Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:20 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:

Mijn nieuwste track, hij stond al in ander topic van full tracks maarja ik dacht waarom hier niet, dus voor de Raw liefhebbers...

Lekker duister sfeertje man! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 01:12 

Hardtraxx Addict

Receivernl schreef:
Ben een tijdje afwezig geweest. Vanmiddag mijn nieuwe kick maar even getest :thumbup:
De kick is nog niet af.. Zit nog een boel high in.. :x

Klinkt niet verkeerd alleen de kick is gewoon nog klote, totaal geen punch, werk daar wat meer aan en de vocals uit Attention vind ik een beetje misplaatst, maar het sfeertje etc. klinkt erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:05 

Hardtraxxer

Thnx Ventrue.

Hier kan ik wat mee :thumbup:
Ik wist eerlijk gezegd niet dat die vocals daar van waren :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

Remix van mij en me broer voor Mad Dog z'n remix contest! :D
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 18:14 

Hardtraxx Beheerder

@hardcoresjors, eerst graag even degene boven jou, in dit geval Recievernl feedback geven voordat je zelf iets post.

!!Degene die onder dit bericht nog eens iets post zonder feedback te geven op degene boven hem/haar krijgt een waarschuwing. We zijn het een beetje zat om steeds maar weer hetzelfde te zeggen. Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 18:20 

Hardtraxx Elite

Serieuze zaken hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

Receivernl schreef:

Klinkt niet slecht, alleen je drop is kut, daar zou ik nog wat aan knutselen.
Je kick vind ik ook niet veel aan maar ik hou niet van hardstyle dus daar kan ik moeilijk over oordelen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:03 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Receivernl schreef:

Klinkt niet slecht, alleen je drop is kut, daar zou ik nog wat aan knutselen.
Je kick vind ik ook niet veel aan maar ik hou niet van hardstyle dus daar kan ik moeilijk over oordelen xD

Klopt de drop kan wel beter idd.. vind ik ook :thumbup: Haha kick is niets aan, oke nja dat kan.. ben er zelf ook nog niet helemaal tevreden over! Ik zou zeggen probeer maar eens een (goede) hardstyle kick te maken.. is best lastig..

Denk bij je eigen kick aan de distortion.. zit veel kraak in maar weinig kracht :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 01:41 

Hardtraxxer

Receivernl schreef:
Ben een tijdje afwezig geweest. Vanmiddag mijn nieuwe kick maar even getest :thumbup:
De kick is nog niet af.. Zit nog een boel high in.. :x

ben wel met de rest eens, kick moet aan gewerkt worden, maar die screetches klinken echt lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:48 

Hardtraxx Newbie

Hier een plaat van ons als "Innovators"

http://youtu.be/JbHYGHWOajQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 00:42 

Hardtraxx Addict

admin edit: laat dit maar aan de moderators over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 11:18 

larska schreef:
Hier een plaat van ons als "Innovators"

http://youtu.be/JbHYGHWOajQ

The Venator schreef:
!!Degene die onder dit bericht nog eens iets post zonder feedback te geven op degene boven hem/haar krijgt een waarschuwing. We zijn het een beetje zat om steeds maar weer hetzelfde te zeggen. Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

Komt het even mooi uit dat ik net besloot om feedback te geven op tracks, zonder dat ik zelf iets gemaakt heb :P

@larska/Innovators:

Ik zou de reverb van de schreeuw in het begin iets zachter zetten wanneer de kick er in komt. Ook komt het 2e deel van de mid-intro er een beetje onverwachts en onnatuurlijk in lijkt het. De overgang naar de break is wel leuk. De lead in de break, die die lange noten afspeelt, zou ik wat meer layers geven, met meer detune ook.

De Opbouw naar de climax mag ook wel wat energieker, er mag best een overdreven pitch envelope op zitten en de percussie-rolls mogen wat opvallender.
Rond 2:30 word er opzich goed opgebouwd naar de 2e climax, maar de gefilterde kick heeft een andere basslijn dan de melodie op dat punt, dus die kick moet je even pitchen. 2e climax klinkt erg lekker, complex, maar toch makkelijk te onthouden. Bij de outro verwachtte ik dat de kick 4 tellen eerder zou komen. Op zich niet heel erg, maar dan wordt de track wel kut om uit te mixen als je de volgende track al hebt lopen.

De kick klinkt wel lekker, ik zou de punch nog wat steviger maken, misschien iets meer bass tussen de 50-100 Hz maar dat kan ik zo snel niet met zekerheid zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:33 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Remix van mij en me broer voor Mad Dog z'n remix contest! :D
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Reverb zetten op de claps en hi-hats. De kick moet beter ge-EQ'd worden in het hoog, moet nog veel aan gewerkt worden eerlijk gezegd. Vocals zijn wel leuk ge-edit, en de FX kicks zijn ook goed gedaan. Maar de afmix tussen de kick en de screeches in de intro en al helemaal de leads in de climax is niet goed, de kick staat veel te hard, of de screeches en leads juist te zacht. Ik kan de melodie nauwelijks horen tegelijk met de kick. Verder zit er wel een lekkere drive in de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:53 

Hardtraxxer

@Larska,

Je intro screech is wat simpel, ook is de schreeuw veel te droog.
De Break is best wel oké en je 1e climax zitten leuke sounds in.
Werk ook nog aan je kick. het begin is er. maar werk het allemaal wat beter uit.

@Receiver NL,

Lekker duister, vette Screech, maar die kick kan echt niet. werk daaraan ;)

Hier weer eens wat nieuws van mijn kant:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:46 

Hardtraxxer

yri schreef:
@Larska,

Werk ook nog aan je kick. het begin is er. maar werk het allemaal wat beter uit.

@Receiver NL,

Haha ik hoor van meer dat die kick niet fijn is.. :thumbsup: Ga ik aan werken!
Lekker nummertje hoor @YRI!

Fijne synths :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:04 

Hardtraxx Newbie

yri schreef:
@Larska,

@Receiver NL,

lekker nummertje!
beetje 2008 stijl in een nieuw jasje :P
enige wat er aan op te merken is, is dat de kick misschien ietsje zachter kan, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk ;)

hier nog een nieuwe van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:28 

Hardtraxxer

@SD Klinkt allemaal wel leuk alleen de kick en mix vindt ik niet zo :)

Hier 2 nieuwe previews van mij en onder een nieuwe alias "Showdown"

&

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:06 

Hardtraxx Beheerder

Let erop mensen, feedback mag best iets uitgebreider. Dat je iets niet mooi/leuk vindt is geen feedback, geef aan waarom je het niet mooi vindt klinken etc.

Geef ook aan wat er beter kan en hoe hij/zij dat kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

@yri:

Goede piano, heeft een klank die niet standaard is en klinkt lekker stereo. Het koor vind ik een beetje onduidelijk, zit me iets te ver naar de achtergrond, maar misschien is dat ff wennen.
Deze vocals zijn wel echt overused, zitten ook in: Waverider - Choices, Wasted Penguinz - Extension, Tartaros - Lingering Melody, Shockerz - Memories en Burn Soldier - Frequencies.

De lead is erg sterk, goede modulatie ook, en vol genoeg. Je kick vind ik niet mooi, de punch is meer een tikje dan een punch. De tail is ook niet echt lekker, moeilijk te beschrijven, het klinkt een beetje als een lage brom, probeer eens de tail te kopiëren, een paar milliseconden te verschuiven, en samen met de originele tail af te spelen (misschien de kopie nog wat editen zodat er geen phasing, of hoe je het ook noemt, ontstaat). Ik weet niet zeker of dit werkt, maar bij mij heeft dit een keer tot een goed resultaat geleid. Wel goed gepitcht trouwens.

Je melodie vind ik goed, makkelijk te onthouden maar toch met genoeg verandering er in. overige percussie (claps, snares, crashes, etc.) zit ook wel goed. De gesidechainde white noise op het eind zit btw helemaal naar links gepanned, weet niet of dit je bedoeling is maar ik vind het zelf een beetje raar klinken, maar nu houd ik op met mierenneuken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

DirtyNoizeZ schreef:
@SD Klinkt allemaal wel leuk alleen de kick en mix vindt ik niet zo :)

Hier 2 nieuwe previews van mij en onder een nieuwe alias "Showdown"

&

Hurricane: Ik vind die plucked synth op een laag volume in het begin erg vet :).
Ik zou de lead nog een hoge octaaf extra geven (zeg ik het zo goed? xd).
De reversed bass komt nu een beetje over alsof het de bedoeling is dat ie heel rustig is, maar van mij persoon mag een reversed bass best wel knallen en moet ie veel drive geven. Misschien is het zo simpel als het volume ervan harder zetten, maar misschien is er nog meer werk voor nodig, het is aan jou.
De kick die daarna komt is opzich prima, verliest wel z'n kracht wanneer die de hoogte in gaat, kickrolls zijn vet gedaan en alle bijgeluidjes en effecten zijn goed gedaan. De riser naar de tweede kick toe klinkt in het begin wel een beetje raar, misschien wel vals, ik denk dat de toonhoogte ervan de grondtoon van je melodie en kick in de weg zit.

Alive: Moest meteen denken aan just as easy bij die eerste tonen, maar dat is niet erg. Het eerste deel van de vocals klinkt goed op de maat, maar vanaf "we've fulfilled our dreams" is het wat moeilijker te volgen.
FX kicks zijn lekker, riser naar het tweede deel in combinatie met de kickroll klinkt ook erg fijn. Sidechain op de achtergrond is ook fijn en de variaties op de melodie houden het interresant. Ik zou de kick wel wat harder zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 23:46 

Hardtraxx Veteran

S_D schreef:
hier nog een nieuwe van mij!

Begin van de intro met die drums is leuk gedaan, een keer wat anders, na 12 sec. klinkt het wat minder goed, in combinatie met de kick.
In de break mis ik een dikke subbass achter je drums, de keuze is helemaal aan jou maar dat lijkt me een stuk vetter. de belletjes zou ik zelf wat meer moduleren, lowpass filter of gewoon het volume. De andere synths zijn wel lekker. Vervolgens komt de mid-intro, ik vind hier de synths wel een beetje irritant worden, een beetje schel, en de kick staat zacht, bovendien is je tail harder dan je punch, en de vocals komen er nauwelijks bovenuit.

In de break zou ik de elementen wat harmonieuzer maken, meerdere instrumenten tegelijk laten spelen, je basslijn en melodie heel sterk over proberen te brengen. De breakbeat drums mogen ook na een tijdje wat meer variatie hebben vind ik. Kick is goed gepitcht btw, word niet lelijk als ie omlaag gaat. Je lead is erg aan de dunne kant, ik zou er een layertje of 2 à 3 aan toevoegen, en meer detune of anders pitch envelope gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:41 

Hardtraxxer

@ditynoizez Super goeie kwaliteit man! Alleen die 2e track is niet echt diepgaand ofzo imo. Klinkt niet speciaal vindik, maar wel erg goeie sounddesign. Heel helder allemaal!

Ik heb hier een minipack met tracks van 1 jaar oud tot 2 dagen oud :P Je kan dat ook horen aan mijn mix :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:32 

Hardtraxxer

@noxit15 Klinkt opzich best lekker. alleen ben ik niet zo kapot van de melodie, maar dat kan een smaak kwestie zijn.
voor de rest zit er wel een lekkere drive in.

hierbij m'n nieuwe nummer + een hardcore project

Enjoy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 18:13 

Hardtraxx Newbie

The_Trial schreef:
@noxit15 Klinkt opzich best lekker. alleen ben ik niet zo kapot van de melodie, maar dat kan een smaak kwestie zijn.
voor de rest zit er wel een lekkere drive in.

hierbij m'n nieuwe nummer + een hardcore project

Enjoy :)

Klinkt goed. Alleen vind ik wel dat er echt een hele hoop screetches in zitten en het een tamelijk eentonig nummer is. Komt misschien omdat de kick niet echt van toon veranderd. Verder vind ik de drop het hele nummer in één keer afremmen naar bijna stilstand. Je breakdown bouwt een soort van verwachting op die na de drop niet waar wordt gemaakt en mij er helemaal uitgooid. Net als techno, vette opbow -> zwakke drop. Oh vergeten te zeggen dat dit om je hardstyle nummer gaat. Ik ben geen fan van hardcore en kan er ook weinig over zeggen.

Op naar mijn nummer...
Ik ben al een hele lange tijd bezig om het maken en pitchen van een kick voor elkaar te krijgen... Daarom heb ik als proef even een soort van tribute naar Headhunterz gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Oh en dit is ook meteen mijn eerste hardstyle track met een begin en einde.

Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner