Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:42 

Hardtraxxer

Ik wilde weer wat postten, maar zie da tik de laatste ben, dus vandaar dat ik geen feedback kan geven, want dit heb ik al gedaan. Maar goed hier is een nieuwe remix van een populair housnummer atm; A la Hardstyle :)

Enjoy en laat me weten wat je ervan vind! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:17 

Hardtraxx Elite

Je hoeft het niet in beide topics te posten hoor ;) deze is voor volledige tracks, de andere voor work in progress (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 17:58 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Ik wilde weer wat postten, maar zie da tik de laatste ben, dus vandaar dat ik geen feedback kan geven, want dit heb ik al gedaan. Maar goed hier is een nieuwe remix van een populair housnummer atm; A la Hardstyle :)

Enjoy en laat me weten wat je ervan vind! :$
Zitten wel goed in elkaar, alleen zou niet bij elke bootleg dezelfde kick gebruiken! Maar, nice work :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 18:02 

Hardtraxxer

Hey boys, ben hier echt al een aardig tijdje niet meer geweest. Wat een vooruit gang bij sommige producers die ik soms nog wel eens volg. Respect voor de hardstyleérs. Super moeilijk om daar een toffe track uit te krijgen!

Ik heb ook veel nieuwe dingentjes, ben benieuwd hoe jullie ze vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 18:06 

Hardtraxxer

moderator comment incomming in; 3...2...1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 18:15 

Hardtraxx Elite

Amazis schreef:
moderator comment incomming in; 3...2...1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 18:25 

Hardtraxx Beheerder

Waarschuwing verstuurd, we blijven niet bezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 18:29 

Hardtraxxer

@noxit15 Leuk idee! opzet is goed, overgang van house naar hardstyle klinkt opzich wel lekker alleen vind ik de kick nog wat hol klinken. voor de rest qua opbouw steekt het wel goed in elkaar.

Hierbij mijn nieuwe track;

enjoy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:39 

Hardtraxx Newbie

The_Trial schreef:
@noxit15 Leuk idee! opzet is goed, overgang van house naar hardstyle klinkt opzich wel lekker alleen vind ik de kick nog wat hol klinken. voor de rest qua opbouw steekt het wel goed in elkaar.

Hierbij mijn nieuwe track;

enjoy :)

Vind het een vet nummer, alleen vind de punch van de kick een beetje raar klinken (niet clean) zou daar nog aan werken! Vind de screeches wat simpel! gebruik wat meer sound fx's. Voor de rest een lekker stamp plaat!

Hierbij mijn remix contest track van Coone & Jim Frankel - 150 BPM

http://play.beatport.com/contests/coone ... 46f9f1eca7
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:50 

Hardtraxx Elite

kun je zippy, soundcloud of youtube embed gebruiken? veel mensen vinden het niet fijn om de site te verlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:23 

Hardtraxx Beheerder

DJ_Tim schreef:
kun je zippy, soundcloud of youtube embed gebruiken? veel mensen vinden het niet fijn om de site te verlaten

Ctrl ingedrukt houden en dan op de link klikken, dan opent hij in een nieuw venster :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:34 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
DJ_Tim schreef:

Ctrl ingedrukt houden en dan op de link klikken, dan opent hij in een nieuw venster :P

Klopt maar ik vind embed gwn fijner ^^ en heb meer mensen gezien die dat ook vonden hier(:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 00:14 

Hardtraxxer

@the trail gwn super vetter plaat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 10:38 

Hardtraxx Newbie

Allright! Hier een soundcloud link. Had al feedback gegeven.

Coone & Jim Ferren - 150 BPM (Decane Remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:14 

Hardtraxx Elite

Je kick komt nog niet zo heel lekker door.. Volgens mij deelt hij net teveel frequenties met je lead waardoor ze elkaar een beetje in de weg zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:26 

Hardtraxxer

decane schreef:
Allright! Hier een soundcloud link. Had al feedback gegeven.

Alles is redelijk okay, alleen je kick is gewoon ver ondermaats. Hij mist power en bass en goeie EQ etc. Eigenlijk alles wat een kick goed maakt mis je :$ Je leads zijn wel okay, ik zou alsik jou was even compressor tutorials kijken! :thumbup:

Hier mijn laatste project! :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 08:19 

Hardtraxxer

@Noxit15:
De intro is n beetje standaard,
en van 1/3 naar 1/4 heb je niet zo lekker gedaan.
De melody was oke, maar van break naar buildup klonk nog niet zo lekker
verder is de track wel oke ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 16:59 

Hardtraxxer

Ik heb hierboven al feedback gegeven op noxit15

Nu mijn track ''Fear The Void'':
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:30 

Hardtraxx Elite

Wederom, super vet!:)

klein puntje: ik zou in de climax de sreech nog iets naar voren halen, hij komt net niet helemaal lekker door. Verder lekkere track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 16:49 

Hardtraxxer

DigitalEarthquake schreef:
Ik heb hierboven al feedback gegeven op noxit15

Nu mijn track ''Fear The Void'':

vette track man, alleen zou ik persoonlijk iets aan de kick veranderen, bijv. een hardere punch zodat de kick ook wat rauwere klinkt. hier een voorbeeldje van wat ik bedoel: [zippy]http://www72.zippyshare.com/v/78868602/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 17:25 

Hardtraxx Newbie

@decane

Vind het persoonlijk wel een lekkere man, de kick iets meer eruit laten komen.
De 2e climax vind ik echt lekker.
De kick er meer uit laten komen en ik zal m zeker een paar keer pompen.

Goedbezig
(ben net begonnen met het produceren van hardstyle dus moet er nog veel over leren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 17:28 

Hardtraxx Elite

Eerst feedback geven, dat is de regel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:14 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
Eerst feedback geven, dat is de regel

Sarryy, was hier niet van op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:38 

Hardtraxx Newbie

@DigitalEarthquake: Ik vind de kick goed. Echter vind ik zelf het nummer voor de rest erg saai, hij is nogal eentonig, probeer hier meer variatie in te vinden. Verder vind ik je synths erg dun, vul ze wat op. Maar complimenten voor de kick.

@Loopmachine: In je kick hoor ik een rare tik, ik kan niet precies plaatsen wat het is. Ik vind de opbouw van de track goed, alleen bij jou hetzelfde verhaal als bij digitalearthquake. Ik vind de track saai en eentonig. Ik zou je synths wat meer opvullen of layeren.

Hier zijn onze nieuwe tracks, ik hoop dat jullie het wat vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:49 

Hardtraxxer

Als je goed hadt gelezen/geluisterd hadt je door dat ik digital eartquake's liedje heb gepakt en alleen een nieuwe punch er in te zetten. maar maakt niet uit voor de rest :P

Werk nog wat aan je kick, deze pitched niet fijn. Probeer je vocal iets duidelijker te maken en werk aan een goede mixdown, voor de rest zou ik je geluiden proberen wat dikker te maken. (door bijv. the layeren)
Vorige  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner