Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:15 

Hardtraxx Newbie

Samurai schreef:
Op naar mijn nummer...
Ik ben al een hele lange tijd bezig om het maken en pitchen van een kick voor elkaar te krijgen... Daarom heb ik als proef even een soort van tribute naar Headhunterz gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Oh en dit is ook meteen mijn eerste hardstyle track met een begin en einde.

Ik moet zeggen de pitch kick's klinken verder goed man ! melody staat wel te hard!
Deze tutorial is trouwens mega handig!
http://www.youtube.com/watch?v=x3LsVK6IEa8
Let alleen wel op de tok/punch van een hardstyle kick is 100ms en de bass 300 dus bij me kaar 400 ms.

Wat vinden jullie van me nieuwe ep ?

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:11 

Hardtraxxer

Hier mijn eerste nummer, ik heb totaal geen ervaring dus ik vind het al heel wat :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 18:50 

Hardtraxx Beheerder

DJ JellyBean schreef:
Hier mijn eerste nummer, ik heb totaal geen ervaring dus ik vind het al heel wat :P

Graag even de regels lezen en je bericht aanpassen..
Omdat je je vandaag geregistreerd heb laat ik het hierbij, volgende keer heb je een waarschuwing.

Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 12:59 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
DJ JellyBean schreef:

Graag even de regels lezen en je bericht aanpassen..
Omdat je je vandaag geregistreerd heb laat ik het hierbij, volgende keer heb je een waarschuwing.

Regels:

1.