Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:15 

Hardtraxx Newbie

Samurai schreef:
Op naar mijn nummer...
Ik ben al een hele lange tijd bezig om het maken en pitchen van een kick voor elkaar te krijgen... Daarom heb ik als proef even een soort van tribute naar Headhunterz gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Oh en dit is ook meteen mijn eerste hardstyle track met een begin en einde.

Ik moet zeggen de pitch kick's klinken verder goed man ! melody staat wel te hard!
Deze tutorial is trouwens mega handig!
http://www.youtube.com/watch?v=x3LsVK6IEa8
Let alleen wel op de tok/punch van een hardstyle kick is 100ms en de bass 300 dus bij me kaar 400 ms.

Wat vinden jullie van me nieuwe ep ?

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:11 

Hardtraxxer

Hier mijn eerste nummer, ik heb totaal geen ervaring dus ik vind het al heel wat :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 18:50 

Hardtraxx Beheerder

DJ JellyBean schreef:
Hier mijn eerste nummer, ik heb totaal geen ervaring dus ik vind het al heel wat :P

Graag even de regels lezen en je bericht aanpassen..
Omdat je je vandaag geregistreerd heb laat ik het hierbij, volgende keer heb je een waarschuwing.

Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 12:59 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
DJ JellyBean schreef:

Graag even de regels lezen en je bericht aanpassen..
Omdat je je vandaag geregistreerd heb laat ik het hierbij, volgende keer heb je een waarschuwing.

Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.

Mag ik vragen wat er gebeurt als je geen feedback wíl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 18:48 

Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:

Ook al geef je geen feedback en zijn mensen als jij hier redelijk irritant ga ik jou wel feedback geven... -.-

1. Ga zoeken naar mixdown tutorials. Je lead staat fakking hard, me oren bloeden.
2. Ga zelf kicks maken, want met geripte kicks gaat niemand je serieus nemen.
3. Ga nog een keer mixdown tutoials zoeken! :D

Nou en dan nu ik. Deze track is al 3 maanden af ofzo, maar nooit wat mee gedaan. Aangezien ik toch hardstyle voor de lol maak geef ik veel fratis weg, zo ook deze! Enjoy! :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 21:48 

Hardtraxx Beheerder

Cruelty schreef:
Nijidik schreef:
Mag ik vragen wat er gebeurt als je geen feedback wíl?

Dan ga je mooi van dit forum af en gooi je het op youtube.

Dit dus, in het verleden was dit een gewoonte om eerst even mooi feedback op een ander te geven, nu geven gebruikers alleen maar om hun eigen spul. Als je op die manier te werk gaat kun je het beter op youtube gooien zoals gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 11:10 

Hardtraxx Addict

sensa schreef:
kleine preview :)

:thumbsup:

klinkt als een lekker zomerplaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 13:10 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
DJ JellyBean schreef:

Ook al geef je geen feedback en zijn mensen als jij hier redelijk irritant ga ik jou wel feedback geven... -.-

1. Ga zoeken naar mixdown tutorials. Je lead staat fakking hard, me oren bloeden.

Nou en dan nu ik. Deze track is al 3 maanden af ofzo, maar nooit wat mee gedaan. Aangezien ik toch hardstyle voor de lol maak geef ik veel fratis weg, zo ook deze! Enjoy! :thumbup:

klinkt echt lekker alleen ben ik niet echt fan van je kick, misschien moet je daar nog iets aan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 14:25 

Hardtraxxer

Loopmachine schreef:
noxit15 schreef:
DJ JellyBean schreef:

klinkt echt lekker alleen ben ik niet echt fan van je kick, misschien moet je daar nog iets aan werken.

Yo thanks man! Ja ik heb steeds fases van dingen die ik vet vind, ik had een tijd dikke beuq kicks met alleen low end, maar ook punchy+crunchy kciks zoals deze, ik verander contstant een beetje daarmee ;) Thanks iig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:43 

Hardtraxx Newbie

Loopmachine schreef:
noxit15 schreef:
DJ JellyBean schreef:

Best nice deze! alleen vind ik de kick ook niet echt bepaald lekker in deze track.
Die kick lijkt me ook meer geschikt voor een hardcore nummer, maar dan zou ik wel de punch nog ff iets harder zetten en iets voller maken :)
Voor de rest vind ik de break echt heerlijk, en is de rest van de track goed opgebouwd en zit er een lekkere sfeer in. ;)

Hier nog een nieuwe van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:38 

Hardtraxxer

@ S_D

Vet gedaan ook! Eat sleep rave repeat!
weet alleen niet wat ik over je kick kan zeggen, hij klinkt nog aardig onafgewerkt!
De opbouw vindt ik wel lekker, zit veel drive in je track!

Hier een test van mij samen met een maat.
dit gedeelte is de break en 2e climax

Ik weet het de break is eigen te lang.

Graag jullie reactie.

(de vocals staan wat te hard)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 18:17 

Hardtraxx Veteran

Attaudio schreef:
@ S_D

Vet gedaan ook! Eat sleep rave repeat!
weet alleen niet wat ik over je kick kan zeggen, hij klinkt nog aardig onafgewerkt!
De opbouw vindt ik wel lekker, zit veel drive in je track!

Hier een test van mij samen met een maat.
dit gedeelte is de break en 2e climax

Ik weet het de break is eigen te lang.

Graag jullie reactie.

(de vocals staan wat te hard)

Ik zou eerst eens een andere artiestennaam zoeken. The Outsiderz lijkt wel héél veel op Outsiders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:41 

Hardtraxx Newbie

@Outsiderz Ik vind de sounds wat te standaard en het geheel klopt niet echt goed met elkaar. Verhouding kunnen ook beter. De kicks mogen wel meer duidelijkheid en met de pitch gaat er iets fout. En als ik jullie was zou ik een track plaatsen die al af is. Het clipt ook nog wel eens. Voor de rest kan het wel een leuk concept worden. Wat je kunt doen is meer gaan equen, compressie op de sounds en alles in verhouding brengen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn bootleg vinden. Zedd - Stay The Night ft. Hayley Williams (Decane Bootleg)

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:46 

Hardtraxx Elite

@decane

Kick hebben weinig kracht, probeer nog wat aan de punch te werken. Verder klinkt het wel lekker:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:52 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
@decane

Kick hebben weinig kracht, probeer nog wat aan de punch te werken. Verder klinkt het wel lekker:)

Ja klopt de punch kan er wel meer uit! Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

decane schreef:
@Outsiderz Ik vind de sounds wat te standaard en het geheel klopt niet echt goed met elkaar. Verhouding kunnen ook beter. De kicks mogen wel meer duidelijkheid en met de pitch gaat er iets fout. En als ik jullie was zou ik een track plaatsen die al af is. Het clipt ook nog wel eens. Voor de rest kan het wel een leuk concept worden. Wat je kunt doen is meer gaan equen, compressie op de sounds en alles in verhouding brengen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn bootleg vinden. Zedd - Stay The Night ft. Hayley Williams (Decane Bootleg)

Vind het best goed klinken! Kick heeft naar mijn mening een irritante tail op de lagere toonhoogtes. Maar dat is misschien puur smaak -.- .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:24 

Hardtraxx Newbie

Beste wensen allemaal nog ;)!

Ik heb niet 1 track maar 3 tracks afgemaakt.

Er zit behoorlijk wat werk in al moet ik wel zeggen dat ik maar 12 uur ben bezig geweest met het opzetten van Hexahedron, ik vind deze dan ook de beste van de 3, vinden jullie dat ook? Ook ben ik benieuwd welke kick het beste klinkt volgens jullie in deze 3 tracks.

Ik moet wel zeggen dat ik tijdens mijn tracks waar ik als eerste mee ben begonnen ik daar echt ben gaan zoeken naar een bepaald geluid en wil mensen als tip meegeven dat je soms beter een project gewoon kan loslaten als je er teveel tijd in steekt en dat je dan helemaal overnieuw begint met dezelfde geluiden (Zie het als een template voor je tracks)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:33 

Hardtraxx Beheerder

Geef eens feedback man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:04 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Geef eens feedback man.

dit..

Als je geen feedback geeft krijg je in 99% van de gevallen zelf natuurlijk ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:28 

Hardtraxx Newbie

decane schreef:

Klinkt goed, vind je kick qua karakter wel lekker, zou alleen de mid van je kick nog een beetje bij EQen als ik jou was, mag ik vragen wat je hebt gebruikt voor de melody? voor de rest klinkt de mix best dof naar mijn gevoel, maar dan bedoel ik het wel heel lichtjes dus complimenten, als je gaat vergelijken met andere tracks, misschien wat ruimtelijker proberen te werken, experimenteren met stereoenhancer/ stereotools. Maar dat is mijn mening

Zedd maakt wel leuke tracks die vaak gebootlegd worden, helaas doet iedereen het tegenwoordig en is het niet zo speciaal meer als iemand het doet, maar vind het zeker wel goed uitgevoerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 13:03 

Hardtraxxer

@Decane: Je sounddesign is goed man, klinkt zuiver. Er zijn wat kleine dingetjes als delays of echos die te hard zijn of te lang duren, verder is je kick iets te stuiterbal met pitchen, hij verandert dusdanig veel dat het niet meer op dezelfde kick lijkt in de hoge noten!

Dit is mijn laatste bootleg van showtek - booyah! :)

& mijn bootleg van blasterjaxx - fifteen :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 19:08 

Hardtraxx Beheerder

Dit is natuurlijk geen feedback geven. Lekker makkelijk vindt je niet? Doe eens niet zo moeilijk en geef gewoon je eigen mening over een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 19:23 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Dit is natuurlijk geen feedback geven. Lekker makkelijk vindt je niet? Doe eens niet zo moeilijk en geef gewoon je eigen mening over een track.

Wat is het probleem? Ik heb die feedback zelf getypt, alleen perongeluk binnen zijn quote..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 19:50 

Hardtraxx Elite

@noxit15 Grappig, ik was ook met een bootleg van booyah bezig (ben ermee gestopt, had geen zin meer) en gebruikte exact dezelfde melodie in mijn 2e climax/drop die jij in die van jou gebruikt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 18:17 

Hardtraxx Beheerder

noxit15 schreef:
The Venator schreef:

Wat is het probleem? Ik heb die feedback zelf getypt, alleen perongeluk binnen zijn quote..

Het leek erop dat je hetzelfde quotte. Excuses
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner