Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

haha @Tha Maniacs :D , deze kick is van mijzelf, gemaakt uit een init utonic sound, ik steel geen kicks, misschien omdat ik er niks vanaf weet hoe een kick te rippen, maar vooral omdat t zielig is en je hebt er niks aan als je dingen wilt leren.. maar omdat jij denkt dat ik em geripped heb of uit een pack heb gehaald hier is de kick solo en gepitched.
dat ik hem niet op de melodie heb gepitched is ten eerste een eigen keuze kwa stijl, ten tweede veranderd de onderlaag van de melodie ook niet van toonhoogte dus zal het niet mooi zijn hem te pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:37 
 
Hardtraxx Newbie



hee mensen , willen jullie zeggen wat jullie hier van vinden? is al een ouder project van mij,
de mastering is niet goed weet ik.

ty :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:38 
 
Hardtraxx Newbie

Since1996 schreef:
haha @Tha Maniacs :D , deze kick is van mijzelf, gemaakt uit een init utonic sound, ik steel geen kicks, misschien omdat ik er niks vanaf weet hoe een kick te rippen, maar vooral omdat t zielig is en je hebt er niks aan als je dingen wilt leren.. maar omdat jij denkt dat ik em geripped heb of uit een pack heb gehaald hier is de kick solo en gepitched.
dat ik hem niet op de melodie heb gepitched is ten eerste een eigen keuze kwa stijl, ten tweede veranderd de onderlaag van de melodie ook niet van toonhoogte dus zal het niet mooi zijn hem te pitchen.



okee okee maar zoals ik al zei ik vind hem verdacht veel op save planet exit lijken gepitch of niet... :x
vooralsnog he ik zeg het niet om je aan te vallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:42 
 
Hardtraxx Newbie

@Tha Maniacs haha, ik vat het maar op als een compliment dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:01 
 
Hardtraxx Newbie

Since1996 schreef:
@Tha Maniacs haha, ik vat het maar op als een compliment dan ^^



kan je doen maar ik heb het alleen over de punch de kick in het geheel kan stukken beter ge-EQ'ed worden want khoor geen bass?
en de tail past ook niet bij de punch daarom dus dat ik zei punch gepakt van frontliner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een beetje aan het prutsen en aan het doen en toen kwam ik hier op uit.
[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/49142628/file.html[/zippy]

Zal ik dit idee een beetje aanhouden of is het niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Was een beetje aan het prutsen en aan het doen en toen kwam ik hier op uit.
[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/49142628/file.html[/zippy]

Zal ik dit idee een beetje aanhouden of is het niks?

vind het wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:19 
 
Hardtraxx Newbie


Mijn remix voor de Zatox remix contest. wat vinden jullie er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dat er een Headhunterz kick inzit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

Joeyvg schreef:
Ik vind dat er een Headhunterz kick inzit :surrender:


Na mijn idee ook :P Voor de rest netjes zit 't netjes inelkaar ^^

Zelf ook weer een beetje geprutst met een nieuwe melodie:

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/74811615/file.html[/zippy]

Kleine feedback zou top zijn ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooppie schreef:


Zelf ook weer een beetje geprutst met een nieuwe melodie:

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/74811615/file.html[/zippy]

Kleine feedback zou top zijn ;) !


Klinkt erg leuk! Ik dacht dat er een anti-climax zat aan te komen, maar die kwam helaas niet >.< , echt een perfecte melodie daarvoor.

Een house probeersel van mezelf:



Afmix is nog niet goed gedaan, gaat om het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Ik vind dat er een Headhunterz kick inzit :surrender:


het is duidelijk de noisecontrollers - confusious kick xd

maak eigen kicks man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

Squid schreef:
Hooppie schreef:


Zelf ook weer een beetje geprutst met een nieuwe melodie:

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/74811615/file.html[/zippy]

Kleine feedback zou top zijn ;) !


Klinkt erg leuk! Ik dacht dat er een anti-climax zat aan te komen, maar die kwam helaas niet >.< , echt een perfecte melodie daarvoor.

Een house probeersel van mezelf:



Afmix is nog niet goed gedaan, gaat om het concept.


Zet je kick nog wat harder, en laat hem nog wat meer doordreunen, voor de rest klinkt het redelijk goed!

Haha helaas niet? zo goed dan!?

[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/20570011/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
Joeyvg schreef:
Ik vind dat er een Headhunterz kick inzit :surrender:


het is duidelijk de noisecontrollers - confusious kick xd

maak eigen kicks man...



Ah jij je zin tffoeee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

@hoopie melodie klinkt leuk met dat loopje zo :P , kick klinkt ook wel aardig alleen wat harder.

@Sqiud ik ben niet zo van de house maar dit klinkt wel aardig. ik vind wel dat er wat variatie in mag komen.
het is nu wat eentonig

hier een nieuw projectje van mij

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:51 
 
Hardtraxx Addict

edit: oh ff antwoorden:
@The_Trial
Klinkt erg vrolijk opzich! ik vind m wel vet :)! alleen de kick gaat redelijk op en neer. dat zou miss wel wat minder mogen maar das natuurlijk ook een kwestie van smaak. goed werk verder :thumbup:

dit nummer is al meer dan een jaar oud toch vraag ik me af wat andere er van vinden.
het is echt een wazige track van mij. maar ik vind m ergens toch wel geinig. ga er later als ik echt een beetje goed opweg ben nog wel een nette edit van maken.

want als ik dit zo terug denk ik toch wel van damn...
en de kick vind ik nu ook echt raar. haha vind het wel jammer dat ik toen niet wist hoe je op de juiste manier een kick pitched :P




heb nog 3 andere ouwe meuk tracks maar die zijn toch wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

@combustion thx man! vind hem zelf eigenlijk iets aan de blije kant dus dat ga ik nog veranderen.
Betreft je track: het idee van het nummer is opzich wel leuk alleen kan ik de synths niet zo goed horen.
gewoon een kwestie van harder zetten en dan zou het waarschijnlijk al een stuk duidelijker en dus beter klinken
de kick is wel redelijk maar niet helemaal mijn smaak.
melodietje klinkt ook wel ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
edit: oh ff antwoorden:
@The_Trial
Klinkt erg vrolijk opzich! ik vind m wel vet :)! alleen de kick gaat redelijk op en neer. dat zou miss wel wat minder mogen maar das natuurlijk ook een kwestie van smaak. goed werk verder :thumbup:

dit nummer is al meer dan een jaar oud toch vraag ik me af wat andere er van vinden.
het is echt een wazige track van mij. maar ik vind m ergens toch wel geinig. ga er later als ik echt een beetje goed opweg ben nog wel een nette edit van maken.

want als ik dit zo terug denk ik toch wel van damn...
en de kick vind ik nu ook echt raar. haha vind het wel jammer dat ik toen niet wist hoe je op de juiste manier een kick pitched :P




heb nog 3 andere ouwe meuk tracks maar die zijn toch wat minder


Is niet slecht, maar het klinkt net alsof het allemaal random segmenten zijn die achter mekaar geplakt zijn. Je sounds missen erg veel design (EQ, etc). Maar het is dan ook een oude track, goed voor een eerste track, maar je sounds moeten dikker!

En dit is mijn laatste snippet met een nieuwe kick! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Case Dj schreef:
Joeyvg schreef:
Ik vind dat er een Headhunterz kick inzit :surrender:


het is duidelijk de noisecontrollers - confusious kick xd

maak eigen kicks man...



Ah jij je zin tffoeee xd


dat laatste zinnetje was dus niet voor jou he :P
:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:48 
 
Hardtraxx Addict

noxit15 schreef:
Combustion schreef:
edit: oh ff antwoorden:
@The_Trial
Klinkt erg vrolijk opzich! ik vind m wel vet :)! alleen de kick gaat redelijk op en neer. dat zou miss wel wat minder mogen maar das natuurlijk ook een kwestie van smaak. goed werk verder :thumbup:

dit nummer is al meer dan een jaar oud toch vraag ik me af wat andere er van vinden.
het is echt een wazige track van mij. maar ik vind m ergens toch wel geinig. ga er later als ik echt een beetje goed opweg ben nog wel een nette edit van maken.

want als ik dit zo terug denk ik toch wel van damn...
en de kick vind ik nu ook echt raar. haha vind het wel jammer dat ik toen niet wist hoe je op de juiste manier een kick pitched :P




heb nog 3 andere ouwe meuk tracks maar die zijn toch wat minder


Is niet slecht, maar het klinkt net alsof het allemaal random segmenten zijn die achter mekaar geplakt zijn. Je sounds missen erg veel design (EQ, etc). Maar het is dan ook een oude track, goed voor een eerste track, maar je sounds moeten dikker!

En dit is mijn laatste snippet met een nieuwe kick! ;)


ja dat klopt! ik vond vooral het concept best leuk een beetje een soort van mysterieus moest t zijn haha
die andere tracks zijn nog veel erger
heb zelfs 1ntje met een rap break gemaakt waar ik zelf in rap haha xD
das t leuke aan dingen uitproberen.

maar me sound design is iig veel opgeschoten. er zitten natuurlijk nog haken en ogen aan. maar daar leren we van. :)

@je kick.
ik vind je kick erg vet klinken klinkt over deze geisoleerde oortjes lekker diep en zwaar :) t is niet mijn favoriete style van kicks. maar ik vind dat je zeker goed werk geleverd hebt :thumbup: t enige wat ik wat minder vind is je screech sound. maar wederom zal dat wel met smaak te maken hebben. want ik geloof dat die geluids technisch wel goed inelkaar zit ( en dat zijn dingen die ik bij andere nog niet goed kan beoordelen vanwege het niveau waar ik zelf in zit :p)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxxer

Mijn nieuwe track :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jarno schreef:
Mijn nieuwe track :D



Leuk beginnetje, probeer te letten op je afmix, je hoort bv. dat in je climax waar je kick komt de lead heel erg weggedrukt word. Probeer het zo neer te zetten dat er weinig laag meer voorkomt in je lead en niet teveel in je kick zodat de boel niet weggedrukt wordt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:14 
 
Hardtraxx Newbie

The_Trial schreef:
@hoopie melodie klinkt leuk met dat loopje zo :P , kick klinkt ook wel aardig alleen wat harder.

@Sqiud ik ben niet zo van de house maar dit klinkt wel aardig. ik vind wel dat er wat variatie in mag komen.
het is nu wat eentonig

hier een nieuw projectje van mij



Thanks! Dat van jou klinkt echt zeker niet verkeerd, zeer goed zelfs :)

Alleen probeer een beetje meer de square van de synth af te halen en er een saw bij opgooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Newbie

The_Trial schreef:
hier een nieuw projectje van mij

Lekker melodietje! Heb alleen het gevoel dat je kick iets te hard staat? Hij kraakt hier namelijk een beetje.

noxit15 schreef:
En dit is mijn laatste snippet met een nieuwe kick! ;)

Kick klinkt lekker ruig, vind alleen die andere sound niet zo interessant. Neem aan dat die er alleen in zit om te testen?

Ik heb me ook weer eens verveeld:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:39 
 
Hardtraxx Newbie

SlyzeNL schreef:
The_Trial schreef:
hier een nieuw projectje van mij

Lekker melodietje! Heb alleen het gevoel dat je kick iets te hard staat? Hij kraakt hier namelijk een beetje.

noxit15 schreef:
En dit is mijn laatste snippet met een nieuwe kick! ;)

Kick klinkt lekker ruig, vind alleen die andere sound niet zo interessant. Neem aan dat die er alleen in zit om te testen?

Ik heb me ook weer eens verveeld:


Haha, humor, maar laat aub de vocals weg! Dan heb je een perfect stukkie werk!
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner