Vind dit wel echt een lekkere sound hebben, heeft inderdaad veel weg van Sludge maar toch vind ik hem origineel. is opzich al een kunst om in die buurt te komen.
Als je een bootleg van een nummer maakt dan zet je er niet neer Soundstrikez- Better off alone maar dan zet je er neer Artiest- Songname (Soundstrikez Bootleg).
Verder vind ik het een leuke bootleg, ik heb er fijn naar geluisterd.
Als je een bootleg van een nummer maakt dan zet je er niet neer Soundstrikez- Better off alone maar dan zet je er neer Artiest- Songname (Soundstrikez Bootleg).
Verder vind ik het een leuke bootleg, ik heb er fijn naar geluisterd.
Ik vind je intro heel vet! De kick zou ik het laag wat omhoog gooien, het midden iets naar onderen drukken. Dan wordt ie echt dik! De climax vind ik helemaal niks eerlijk gezegd. Klopt het btw dat je de punch mee pitched met de rest van de kick? Kijk of je die los van de kick kan krijgen, dan zou ik die gewoon op 1 toon houden.
Ik vind je intro heel vet! De kick zou ik het laag wat omhoog gooien, het midden iets naar onderen drukken. Dan wordt ie echt dik! De climax vind ik helemaal niks eerlijk gezegd. Klopt het btw dat je de punch mee pitched met de rest van de kick? Kijk of je die los van de kick kan krijgen, dan zou ik die gewoon op 1 toon houden.
Bedankt voor je reactie! Ieder zijn mening. Ik heb bij de intro de kick in zijn geheel meegepitched, maar ik weet haast wel zeker je gelijk hebt wat betreft de kick opdelen en dan pitchen. Ik zal je tips eens opvolgen en laat binnenkort een nieuw previewtje horen.
Best vet! Moet wel zeggen dat ik je intro lekker duister vind, en dan de climax er niet echt bij past. Synth mag misschien ook wat strakker, net als de overall mixing. Maar, goed onderweg!
Genetic Sound schreef:
Hier onze track: Graag commentaar!
Heb je een compressor/limiter op de master staan waarbij de treshold veel te laag ligt? Alles is de kleren in gecompressed, wat je ook al kunt zien als je naar de waveform kijkt. Die screech die op 1.27 is, is echt VEEL te hoog Niet lekker aan je oren. Het idee van de track vind ik vet, maar de uitwerking een stuk minder. Zou voornamelijk aan je sounddesign gaan werken
SoundstrikerzMedia schreef:
Iemand 1 idee met welke plugin wildstylez slowdown/ tapstop effect maakt in zijn track forever?:p
Iemand 1 idee met welke plugin wildstylez slowdown/ tapstop effect maakt in zijn track forever?:p
Alvast bedankt
Weet niet wat je precies bedoeld in het nummer? hoor geen slowdown volgens mij ??
denk trouwens ook meer een vraag voor produceren hoe/wat
Goedemorgen, inderdaad verkeerde topic. In forever is het bewoon een pitch bend gok ik. Heb niet eerst naar de track geluisterd, aangezien ik weet dat er, buiten effectrix, niet heel veel tapestop effecten zijn voor logic.