evasive schreef:
@yri, dit is echt een super vette plaat!! Je kick kan voor m'n gevoel tikje hoger gepitch worden of tikkie minder fuzz, hoewel die zo ook wel unieke sound heeft. De lead en melodie zijn ontzettend sfeervol en hebben een goeie drive maar misschien mag de hoge lead nog een iets rauwer randje?. Vind de opbouw naar je climax toe zeer goed gedaan.
@Bwazza, vind die screech achtige sound bij de intro lekker, kick mag een iets rauwere punch hebben daar. Melodie is goed alleen vind de glijdende lead in de climax iets minder (persoonlijke smaak) opbouw van de track is verder netjes gedaan. Alleen de vocal komt nog niet echt goed door dus die mag wel wat harder.
Zelf ben even bezig geweest met een opzetje voor de Qapital remix contest, de bestaande track van Frequencerz - Raw & Uncut overtreffen gaat em sowieso nooit worden maar toch altijd leuk om de echte qdance vocals te kunnen gebruiken. Moet nog veel gebeuren maar feedback is meer dan welkom.
Misschien vet als anderen ook mee doen met de contest, zit zat talent op dit forum namelijk.
Lekkere remix, misschien screeches nog wat harder zetten maar het klinkt zeker goed

, de kick is ook heel goed misschien ook een beetje harder

, ben benieuwd hoe je uiteindelijke versie gaat klinken, je bent een kandidaatwinnaar denk ik

dit is mijn stuk al van de remixcontest :p, ik zal het niet winnen maar het is leuk om het te doen, het is ook nog niet af dus, opbouwende kritiek zou handig zijn