Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 00:34 

Hardtraxx Addict

@ Dist Attack: Ben erg benieuwd naar HQ. Klinkt zeer goed in LQ man!
@Korey: Klinkt heerlijk, maar iets te veel hoog in de punch imo. Heeft een net iets irritante toon. Melodie is me wat te standaard. Dit soort melo's hoor je al zo vaak, al komt je synth er wel erg lekker in uit.

Hardlover15: Omg.. om likes vragen... dude?
Als de plaat het dan ook eens waard was maar dit klinkt ook nog eens nergens naar. ZO eentonig, en de kicks zal ik maar niet over beginnen.

Ik heb zelf toch even m'n laatste project afgemaakt zodat ik met wat nieuws kan beginnen.
Was bedoelt als troll / "Anthem" voor een LAN party, IDentity. Was neit op tijd klaar maar k. De LAN was 2 weken terug.. :P

Kicks ben ik nog niet 100% tevreden over, maar ik krijg ze niet beter :P
Vocals zijn zelf ingesproken btw.
Melodie is van Supernatural, vond hem zo goed dat ik em per sé wou gebruiken voor iets.
En, om het af te maken, zoals altijd zijn m'n overgangen compleet bout en voor de helft gejat van Bioweapon xd

Was ook nog met een melodie bezig, maar hij klopt niet bepaald met het aantal stappen volgens mij. En toch klinkt ie lekker imo.. (Sample is oud, maar kom ook niet verder)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:07 

Hardtraxxer

@ Thund3r

eerste melodie vind ik vet gedaan.
vind het iets van WP weghebben
kick klinkt ook wel aardig lekker
de 2e melodie kan ik niet zo goed volgen.

ik heb een nieuwe kick ontwikkelt en er een intro mee gemaakt
k vond hem zelf al aardig in de goede richting gaan

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:10 

Artiest

Test mix van mijn nieuwe track 'Impending Doom' ^^

Enjoy

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:29 

Artiest

@ Thunder: Eerste track vind ik best vet, kick is ook prima hoor :) Alleen is ie in de intro en outro nogal hoog gepitcht, dit zou ik wat lager doen. Je overgangen kun je idd sterker maken door buildup-effecten en crashes etc toe te voegen.

De melodie uit het 2e clipje kan ik ook niet volgen, zet er anders even een clap onder. Synth klinkt wel vet namelijk :thumbup:

@ The Trial: Klinkt goed! Kick mag nog iets meer punch hebben imo. Verder erg vet gedaan, ook met de fx kicks enzo.

@ Zirkum: Je kick moet je nog iets beter eq'en, hij is best vet maar er zit erg veel laag in nu en weinig hoog. Een paar goeie duistere vocals zouden ook goed in je track passen imo. Verder best vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 19:43 

Hardtraxxer

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 19:44 

Hardtraxx Addict

Zwak hoor, een poging me ''terug te pakken'' omdat ik commentaar op je track heb.
Ok, mijn commentaar is misschien wat kortaf en droog/hard maar ja het is ook echt zo. Om dan nu al om likes te gaan schooien werkt bij de meeste van ons niet bepaald want het is eerder een dislike waard.

Als je geen commentaar kan hebben, vraag er dan ook niet om, en ga aub niet zo ''Wat kinderachtig, Godverdomme'' reageren want daar kan ik erg slecht tegen...

Als je mijn commentaar slecht, oneerlijk of te hard vind, kun je dat ook gewoon zeggen.

Oh, en een reportje heb je ook te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 01:16 

Hardtraxxer

Ja Hardlover dit is niet echt de manier van zaken hier natuurlijk...
Iedereen ontvangt kritiek, daar moet je iets mee doen en niet boos worden op diegene.
En Thund3r heeft helemaal gelijk met het om likes vragen, leer eerst maar is geen samples te gebruiken en een nette track te bouwen.
De likes komen vanzelf, daar moet je niet om schooien.
Verder no offense, ik zoek geen ruzie hierom, je moet wel ff weten dat dit gewoon niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:50 

Hardtraxx Newbie

Thund3R schreef:
@ Dist Attack: Ben erg benieuwd naar HQ. Klinkt zeer goed in LQ man!
@Korey: Klinkt heerlijk, maar iets te veel hoog in de punch imo. Heeft een net iets irritante toon. Melodie is me wat te standaard. Dit soort melo's hoor je al zo vaak, al komt je synth er wel erg lekker in uit.

Hardlover15: Omg.. om likes vragen... dude?
Als de plaat het dan ook eens waard was maar dit klinkt ook nog eens nergens naar. ZO eentonig, en de kicks zal ik maar niet over beginnen.

Ik heb zelf toch even m'n laatste project afgemaakt zodat ik met wat nieuws kan beginnen.
Was bedoelt als troll / "Anthem" voor een LAN party, IDentity. Was neit op tijd klaar maar k. De LAN was 2 weken terug.. :P

Kicks ben ik nog niet 100% tevreden over, maar ik krijg ze niet beter :P
Vocals zijn zelf ingesproken btw.
Melodie is van Supernatural, vond hem zo goed dat ik em per sé wou gebruiken voor iets.
En, om het af te maken, zoals altijd zijn m'n overgangen compleet bout en voor de helft gejat van Bioweapon xd

Was ook nog met een melodie bezig, maar hij klopt niet bepaald met het aantal stappen volgens mij. En toch klinkt ie lekker imo.. (Sample is oud, maar kom ook niet verder)

HaHa! Double-Dutch Clan? Klasgenootje van mij zit er ook in. Je track klinkt best lekker, luister goed naar de kritiek die ze je hier geven. Alle voorgaande kritiek ben ik het mee eens, behalve die ene over die vocals ofzo maarja, die zal binnenkort ook wel weer vertrekken uit het HT kamp.
De vocals vind ik zelf wel nice, je kan horen dat je nog niet zo vaak vocals ofzo hebt ingesproken, maar het klinkt allemaal goed. Tsja, enige puntje is, laat die remix packs van bioweapon achterwege, FX-kicks maken is helemaal niet moeilijk.

Ga zo door man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:56 

Hardtraxxer

@Thund3R,

Ik had het anders kunnen brengen. mijn excuus. Ik probeer je helemaal niet terug te pakken, ik zeg wat ik van je vocals vind, de rest klinkt gewoon goed :thumbup:
En dat van die likes is ook wel dom nou ik erover nadenk :P
Heb meteen een nieuw nummer gemaakt.
[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/22002066/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:37 

Hardtraxxer

Hardlover15 schreef:
@Thund3R,

Ik had het anders kunnen brengen. mijn excuus. Ik probeer je helemaal niet terug te pakken, ik zeg wat ik van je vocals vind, de rest klinkt gewoon goed :thumbup:
En dat van die likes is ook wel dom nou ik erover nadenk :P
Heb meteen een nieuw nummer gemaakt.
[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/22002066/file.html[/zippy]

t is allemaal wat te eentonig, en je synths zijn ook niet helemaal af, meer tijd in steken, want dit klinkt nog te makkelijk, zon dingetje waar je uurtje mee bezig bent, en geen tijd hebt gestoken in sounddesign.

en kicks maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:59 

Hardtraxxer

idd, gewoon eens een tutorial op YT bekijken.
leer je een hoop van :P

hierbij het eindresultaat van mijn post van gister

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 15:08 

Hardtraxx Newbie

[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/97638540/file.html[/zippy]

Een nieuw nummer van ons!
Iemand tips? kritiek? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 15:27 

Hardtraxx Addict

9/10 mensen hier willen feedback maar geven zelf geen feedback terug :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 15:50 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
9/10 mensen hier willen feedack maar geven zelf geen feedback terug :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:26 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:

ik geef altijd feedback :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:42 

Hardtraxx Addict

The_Trial schreef:
Joeyvg schreef:

ik geef altijd feedback :list:

Waar in mijn post spreek ik jou persoonlijk aan ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 18:23 

Hardtraxxer

sorry dacht dat je mij bedoelde :$ maar je hebt gelijk hoor , k word er ook strontziek van soms.
al helemaal wanneer degene die geen feedback geeft wel feedback krijgt en degende die het wel geeft dus word overgeslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 00:56 

Hardtraxxer

@The_Trial klinkt lekker jonge. Zo door gaan!.

@Audio Spectrum, ik vind het nogal saai...

Ik ben vandaag weer ff met mijn kick bezig geweest. Tips? Niet op synth letten aub!

Melodie = Zatox ft Nikkita - Raw Style

Aub downloaden voor kwaliteit...of iig HD

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/62418571/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 10:32 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@The_Trial klinkt lekker jonge. Zo door gaan!.

@Audio Spectrum, ik vind het nogal saai...

Ik ben vandaag weer ff met mijn kick bezig geweest. Tips? Niet op synth letten aub!

Melodie = Zatox ft Nikkita - Raw Style

Aub downloaden voor kwaliteit...of iig HD

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/62418571/file.html[/zippy]

je hebt een hoop te doen nog, zeker wat equalizen betreft.. het klinkt allemaal nogal dof en mis de energie in de lead en de kracht in je kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:12 

Hardtraxxer

@ Korey Melody is lekker duister

@ Hardlover15 :x produce nog maar ff door voordat je om likes begint te bedelen ;) (no offense)

@ Thund3r melody is wel nice, kick heeft nog wel werk nodig vind de tail echt niet mooi alstie pitcht

@ The_Trial Kick klinkt goed :)

@ Audio Spectrum Intro is lekker hard, werk wel aan je afmix ;)

Vorige week een track afgemaakt samen met Defect

Laat maar horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:01 

Artiest

Klinkt best goed man! Heb een paar puntjes van feedback. Je screech is op de halve tel gesidechaind, maar je kicks zitten op een driekwartsmaat in de intro. Daarnaast mag de screech iets viezer nog van mij, misschien wat meer detune. Maar dat is misschien smaak. Verder vind ik de intro heel vet gedaan. De synth in je climax vind ik goed, maar de melodie (en dan vooral de bassline en hoe de kick mee pitcht) vind ik op sommige punten nog wat onlogisch. (na een paar keer luisteren is dat al minder trouwens) Hoe de screech erbij komt in de tweede climax klinkt ook niet echt lekker. Het idee is goed, maar het geheel klinkt nu een beetje vals en chaotisch. Je afmix is wel netjes, het klinkt allemaal erg zuiver enzo, goed bezig! Hoop dat je er wat mee kunt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:14 

Hardtraxx Newbie

Hey, Ik ben nieuw op het forum en hier is mijn eerste bericht:

(<------ KLIK OP DE LINK )

Heb dit een tijdje geleden gemaakt en ik vroeg mij wel is af wat de meningen erover zijn :)

Enjoy

Greetz

Machiazz

(BIJKOMENDE INFO)

--> @30 Likes op mijn Facebook Pagina geef ik de Volledige versie weg

FB pagina : http://www.facebook.com/pages/Machiazz-Official-Media/316194811743633
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:16 

Hardtraxxer

Eerst feedback aan andere mensen geven dan zelf feedback krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:19 

Hardtraxx Newbie

Korey schreef:
@ Distattack: Ik ben het eens met het commentaar van Joeyvg op je filmpje, maar ik moet wel zeggen dat je tracks goed klinken!

@ Soundfighter: Sorry man maar je moet nog veel oefenen. Ik weet niet of je hardstyle probeerde te maken, maar daar is het in ieder geval al te snel voor. (hardstyle is rond de 150 bpm) Daarnaast moet je echt proberen je eigen sounds te maken, dus je eigen kick, synths enz. Nu zijn het nog allemaal samples. Bekijk eens wat tutorials op youtube en blijf idd gewoon een beetje kloten, zo heb ik ook het meeste geleerd.

Wat vinden jullie hiervan?

Eerlijk? Ziek !! Die kick heeft power :) Keep it up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:25 

Hardtraxx Newbie

ricardo-paz schreef:
Hooppie schreef:
Nuracore schreef:
Hier ook een Hc plaat van mijn :) Zie onderschift! Feedback altijd welkom!

Lekkere vocals idd hoor! Alleen vind de kick goed, maar ietsje te overdreven waardoor het erg rommelig klinkt, het zelfde in de climax als de screech erbij komt. Probeer iets minder distortion op de kick te zetten en de screech wat te kalmeren. Dan zal het een stuk beter klinken denk ik ;)

Heb mijn track ook wat aangepast. Iemand tips voor de climax en eventuele meerdere vocals?

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/34482623/file.html[/zippy]

Feedback zou top zijn!

Niet echt mijn stijl, maar die screetches zijn denk ik net iets tè, verder niet veel op aan te merken.

Hier ff iets heel anders, het melodietje kennen jullie allemaal wel, word een kleine dj tool zit te denken aan een harde anti. Kicks zijn niet de mijne maar had even niks aanders aangezien de mijne te hard zijn voor dit hahaha
[zippy]http://www8.zippyshare.com/v/20257644/file.html[/zippy]

Leuk Melodietje van patrick Jumpen :) Goeie kick erop :)
Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner