Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 02:02 

Hardtraxx Elite

En hier nog 1tje van niemand minder dan Nrgizer

https://soundcloud.com/dj-dylan-1/d-str ... -confusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:13 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
Track van Nrgizer klinkt niet slecht, ivnd de kick van die zippy link wat minder
Oh, en het is wel zo netjes om feedback op mensen voor jou te geven ;)

Die 2de zin snap ik niet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:39 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
Mensen hebben voor jouw gepost (Pavruz bijvoorbeeld) en dan is het wel zo netjes om daar eerst feedback op te geven en dan zelf iets te posten

Aah dus toch wat ik dacht, ja ik ga de andere producties straks eens beluisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 21:46 

Hardtraxx Newbie

@Vincent: Lekkere duistere vibe in je track , een wat stevigere kick zou ook niet verkeerd zijn denk ik!!
Maar zeker een vette track!!

Hey mensen ,

Allereerst wil ik even kwijt dat er veel goede producties zijn hier op dit forum.
Hier mijn poging tot het maken van een hardstyle track.
De track is nog niet helemaal af , maar laat ff weten wat jullie er van vinden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 22:31 

Hardtraxxer

@ The Chaosrulerz, Je kick klinkt lekker, maar de rest van de track spreekt me niet aan, het is niet "spannend" genoeg in mijn oren. voor de rest gaat t zeker de goede kant op.

hier een klein stukje van een oude bootleg van me, is nog lang niet af,

laat maar horen wat jullie er van vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 15:50 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Mensen hebben voor jouw gepost (Pavruz bijvoorbeeld) en dan is het wel zo netjes om daar eerst feedback op te geven en dan zelf iets te posten

Zo af en toe doe ik dat ook heus wel hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:17 

Hardtraxxer

Hier mn nieuwe track :) graag feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 12:30 

Hardtraxx Addict

@TheChaosRulerz,

Heel vet gedaan om in de intro al delen van je melodie te laten horen!
Melodie en kicks klinken ook goed, enigste wat ik dan eventueel zou veranderen is rond 1:40, je hoort dan de melodie met allerlei effecten er doorheen en dat maakt het wel wat voller maar de melodie springt er zo minder uit.

@Yri, leuke opbouw naar de climax toe, aan je kick kan nog wel gewerkt worden (klinkt wat dun, heeft meer power nodig)

Hier een track van mij waar ik in december mee ben begonnen en nu weer verder mee ben gegaan:

En heb hem ook op youtube gezet (FL studio gerecord :P ) want had me kanaal een beetje verwaarloosd :P
http://www.youtube.com/watch?v=zZctSjF9oXo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 12:59 

Hardtraxxer

@Joeyvg Wauw ik ben gewoon helemaal verliefd pp je track geworden!! Super werk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 16:28 

Hardtraxxer

goed bezig joey, lekker volume ook :)
http://www18.zippyshare.com/v/92691187/file.html melodietje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 15:03 

Hardtraxx Newbie

Dag Hardtraxx generatie,

Ik ben bezig aan een Hardstyle trackje, is heel niet mijn eigen genre omdat ik normaal gesproken House/Tech-House produceer. Soms is mijn inspiratie in dat genre ver te zoeken en wil ik nog wel eens een Hardstyle trackje bouwen. Momenteel is dit wat ik heb:

Shreek vocal klopt, had zo gauw even niets anders, hehe.
Al met al ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden! :-)

Greets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 21:03 

Hardtraxxer

Hier mijn nieuwe track "Rebelling", ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Download
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 10:36 

Hardtraxx Elite

Hoi,

Een nummertje van R-Reborn, benieuwd wat jullie er van vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 12:27 

Hardtraxxer

Hola Hardtraxxers!! voor mij al weer een tijdje terug dat ik op dit forum ben geweest, zou ik eigenlijk v aker moetne doen hoor ik alweer :D

Helaas doet mijn geluidskaart een beetje vaag, ik kan alleen tracks luisteren via VLC of via Cubase xd maar dat is voor een andere topic. Bottomline is dat ik dus alleen de tracks kan luisteren die te downloaden zijn ;) weetniet of dat zo heel erg is :P

@ Parvuz: lekker die sawsample in het begin geeft al meteen een "duister" sfeertje. leuke melodie erachteraan, alleen die kick is nog te veel blur.. De vocal samples drukt ook het geluid weg, misxchien dat je meer moet eq'en. Tof panic-stukje, maar ik vind de screech nét niet (sorry) en ook weer is hier de kick net niet heel vet. Misschien dat je de tail van de bas wat meer moet inkorten waardoor de punches wat verder naar voren komen.

@yri (Peran - Good Time) Die intro is NICE! heerlijk synth, goeie opbouw, leuke kickhits! Alleen wanneer de kicks erbij komen is ie ook iets te lang (ik heb dat probleem ook ALTIJD hoor >.< )

@ Vritzy : Een lange intro, fijn om in te mixen ;) ik vind het een goeie track man! leuk die trommels in de 2e intro :thumbup: Het mooiste stuk vind ik rond 3:50 waar je die uptempo hits en die vage synth hebt.. Wat het misschien nog wel vetter zou maken als je daar nog een laag screeches op drukt. goed gebruik van FX ook ;) :yay:

Alle andere tracks kon ik niet downloaden dus helaas kan ik daar mijn mening niet over geven :(

Wel ben ik zelf ook bezig geweest, ik heb weer eens een Hardstyle trackie gemaakt. Nu samen met een vriend van me.. Ik ben eerlijk gezegd best wel trots op de melodie in het midden, alleen klinkt ie nog niet dik genoeg naar mijn smaak, dus elke tip is meer dan welkom:

En dan nog eentje van mijzelf, heb ik al een tijdje terug gemaakt maar nog nooit gepost op Hardtraxx. elke comment is ook weer meer dan welkom:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

Boelie-beatz schreef:
@ Parvuz: lekker die sawsample in het begin geeft al meteen een "duister" sfeertje. leuke melodie erachteraan, alleen die kick is nog te veel blur.. De vocal samples drukt ook het geluid weg, misxchien dat je meer moet eq'en. Tof panic-stukje, maar ik vind de screech nét niet (sorry) en ook weer is hier de kick net niet heel vet. Misschien dat je de tail van de bas wat meer moet inkorten waardoor de punches wat verder naar voren komen.

Bedankt. Kicks blijft een probleem voor mij. Die saw-sample ga je ook terug horen op het album van Radical Redemption. ^^ Die kan er wel wat mee haha. Bedankt voor de tips!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:07 

Hardtraxx Addict

Verdere opzet van D-Fact en mij. :)

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/89299873/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:35 

Hardtraxxer

Basss27 schreef:
Verdere opzet van D-Fact en mij. :)

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/89299873/file.html[/zippy]

Zo maar dit klinkt heerlijk zeg! Beetje geïnspireerd door Frontliner? Eigenlijk niks op aan te merken vind alleen de screech op 00:35 vind ik wat minder maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Ga zo door!

Hier een nieuwe track van mij. Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:12 

Hardtraxx Addict

Doet me een beetje aan dit denken...... http://www.youtube.com/watch?v=z0fdwYyaQHg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:33 

Hardtraxxer

Basss27 schreef:
Doet me een beetje aan dit denken......

Doet me een beetje aan dit denken.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:38 

Hardtraxx Addict

Haha die kende ik nog niet! Maar ik ben niet echt geïnspireerd door frontliner :P Tnx voor je comment. :) Hardcore track zit wel goed in elkaar. Luister het zelf nooit, dus lastig te beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 01:26 

Hardtraxx Elite

Maat van me heeft zijn eerste nummer gemaakt, vroeg me af wat jullie er van vinden.
Of beter waar jullie vinden dat hij zich op moet gaan richten om vooruit te komen.

Zoals ik al zei het is zijn eerste nummer dus niet echt goed, dus graag geen reacties als "Alles kut enter"
Thank you

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 03:39 

Hardtraxx Addict

Hey mikeee.

Alles kut enter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 10:01 

Hardtraxx Addict

En nou niet allemaal kut lopen doen tegen Thund3R want hij zei ook nog Hey mikeee. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 01:02 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
@Mikeeeeeeee,
Gevoel bij nummer

Korte samenvatting:

Niet lullig bedoel maar hij heeft opzich wel een paar verbeterpunten :/

:lol: :lol:
Bedankt voor je reactie, ben zelf echt enorm slecht in het beschrijven van dat soort dingen.
Je omschrijving van het nummer echt met vreugde gelezen, geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:45 

Hardtraxxer

Benieuwd op jullie reactie!
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner