H
Hardtraxxer
99 posts member since 2012
last seen Apr 2015

HomicideNL (SvD - Nothing inside)

View on YouTube

een projectje waar ik niet weet hoe ik er iets beters uit kan halen, bijna alles behalve de kicks en de vocalen natuurlijk:p
ik gebruik zoals je ziet fl studio en heb het mezelf aangeleerd en dit kwam er uiteindelijk uit:)
J
Hardtraxxer
79 posts member since 2012
last seen Jan 2017
HomicideNL wrote:View on YouTube

een projectje waar ik niet weet hoe ik er iets beters uit kan halen, bijna alles behalve de kicks en de vocalen natuurlijk:p
ik gebruik zoals je ziet fl studio en heb het mezelf aangeleerd en dit kwam er uiteindelijk uit:)
Als dit je eerste project is klinkt het inderdaad goed voor een eerste keer. Natuurlijk is het lastig om van al een goeie plaat een nog betere remix te maken. Persoonlijk vind ik het niet vol klinken, denk dat als je een middag met de EQ gaat spelen dat het dan beter klinkt! btw: vanaf 7:10 klinkt het als een goeie beukplaat, alleen jammer dat het t einde is :x
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Dylan-E wrote:Roberto heeft onwijze kracht in zijn nummers heerlijk om naar teluisteren :)
Zeker, en wat dacht je van gevoel dan? Dat zit er imo nog meer in als kracht :loving:
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
True, gevoel zit er idd genoeg in. Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez zijn er ook door geïnspireerd. In "World of Madness" wordt een getweakte versie van Oceano gebruikt.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ROD wrote:True, gevoel zit er idd genoeg in. Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez zijn er ook door geïnspireerd. In "World of Madness" wordt een getweakte versie van Oceano gebruikt.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, ken al Roberto's nummers. Dus hoor het meteen als iemand een melo ervan gebruikt :P
Verder is Davide Sonar - Sarabande Afgeleid van Hendel Hendrix House van Roberto ;)
T
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2012
last seen Feb 2014
hallo allemaal ik werk nu een half jaar met logic dus dacht laat maar is wat zien. ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden

View on YouTube

alvast bedankt Gr ik (L)
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Thepilot wrote:hallo allemaal ik werk nu een half jaar met logic dus dacht laat maar is wat zien. ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden

View on YouTube

alvast bedankt Gr ik (L)
Aah niet jij weer xd
T
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2012
last seen Feb 2014
CosmicDestination wrote:
Thepilot wrote:hallo allemaal ik werk nu een half jaar met logic dus dacht laat maar is wat zien. ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden

View on YouTube

alvast bedankt Gr ik (L)
Aah niet jij weer xd

tja ik weer hahaha hoe is die ? :yay:
H
Hardtraxxer
99 posts member since 2012
last seen Apr 2015
jaco0 wrote:
HomicideNL wrote:View on YouTube

Als dit je eerste project is klinkt het inderdaad goed voor een eerste keer. Natuurlijk is het lastig om van al een goeie plaat een nog betere remix te maken. Persoonlijk vind ik het niet vol klinken, denk dat als je een middag met de EQ gaat spelen dat het dan beter klinkt! btw: vanaf 7:10 klinkt het als een goeie beukplaat, alleen jammer dat het t einde is :x
okee vette reactie:) kzal is kijken wat ik hier aan kan doen:)
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2011
last seen May 2014
View on SoundCloud
Hardtraxxer
151 posts member since 2009
last seen Jan 2013
ROD wrote:@Stain, doet me btw erg denken aan een Wildstylez synth, zoals in Shadow.

Ik heb mijn remixje wat bijgewerkt. Er komen nog FX kicks enz in, maar daar moet ik me nog even in verdiepen. Nog meer verbeterpunten?

View on SoundCloud

Ik vind je kick laag wel vet, misschien even kijken naar eerste deel van de kick (tok/punch), verder zou ik de lead nog wat layeren, klinkt naar mijn mening beetje leeg (vind ik ook nogal moeilijk, zal ook bij mij nog beter kunnen), op bovenstaande reageer ik maar niet, beetje weinig feedback gegeven volgens mij :P.

Hier is iets waar ik beetje aan gewerkt heb, vind t wel leuk om bestaande melodietjes in synths en kicks te verwerken, om de tijd wat te doden zegmaar, hier het resultaat van Toneshifterz & The Pitcher - Break My Fall

View on SoundCloud
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
@ROD klinkt wel lekker man! alleen de kick maakt iets te veel stapjes maar dat is puur smaak:P

@psykko ondanks dat ik niet helemaal weg ben van de stijl vind ik het nog wel aardig klinken

had zelf ook wat in elkaar geknutseld
zitten nog wel wat foutjes in :P

View on SoundCloud
S
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2012
last seen Dec 2012
The_Trial wrote: had zelf ook wat in elkaar geknutseld
zitten nog wel wat foutjes in :P

View on SoundCloud
Opbouw van de track zit héél goed in elkaar. Dat is echt super. De geluiden ook en de melodie is ook mooi. Het mist alleen wat afmix hier en daar, wat met een paar simpele EQ's verbeterd kan worden. De geluiden wat meer van elkaar scheiden misschien.. Maar het klinkt verder heel vet.

ROD en momentum, nog bedankt voor de feedback, ik heb er aan gewerkt en heb uiteindelijk m'n eerste FULL gemaakt :) Hieronder het resultaat:

View on SoundCloud

Ben heel erg benieuwd naar jullie reacties! En graag ook feedback op de details!
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Aug 2015
@The Trial: vette track!! :clap:
@Rod:Lekkere dark vibe , like it!!

Hier is iets waarmee ik een beetje aan het klooien ben

Een simpele lead & Kick mix van: Da Tweekaz - Cheese Police:

View on SoundCloud
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jul 2016
@ The trial

Sow, lekkere track man heerlijk hoe je dat hebt gedaan met die anti climax tof!
E
Hardtraxxer
86 posts member since 2011
last seen Nov 2014
3 Nieuwe melodietjeush :D

View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
S
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2012
last seen Oct 2020
@ EvilSpaghettiNL

1e en 3e vind ik een beetje rommelig ook de synth vind ik niet mooi.
2e is opzich wel vet mooie melodie synth kan nog wel beter :)

Hier is een full track van mij. graag wat feedback.
View on YouTube
D
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Hey iedereen,

Ik zou het super vinden als iemand kan vertellen wat die van mijn track vindt :)
Ben nu een jaartje bezig ofzo met hardtyle maken :)

(de vocals zijn idd van internet en moeten weg xD )

link: View on YouTube

De rest allemaal zelf gemaakt :)

dankjewel alvast !
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Wow Fenix dat klinkt echt heel goed :thumbsup:
R
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2013
Hoi,

Ik maak sinds een paar weken Hardstyle Tracks en heb mijn eerste tracks af, ben reuze benieuwd
wat mensen ervan vinden.

Ik post er nu eentje, meerdere kan ik posten als er positieve reacties zijn.

View on SoundCloud

Hooi
Last edited by robdeV on 17 Oct 2012 16:12, edited 2 times in total.
D
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2013
Jarno wrote:Wow Fenix dat klinkt echt heel goed :thumbsup:
Super bedankt !!!!! (L) (L) (L) (L)
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Da Fenix wrote:
Als je nog iets aan je kick werkt en de vocalen is dit zeker releasewaardig tbh
D
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2013
Jarno wrote:
Da Fenix wrote:
Als je nog iets aan je kick werkt en de vocalen is dit zeker releasewaardig tbh
hah ja aan kick werken kan altijd, alleen die vocals ben ik niet x_x en verder geen idee hoe ik aan vocals kom =P
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Voor de liefhebber, een bekende van me: View on SoundCloud
S
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Feb 2016
je track is heel erg eentonig man, en je opbouw klopt ook nog niet echt :P
voor de rest zou ik ook een andere kick proberen te maken, maar dat is helemaal aan jou ;)
probeer in ieder geval iets meer variatie in je track te maken!

hier is er eentje van mij!
View on SoundCloud
robdeV wrote:Hoi,

Ik maak sinds een paar weken Hardstyle Tracks en heb mijn eerste tracks af, ben reuze benieuwd
wat mensen ervan vinden.

Ik post er nu eentje, meerdere kan ik posten als er positieve reacties zijn.

View on SoundCloud

Hooi