Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:31 

Hardtraxx Beheerder

BamiLing schreef:
Socializerz schreef:
Wat geeft jou het recht om geen feedback te geven op anderen?

over wie gaat dit? ff voor de duidelijkheid zeg maar

Over die Reverio Music. hij geeft nooooit feedback. en mensen blijven vrolijk feedback op hem geven. stuk tuig.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:48 

Hardtraxxer

Citaat:
Citaat:
Over die Reverio Music. hij geeft nooooit feedback. en mensen blijven vrolijk feedback op hem geven. stuk tuig.. :/

Gaat inderdaad om de kewle boyyy reverio, die te cool is om feedback te geven :cool:

ooh sorry wist ik niet :Pben nog maar net nieuw xd zal 't onthouden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:27 

Hardtraxx Beheerder

Laten we even gezellig zijn posts negeren totdat hij feedback op anderen leert geven. iemand tegen? graag even zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:59 

Hardtraxxer

djralfnl1 schreef:
Preview van nieuwe Remix.

Het is Inderdaad een kick sample. werk nog steeds aan mijn eigen kicks.
Maar wil graag laten horen waar ik mee bezig ben! :thumbup:

Aangezien mijn producties natuurlijk niks beter zijn als alle andere in het forum, vind ik het toch moeilijk om feedback te geven, het is snel gewoon je eigen mening, en kan deze dan niet onderbouwen. want dat 'vind je gewoon'.
Zal proberen op de volgende producties reactie te geven zodat ik van jullie ook kan horen wat jullie van deze track vinden! :)

jammer dat 't een kick sample is, verder klinkt 't toch wel goed, heb je de lead zelf gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:46 

Hardtraxxer

Klinkt erg goed Razor!

Kun je full versie sturen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 18:08 

Hardtraxx Newbie

Thanks! ja jammer van de kick, maar m'n eigen kick is nog niet naar mijn zin.
de lead heb ik zelf gemaakt, en daar mag eigenlijk ook nog wel wat aan veranderd worden.

Ik zal de versie met intro en outro hier binnenkort ook bij zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 23:27 

Hardtraxxer

djralfnl1 schreef:
Thanks! ja jammer van de kick, maar m'n eigen kick is nog niet naar mijn zin.
de lead heb ik zelf gemaakt, en daar mag eigenlijk ook nog wel wat aan veranderd worden.

Ik zal de versie met intro en outro hier binnenkort ook bij zetten.

neem de tijd jonge, ga 't niet overhaasten ;) goeie producties kosten nou eenmaal tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:08 

Hardtraxx Newbie

Hee ik ben echt helemaal nieuw hier, ik ben 3 weken als hobby aan het producen vooral trance echter ik ben de laatste week gestuit op een hardstyle melodie :thumbup: alleen mijn vraag is. Vinden jullie mijn nummer goed (ik denk van wel maar ik heb nog zero ervaring met producen). Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik met drumazon moet werken want ik kan het niet in de piano roll krijgen. :$ Of moet ik een andere kick maker gebruiken?
Iedergeval hier is mijn nummer.

thx als je reageert. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:31 

Hardtraxx Newbie

K1nglau schreef:
Hee ik ben echt helemaal nieuw hier, ik ben 3 weken als hobby aan het producen vooral trance echter ik ben de laatste week gestuit op een hardstyle melodie :thumbup: alleen mijn vraag is. Vinden jullie mijn nummer goed (ik denk van wel maar ik heb nog zero ervaring met producen). Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik met drumazon moet werken want ik kan het niet in de piano roll krijgen. :$ Of moet ik een andere kick maker gebruiken?

Ik ben helemaal nieuw, dus weeg mijn feedback niet al te zwaar.

Hier komt ie:

Ik mis volgens mij een bass ?
De kick vind ik nog te dof klinken,
Melodie vind ik leuk klinken.
De Synth die op 0.24 begint (of hoe het ook heet) vind ik niet mooi klinken, en niet bij deze melodie passen. Ga voor een iets euforischer geluidje en het nummer klinkt (naar mijn mening) al stukken beter.
Op het begin bij de intro klinkt de melodie wel al lekkerder

Maar ik ben een beginner, ik zou graag jou feedback op mijn feedback hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:52 

Hardtraxx Newbie

Yuri_Vodka schreef:
K1nglau schreef:

Ik ben helemaal nieuw, dus weeg mijn feedback niet al te zwaar.

Hier komt ie:

Ik mis volgens mij een bass ?
De kick vind ik nog te dof klinken,
Melodie vind ik leuk klinken.
De Synth die op 0.24 begint (of hoe het ook heet) vind ik niet mooi klinken, en niet bij deze melodie passen. Ga voor een iets euforischer geluidje en het nummer klinkt (naar mijn mening) al stukken beter.
Op het begin bij de intro klinkt de melodie wel al lekkerder

Maar ik ben een beginner, ik zou graag jou feedback op mijn feedback hebben ;)

De kick moet ik nog veranderen inderdaad. En ja ik heb helemaal geen bas er in gedaan want tja ben niet zo goed met layeren hehe. Welke synth zou ik dan moeten gebruiken heb je misschien een voorbeeld. thx voor de tips
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen tijd weer keertje Fruity Loops aangezet en verder gegaan met oud projectje.
Dit is wat er nu staat:

Kicks blijf ik nare dingen vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:23 

Hardtraxx Newbie

beste mensen

ik had bij mijn eerste track de kick niet zelf gemaakt, hier kreeg ik wat kritiek op, ik heb het naar lang stoeien
voor elkaar gekregen om een redelijke kick uit microtonic te persen, en ik heb cooledit pro gebruikt om de kick te pitchen.

graag wil ik nog wat feedback van jullie, alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:33 

Hardtraxxer

njegos schreef:
beste mensen

ik had bij mijn eerste track de kick niet zelf gemaakt, hier kreeg ik wat kritiek op, ik heb het naar lang stoeien
voor elkaar gekregen om een redelijke kick uit microtonic te persen, en ik heb cooledit pro gebruikt om de kick te pitchen.

graag wil ik nog wat feedback van jullie, alvast bedankt

die synth in het begin moet je moet veel beter eq-en, hij zit veel te hoog in de frequenties ;) dat is eigenlijk in het hele nummer zo merk ik nu :P het melodietje vind ik best leuk :)

en nu over de kick:
ik vind hem niet mooi pitchen alleen die lage toon klinkt wel ok. Let op de tail van je kick (is een tip die ik laatst ook kreeg hoor ;) ) want die loopt nu de hele tijd door(krijg je het idee dat die bas doorblijft zingen) probeer die eens wat in te korten en evt misschien nog wat distortion erover heen ofzo? maar dan moet je wel oppassen dat je niet veel ruis krijgt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:58 

Hardtraxxer

BamiLing schreef:
Okay, voor de mensen die gelijk willen luisteren naar het desbetreffende nummer, hier is ie

Even klein beetje info:

Ten eerste ik ben nieuw op dit forum en ik dacht, laat ik mijn meest recente re-mix maar delen. Zoals je ziet is deze track een maand uit en was dus ver na de deadline van de contest.
Ik had eerst het plan om mee te doen aan de wedstrijd maar vanwege school en wat andere zooi kreeg ik 'm niet op tijd af, het lijk mij wel een goeie oefening om 'm toch maar af te maken en dit is dan de meest recente versie.
De volledig gemasterde versie komt nog wel, maar omdat ik nu bezig ben met een collab kan dat nog even duren ;) de collab word sowieso beter als deze remix en in deze collab willen mijn "collega" en ik ook helemaal 100% voor gaan :P dit kan nog wat tijd kosten, maar we zijn al flink op weg :D miss komt hier nog wel een korte preview voor de official release ;)

~ Kritiek is altijd welkom, mits het goed onderbouwd is :D

Als je bij die intro echt zo'n oldskool kick onder zet zou ik hem nog vetter vinden HAHA :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Afgelopen tijd weer keertje Fruity Loops aangezet en verder gegaan met oud projectje.
Dit is wat er nu staat:

Ik zou zelf in de break ook al een gefilterde pad toevoegen oid, iig enkele Hardstyle geluiden.
Je lead mag wat breder, miscchien meer layer, miscchien meer voices en OSC, en de hoge frequenties mogen wat opgekrikt worden met EQ. Je screech kan wat meer reverb gebruiken.

Je kick mist een duidelijke punch, ik zou zelf aanraden om Drumazon te gebruiken (weet niet of je dat bij deze gedaan hebt), en dan steeds te distorten ( plug-ins die ik gebruik zijn: Camelcrusher, Ohmicide, en als je Studio One hebt Red Light Dist), en dan weer EQ'en, en dat steeds herhalen, dan exporteren, en de punch en tail apart te EQ'en.

Een positief punt is dat je track lekker duister is :thumbup:

Edit:

Ik heb zelf weer aan een project uit januari/februari gewerkt, die toen destijds ook door Deepack in hun Hard Bass pre-mix is gedraaid. Ik heb de afmix veranderd, de kick een klein beetje aangepast en 'm opnieuw gemasterd.
Hier is een preview van de mid-intro:

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/4711998/file.html[/zippy]

Wat denken jullie, is dit goed genoeg om vanavond te draaien tijdens m'n eerste opreden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:00 

Hardtraxx Beheerder

ik zou m draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:16 

Hardtraxxer

Klinkt erg lekker Delt-A, zeker draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Oké :thumbsup:

Thx voor de feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:50 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
Dit is wat er nu staat:

Ik zou zelf in de break ook al een gefilterde pad toevoegen oid, iig enkele Hardstyle geluiden.
Je lead mag wat breder, miscchien meer layer, miscchien meer voices en OSC, en de hoge frequenties mogen wat opgekrikt worden met EQ. Je screech kan wat meer reverb gebruiken.

Je kick mist een duidelijke punch, ik zou zelf aanraden om Drumazon te gebruiken (weet niet of je dat bij deze gedaan hebt), en dan steeds te distorten ( plug-ins die ik gebruik zijn: Camelcrusher, Ohmicide, en als je Studio One hebt Red Light Dist), en dan weer EQ'en, en dat steeds herhalen, dan exporteren, en de punch en tail apart te EQ'en.

Edit:

Ik heb zelf weer aan een project uit januari/februari gewerkt, die toen destijds ook door Deepack in hun Hard Bass pre-mix is gedraaid. Ik heb de afmix veranderd, de kick een klein beetje aangepast en 'm opnieuw gemasterd.

Wat denken jullie, is dit goed genoeg om vanavond te draaien tijdens m'n eerste opreden?

Hartelijk dank voor de feedback! :thumbsup: Daar kan ik wat mee!
Uw werk klinkt lekker hoor! :D Ik kan er weinig over zeggen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:33 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
Dit is wat er nu staat:

Edit:

@ Parvuz
Vind je break met al die verschillende dingen een leuke sfeer hebben, vind ze af en toe wel raar bij elkaar, maar heeft aan de andere kant weer wat. Je kick kan zeker wat laag gebruiken, en iet wat variatie in je melodie stoppen oid. want hij is zoals Delt-A al zegt wel lekker duister, maar misschien beetje veel van hetzelfde. Verder kom ben ik het wel eens met Delt-A zn opmerkingen en tips (hoewel een 909 niet perse nodig is, maar toch wel als handigheid gezien word door vele).

@Delt-A
Sounds zijn ding in orde, maar op een of andere manier vind ik iets raar aan die kick, hij heeft een aparte klank, die ik overigens wel vet vind, maar die bass lijkt er een beetje vanaf te staan. Zoals ik zei sounds in orde, maar die paar noten gesidechained vind ik wel een klein beetje irritant.

Nou goed, zal ik zelf ook maar wat neerzetten, hoop dat ik aan de regels wat betreft feedback geven heb voldaan ^^

Ik vind sfeer in tracks altijd mooi. Dat probeer ik dan enigszins neer te zetten. Heeft nog heel wat nodig, maar dit is waar ik vandaag aan gewerkt heb, een "first draft"

(vocals zijn net toegevoegd, moet ik wel nog even goed naar kijken)

Alle feedback is natuurlijk van harte welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:59 

Hardtraxx Newbie

Hier is een preview van een van mn laatste tracks , mixdown klinkt niet goed door youtube :S

http://www.youtube.com/watch?v=TfLqS_MgJw0
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:55 

Hardtraxxer

Psykko schreef:

Ik vind sfeer in tracks altijd mooi. Dat probeer ik dan enigszins neer te zetten. Heeft nog heel wat nodig, maar dit is waar ik vandaag aan gewerkt heb, een "first draft"

(vocals zijn net toegevoegd, moet ik wel nog even goed naar kijken)

Alle feedback is natuurlijk van harte welkom :D

Dan zal ik me er maar aan wagen ;)

je intro geeft idd al lekker sfeertje aan, lekker duister melodietje ook :) ik wel het gevoel dat alles heel "ver weg" staat, ook is het geluid in totaal niet op de beste kwaliteit, maar de sfeer is top en de kicks klinken ook wel goed, misschien nog wat tweaken ;) . die screech in het 2e gedeelte is ook gewoon nice, kan niks anders zeggen..

leuk nummertje maar op een of andere manier vind ik het nog geen knaller :/ ik denk dat als je m goed afmixed dat ie dan al een stuk vetter is ;)

en @ FineTuner we luisteren niet naar jouw nummertje totdat je ook commentaar geeft op anderen, voor wat hoort wat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:54 

Hardtraxxer

Tnx Boeli en Socializerz, appreciate it. Kan me wel in die feedback vinden, heb nog altijd moeite om een lead echt lekker vol te krijgen. Maarja, zo oefenen we he.
Afmix vind ik altijd raar onderwerp, zie veel posts over dat de afmix niet goed is, maar in mijn opinie kun je geluiden wel ongeveer goedzetten, dat alles hoorbaar is, maar echt afmix zou ik toch pas op het laatst doen, want elke keer als je er iets bij doet o.i.d kun je weer aan de gang, ik weet niet hoe jullie daar over denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 09:39 

Hardtraxxer

Psykko schreef:
Tnx Boeli en Socializerz, appreciate it. Kan me wel in die feedback vinden, heb nog altijd moeite om een lead echt lekker vol te krijgen. Maarja, zo oefenen we he.
Afmix vind ik altijd raar onderwerp, zie veel posts over dat de afmix niet goed is, maar in mijn opinie kun je geluiden wel ongeveer goedzetten, dat alles hoorbaar is, maar echt afmix zou ik toch pas op het laatst doen, want elke keer als je er iets bij doet o.i.d kun je weer aan de gang, ik weet niet hoe jullie daar over denken?

Ben het grootdeels met je eens hoor, afmixen moet je pas gaan doen als je zeker bent dat het nummer af is (:lol: als het nummer af is, je nummertjes zijn natuurlijk nooit "af") maar inderdaad als je je geluiden al goed neerzet vanaf het begin (verhoudingen) dan hoef je niet veel meer te doen :) toch kan je met het afmixen net de stukjes wat harder laten beuken, de bassen op de bepaalde momenten lekker dik naar voren laten komen of de break nét dat tikkie extra geven.

doet niet af aan dat ik het een vette track van je vind hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:10 

Hardtraxx Veteran

Psykko schreef:
@ Parvuz
Vind je break met al die verschillende dingen een leuke sfeer hebben, vind ze af en toe wel raar bij elkaar, maar heeft aan de andere kant weer wat. Je kick kan zeker wat laag gebruiken, en iet wat variatie in je melodie stoppen oid. want hij is zoals Delt-A al zegt wel lekker duister, maar misschien beetje veel van hetzelfde. Verder kom ben ik het wel eens met Delt-A zn opmerkingen en tips (hoewel een 909 niet perse nodig is, maar toch wel als handigheid gezien word door vele).

Oke thanks! :thumbsup:
Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner