Klinkt goed, die kick doet me denken aan -> View on YouTubeD-Nemacyst wrote:http://www66.zippyshare.com/v/44651477/file.html
Ideetje voor een kick
Hier klinkt ie wat blikkerig dus voor de volle diepe bass : downloadeng!
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Promo, Negative A & Tymon hebben ook zulk soort kicksVritzy wrote:Klinkt goed, die kick doet me denken aan -> View on YouTubeD-Nemacyst wrote:http://www66.zippyshare.com/v/44651477/file.html
Ideetje voor een kick
Hier klinkt ie wat blikkerig dus voor de volle diepe bass : downloadeng!
Promo nog voor dit nummer er ooit was.
Redelijk simpel te maken. Hele korte kick met een bende reverb. De reverb alleen een keer omdraaien en je hebt zo'n soort kick. De truuk is alleen de bas en distortion erin te krijgen op hetzelfde fade in ritme als de reverb
-
AHardtraxxer
- 63 posts member since 2012
- last seen May 2012
Ben de heletijd bezig geweest met een melodie, maar hij klinkt veeeels te bekend
(Is gewoon helemaal zelf gemaakt hoor, geen midi oid gebruikt
)
View on SoundCloud[/quote]
View on SoundCloud[/quote]
-
HHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
-
SHardtraxxer
- 65 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Niet zo minachtend over jezelf man, klinkt best oke!
Zou alleen wat meer EQ'en, wat meer hoge frequenties in je synths aanbregen en de lead synth voor je melodie zou ik nog wat layeren!
Hier een nieuw probeersel voor een intro en mid-intro.
View on SoundCloud
Hier weer een kort stukje van ons toekomstig anthem.
Aardig wat dingetjes bijgeschroeft!
Graag feedback!
View on SoundCloud
Graag feedback!
View on SoundCloud
-
AHardtraxxer
- last seen May 2012
Anthem?,,iSenSe` wrote:Hier weer een kort stukje van ons toekomstig anthem.
Graag feedback!
View on SoundCloud
Zal niet een bekend iets zijn dan,
Je moet nog veel werke man, ga eerst is lead's en aan je kick''s werken, dan kom je al een heel eind, en master ze ook goed af!
-
AHardtraxxer
- last seen May 2012
Haha ja dat bedoelde ik ;p vertypte me even xDCruelty wrote:Afmixen, niet masterenAudiotypez wrote:Anthem?,,iSenSe` wrote:Hier weer een kort stukje van ons toekomstig anthem.
Graag feedback!
View on SoundCloud
Je moet nog veel werke man, ga eerst is lead's en aan je kick''s werken, dan kom je al een heel eind, en mix ze ook goed af!.
Ik mag toch hopen dat het een anthem voor een kermis atractie is, want dit gaat nergens over.Audiotypez wrote:Anthem?,,iSenSe` wrote:Hier weer een kort stukje van ons toekomstig anthem.
Graag feedback!
View on SoundCloud
Je moet nog veel werke man, ga eerst is lead's en aan je kick''s werken, dan kom je al een heel eind, en master ze ook goed af!
isense trollt ons
friezen zijn daar goed in

Nee :p
het is serieus de bedoeling om er een anthem van te gaan maken.
voor de volgende OverClocked
OverClocked Part II (21-04-12) (Harkema, Friesland)
dat wil niet zeggen dat alles al oke is, nog lang nog niet, daarvan zijn we ons bewust
Thanks voor de tips, we sluiten ons weer op!
het is serieus de bedoeling om er een anthem van te gaan maken.
voor de volgende OverClocked
OverClocked Part II (21-04-12) (Harkema, Friesland)
dat wil niet zeggen dat alles al oke is, nog lang nog niet, daarvan zijn we ons bewust
Thanks voor de tips, we sluiten ons weer op!
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Audiotypez wrote:Ben de heletijd bezig geweest met een melodie, maar hij klinkt veeeels te bekend![]()
(Is gewoon helemaal zelf gemaakt hoor, geen midi oid gebruikt)
View on SoundCloud
Klinkt niet verkeerd alleen je synths mogen wat voller/breder/dikker
-
SHardtraxxer
- 65 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Iemand feedback?state91 wrote:Niet zo minachtend over jezelf man, klinkt best oke!
Zou alleen wat meer EQ'en, wat meer hoge frequenties in je synths aanbregen en de lead synth voor je melodie zou ik nog wat layeren!
Hier een nieuw probeersel voor een intro en mid-intro.
View on SoundCloud
die screech weghalen. past totaal niet in het geheel, maak er een andere sound van.
kick is wat droog en kaal maak die wat warmer zou ik zeggen
vocals staan ook wat te hard in vergelijking met de rest.

kick is wat droog en kaal maak die wat warmer zou ik zeggen
vocals staan ook wat te hard in vergelijking met de rest.
-
AHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Tsja, wat zouden we daar nou van vinden?
Misschien als je ons eerst verteld wat je van de vorige complete pagina ongeveer vind krijg je een antwoord.
Misschien als je ons eerst verteld wat je van de vorige complete pagina ongeveer vind krijg je een antwoord.
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
XDCase Dj wrote:isense trollt onsfriezen zijn daar goed in
![]()
![]()
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2016
Klinkt goed, kick ook best netjes. in het begin valt de sytnh met de layer een beetje weg maar dat is het enige wat ik erop aan kon merken.
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2016
Hier een vraagje trouwens, ik heb vorige week mn nieuwe pc binnen gekregen
maar nu moet ik alle plugins weer downloaden. ik heb al bijna alles behalve camephat. piratebay doet het niet door die gieren van ziggo en ik kon nergens een goeie torrent ofzo vinden, iemand?

-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
oeeeeeeh, gevaarlijke kwestie hierzoTimoGhijsens wrote:Hier een vraagje trouwens, ik heb vorige week mn nieuwe pc binnen gekregenmaar nu moet ik alle plugins weer downloaden. ik heb al bijna alles behalve camephat. piratebay doet het niet door die gieren van ziggo en ik kon nergens een goeie torrent ofzo vinden, iemand?
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Google: Anti brein / 2e link. 
-
RHardtraxxer
- 314 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
@TimoGhijsens download camelcrusher, zelfde als camelphat maar zonder de onnodige shit, hij is bovendien GRATIS
.
Een leuke melodie, maar vind hem leeg overkomen. Probeer de synth wat voller te makenTimoGhijsens wrote:Klinkt goed, kick ook best netjes. in het begin valt de sytnh met de layer een beetje weg maar dat is het enige wat ik erop aan kon merken.
Ben weer eens bezig geweest met een intro. Effecten enzo moeten er nog wel bij..
http://www7.zippyshare.com/v/70813824/file.html
Comments?