Graag gedaan 
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Klinkt goed, zit zeker potentie in.DigitalEarthquake wrote:ricardo-paz:
Hmmm, de track is wat dunnetjes.
K zou dingen layeren.
En de leads n low-cut geven in de climax zodat de bas in de leads niet gaan ''vechten'' met de bas in de kick.
Buiten dat, is t wel oké.
Hier mijn eigen track, hij is eigenlijk nog niet echt af, maar ik heb het gevoel dat ik er niet meer al zal werken.
Ik heb vanalles geprobeert in de outro, maar niks werkte, dus dat is gewoon maar een kick met n pluckje dr doorheen.
View on SoundCloud
Feedback is uiteraard altijd welkom.
-
OHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2014
- last seen Feb 2014
@ Ricardo-paz, ik vind het eerlijk gezecht gewoon een tof nummer, doet me op een of andere manier aan Nosferatu denken, de "break is niet echt mijn ding, maar ik bekijk dingen in zijn geheel. Maar ik sluit me ook met de hierboven geplaatste opmerking aan, iets meer bas mag wel, of mischien wat minder midden tonen, mischien iets om eens lekker mee te pielen.
-
OHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2014
- last seen Feb 2014
Eigenlijk ben ik niet zo van de hele nummers, ik maak muziek voor mezelf omdat ik het leuk vind, en ik heb zeker niet de drang om "bekend" te worden en ik streef dus niet naar perfectie, als ik nummers maak is het puur als spreadsheet om live te kunnen spelen , want ik neem dus live op, de onderste 2 tracks zijn ontstaan tijdens een jamsessie en die heb ik later uitgewerkt. Als je vragen hebt over mijn live setting of hoe ik werk, mag je dat gewoon op het forum vragen. Je kan natuurlijk ook langskomen en lekker mee spelen, maar mee-spelen niet bankhangen. Ik heb dus de vocale-samples gepikt, zoals zo velen doen, de rest inclusief synths zijn uit eigen hand!View on SoundCloudView on SoundCloud
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Mar 2014
Goeie track, je screeches zijn ook erg lekker mis alleen nog erg veel laag (sub). Je hoog word nader de track erg vervelend. Maar buiten dat is zit die erg goed in elkaar! Succes ermee!roerig wrote:View on SoundCloud
Will M ft. Infader - Dark Rebirth
Free Download By 110 Facebook Like's
http://www.facebook.com/infaderNL
Ik ben vol bezig geweest met produceren voor afgelopen Dancefair. Heb erg veel resultaat geboekt zo ben ik aan het onderhandelen met Cloud9 en Mixmash!
Track van mij, wat vinden jullie?
View on SoundCloud
Het idee en de opbouw van je track zijn best vet. Alleen klinkt alles een beetje te schel. Buiten het EQen weinig op aan te merken.ReverioMusic wrote:Goeie track, je screeches zijn ook erg lekker mis alleen nog erg veel laag (sub). Je hoog word nader de track erg vervelend. Maar buiten dat is zit die erg goed in elkaar! Succes ermee!roerig wrote:View on SoundCloud
Will M ft. Infader - Dark Rebirth
Free Download By 110 Facebook Like's
http://www.facebook.com/infaderNL
Ik ben vol bezig geweest met produceren voor afgelopen Dancefair. Heb erg veel resultaat geboekt zo ben ik aan het onderhandelen met Cloud9 en Mixmash!
Track van mij, wat vinden jullie?
View on SoundCloud
-
THardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2012
View on SoundCloud[/quote]
Haha vind de sfeer lekker man ! wat weinig high misschien? Lekker blijfen jammen
wat vind je van mij nieuwe ep ?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Haha vind de sfeer lekker man ! wat weinig high misschien? Lekker blijfen jammen
wat vind je van mij nieuwe ep ?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
RHardtraxxer
- 53 posts member since 2009
- last seen Dec 2016
Bedankt voor jullie complimenten en tips!
Wij verbeteren de kleine foutjes nog.
Nogmaals bedankt voor de complimenten en tips.
Wij verbeteren de kleine foutjes nog.
Nogmaals bedankt voor de complimenten en tips.
-
J
- 4 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Toen ik de vocal hoorde van het origineel, toen dacht ik dat moet een hardstyle nummer worden.
Bijdeze heb ik eentje gemaakt.
Free download
Enjoy
View on SoundCloud
Free download
Enjoy
View on SoundCloud
-
RHardtraxxer
- last seen Mar 2014
Hey Jaxx! Lekker trackje zeg, kan wel horen dat je van een wat hoger niveau komt. Je kick is erg lekker, misschien je drop sound nog wat layeren ook misschien een wat meer stereo-effect in beeld brengen? Super track man!Jaxx Morero wrote:Toen ik de vocal hoorde van het origineel, toen dacht ik dat moet een hardstyle nummer worden.
Free download
Enjoy
View on SoundCloud
Hier iets van mij, het is heel progressive (Gehele track op iPod oordopjes gemaakt)
View on SoundCloud
je soundcloud link werkt niet.. of ligt dat aan mij?
-
RHardtraxxer
- last seen Mar 2014
View on SoundCloudLoopmachine wrote:je soundcloud link werkt niet.. of ligt dat aan mij?
Je eerste kick lijkt wel erg op een zatox kickJaxx Morero wrote:Toen ik de vocal hoorde van het origineel, toen dacht ik dat moet een hardstyle nummer worden.
Free download
Enjoy
View on SoundCloud
Zatox - WinterThe Venator wrote:Je eerste kick lijkt wel erg op een zatox kickJaxx Morero wrote:Toen ik de vocal hoorde van het origineel, toen dacht ik dat moet een hardstyle nummer worden.
Free download
Enjoy
View on SoundCloud, sounds zijn wel leuk.
-
E
- 9 posts member since 2013
- last seen Sep 2014
Het laaste gedeelte met de screeches klinkt wel lekker alleen jammer van de winterkick haha verder nice!
Hier mijn nieuwste bootleg vond het voor de verandering wel share waardig.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
DHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Vind het wel een leuk concept, alleen de sidechain of wat dan ook is een beetje raar, misschien kan je daar naar kijken. Persoonlijk zou ik het niet sidechainen en gewoon goed in elkaar mixen. Qua opbouw zou ik er een snare bij doen en met cut offs werken. qua melodieën klopt het wel.Emphesize wrote:Het laaste gedeelte met de screeches klinkt wel lekker alleen jammer van de winterkick haha verder nice!
View on SoundCloud
Hier bij mijn Raw edit van een oudere track van mij.
View on SoundCloud
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
Mooie wave zeg!decane wrote: Hier bij mijn Raw edit van een oudere track van mij.
View on SoundCloud
-
DHardtraxx Newbie
- last seen Aug 2014
Ik kom hier alleen voor feedback, of wil je daarmee zeggen dat je de track niet vet vind?Amazis wrote:Mooie wave zeg!decane wrote: Hier bij mijn Raw edit van een oudere track van mij.
View on SoundCloud
decane:
Er valt niet veel feedback te geven,
hier en daar passen wel wat fx,
maar dat is het wel...
Goeie plaat!
Ik heb samen met een maatje (Jesse) van me een kick gemaakt, en heb m onder Fear The Void gezet
http://www53.zippyshare.com/v/95276171/file.html
Er valt niet veel feedback te geven,
hier en daar passen wel wat fx,
maar dat is het wel...
Goeie plaat!
Ik heb samen met een maatje (Jesse) van me een kick gemaakt, en heb m onder Fear The Void gezet
http://www53.zippyshare.com/v/95276171/file.html
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
Dat je hier alleen komt voor feedback wil niet zeggen dat je alleen maar feedback krijgt..decane wrote:Ik kom hier alleen voor feedback, of wil je daarmee zeggen dat je de track niet vet vind?Amazis wrote:Mooie wave zeg!decane wrote: Hier bij mijn Raw edit van een oudere track van mij.
View on SoundCloud
Ik was niet op de mogelijkheid te luisteren, dus vandaar dat ik bewondering voor je waveform had
-
DHardtraxx Newbie
- last seen Aug 2014
Mooie wave zeg![/quote]
Ik kom hier alleen voor feedback, of wil je daarmee zeggen dat je de track niet vet vind?[/quote]
Dat je hier alleen komt voor feedback wil niet zeggen dat je alleen maar feedback krijgt..
Ik was niet op de mogelijkheid te luisteren, dus vandaar dat ik bewondering voor je waveform had
[/quote]
Als je niet de mogelijkheid hebt om iets te beluisteren, wat doe je dan op zo'n forum, vooral op dit onderwerp? Naja ga er nu niet verder meer op in, want het is al offtopic.
Ik kom hier alleen voor feedback, of wil je daarmee zeggen dat je de track niet vet vind?[/quote]
Dat je hier alleen komt voor feedback wil niet zeggen dat je alleen maar feedback krijgt..
Als je niet de mogelijkheid hebt om iets te beluisteren, wat doe je dan op zo'n forum, vooral op dit onderwerp? Naja ga er nu niet verder meer op in, want het is al offtopic.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
@Decane
Hij bedoeld dat je Wave-form er mooi uit ziet, wat betekend dat het goed ge-eq is. (Volgensmij)
Voorderest erg lekkere track, kan zo niet veel bedenken wat nog verbeterd kan worden.
Hij bedoeld dat je Wave-form er mooi uit ziet, wat betekend dat het goed ge-eq is. (Volgensmij)
Voorderest erg lekkere track, kan zo niet veel bedenken wat nog verbeterd kan worden.
-
BHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Yooyoo! Ik heb een bootleg gemaakt van een oud italo dance nummer, plus een clip erbij gemaakt! Wat vinden jullie ervan?
View on YouTube
View on YouTube