--
Hier effe een testje van mij, preview van m'n nieuwe track.
ps: die reversekicks op het einde even wegdenken..
grtzz
De reverb die je gebruikt op een aantal sound in het begin vind ik niet lekker klinken. Het maakt het niet ruim (iets wat ik wel vind horen bij een reverb) Denk dat je de reverb time wat op moet schroeven.
De kick klinkt ook nog wat alsof hij op een kleine kamer is opgenomen. Hij klinkt hol en lijkt wel een raar soort reverb op te zitten.
Je main melodie vind ik niet pakkend genoeg. De leads mogen van mij ook wel wat voller. Ook klinkt het wat rommelig qua mix.
Audiotypez schreef:
Hier nogeen kleine preview, Weet nog niet zeker of ik de vocal er wel in zal laten, Wat denken jullie?
Volgens mij ben je geinspireerd door Wasted Penguinz

.
De vocal klinkt nog te droog. Hier mag nog wel een lekkere reverb en delaytje overheen. De vocal is ook niet helemaal mooi opgenomen lijkt mij. Misschien nog wat lekkerder eq-en.
De lead die erbij komt vind ik nog wat te dun. Ik vind de noten ook niet helemaal lekker overlopen. Misschien wat meer glide gebruiken.
De sound mogen nog wel wat meer bewerkt worden. Klinken nog te dun.
De melodie is naar mijn mening ook nog niet helemaal wat het zijn moet. Heb je de sounds gepanned? Het lijkt alsof alles nog recht door het midden staat. Het is belangrijk om de ruimte te gebruiken.
Het geheel mag ook nog wel wat opgevuld worden met wat sounds op de achtergrond.
sjobie schreef:
@Audiotypez
Die vocal kan je er wel inlaten maar dan moet je er wel iets mee doen, hij is zo standaard nu.
Verder is je synth wat aan de dunne kant, probeer nog wat te layeren, verder goed opweg.
Hier weer iets van mijn kant, nieuwe melodie & kick, even snel snel, graag feedback.
http://www4.zippyshare.com/v/24847832/file.htmlDe reverb op de sounds vind ik niet lekker. Lijkt wel badkamerreverb als je begrijpt wat ik bedoel.
Vind het soort kick ook niet bij deze melodie pakken. Zou eerder een vollere kick kiezen.
De sounds kunnen ook wel beter, maar je gaf ook al aan dat het snel snel was