Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 22:21 

Hardtraxxer

@Decane: Probeer je track meer een geheel te laten klinken, je afmix laat hier en daar wat te wensen over, ook je kick klinkt nog niet heel lekker in het gehoor. daarintegen vind ik je climax best wel lekker. het klink wel wat plat (layeren!)

@Digitalearthquake: Kick klinkt best nice. is wel redelijk kort, maar ik neem aan dat dat jullie intentie was van deze kick ;) probeer de afmix wel strakker te krijgen ;)

@Mollela: Sorry maar dit vind ik persoonlijk echt helemaal niks. (ligt misschien aan de stijl) ik vind het erg cheesy, leeg, en die kick vind ik echt niet mooi.. probeer je track spannend te houden.

Ik heb laats m'n alias veranderd van "Secret Project" naar "Revive" en de eerste plaat is nu klaar.
Ik post hem hier even omdat ik benieuwd ben wat jullie er van vinden.

Greetz,

Yri Walhout (http://www.facebook.com/revivenl)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 03:56 

Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de tips! Wat bedoel je, kicks vliegen tot aan mars? Waarom klinkt de track leeg en niet spannend? Ik geef wel meteen toe dat het cheesy is haha. Wat zijn jullie tips?

@yri: Zit technisch goed in elkaar, ik vind alleen de lead wat vreemd, de melodie niet erg sterk. De break is wel echt vet!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 09:59 

Hardtraxx Elite

Dat ze zo hoog pitchen en daardoor hun kracht verliezen;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:40 

Hardtraxx Newbie

https://www.youtube.com/watch?v=_PgDRCo ... ata_player

Mn eerste hardstyle track! Wat vinden jullie ervan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:53 

Hardtraxx Elite

volgende x graag ook feedback geven;')

Het idee van je track is wel leuk, maar de uitwerking kan beter. Je kick mist heel veel punch. Probeer wat losse punch kicks te maken en layer deze met je kick. Ook kun je nog flink werken aan je afmix maar verder klinnkt ie wel leuk:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:02 

Hardtraxx Newbie

@iry vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:08 

Hardtraxx Newbie

Thanks tim, ik ga ermee aan de slag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:19 

Hardtraxx Beheerder

The Ufologist schreef:
@iry vette track!

Dit is geen feedback. Wanneer je feedback geeft zorg je ervoor dat je de goede of slechte punten van een track/snippet noemt, hierbij vertel je ook wat hij/zij beter kan doen. Zo help je degene erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 23:06 

Hardtraxxer

@yri, dit is echt een super vette plaat!! Je kick kan voor m'n gevoel tikje hoger gepitch worden of tikkie minder fuzz, hoewel die zo ook wel unieke sound heeft. De lead en melodie zijn ontzettend sfeervol en hebben een goeie drive maar misschien mag de hoge lead nog een iets rauwer randje?. Vind de opbouw naar je climax toe zeer goed gedaan.

@Bwazza, vind die screech achtige sound bij de intro lekker, kick mag een iets rauwere punch hebben daar. Melodie is goed alleen vind de glijdende lead in de climax iets minder (persoonlijke smaak) opbouw van de track is verder netjes gedaan. Alleen de vocal komt nog niet echt goed door dus die mag wel wat harder.

Zelf ben even bezig geweest met een opzetje voor de Qapital remix contest, de bestaande track van Frequencerz - Raw & Uncut overtreffen gaat em sowieso nooit worden maar toch altijd leuk om de echte qdance vocals te kunnen gebruiken. Moet nog veel gebeuren maar feedback is meer dan welkom.

Misschien vet als anderen ook mee doen met de contest, zit zat talent op dit forum namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 14:11 

Hardtraxxer

Damn dat klinkt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 15:01 

Hardtraxxer

evasive schreef:
@yri, dit is echt een super vette plaat!! Je kick kan voor m'n gevoel tikje hoger gepitch worden of tikkie minder fuzz, hoewel die zo ook wel unieke sound heeft. De lead en melodie zijn ontzettend sfeervol en hebben een goeie drive maar misschien mag de hoge lead nog een iets rauwer randje?. Vind de opbouw naar je climax toe zeer goed gedaan.

@Bwazza, vind die screech achtige sound bij de intro lekker, kick mag een iets rauwere punch hebben daar. Melodie is goed alleen vind de glijdende lead in de climax iets minder (persoonlijke smaak) opbouw van de track is verder netjes gedaan. Alleen de vocal komt nog niet echt goed door dus die mag wel wat harder.

Zelf ben even bezig geweest met een opzetje voor de Qapital remix contest, de bestaande track van Frequencerz - Raw & Uncut overtreffen gaat em sowieso nooit worden maar toch altijd leuk om de echte qdance vocals te kunnen gebruiken. Moet nog veel gebeuren maar feedback is meer dan welkom.

Misschien vet als anderen ook mee doen met de contest, zit zat talent op dit forum namelijk.

Lekkere remix, misschien screeches nog wat harder zetten maar het klinkt zeker goed :), de kick is ook heel goed misschien ook een beetje harder :), ben benieuwd hoe je uiteindelijke versie gaat klinken, je bent een kandidaatwinnaar denk ik ;)

dit is mijn stuk al van de remixcontest :p, ik zal het niet winnen maar het is leuk om het te doen, het is ook nog niet af dus, opbouwende kritiek zou handig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 17:15 

Hardtraxxer

Gondrez:

Het is nog wat leegjes, er mogen veel meer sounds aanwezig zijn.
Je kick is nog wat basic en mag ook nog wat aan gewerkt worden naar mijn mening ;)
Verder is t wel prima!

Zelf heb ik n nieuw trackje af!

Als je de hele track wilt hebben, kan je het best naar mijn facebook gaan.
Zodra mijn pagina 30 likes heeft, krijg je de hele track!

(Let niet op de titel haha, ik heb het aan een vriend beloofd!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 22:07 

Hardtraxx Newbie

DigitalEarthquake schreef:
Gondrez:

Het is nog wat leegjes, er mogen veel meer sounds aanwezig zijn.
Je kick is nog wat basic en mag ook nog wat aan gewerkt worden naar mijn mening ;)
Verder is t wel prima!

Zelf heb ik n nieuw trackje af!

Als je de hele track wilt hebben, kan je het best naar mijn facebook gaan.
Zodra mijn pagina 30 likes heeft, krijg je de hele track!

(Let niet op de titel haha, ik heb het aan een vriend beloofd!)

Intro en screeches zijn echt heel dik. Climax is mij wat te chaotisch.

Ik heb ook weer eens wat nieuws gemaakt. Beetje early hardstyle-achtig trackje proberen te maken. Feedback is zeer welkom! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 18:19 

Hardtraxxer

@r_H_ Erg vette vocals en sfeervol begin, knap gedaan! Voor een early track waar ik persoonlijk niet zo van hou vind ik de kick goed gelukt, de melodie vind ik wel erg snel vervelen/saai worden. Iets meer opbouwen naar de climax toe is ook een aanrader en wat FX toevoegen bij de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:33 

Hardtraxx Newbie

r_H_ schreef:

Ik heb ook weer eens wat nieuws gemaakt. Beetje early hardstyle-achtig trackje proberen te maken. Feedback is zeer welkom! :)

Ik vind de timing soms wat raar en het geluid is ook wat zacht, early hardstyle is wel steviger. Maar de melodie past er heel goed bij en de kick is ook wel echt early. Maar ik zou toch wel wat aan de sounds doen om ze wat harder te maken door te layeren.

Ik heb twee nieuwe tracks gemaakt.
Eerste track is een euforische zomer plaat

Tweede track is raw en is een remix van #Frequencerz Raw & Uncut (#qapital anthem)

enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:37 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Ik heb twee nieuwe tracks gemaakt.
Eerste track is een euforische zomer plaat

Tweede track is raw en is een remix van #Frequencerz Raw & Uncut (#qapital anthem)

enjoy

False awakening heeft wel een erg hoog The purest gehalte. verder wel een leuk plaatje.
ik had ook graag je Qapital remix willen horen, hier is die van mij in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 03:25 

Hardtraxxer

ik vind je kick een beetje hol klinken! Verder vind ik je sounds wel lekker klinken, en luistert hij wel lekker weg. :D

Ik heb ook een remix gemaakt maar aangezien mijn kick niet helemaal zelf gemaakt is heb ik hem niet ingezonden! Toch wilde ik hem aan jullie laten horen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 22:21 

Hardtraxxer

ThreatofAdverse
Klinkt goed!
Op somige delen van de track mag we wel wat extra.
Op de vocals kan je ook wat effecten doen.
Mix-down was op somige plekken niet helemaal perfect.
Prima track hoor! ;)

Ik heb mn rauwe trackje afgemaakt!

Enjoy ''In My Dead Grave''
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 23:30 

Hardtraxxer

Elke preview die ik van je hoor klinkt qua afmix behoorlijk goed! Netjes hoor.
Vind alleen je fase effect niet lekker, gok dat het een phazer is? Het idee is goed maar je fase is daar teveel omgedraaid. Daarnaast zou het voor mij persoonlijk nog iets spannender worden gemaakt vind hem op sommige plekken nog wat leeg.

Desondanks ben je erg lekker bezig! Zit zelf nog met het probleem dat ik mijn tracks niet afmaak >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:19 

Hardtraxxer

Skatzow
Bedankt voor het compliment en de feedback!
Volgende keer zal ik wat beter naar deze minpunten kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 20:10 

Hardtraxx Newbie

DigitalEarthquake schreef:
ThreatofAdverse
Klinkt goed!
Op somige delen van de track mag we wel wat extra.
Op de vocals kan je ook wat effecten doen.
Mix-down was op somige plekken niet helemaal perfect.
Prima track hoor! ;)

Ik heb mn rauwe trackje afgemaakt!

Enjoy ''In My Dead Grave''

Ik vind hem erg lekker klinken, mist misschien power, en vind hem wat te warm klinken. Zou hem wat meer in de mid gaan mixen. Voor de rest geen aanmerking! :thumbsup:

Hierbij mijn qapital remix je kan hem gratis downloaden :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:01 

Hardtraxx Addict

Leuk remixje, alleen zitten er wel aardig wat valse noten in die break naar mijn idee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:23 

Hardtraxx Newbie

@decane Klinkt goed! Ik vind alleen de midintro wat leeg. Hadden wel wat meer kleine sounds in gemogen. De kick klinkt ook lekker :cool:

Hier mijn poging:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 21:12 

Hardtraxxer

Solar Shadow schreef:
@decane Klinkt goed! Ik vind alleen de midintro wat leeg. Hadden wel wat meer kleine sounds in gemogen. De kick klinkt ook lekker :cool:

Hier mijn poging:

Vind dit erg goed klinken, vooral de tweede climax! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 22:08 

Hardtraxxer

Casey schreef:
Solar Shadow schreef:

Hier mijn poging:

Vind dit erg goed klinken, vooral de tweede climax! :thumbup:

Idd lekker track zeg! Had alleen wel een wat dikker mid stuk verwacht maar daarbuiten erg vet gedaan!
Heb je hem voor de deadline opgestuurd?? :thumbsup:

Hieronder onze inzending voor een remix contest op talenthouse website:

Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner