Melodiën zijn idd hetzelfde.. verder zijn de overgangen nog erg kaal en hetzelfde geldt voor de outro. Iets meer effecten, percussie etc toevoegen zou al een hoop schelen.
Hier mijn eerste full track:
Ben benieuwd naar jullie meningen
Klinkt zeker vet man! Misschien nog de melodiesynth iets zuiverder proberen te maken en dan denk ik dat het grotendeels goed zal zijn!
Melodiën zijn idd hetzelfde.. verder zijn de overgangen nog erg kaal en hetzelfde geldt voor de outro. Iets meer effecten, percussie etc toevoegen zou al een hoop schelen.
Hier mijn eerste full track:
Ben benieuwd naar jullie meningen
Het klinkt alsof je kick uit twee lagen bestaan waarvan de punches niet precies op elkaar liggen (Of het is de clap).
nu luister ik nuclear. en die talking bass (nicky romero - toulouse sound) aan het begin. is out of key. je hebt hem niet op de goede toonhoogte staan. luister maar eens goed .
verder heb je een beetje rare overgangen naar breaks enz. ineens komt de climax erweer in klappen. probeer iets aan je arrangement te doen, want je sounds best prima!
en in die 2e track gebruik je tevaak hetzelfde trucje en tevaak dat summer in het eerste deel. je hebt leuke ideeën maar werk ze wat beter uit!
EDIT: summer breeze, je hebt je kick echt suuupervals gepitched daar. fix dat even dan is het best een leuke track.
nu luister ik nuclear. en die talking bass (nicky romero - toulouse sound) aan het begin. is out of key. je hebt hem niet op de goede toonhoogte staan. luister maar eens goed .
verder heb je een beetje rare overgangen naar breaks enz. ineens komt de climax erweer in klappen. probeer iets aan je arrangement te doen, want je sounds best prima!
en in die 2e track gebruik je tevaak hetzelfde trucje en tevaak dat summer in het eerste deel. je hebt leuke ideeën maar werk ze wat beter uit!
EDIT: summer breeze, je hebt je kick echt suuupervals gepitched daar. fix dat even dan is het best een leuke track.
hier mijn track. graag feedback
Gave melodie, doet me wel wat denken aan Alpha2 - Rebirth Qua arrangement steekt het allemaal prima in elkaar. Leuke intro, mist alleen wel wat drive. Vind het ook jammer dat er geen echte intro sounds in zitten, maar dat kan smaak zijn Zodra de climax erin komt heb ik eigenlijk al genoeg van de melo omdat deze de hele track door blijft gaan. Toch is de climax opzich ook weer leuk.
Het grootste punt is je sound design. Alles mag nog stukken dikker en voller. Je kick kan naar mijn mening ook nog werk gebruiken. Deze heeft nu geen dikke punch en klinkt wat dunnetjes. Probeer hem wat ronder en voller te krijgen
Tenslotte is de mixdown ook nog niet je van het, maar dat komt wel nadat je sound design in orde is
Nogmaals, qua arrangement is het zeker niet verkeerd
---
Heb een hele tijd niks meer van me laten horen, bij deze even een lading aan nieuwe tracks
PSY - Gangnam Style (Stereorockerz Remix), vat dit niet te serieus op
Stereorockerz - Makes Me Wonder [zippy]http://www72.zippyshare.com/v/98752731/file.html[/zippy]
Stereorockerz - Creatures (hoor nu dat er in de preview iets fout is gegaan bij de mastering, zit net voor de eerste anti een foutje met de snares ) [zippy]http://www72.zippyshare.com/v/50740804/file.html[/zippy]
Stereorockerz ft. Steklo - TBA, iemand een passende titel voor deze? [zippy]http://www72.zippyshare.com/v/88448350/file.html[/zippy]
Stereorockerz - Haunted Mansion, is nog zonder goede mixdown en mastering [zippy]http://www72.zippyshare.com/v/82493205/file.html[/zippy]
Enjoy, feedback is welkom
Edit: zippy klinkt hier echt enorm verkracht, dus download voor goede kwaliteit
hier mijn track. graag feedback
Bedankt coor je feedback, joun track klinkt ook niet verkeerd aleen t intro mist wat , en deze 2 tracks van my. Blijven zo , ben nu bezig met wp style ik zou vnv ff previewtje uploaden
Bedankt coor je feedback, joun track klinkt ook niet verkeerd aleen t intro mist wat , en deze 2 tracks van my. Blijven zo , ben nu bezig met wp style ik zou vnv ff previewtje uploaden
ben benieuwd!
ben jammer niet aan toe gekomen om preview te uploaden haha was druk met school woensdag heb k vakantie dus dan staat die sws online
@Vritzy, kick en climax spreken mij niet zo aan, ook klinkt je plaat nog erg leeg, werk daar aan
@Stereorockerz, zitten hele vette platen tussen, vooral die intro van Creatures is baas! KIU
Ik heb zelf al maanden niks meer geupload, daarom upload ik weer eens wat nieuws, ben bezig geweest met een oude danceplaat te remixen, Ultrabeat - Pretty Green Eyes (Secret Project Remix)
@Vritzy, kick en climax spreken mij niet zo aan, ook klinkt je plaat nog erg leeg, werk daar aan
@Stereorockerz, zitten hele vette platen tussen, vooral die intro van Creatures is baas! KIU
Ik heb zelf al maanden niks meer geupload, daarom upload ik weer eens wat nieuws, ben bezig geweest met een oude danceplaat te remixen, Ultrabeat - Pretty Green Eyes (Secret Project Remix)
Preview van mijn allereerste track "Doom Has Come" net online gezet Tips/opmerkingen? De kick heeft een kuttail ja ik weet het, weet niet hoe ik dat moet knippen.
Preview van mijn allereerste track "Doom Has Come" net online gezet Tips/opmerkingen? De kick heeft een kuttail ja ik weet het, weet niet hoe ik dat moet knippen.
Nee klopt op de een of andere manier de verkeerde versie geupload terwijl ik zeker wist dat het de goede was Ik zal jouw track zo beoordelen, ik edit m'n post dadelijk.
Het klinkt wel grappig, maar is dit een mid-intro of een climax?
Een Drum & Bass remix van Bass Power:
T was gwn beetje voor fun en beetje uitproberen met dubstep maar miss ga k wel een mid intro maken van dubstyle en dan een gewone hardstyle melodie :p, k zal zo ff jou track luisteren
Het klinkt wel grappig, maar is dit een mid-intro of een climax?
Een Drum & Bass remix van Bass Power:
Ik zou zegge dat de bassdrum wel iets meer tok mag hebben, ik weet dat t geen hardstyle is, maar hij klinkt zo kaal en zielig o.o of lijkt dat gewoon zo....