decane schreef:
@Outsiderz Ik vind de sounds wat te standaard en het geheel klopt niet echt goed met elkaar. Verhouding kunnen ook beter. De kicks mogen wel meer duidelijkheid en met de pitch gaat er iets fout. En als ik jullie was zou ik een track plaatsen die al af is. Het clipt ook nog wel eens. Voor de rest kan het wel een leuk concept worden. Wat je kunt doen is meer gaan equen, compressie op de sounds en alles in verhouding brengen.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn bootleg vinden. Zedd - Stay The Night ft. Hayley Williams (Decane Bootleg)
Klinkt goed, vind je kick qua karakter wel lekker, zou alleen de mid van je kick nog een beetje bij EQen als ik jou was, mag ik vragen wat je hebt gebruikt voor de melody? voor de rest klinkt de mix best dof naar mijn gevoel, maar dan bedoel ik het wel heel lichtjes dus complimenten, als je gaat vergelijken met andere tracks, misschien wat ruimtelijker proberen te werken, experimenteren met stereoenhancer/ stereotools. Maar dat is mijn mening
Zedd maakt wel leuke tracks die vaak gebootlegd worden, helaas doet iedereen het tegenwoordig en is het niet zo speciaal meer als iemand het doet, maar vind het zeker wel goed uitgevoerd