H
Hardtraxxer
99 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Socializerz wrote:benieuwd naar jouw feedback :corn:
:thumbup:
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
:bomb:
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Tune doctor :corn:
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Hoi Allemaal.

Ik heb een preview van een remix die ik met een maat (Lisboa-X) heb gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?

Het is een remix van Audio Damage - Bassface die op Aussie Hardstyle Records gereleased word binnenkort:
View on YouTube
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Zo'n kick en dan niet weten hoe je moet pitchen? Eigen kick of rip? Ik stoorde me zo erg aan die pitch dat ik verder niks kan bijdragen qua commentaar.
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2013
ROD wrote:Zo'n kick en dan niet weten hoe je moet pitchen? Eigen kick of rip? Ik stoorde me zo erg aan die pitch dat ik verder niks kan bijdragen qua commentaar.
Bedankt voor je reactie.
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2013
last seen Jan 2019
we hebben laatst een remix gemaakt van eternal vision :lol:

de skippybal remix!
http://www74.zippyshare.com/v/96395199/file.html
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2013
De Duitendiefjez wrote:we hebben laatst een remix gemaakt van eternal vision :lol:

de skippybal remix!
http://www74.zippyshare.com/v/96395199/file.html
hahaha geweldig. Misschien pitched deze beter :P
E
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2011
last seen Mar 2013

Outlander - Fire (Energetic's Remix)

Outlander - Fire (Energetic's Remix)

http://www9.zippyshare.com/v/41992792/file.html
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
@Energetic, het leek best vet te worden maar om nou 4 minuten Uhhh yaa uhh yaa aan te horen... xd
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Wow...echt heeeeeeeel irritant. Ik vind het sowieso al een erg lelijk iets om in een track te stoppen, maar dit gaat echt een stuk te ver...Kick is wel leuk!
L
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2012
last seen Sep 2015
ik moet eerlijk zeggen dat alles hier steeds beter begint te klinken!
let niet op de volume regeling want die haperd wat...
zal later even wat coments geven op de rest heb nu even geen tijd....
sorry :$

Ik heb ook weer een nieuw projectje.
View on SoundCloud
A
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2012
last seen Dec 2013
@Energetic veel plak en knip werk gedaan zeker? hele tijd het zeflde..

@Leon_Cuperus heel irritant die fade in het nummer na de eerste niet verder geluisterd...

Hier een track van mij View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Audio-Shaker wrote:
Zo das best wel lekker! :thumbsup:
A
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Parvuz wrote:
Audio-Shaker wrote:
Zo das best wel lekker! :thumbsup:
Thanks!! :worship:
Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
@ Audio-Shaker: Vind je sounds wel leuk, je afwerking en kick wat minder, het klinkt een beetje rommelig, ik denk dat dat aan je reverb ligt. probeer daar aan te werken! Verder is het idee van de track wel leuk :)

Heb zelf ook weer wat nieuws af :whistle:

View on SoundCloud

View on SoundCloud
Hardtraxxer
273 posts member since 2013
last seen Jun 2017
Hier een track van mij.. ik ben helemaal hartstikke nieuw op het forum, dus heb nog geen feedback op andere kunnen geven.

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Stigmata wrote:Hier een track van mij.. ik ben helemaal hartstikke nieuw op het forum, dus heb nog geen feedback op andere kunnen geven.

View on SoundCloud

Je hebt een track gemaakt, dan kan je toch feedback geven op degene boven je?

Van je eigen track kan ik geen soep maken. Alles is gecompressed, teveel reverb, je vocals zijn niet te horen en de EQ klopt van geen kant. Probeer eerst 1 sound te maken en dan daarna de volgende pas. 't klinkt nu allemaal, oh dit zit erin 'omdat het moet'

De kick is ook niet echt best, je hoort eigenlijk geen punch, de tail is wel heel erg gecompressed.

Ik denk dat je wel kan leren van je track. Gewoon opnieuw beginnen en blijven proberen!
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
W0uT3R wrote:
Stigmata wrote:Hier een track van mij.. ik ben helemaal hartstikke nieuw op het forum, dus heb nog geen feedback op andere kunnen geven.

View on SoundCloud

Je hebt een track gemaakt, dan kan je toch feedback geven op degene boven je?

Van je eigen track kan ik geen soep maken. Alles is gecompressed, teveel reverb, je vocals zijn niet te horen en de EQ klopt van geen kant. Probeer eerst 1 sound te maken en dan daarna de volgende pas. 't klinkt nu allemaal, oh dit zit erin 'omdat het moet'

De kick is ook niet echt best, je hoort eigenlijk geen punch, de tail is wel heel erg gecompressed.

Ik denk dat je wel kan leren van je track. Gewoon opnieuw beginnen en blijven proberen!

@W0uT3R mijn werkgever vind het niet prettig als ik hier de heledag hardstyle luister,,, en had mij n profiel pas sinds gister middag aangemaakt.. vandaar

Bedankt voor je input. waardeer een eerlijke mening :)
Last edited by Stigmata on 26 Mar 2013 08:30, edited 1 time in total.
M
5 posts member since 2013
last seen Dec 2013
Ik ben al paar jaartjes aan t produceren

wat vinden jullie van mijn track ? :D

youtube : View on YouTube
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
@ MindTwwisterz

2 posts hierboven ofzo heb ik 't al gehad over feedback geven op anderen, dan krijg je zelf feedback. Die newbies willen 't maar niet leren.....

Een paar punten van kritiek:

- De opzet van je track is leuk, leuk idee. Vocals zelf opgenomen? Dat lijk ik namelijk wel te horen. Je hebt denk ik een iets te Nederlands accent om een engelse tekst in een track overtuigend over te laten komen.

- Je kick vind ik niet echt prettig om naar te luisteren, 't is heel erg 'poink' in de punch, en de tail is wel echt 'n muur van bass die de rest een beetje wegdrukt.

- Je synth in de climax vind ik te dun, probeer 'm meer layers te geven en iets minder mono te maken.

- Ik zat te wachten op het moment dat de kick ging pitchen, dat deed hij niet. De melodie suggereert dat dat wel moet gebeuren.

- De track als geheel is nogal repetatief, de hele tijd het zelfde. Het is erg gelimiteerd in de sounds, afwisseling.

- Als je een track maakt waarin je de kick niet wil pitchen, is het noodzakelijk dat je andere elementen, sounds, ritmes etc gebruikt om de track interessant te houden en drive te geven.

Hopelijk kan je er wat mee in de toekomst!
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
W0uT3R wrote:@ MindTwwisterz

2 posts hierboven ofzo heb ik 't al gehad over feedback geven op anderen, dan krijg je zelf feedback. Die newbies willen 't maar niet leren.....
@W0uT3R Newbie zal best, maar als je even in mijn reactie had gelezen waarom ik nog geen feedback heb gegeven..
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Stigmata wrote:

@W0uT3R Newbie zal best, maar als je even in mijn reactie had gelezen waarom ik nog geen feedback heb gegeven..
Ik had 't ook niet over jou, maar ik wijs iemand er op, en vervolgens doet de volgende precies 't zelfde. Prima dat je op je werk zit en dan een track upload ( wat ik overigens ook niet helemaal snap, maar goed).
E
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2013
last seen Apr 2014
Energetic wrote:Outlander - Fire (Energetic's Remix)

Jammer dat het niet je eigen track is, wat dik dit, zo hoor ik ze graag 4 min van hetzelfde erg goed geschreven voor DJ's, van die blije melodietjes word ik nie blij van....gwoon raggen bruut force :yay:

met onderstaande ben ik het dus niet eens
Joeyvg wrote:@Energetic, het leek best vet te worden maar om nou 4 minuten Uhhh yaa uhh yaa aan te horen... xd
waaaw prachtige feedback, respect :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
eehm wrote:
Energetic wrote:Outlander - Fire (Energetic's Remix)

Jammer dat het niet je eigen track is, wat dik dit, zo hoor ik ze graag 4 min van hetzelfde erg goed geschreven voor DJ's, van die blije melodietjes word ik nie blij van....gwoon raggen bruut force :yay:

met onderstaande ben ik het dus niet eens
Joeyvg wrote:@Energetic, het leek best vet te worden maar om nou 4 minuten Uhhh yaa uhh yaa aan te horen... xd
waaaw prachtige feedback, respect :thumbup:
@outlander Ik vind het lekker klinken, alleen wat eentonig.