Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:06 

Hardtraxxer

BaZeBastardZ schreef:
feedback is altijd welkom ;)

Dat is het bij andere ook! Geef andere ook feedback of help ze als je hier zelf iets post, is wel zo netjes. ^^
Volgens mij clipt je track best wel. Afmix is ook erg slecht!

@olivier Klinkt inderdaad erg lekker! Eigenlijk niks op aan te merken, behalve dat de sounds van het 2e nummer wel wat voller kunnen. Keep it up! ^^

@Tingting Jammer van die screech van hard driver. Afmix had wat beter gekund, de kick komt niet zo naar voren nu. Verder vind ik het ook erg eentonig, aangezien je het hele nummer exact dezelfde sounds blijft gebruiken, en die 'synth' begint gauw te vervelen!

Ik ben ook weer met iets nieuws bezig geweest. Ik hoor net dat de reverse wat uit de maat is. Feedback is welkom. ^^

[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/78832924/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:56 

Hardtraxx Addict

Klinkt erg gaaf! Fijne rev, heerlijke midintro, en pakkende melodie! :)
Kick past in de climax ook beter dan die in de snippet die je stuurde! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:12 

Hardtraxxer

Life that we dream of! Met de kick van BH. Alles is zelfgemaakt behalve de kick en de vocals ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:23 

Hardtraxxer

Ik ben ook weer met iets nieuws bezig geweest. Ik hoor net dat de reverse wat uit de maat is. Feedback is welkom. ^^

[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/78832924/file.html[/zippy][/quote]

Klink al best lekker ik zou toch de bass van je kicks wat opvoeren zijn nog niet zo goed hoorbaar.
In de climax pitch je kick erg lekker trouwens trukje voor ? haha ga zo door !

Hier is hardcore projectje van mij en wat vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:22 

Hardtraxxer

Thanks voor de reacties, ik heb inmiddels al het een en t ander veranderd, oa de bass in de kicks versterkt.

@bassfucker Mijn trucje.. Haha, mijn 'trucje' is dat ik hem gewoon in de pianoroll pitch xd . Je stukje klinkt wel aardig. Kick klinkt goed, simpele effectieve melodie. Het zou alleen wat meer fx mogen hebben.

@socialerz Sorry ik kan je niet helpen, heb dit hier ook niet eerder gepost ofzo :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:49 

Hardtraxx Addict

Tsja ik pitch de tail ook altijd gewoon in de piano roll.. :P Snap niet wat daar zo ''fout'' aan is zo lang je je tail maar los hebt van je punch toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:27 

Hardtraxxer

True...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:42 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Tsja ik pitch de tail ook altijd gewoon in de piano roll.. :P Snap niet wat daar zo ''fout'' aan is zo lang je je tail maar los hebt van je punch toch? :)

Wie zegt dat het fout is dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 11:56 

Hardtraxx Elite

Thund3R schreef:

'Fout' is het ook niet ;) Het resultaat is over het algemeen alleen wel minder. De algoritmen die ze hiervoor gebruiken zijn meestal niet al te best, en wat de FL Piano roll doet is de boel simpelweg versnellen... Als de bron van je kick 1 beat lang is, en je gooit h'm een aantal noten omhoog, is hij korter dan 1 beat. Als t de sound is die je zelf wil bereiken, prima! Ben er alleen zelf geen fan van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 00:13 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Thund3R schreef:

'Fout' is het ook niet ;) Het resultaat is over het algemeen alleen wel minder. De algoritmen die ze hiervoor gebruiken zijn meestal niet al te best, en wat de FL Piano roll doet is de boel simpelweg versnellen... Als de bron van je kick 1 beat lang is, en je gooit h'm een aantal noten omhoog, is hij korter dan 1 beat. Als t de sound is die je zelf wil bereiken, prima! Ben er alleen zelf geen fan van ;)

zwz ! ik zeg drop je kick in kontakt 5 en zet em op time machine 2.
dan past de kick zich aan. alleen ff de punch cutten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Eerste opzetje van iets waar ik mee bezig ben, al heel lang niks laten horen. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:05 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Eerste opzetje van iets waar ik mee bezig ben, al heel lang niks laten horen. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden:

Dit klinkt echt heel dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:36 

Hardtraxxer

@Raw-Vision, klinkt lekker hoor. Die melodie kan je ook wel in hardstye gebruiken :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:49 

Hardtraxx Veteran

ROD schreef:
@Raw-Vision, klinkt lekker hoor. Die melodie kan je ook wel in hardstye gebruiken :D.

Ja je zou het idd in hardstyle kunnen gebruiken, maar dat ga ik niet doen. Vind dat er zo heel veel gevoel in zit, en ben bang dat dat verdwijnt als je er een hs track van maakt..
Sommige dingen kun je imo beter uit hs houden om het niet te verkloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 10:02 

Hardtraxxer

Ik geef je groot gelijk.

Hier is mijn huidige projectje. Porter Robinson - Spitfire (Remix). Nog lang niet af, maar dit is ong de basis.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:52 

Hardtraxx Newbie

The_Gospel schreef:
RAW-vizion schreef:

Dit klinkt echt heel dik :worship:

Klinkt echt vet man! het zou mischien nog vetter zijn als je er wat vocals onder zet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

@ROD:
Je kick staat veel te hard in de mix. En je lead mag wel wat scherper!
Verder staat je percussie ook wat te hard.. Dus vooral even aan de afmix werken. ;)

@BaZeBastardZ
Idd vocals zou heel vet zijn, maar dan moet ik wel een geschikte zangeres vinden met een mooie opera stem, ik wil niet 1 of andere popstem erin hebben..
En ik zal ook nog eens een tekst ervoor moeten schrijven, het liefst in het Italiaans. Dat zou het thema van de track heel mooi doortrekken. Het nadeel is alleen dat ik geen woord Italiaans spreek.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:48 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
@ROD:
Je kick staat veel te hard in de mix. En je lead mag wel wat scherper!
Verder staat je percussie ook wat te hard.. Dus vooral even aan de afmix werken. ;)

@BaZeBastardZ
Idd vocals zou heel vet zijn, maar dan moet ik wel een geschikte zangeres vinden met een mooie opera stem, ik wil niet 1 of andere popstem erin hebben..
En ik zal ook nog eens een tekst ervoor moeten schrijven, het liefst in het Italiaans. Dat zou het thema van de track heel mooi doortrekken. Het nadeel is alleen dat ik geen woord Italiaans spreek.. xd

Vraag zatox? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 00:26 

Hardtraxx Newbie

ROD schreef:
Ik geef je groot gelijk.

Hier is mijn huidige projectje. Porter Robinson - Spitfire (Remix). Nog lang niet af, maar dit is ong de basis.

ROD, het idee is leuk, uitwerking is er nog niet helemaal. Beetje eentonig en weinig afwisseling denk ik, om in de break nou 1 minuut naar dezelfde clap te luisteren is ook niet echt alles.. Verder zoals al gezegd is, staat de kick wat te hard, of de geluiden zijn te leeg.. Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar het blijft een leuk idee.

Dan eigen werk, lang mee bezig geweest en ik zie door de bomen het bos niet meer. Help.

Heel graag feedback, ook de details.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:00 

Hardtraxxer

Opbouw is erg goed, synths en kick ook. Alleen mag er nog een outro bij en klaar, wat mij betreft. GOOD JOB!

Thnx voor de feedback. Ik ga ermee aan de slag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:20 

Hardtraxxer

@stain, ik ben zelden écht enthousiast over tracks die hier gepost worden, maar deze keer toch wel :D echt mooie melodie, mooie opbouw, mooie sounds. tis gewoon een mooi geheel! nu idd nog helemaal afwerken, intro, outro...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:38 

Hardtraxxer

@Stain, doet me btw erg denken aan een Wildstylez synth, zoals in Shadow.

Ik heb mijn remixje wat bijgewerkt. Er komen nog FX kicks enz in, maar daar moet ik me nog even in verdiepen. Nog meer verbeterpunten?

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:41 

Hardtraxx Elite

RAW-vizion schreef:

'
Mischien ligt het gewoon aan mij maar vindt het een beetje weg hebben van Roberto Cacciapaglia wat ook geweldige muziek is :)
Vocals zouden hier echt vetjes in zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
RAW-vizion schreef:

'
Mischien ligt het gewoon aan mij maar vindt het een beetje weg hebben van Roberto Cacciapaglia wat ook geweldige muziek is :)

Roberto is 1 van mijn grote helden, dus kan wel kloppen. Ik haal daar heel veel inspiratie uit namelijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:27 

Hardtraxx Elite

RAW-vizion schreef:
Dylan-E schreef:
RAW-vizion schreef:

'

Roberto is 1 van mijn grote helden, dus kan wel kloppen. Ik haal daar heel veel inspiratie uit namelijk! :D

Roberto heeft onwijze kracht in zijn nummers heerlijk om naar teluisteren :)
Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner