Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:35 

Hardtraxx Newbie

Loopmachine schreef:
Ik weet niet 100% zeker of dit de goede topic is..
maar alsnog dit is mijn remix van "Mr. Puta - Green Stuff"

Je kick heeft nog wat werk nodig. (de niet revkick) verder is de screech wel goed in die anti. persoonlijk zou ik nooit zo'n track remixxen omdat dat haast gewoon niet beter dan het origineel gaat worden :P ik zou ook gewoon heel dat eerste stuk weglaten en gewoon verder gaan werken op dat 2de stuk.

@Tingting
Je kick klinkt dik maar het lijkt net of er een filter overheen zit waardoor je te veel mid/hoog mist en niet die lekkere crunch die je eigenlijk wel wilt horen. je screech komt ook niet goed door als de kick er onder staat dat is jammer. sfeer in de track is :thumbup:

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier een original van ons. De vocals zijn ingezongen door een maat van ons en komen tevens uit zijn nieuwe poprock track. Anyway we zouden graag wat feedback hier op terug krijgen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:31 

Hardtraxx Newbie

@ Freaqmaniak
Ik ben niet zo thuis in trap maar ik vind het wel een vet plaatje!!

@ Loopmachine
Ik vind het wel een vette remix!! Ben zelf niet zo van de reversed bass. Ik vind dat je kicks helemaal geen werk nodig hebben. Eigenlijk heb ik er niks op aan te merken!

@Tingting
Het lijkt of je mix met je kick en screech niet helemaal goed is. Wel vette track op zich! Beetje de e-force achtige feel. Je kick klinkt idd wat gefilterd en sommige geluiden staan te hard ten opzichte van elkaar. Melodie is wel nice! Track zit verder erg goed in elkaar en is goed qua geluiden en FX.

@annulate music
De stem van die maat van jullie klinken echt wel pro! Hij mag wel wat meer delay hebben. De melodie en sfeer in de track is nice!! Helaas klinkt jullie kick niet zo mooi naar mijn smaak. Als die verbetert kan worden is het echt wel een goeie plaat!!

Hier is mijn remix van Tatanka's remix wedstrijd van 'Eternal'. Ik ben het helaas niet geworden maar was wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:07 

Hardtraxx Veteran

@Fort Noxious
Het klinkt een beetje alsof er twee punches zitten in de kick, of dat de clap er niet precies op zit.

De geknipte vocal lijkt de kick in de weg te zitten, misschien moet je daar was bass wegfilteren.. Ik zou ook de punch van de kick harder zetten tegenover de tail. Ook komt de intro kick er een beetje onverwachts in, ik zou er nog iets in doen waardoor mensen zeker weten dat de kick komt.
De lead mag wat voller. en harder rond de 1Khz tot 4Khz.

En waarom pitcht de kick zo hoog ineens in de climax? Het komt een beetje onverwachts, en ik vind het met die kick ook niet mooi klinken, de tail vervormd heel raar.

(Komt misschien allemaal heel negatief over, maar ik bedoel het goed) Het idee van die stotterende vocal en de sfeer over de gehele track vind ik wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Even een nieuwe post voor de overzichtelijkheid:

Naast Hardstyle produceer ik ook wel eens wat anders, een deel van mijn opleiding is Game Design, en omdat er ook muziek bij onze game moest/mocht, is het zo ontstaan dat ik dit soort nummers maak.
De focus ligt hier wat minder op sound design en meer op de melodie en de sfeer. Daarom vind ik het ook leuk om te doen, gewoon voor de verandering wat minder technisch bezig zijn dan bij Hardstyle het geval is.

Dit was een van m'n eerste melodieën die ik ooit heb gemaakt, nu heb ik er eindelijk eens iets mee gedaan.

Je zou dit als video game muziek kunnen zien, maar je zou het ook gewoon als rustige luistermuziek kunnen beluisteren, deze track is dan ook niet voor een bepaalde game gemaakt, maar gewoon voor de lol en misschien is het wel leuk portfolio materiaal. Op m'n Soundcloud profiel staan nog 3 tracks, die zijn wel in onze game projecten gebruikt.

https://soundcloud.com/jos-v-sound-design
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 18:54 

Hardtraxx Addict

Wat voor een game is het? Klinkt alsof je iets probeert te maken voor een space sim a la X3 ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Deze is niet voor een game bedoeld, maar voor de lol gemaakt, ben momenteel ook niet met een game bezig. Ik had zin om weer eens zoiets te maken, en lekker met melodieën bezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:19 

Hardtraxx Addict

Ah okej dan :) Heeft wel wat iig, leuk sfeertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:25 

Hardtraxxer

Rumpfy - The beauty of life

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 21:21 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Ah okej dan :) Heeft wel wat iig, leuk sfeertje :)

@Rumpfy, er zitten wel wat leuke dingen in die track, complimenten voor die rare geluidjes. Ik zou de synth in de climax wel nog layeren met een hypersaw lead. En percussie toevoegen, of harder zetten, crashes, claps, snares, rides. Kick mag wel wat meer bass hebben ook.

Edit 15-11: Ik heb vandaag een tweede versie van m'n track van gisteren gemaakt. De melodieën van het eerste deel heb ik veranderd, de tweede melodie heb ik hetzelfde gelaten want die paste bij deze versie ook goed vind ik.

BPM opgevoerd, en er een soort van gated kick onder gezet die ik ooit eens gemaakt heb.
Hier het resultaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:13 

Hardtraxxer

Rumpfy schreef:
Rumpfy - The beauty of life

klinkt erg vet zeker de screeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:14 

Hardtraxxer

hier weer wat van mijn kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:53 

Hardtraxx Newbie

Yoo,,

Ik had nog een testje liggen en was benieuwd wat anderen er van denken.
Kritiek is welkom:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Trackie die ik tijdje terug heb gemaakt! :P
Ook een remix gemaakt voor Mad Dog - Last Motherfucker samen met m'n broer, die zal ik hier binnenkort ook wel opgooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:01 

Hardtraxxer

kleine preview :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:22 

Hardtraxx Addict

Er wordt weer veel feedback gegeven zie ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:08 

Hardtraxx Newbie

hier 2 nummers wat ik heb gemaakt ben geen pro maar hoor graag wat er goed aan is en wat nie.

[soundcloud][/dannyvb1985/wildboy-put-on-the-record]
https://soundcloud.com/dannyvb1985/wild ... the-record

[soundcloud][/soundcloud]
https://soundcloud.com/dannyvb1985/wild ... me-fucking[soundcloud][/soundcloud]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:44 

Hardtraxx Addict

dannyke schreef:
hier 2 nummers wat ik heb gemaakt ben geen pro maar hoor graag wat er goed aan is en wat nie.

[soundcloud][/dannyvb1985/wildboy-put-on-the-record]
https://soundcloud.com/dannyvb1985/wildboy-put-on-the-record
a

Hoi, welkom op hardtraxx. Bedankt voor de feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:47 

Hardtraxx Beheerder

mr_vertigo schreef:
Er wordt weer veel feedback gegeven zie ik :P

Tenenkrommend idd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:37 

Hardtraxx Newbie

sensa schreef:
kleine preview :)

Wow! geweldige melodie man! echt vet! :)

Ben zelf ook bezig met een project samen met een mede producer(Dviator):
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:58 

Hardtraxx Addict

Holy shit hahaha kon je die kick niet hoger pitchen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 12:59 

Hardtraxxer

Citaat:

Wow, vind die melodie erg vet en aanstekelijk! Zeker die achtergrond koorden! ;)
Alleen die kick misplaatst het geheel een beetje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:54 

Hardtraxx Addict

Nahh kap dit topic maar af, geen enkel feedback meer te bekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 18:16 

Hardtraxx Beheerder

Ventrue schreef:
Nahh kap dit topic maar af, geen enkel feedback meer te bekennen.

Inderdaad. echt ergelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:10 

Hardtraxxer

Ben een tijdje afwezig geweest. Vanmiddag mijn nieuwe kick maar even getest :thumbup:
De kick is nog niet af.. Zit nog een boel high in.. :x

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:15 

Hardtraxxer

Amazis schreef:
Citaat:

Wow, vind die melodie erg vet en aanstekelijk! Zeker die achtergrond koorden! ;)
Alleen die kick misplaatst het geheel een beetje!

Zeker lekkere melody. Alleen zou het hele project wat lager zetten.. die melody + kicks gaan echt te hoog :woot:
Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner