Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:10 

Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
Case Dj schreef:
Hier ff een melodie enzo van mij :)

feedback welkom.

Klinkt goed, kick ook best netjes. in het begin valt de sytnh met de layer een beetje weg maar dat is het enige wat ik erop aan kon merken. :thumbup:

Kvind et ook best potentie hebben, alleen afmixen is denk ik belangrijk. Vind de synth goed klinken maar het mist net iets...Kick is nice overigens!

Hier een snippet van m'n nieuwe climax.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:35 

Hardtraxx Addict

@ state91

Klinkt best lekker allemaal, ben alleen niet zo fan van je kick. Klinkt nogal ... raar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:43 

Hardtraxx Addict

Te veel low-mid (130-250Hz en 250-400Hz) EQ op de kick. Daarom klinkt ie zo vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:05 

Hardtraxx Addict

Ik heb dit topic ook weer is door gekeken ! er zitten wel leuke dingen tussen ! alleen een tip aan de meeste druf EQ te gebruiken,trek overdreven pieken en hoor wat er gebeurd,want ik hoor bij sommige prev dat alles gewoon erg dof klinkt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:12 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Te veel low-mid (130-250Hz en 250-400Hz) EQ op de kick. Daarom klinkt ie zo vreemd.

Hmm oke vind het appart aangezien de kick bij mij erg goed klinkt, dit komt mischien ook omdat ik mijn tracks EQ op de manier waardoor ze bij mij op de speakers goed klinken...scheelt dat ik standaard computer boxjes uit het jaar 2000 gebruik mischien haha. Maargoed ik ga met je feedback aan de slag en zal kijken naar de low-mid. Thx iig, iemand nog meer tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:15 

Hardtraxx Addict

state91 schreef:
Thund3R schreef:

Hmm oke vind het appart aangezien de kick bij mij erg goed klinkt, dit komt mischien ook omdat ik mijn tracks EQ op de manier waardoor ze bij mij op de speakers goed klinken...scheelt dat ik standaard computer boxjes uit het jaar 2000 gebruik mischien haha. Maargoed ik ga met je feedback aan de slag en zal kijken naar de low-mid. Thx iig, iemand nog meer tips?[/quote

Bij je synt de eerst 100 hz Filteren als de kick erin komt iig! je punch kan ook wel wat mid tonen gebruiken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:55 

Hardtraxxer

@ state:

Synth klinkt nice.
Melo doet me niet veel
kick needs work:D
anyway mooi begin..

---
http://www9.zippyshare.com/v/46380969/file.html
--
Hier effe een testje van mij, preview van m'n nieuwe track.

ps: die reversekicks op het einde even wegdenken..

grtzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:21 

Hardtraxx Newbie

@Frazyr

Je overall sound klinkt een beetje leeg, ook pitchen de kicks een beetje raar.
De rest klinkt wel super!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij komen net uit de studio, na uren gewerkt te hebben kwam er deze Rawstyle plaat uit.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:22 

Hardtraxxer

ViruzTweakerz schreef:
@Frazyr

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij komen net uit de studio, na uren gewerkt te hebben kwam er deze Rawstyle plaat uit.

Ik zou hem anders pitchen als ik jou was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:24 

Hardtraxx Newbie

Hoe dan?
Omlaag is de kick lelijk, en anders word het vals
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:29 

Hardtraxxer

ViruzTweakerz schreef:
Hoe dan?
Omlaag is de kick lelijk, en anders word het vals

Hij springt met iedere noot naar een andere toon, volgens mij zelf een octaaf omhoog, haha! xd De track kan sowieso wel heel wat meer aandacht gebruiken, synths zijn niet vol, de mix is heel slecht, en de kick zelf mag ook wel wat krachtiger. Melodie vind ik ook niet mooi en onsamenhangend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 23:19 

Hardtraxx Addict

ViruzTweakerz schreef:
@Frazyr

Is dit serieus ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 23:51 

Hardtraxx Addict

ViruzTweakerz schreef:

ViruzTweakerz schreef:

Binnenkort komen er wel previeuwz online van mijn laatste tracks.
Die worden gereleased op een groot label, mag helaas nog niks zeggen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 23:54 

Hardtraxx Addict

Squid schreef:
ViruzTweakerz schreef:

ViruzTweakerz schreef:

Binnenkort komen er wel previeuwz online van mijn laatste tracks.
Die worden gereleased op een groot label, mag helaas nog niks zeggen.

:worship:

Ow dat stukje had ik nog niet gelezen.
NVM ik weet genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:29 

ViruzTweakerz schreef:

Niet kapot van, zit geen enkele bass in, vind het meer euphorisch dan raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:03 

Hardtraxx Addict

@ViruzTweakers: Ik zou eerst eens gaan werken aan de individuele elementen van de hardstyle, zoals kicks en leads. Wat die zijn niet goed. Als deze redelijk op niveau zijn zou ik me gaan concentreren op het maken van een track en het afmixen daarvan.

Overigens als je serieus denkt dat een groot label dit gaat releasen moet je denk ik toch even terug naar de werkelijkheid komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 09:07 

Hardtraxxer

@ Virustweakers

Phase2 vertelt alles wat ik wilde zeggen..

Verder wilt iemand met verstand van zaken mij nog even zijn mening geven over mijn hierboven geplaatse track preview :-)

greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:43 

Hardtraxxer

Vik schreef:
ViruzTweakerz schreef:

Lekkerste pitchkicks ooit! :loving: :drool: :worship: :bomb: :yay:

:lol:
Maar, serieus, kidding right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:55 

Hardtraxxer

Hier nogeen kleine preview, Weet nog niet zeker of ik de vocal er wel in zal laten, Wat denken jullie?

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:16 

Hardtraxx Addict

Audiotypez schreef:
Hier nogeen kleine preview, Weet nog niet zeker of ik de vocal er wel in zal laten, Wat denken jullie?

Laat je vocal wat meer naar voren komen, geef hem (wat meer) reverb/ beetje delay.
En maak je lead wat spannender , het is nou een lang saai stuk als je snapt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:29 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Audiotypez schreef:

Laat je vocal wat meer naar voren komen, geef hem (wat meer) reverb/ beetje delay.
En maak je lead wat spannender , het is nou een lang saai stuk als je snapt wat ik bedoel.

Bij 1:04 doe ik de kick erbij, moet die alleen nog maken xd, zal ff de vocal nog bijwerken en dan ga ik me bezig houden met de kick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:34 

Hardtraxxer

Audiotypez schreef:

doet me erg denken aan wasted penguinz, klinkt wel goed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

@Audiotypez

Die vocal kan je er wel inlaten maar dan moet je er wel iets mee doen, hij is zo standaard nu.
Verder is je synth wat aan de dunne kant, probeer nog wat te layeren, verder goed opweg. :thumbup:

Hier weer iets van mijn kant, nieuwe melodie & kick, even snel snel, graag feedback. :)

http://www4.zippyshare.com/v/24847832/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:53 

Hardtraxx Addict

Kick is eindbaas. Alleen de snare overheerst. Meer punch, minder snare.

En ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met die drie tonen melodietjes.

EDIT:

Melodie is van Supernatural aangezien ik bagger ben in melodieen bedenken.
Eerste stukje was een test met FM8 screech en FL's Love Filter alleen vergeten weg te halen. Klinkt nog best lache.

Gaat vooral om de main kick melo en lead. Heb nog 0 overgang of wat dan ook erin zitten en de build is standaard Nexus zooi, ookal klinkt dat verrassend lekker :D dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:26 

Hardtraxx Addict

ScavengerDJ schreef:
Vik schreef:
ViruzTweakerz schreef:

Lekkerste pitchkicks ooit! :loving: :drool: :worship: :bomb: :yay:

:lol:
Maar, serieus, kidding right?

Ik zou veel meer tijd steken in je synts en kicks.

Ik heb effe een midi onder een synt gezet,vanwegen ik me synt ala fusion vind klinken !
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/76866337/file.html[/zippy] Downlaode anders klinkt het zwaar crap!
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner