Hey stelletje stoer boys. kunnen jullie niet even wat feedback op anderen geven? doe even niet zo asociaal zeg. En maar janken dat degenen (die jullie erop wijzen) het fout hebben. doe nou eens een keer leuk om dit forum gezellig te houden.
Ik vind het geen verkeerde track, prima kick naar mijn mening. De synth voelt nog een beetje kaal aan, maar daar heb ikzelf ook nog werk aan. Ik weet zelf hoe lastig het is om vocals te verwerken in een track, deze vind ik minder.
De track zit daarnaast goed in elkaar, ik zou zeggen ga zo door.
Hoi paar maanden terug begon ik te kloten met FLS en verschillende vst's, ben nu met deze track bezig, ik denk dat het al een stuk beter klinkt dan mijn vorige projectjes maar alle "opbouwende kritiek" is welkom.
Hoi paar maanden terug begon ik te kloten met FLS en verschillende vst's, ben nu met deze track bezig, ik denk dat het al een stuk beter klinkt dan mijn vorige projectjes maar alle "opbouwende kritiek" is welkom.
@ Audio-Shaker: Vind je sounds wel leuk, je afwerking en kick wat minder, het klinkt een beetje rommelig, ik denk dat dat aan je reverb ligt. probeer daar aan te werken! Verder is het idee van de track wel leuk
Heb zelf ook weer wat nieuws af
Vind beide platen lekker klinken, zit goed in elkaar en sounds zijn best leuk. Ik mis alleen wat power in je kicks. Ik hou wat van een hardere kick, denk dat ook best mogelijk is bij je tweede nummer.
@social, kan link niet aanpassen, zelfs als ik opnieuw upload zonder in te loggen op cloud weet ie dat de track bij mij hoort, apart, maar jij vind dus dat ik subjectief moet zijn? smaken verschillen nog al dus aan subjectiviteit heb je vrij weinig, in mijn geval, ik probeer serieus een goede track te fixxen en daarbij horen lijkt mij een aantal standaard regels, do's and don't 's en die wil ik graag leren kennen dus niemand heeft er wat aan als ik mijn mening geef want ik snap er nog te weinig vanaf, als iemand al jaren produced enzo is het een ander verhaal uiteraard.
maargoed zal kijken of ik iets kan verzinnen op de link issue.
@social, kan link niet aanpassen, zelfs als ik opnieuw upload zonder in te loggen op cloud weet ie dat de track bij mij hoort, apart, maar jij vind dus dat ik subjectief moet zijn? smaken verschillen nog al dus aan subjectiviteit heb je vrij weinig, in mijn geval, ik probeer serieus een goede track te fixxen en daarbij horen lijkt mij een aantal standaard regels, do's and don't 's en die wil ik graag leren kennen dus niemand heeft er wat aan als ik mijn mening geef want ik snap er nog te weinig vanaf, als iemand al jaren produced enzo is het een ander verhaal uiteraard.
maargoed zal kijken of ik iets kan verzinnen op de link issue.
klinkt lekker! goeie kick imo.. maar de melody.. mag veeel meer kracht in! Hij klinkt een beetje slap.. Misschien layeren met andere synths, beetje harder in volume en meer reverb?
Ik vind het geen verkeerde track, prima kick naar mijn mening. De synth voelt nog een beetje kaal aan, maar daar heb ikzelf ook nog werk aan. Ik weet zelf hoe lastig het is om vocals te verwerken in een track, deze vind ik minder.
Thanks mensen voor feedback klopt die midden melo komt uit out trance nummertje
Thanks mensen voor feedback klopt die midden melo komt uit out trance nummertje
zal eraan werken
en indd de vocal is mijn eigen stemmetje met mijn halve engels en kom ook nog uit friesland :O haha
@Homeboy, vind je intro wel interessant en je kick lekker, maar vind de climaxes veel te saai. Outro lijkt heel erg op de intro dus had wat creatiever gekund
@Mindtwisterzzz, vind de intro erg vet en vind de kick heerlijk (al mag er wat meer bass in). Vind je melodie lekker, maar de climax is redelijk saai. Gooi er een pitchkick in want dat zou perfect in deze track passen
@Da Fenix, Vind de melodie heerlijk alleen de kick verpest het een beetje voor mij, veel te dof, van mij mag ie veel meer kraken. Goeie kick eronder en je hebt een bazenplaat. Over je tweede stukje, de melodie geeft een heerlijk zomers gevoel maar de kick past er niet echt bij. Je tapestops kan je er beter uit halen vind ik
Geen van de drie hierboven staande verdiende eigenlijk feedback..
Hier een oude remake die ik ooit gemaakt heb. Er is wel wat mis met de opname kwaliteit want het klinkt heel erg LQ zegmaar. Iemand een idee waarmee ik beter kan openemen (dit is met camtasia 7 gedaan)
Hier een oude remake die ik ooit gemaakt heb. Er is wel wat mis met de opname kwaliteit want het klinkt heel erg LQ zegmaar. Iemand een idee waarmee ik beter kan openemen (dit is met camtasia 7 gedaan)
Goede remake! Die synth is ook goed nagemaakt, maar ik heb wel het idee dat de reverse in de intro iets te hoog staat. Het klinkt nu een beetje apart. Wel een lekkere kick! (: Verder kan ik natuurlijk niets aanmerken op de track zelf, want dat is niet van jou.
't idee van je track vind ik er leuk! Alleen je afmix en EQ is een drama, je kick drukt alle frequenties van je synth etc. weg. Probeer daar wat mee te doen! Denk dat je de melodie in de climax en de mid beter kunt sidechainen (genoeg tut's te vinden op YT).
In je mid-intro zitten volgens mij ook nog een aantal valse noten, bijv op 0.59-1.
Mijn Naam is Martijn ( Encryz ) Ik kloot al 2/3 jaar wat met FL , nooit serieus kloten.. Maar nu doe ik dat rond augustus weer en ik weet alles ongeveer nog een beetje.. Ik heb daarom een nummer gemaakt en wil graag jullie mening over deze track
Alle mening en kritiek is welkom.. moet er immers van leren..
Goede remake! Die synth is ook goed nagemaakt, maar ik heb wel het idee dat de reverse in de intro iets te hoog staat. Het klinkt nu een beetje apart. Wel een lekkere kick! (: Verder kan ik natuurlijk niets aanmerken op de track zelf, want dat is niet van jou.
Ik heb zelf wat nieuw, graag feedback (:
De opbouw van het nummer is goed, maar de synth moet veeeeeel dikker. Ook ben je al aardig op weg met de kick, alleen ik zou hem niet te laag pitchen tenzij het niet anders kan. Ook nog 1 tip: zet die verschrikkelijke limiter uit! als je die uitzet klinkt je track al veel beter, want aan equalizing mag ook nog wel wat gedaan worden. Verder zou ik zeggen: alles wat geen lage tonen nodig heeft, hipass filter van ongeveer 100 hertz eroverheen, zoals de synth. Ik hoop dat je er wat aan hebt!