net een mix gemaakt van paar tracks
hier het resultaaat View on YouTube
zeg me wat je ervan vind
Rond 1.49 valt het geluid weg voor ong. 2 seconde.HomicideNL wrote:Gek genoeg.. Mijn project ging van hardstyle over tot drum 'n Bass.![]()
View on YouTube
De sounds zijn me veel te dun. jammer. je afmix van je percussie is ook niet geweldig. de snares staan te hard. probeer hier nog aan te werken en het lijkt er al aardig op.HomicideNL wrote:Gek genoeg.. Mijn project ging van hardstyle over tot drum 'n Bass.![]()
View on YouTube
Dat klopt! dat was ook de bedoeling, dat er een korte stilte viel. ik heb het wel verbeterd maar dat is met opslaan fout gegaan.KicKProduction wrote:Rond 1.49 valt het geluid weg voor ong. 2 seconde.HomicideNL wrote:Gek genoeg.. Mijn project ging van hardstyle over tot drum 'n Bass.![]()
View on YouTube
Maar voor de rest goeie track , hoog niveau
Haha ik zou hem dan uitfaden en dan beetje reverb er op , dan krijg je wel een lekker effectje , leuk bedacht !HomicideNL wrote:Dat klopt! dat was ook de bedoeling, dat er een korte stilte viel. ik heb het wel verbeterd maar dat is met opslaan fout gegaan.KicKProduction wrote:Rond 1.49 valt het geluid weg voor ong. 2 seconde.HomicideNL wrote:Gek genoeg.. Mijn project ging van hardstyle over tot drum 'n Bass.![]()
View on YouTube
Maar voor de rest goeie track , hoog niveau
Sterker nog, het zijn onze kicksThe Venator wrote:De kicks van sommigen hier lijken echt verdomt veel op elkaar
deze kicks lijken erg op die van globalsoundsmedia of hoe hij ook heeten ze lijken ook wel beetje op oude sterorockerz kicks?
Haha geloof me, het is echt zo, die kick herken ik welKicKProduction wrote:Dat zou wel erg triest zijn als dat werkelijk zo was
Dat lijkt me wel er frustrerend , als je uren (mischien wel dagen) aan een kick zit te werken en je hem dan in een ander liedje hoort.Stereorockerz wrote:Haha geloof me, het is echt zo, die kick herken ik welKicKProduction wrote:Dat zou wel erg triest zijn als dat werkelijk zo was
Wow kerel, lekkere track man. Kan ik hem ergens downloaden?HomicideNL wrote:Gek genoeg.. Mijn project ging van hardstyle over tot drum 'n Bass.![]()
View on YouTube