Hola Hardtraxxers!! voor mij al weer een tijdje terug dat ik op dit forum ben geweest, zou ik eigenlijk v aker moetne doen hoor ik alweer
Helaas doet mijn geluidskaart een beetje vaag, ik kan alleen tracks luisteren via VLC of via Cubase

maar dat is voor een andere topic. Bottomline is dat ik dus alleen de tracks kan luisteren die te downloaden zijn

weetniet of dat zo heel erg is

@ Parvuz: lekker die sawsample in het begin geeft al meteen een "duister" sfeertje. leuke melodie erachteraan, alleen die kick is nog te veel blur.. De vocal samples drukt ook het geluid weg, misxchien dat je meer moet eq'en. Tof panic-stukje, maar ik vind de screech nét niet (sorry) en ook weer is hier de kick net niet heel vet. Misschien dat je de tail van de bas wat meer moet inkorten waardoor de punches wat verder naar voren komen.
@yri (Peran - Good Time) Die intro is NICE! heerlijk synth, goeie opbouw, leuke kickhits! Alleen wanneer de kicks erbij komen is ie ook iets te lang (ik heb dat probleem ook ALTIJD hoor

)
@ Vritzy : Een lange intro, fijn om in te mixen

ik vind het een goeie track man! leuk die trommels in de 2e intro

Het mooiste stuk vind ik rond 3:50 waar je die uptempo hits en die vage synth hebt.. Wat het misschien nog wel vetter zou maken als je daar nog een laag screeches op drukt. goed gebruik van FX ook
Alle andere tracks kon ik niet downloaden dus helaas kan ik daar mijn mening niet over geven
Wel ben ik zelf ook bezig geweest, ik heb weer eens een Hardstyle trackie gemaakt. Nu samen met een vriend van me.. Ik ben eerlijk gezegd best wel trots op de melodie in het midden, alleen klinkt ie nog niet dik genoeg naar mijn smaak, dus elke tip is meer dan welkom:
En dan nog eentje van mijzelf, heb ik al een tijdje terug gemaakt maar nog nooit gepost op Hardtraxx. elke comment is ook weer meer dan welkom: