Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
Afgelopen tijd weer keertje Fruity Loops aangezet en verder gegaan met oud projectje.
Dit is wat er nu staat:
Kicks blijf ik nare dingen vinden.

Ik zou zelf in de break ook al een gefilterde pad toevoegen oid, iig enkele Hardstyle geluiden.
Je lead mag wat breder, miscchien meer layer, miscchien meer voices en OSC, en de hoge frequenties mogen wat opgekrikt worden met EQ. Je screech kan wat meer reverb gebruiken.
Je kick mist een duidelijke punch, ik zou zelf aanraden om Drumazon te gebruiken (weet niet of je dat bij deze gedaan hebt), en dan steeds te distorten ( plug-ins die ik gebruik zijn: Camelcrusher, Ohmicide, en als je Studio One hebt Red Light Dist), en dan weer EQ'en, en dat steeds herhalen, dan exporteren, en de punch en tail apart te EQ'en.
Een positief punt is dat je track lekker duister is

Edit:
Ik heb zelf weer aan een project uit januari/februari gewerkt, die toen destijds ook door Deepack in hun Hard Bass pre-mix is gedraaid. Ik heb de afmix veranderd, de kick een klein beetje aangepast en 'm opnieuw gemasterd.
Hier is een preview van de mid-intro:
[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/4711998/file.html[/zippy]
Wat denken jullie, is dit goed genoeg om vanavond te draaien tijdens m'n eerste opreden?
@ Parvuz
Vind je break met al die verschillende dingen een leuke sfeer hebben, vind ze af en toe wel raar bij elkaar, maar heeft aan de andere kant weer wat. Je kick kan zeker wat laag gebruiken, en iet wat variatie in je melodie stoppen oid. want hij is zoals Delt-A al zegt wel lekker duister, maar misschien beetje veel van hetzelfde. Verder kom ben ik het wel eens met Delt-A zn opmerkingen en tips (hoewel een 909 niet perse nodig is, maar toch wel als handigheid gezien word door vele).
@Delt-A
Sounds zijn ding in orde, maar op een of andere manier vind ik iets raar aan die kick, hij heeft een aparte klank, die ik overigens wel vet vind, maar die bass lijkt er een beetje vanaf te staan. Zoals ik zei sounds in orde, maar die paar noten gesidechained vind ik wel een klein beetje irritant.
Nou goed, zal ik zelf ook maar wat neerzetten, hoop dat ik aan de regels wat betreft feedback geven heb voldaan
Ik vind sfeer in tracks altijd mooi. Dat probeer ik dan enigszins neer te zetten. Heeft nog heel wat nodig, maar dit is waar ik vandaag aan gewerkt heb, een "first draft"
(vocals zijn net toegevoegd, moet ik wel nog even goed naar kijken)
Alle feedback is natuurlijk van harte welkom