@yri:
Goede piano, heeft een klank die niet standaard is en klinkt lekker stereo. Het koor vind ik een beetje onduidelijk, zit me iets te ver naar de achtergrond, maar misschien is dat ff wennen.
Deze vocals zijn wel echt overused, zitten ook in: Waverider - Choices, Wasted Penguinz - Extension, Tartaros - Lingering Melody, Shockerz - Memories en Burn Soldier - Frequencies.
De lead is erg sterk, goede modulatie ook, en vol genoeg. Je kick vind ik niet mooi, de punch is meer een tikje dan een punch. De tail is ook niet echt lekker, moeilijk te beschrijven, het klinkt een beetje als een lage brom, probeer eens de tail te kopiëren, een paar milliseconden te verschuiven, en samen met de originele tail af te spelen (misschien de kopie nog wat editen zodat er geen phasing, of hoe je het ook noemt, ontstaat). Ik weet niet zeker of dit werkt, maar bij mij heeft dit een keer tot een goed resultaat geleid. Wel goed gepitcht trouwens.
Je melodie vind ik goed, makkelijk te onthouden maar toch met genoeg verandering er in. overige percussie (claps, snares, crashes, etc.) zit ook wel goed. De gesidechainde white noise op het eind zit btw helemaal naar links gepanned, weet niet of dit je bedoeling is maar ik vind het zelf een beetje raar klinken, maar nu houd ik op met mierenneuken