Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:29 

Hardtraxx Elite

Graag gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 00:22 

Hardtraxxer

damn! dat ga ik vanaf nu doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 01:52 

Hardtraxx Addict

DigitalEarthquake schreef:
ricardo-paz:
Hmmm, de track is wat dunnetjes.
K zou dingen layeren.
En de leads n low-cut geven in de climax zodat de bas in de leads niet gaan ''vechten'' met de bas in de kick.
Buiten dat, is t wel oké.

Hier mijn eigen track, hij is eigenlijk nog niet echt af, maar ik heb het gevoel dat ik er niet meer al zal werken.
Ik heb vanalles geprobeert in de outro, maar niks werkte, dus dat is gewoon maar een kick met n pluckje dr doorheen.

Feedback is uiteraard altijd welkom.

Klinkt goed, zit zeker potentie in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 10:29 

Hardtraxx Newbie

@ Ricardo-paz, ik vind het eerlijk gezecht gewoon een tof nummer, doet me op een of andere manier aan Nosferatu denken, de "break is niet echt mijn ding, maar ik bekijk dingen in zijn geheel. Maar ik sluit me ook met de hierboven geplaatste opmerking aan, iets meer bas mag wel, of mischien wat minder midden tonen, mischien iets om eens lekker mee te pielen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 10:40 

Hardtraxx Newbie

Eigenlijk ben ik niet zo van de hele nummers, ik maak muziek voor mezelf omdat ik het leuk vind, en ik heb zeker niet de drang om "bekend" te worden en ik streef dus niet naar perfectie, als ik nummers maak is het puur als spreadsheet om live te kunnen spelen , want ik neem dus live op, de onderste 2 tracks zijn ontstaan tijdens een jamsessie en die heb ik later uitgewerkt. Als je vragen hebt over mijn live setting of hoe ik werk, mag je dat gewoon op het forum vragen. Je kan natuurlijk ook langskomen en lekker mee spelen, maar mee-spelen niet bankhangen. Ik heb dus de vocale-samples gepikt, zoals zo velen doen, de rest inclusief synths zijn uit eigen hand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 16:37 

Hardtraxxer

roerig schreef:

Will M ft. Infader - Dark Rebirth

Free Download By 110 Facebook Like's

http://www.facebook.com/infaderNL

Goeie track, je screeches zijn ook erg lekker mis alleen nog erg veel laag (sub). Je hoog word nader de track erg vervelend. Maar buiten dat is zit die erg goed in elkaar! Succes ermee!

Ik ben vol bezig geweest met produceren voor afgelopen Dancefair. Heb erg veel resultaat geboekt zo ben ik aan het onderhandelen met Cloud9 en Mixmash!

Track van mij, wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 18:16 

Hardtraxx Veteran

ReverioMusic schreef:
roerig schreef:

Will M ft. Infader - Dark Rebirth

Free Download By 110 Facebook Like's

http://www.facebook.com/infaderNL

Goeie track, je screeches zijn ook erg lekker mis alleen nog erg veel laag (sub). Je hoog word nader de track erg vervelend. Maar buiten dat is zit die erg goed in elkaar! Succes ermee!

Ik ben vol bezig geweest met produceren voor afgelopen Dancefair. Heb erg veel resultaat geboekt zo ben ik aan het onderhandelen met Cloud9 en Mixmash!

Track van mij, wat vinden jullie?

Het idee en de opbouw van je track zijn best vet. Alleen klinkt alles een beetje te schel. Buiten het EQen weinig op aan te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:52 

Hardtraxx Newbie

[/quote]

Haha vind de sfeer lekker man ! wat weinig high misschien? Lekker blijfen jammen :thumbsup:

wat vind je van mij nieuwe ep ?

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 11:33 

Hardtraxxer

Bedankt voor jullie complimenten en tips!
Wij verbeteren de kleine foutjes nog.

Nogmaals bedankt voor de complimenten en tips.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 14:55 

Hardtraxx Newbie

Toen ik de vocal hoorde van het origineel, toen dacht ik dat moet een hardstyle nummer worden.
Bijdeze heb ik eentje gemaakt.
Free download
Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:37 

Hardtraxxer

Jaxx Morero schreef:
Toen ik de vocal hoorde van het origineel, toen dacht ik dat moet een hardstyle nummer worden.
Free download
Enjoy

Hey Jaxx! Lekker trackje zeg, kan wel horen dat je van een wat hoger niveau komt. Je kick is erg lekker, misschien je drop sound nog wat layeren ook misschien een wat meer stereo-effect in beeld brengen? Super track man!

Hier iets van mij, het is heel progressive (Gehele track op iPod oordopjes gemaakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 20:19 

Hardtraxxer

je soundcloud link werkt niet.. of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 20:24 

Hardtraxxer

Loopmachine schreef:
je soundcloud link werkt niet.. of ligt dat aan mij?

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 22:16 

Hardtraxx Beheerder

Jaxx Morero schreef:
Free download
Enjoy

Je eerste kick lijkt wel erg op een zatox kick :P, sounds zijn wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 09:49 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Jaxx Morero schreef:
Free download
Enjoy

Je eerste kick lijkt wel erg op een zatox kick :P, sounds zijn wel leuk.

Zatox - Winter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 20:50 

Hardtraxx Newbie

Het laaste gedeelte met de screeches klinkt wel lekker alleen jammer van de winterkick haha verder nice!

Hier mijn nieuwste bootleg vond het voor de verandering wel share waardig.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 13:52 

Hardtraxx Newbie

Emphesize schreef:
Het laaste gedeelte met de screeches klinkt wel lekker alleen jammer van de winterkick haha verder nice!

Hier mijn nieuwste bootleg vond het voor de verandering wel share waardig.

Vind het wel een leuk concept, alleen de sidechain of wat dan ook is een beetje raar, misschien kan je daar naar kijken. Persoonlijk zou ik het niet sidechainen en gewoon goed in elkaar mixen. Qua opbouw zou ik er een snare bij doen en met cut offs werken. qua melodieën klopt het wel.

Hier bij mijn Raw edit van een oudere track van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:13 

Hardtraxxer

decane schreef:

Mooie wave zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:01 

Hardtraxx Newbie

Amazis schreef:
decane schreef:

Mooie wave zeg!

Ik kom hier alleen voor feedback, of wil je daarmee zeggen dat je de track niet vet vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:39 

Hardtraxxer

decane:
Er valt niet veel feedback te geven,
hier en daar passen wel wat fx,
maar dat is het wel...
Goeie plaat!

Ik heb samen met een maatje (Jesse) van me een kick gemaakt, en heb m onder Fear The Void gezet :)
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/95276171/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 10:18 

Hardtraxxer

decane schreef:
Amazis schreef:
decane schreef:

Mooie wave zeg!

Ik kom hier alleen voor feedback, of wil je daarmee zeggen dat je de track niet vet vind?

Dat je hier alleen komt voor feedback wil niet zeggen dat je alleen maar feedback krijgt..
Ik was niet op de mogelijkheid te luisteren, dus vandaar dat ik bewondering voor je waveform had :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:07 

Hardtraxx Newbie

Mooie wave zeg![/quote]

Ik kom hier alleen voor feedback, of wil je daarmee zeggen dat je de track niet vet vind?[/quote]

Dat je hier alleen komt voor feedback wil niet zeggen dat je alleen maar feedback krijgt..
Ik was niet op de mogelijkheid te luisteren, dus vandaar dat ik bewondering voor je waveform had :thumbsup:[/quote]

Als je niet de mogelijkheid hebt om iets te beluisteren, wat doe je dan op zo'n forum, vooral op dit onderwerp? Naja ga er nu niet verder meer op in, want het is al offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 19:17 

Hardtraxxer

@Decane
Hij bedoeld dat je Wave-form er mooi uit ziet, wat betekend dat het goed ge-eq is. (Volgensmij)
Voorderest erg lekkere track, kan zo niet veel bedenken wat nog verbeterd kan worden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 20:37 

Hardtraxx Newbie

Yooyoo! Ik heb een bootleg gemaakt van een oud italo dance nummer, plus een clip erbij gemaakt! Wat vinden jullie ervan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 21:44 

Hardtraxx Beheerder

Kicks schieten wel tot aan mars. xd Idee is wel leuk :D
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner