Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Wij vinden niks, totdat jij feedback op anderen geeft :D
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Case Dj wrote:Wij vinden niks, totdat jij feedback op anderen geeft :D
:thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heb nu Logic Pro. Iemand die weet hoe je hier het beste mee kan starten? Snap er geen zak van :lol:
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
PierrePruuk wrote:Heb nu Logic Pro. Iemand die weet hoe je hier het beste mee kan starten? Snap er geen zak van :lol:
Je bent een veteraan!

Logic Pro: het programma
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
WCombinationz wrote:Vanochtend aan begonnen, vond origineel wel leuk : View on SoundCloud
Vette Synths en Kicks! De vocals klinken alleen erg ver weg

View on SoundCloud
Vocals klinken beetje gaar en kicks moet ik eens vernieuwen, maar hoe klinkt de synth?
(Paar maand geleden gemaakt, krijg het nu alleen niet meer voor elkaar om dezelfde synth te maken, iemand suggesties?)
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Er heeft hier iemand laatst een filmpje gepost met een makkelijke uitleg van sidechainen erin, Ik kan het filmpje niet meer terugvinden! Zou 'm graag weer is willen zien!
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Socializerz wrote:
Thund3R wrote:Die melodie is ergens van. Sowieso.

Plus, de afmix is zoals bij wel meer mensen echt slecht..
Kick is niet eens zo slecht maar komt totaal iet tot zijn recht met zo'n slechte afmix.
LOL das precies dezelfde melodie als mijne ik post mijne zo wel ff
http://www15.zippyshare.com/v/94709509/file.html
Daar is ie, project is n maandje of 1.5 oud.

melodie is een variatie op :
View on YouTube
6.00
Dude deze is uit m'n midipack vind je het gek dat ie hetzelfde is.. en hij is niet van dat youtube filmpje
Deze is van 4 maanden geleden

EDIT: View on SoundCloud
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Socializerz wrote:dafuq, nu weet ik het echt niet meer, zou ook zomaar kunnen :huh: is al n oud projectje :P
Pikkedief :oh:
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Socializerz wrote:Hij zet die pack tog online zodat mensen hem kunnen gebruiken ofwaat?
Stommerd :oh:
Stomme pikkedief :oh:
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2014
Socializerz wrote:Hij zet die pack tog online zodat mensen hem kunnen gebruiken ofwaat?
Stommerd :oh:
Daar zeg ik het ook niet voor, jij vroeg je af hoe het kwam dat je melodie bijna hetzelfde was als die van hem. Dit verklaard het toch
W
Hardtraxxer
96 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Dit heeft een vriend van mij gemaakt, t filmpje is wel beetje 'wannabe' maar de muziek is verder tof ;) .

View on YouTube

en hier zijn soundcloud:

View on SoundCloud
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Wes wrote:Dit heeft een vriend van mij gemaakt, t filmpje is wel beetje 'wannabe' maar de muziek is verder tof ;) .

View on YouTube

en hier zijn soundcloud:

View on SoundCloud
Nee toch :lol:
Hardtraxxer
254 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Wes wrote:Dit heeft een vriend van mij gemaakt, t filmpje is wel beetje 'wannabe' maar de muziek is verder tof ;) .

View on YouTube

en hier zijn soundcloud:

View on SoundCloud
:cry: Beetje te droog dit en vol met samples enzo, een echte beginnert zo te horen! ^^

Mijn laatste track: :)
View on YouTube
S
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2012
last seen Sep 2012
@noxit15 klinkt goed, probeer vooral de sounds zelf te maken! is die kick wel van je zelf?

Dit is een track van mij, zonder enige samples op de snaredrum na.
Hope you enjoy!!

View on SoundCloud
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Since1996 wrote:@noxit15 klinkt goed, probeer vooral de sounds zelf te maken! is die kick wel van je zelf?

Hope you enjoy!!

View on SoundCloud
Lol natuurlijk is die kick van mijzelf! Alles wat je hoort in die track is van mijzelf! :huh:
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
noxit15 wrote:
Since1996 wrote:@noxit15 klinkt goed, probeer vooral de sounds zelf te maken! is die kick wel van je zelf?

Hope you enjoy!!

View on SoundCloud
Lol natuurlijk is die kick van mijzelf! Alles wat je hoort in die track is van mijzelf! :huh:
Volgens mij doelt hij op je track van een paar weken terug waar een kick in zat die gewoon geript was. xd
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Joeyvg wrote:
noxit15 wrote:

Hope you enjoy!!

View on SoundCloud
Volgens mij doelt hij op je track van een paar weken terug waar een kick in zat die gewoon geript was. xd
Not again.(Maar ie was wel geript :x )
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2014

Hope you enjoy!!

View on SoundCloud
Lekkere kick man, en je geluiden zijn ook tof :) Ik vind je melodie alleen niet zo super maar dat is smaak.

Creation mainpart
View on SoundCloud
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Since1996 wrote: Dit is een track van mij, zonder enige samples op de snaredrum na.
Hope you enjoy!!

View on SoundCloud
Klinkt niet slecht giel! goeie melo, die kick kan alleen wat helderder maar klinkt al redelijk.
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
@supernatural, dat begin is net Coldplay - Paradise :P
S
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
@noxit15 ow, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je dat zei dat er veel samples in zaten! maar oke haha;p thanx voor de feedback btw
S
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
@Supernatural thanx man!
S
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
@Supernatural gekke vocals trouwens en leuk melodietje! maar als de melodie opkomt klinkt het nog wat stil en leeg, ik zou er wat reverb aan toe voegen en wat delay op de vocals op het einde.
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Since1996 wrote:@noxit15 ow, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je dat zei dat er veel samples in zaten! maar oke haha;p thanx voor de feedback btw
Thanks for the feedback mensen! en ik zei dat over die samples als feedback op die gene bonven mij, die had allemaal hardkick 10 shit erin :p
T
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2012
last seen Mar 2013
noxit15 wrote:
Since1996 wrote:@noxit15 ow, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je dat zei dat er veel samples in zaten! maar oke haha;p thanx voor de feedback btw
Thanks for the feedback mensen! en ik zei dat over die samples als feedback op die gene bonven mij, die had allemaal hardkick 10 shit erin :p
Since1996 wrote: Dit is een track van mij, zonder enige samples op de snaredrum na.
Hope you enjoy!!

View on SoundCloud

No offence maar dit is precies de save.planet.exit kick van frontliner die in iedere pack te vinden is?
iniedergeval de punch imo -.-
derest is gewoon naar beneden gepitcht of een andere toonhoogte.
Het is zowiezo een sample anders zou je tail meegaan met je melodie en dat doet die niet.

Edit: ik heb het opgezocht want ik dacht al het te horen maar hiero:

http://www1.zippyshare.com/v/1011214/file.html

Kap met dat kicks toe eigenen als ze niet van jou zijn ga niet vragen op feedback/reacties als niks van jezelf is als wat je hebt gemaakt en samples gebruikt? (nou is dat niet erg maar ga dan niet zeggen nee hoor dit is van mij en ik heb geen samples gebruikt behalve de snare)

>.< :x -.- :thumbdown: