Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:07 

Hardtraxxer

hsgroningen schreef:
@ nebuto
haha bedankt man dat had ik niet verwacht. vaak krijg ik reacties als "dit is niet mijn stijl" etc
dus dat vind ik leuk om te horen. thx ;) :D

fuck die shit, ik hou van originele dingen. kan me niet schelen wat voor stijl, mensen moeten niet zo mekkeren en respect hebben voor originaliteit ;) Dat zit wel snor bij jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:11 

Hardtraxx Addict

Nebuto schreef:
hsgroningen schreef:
@ nebuto
haha bedankt man dat had ik niet verwacht. vaak krijg ik reacties als "dit is niet mijn stijl" etc
dus dat vind ik leuk om te horen. thx ;) :D

fuck die shit, ik hou van originele dingen. kan me niet schelen wat voor stijl, mensen moeten niet zo mekkeren en respect hebben voor originaliteit ;) Dat zit wel snor bij jou.

Aight, goed om te horen. Ben het ook met je eens hoor Mensen moeten niet zo zeuren en gewoon creatief zijn.
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:14 

Hardtraxxer

Ik ben ook even 'creabea' geweest met een conceptie.

Vooral de intro's en outro's hebben nog werk nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:23 

Hardtraxx Addict

Nebuto schreef:

De screeches klinken erg dik. Zoiets probeer ik de hele tijd te maken maar ik krijg steeds van die
standaard dingetjes. De kicks kunnen misschien iets meer op de voorgrond (vooral in de climax).
De break vond ik erg lekker harmonieus. Luistert gewoon lekker weg. Succes ermee iig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:45 

Hardtraxxer

@Nebuto klinkt lekker! , vind alleen de kick alleen niet zo bij de melodie passen.
vind het voor de rest wel dik gedaan :thumbup:

heb zelf iets gemaakt met vocals van Tupac - pain.
ben normaal niet zo weg van rap vocals maar vond deze er nog wel redelijk uitkomen:P
feedback is welkom uiteraard ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:08 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:

Damn vind het echt al erg lekker klinken, toch nog inspiratie kunnen vinden ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:17 

Hardtraxxer

The_Trial schreef:
@Nebuto klinkt lekker! , vind alleen de kick alleen niet zo bij de melodie passen.
vind het voor de rest wel dik gedaan :thumbup:

heb zelf iets gemaakt met vocals van Tupac - pain.
ben normaal niet zo weg van rap vocals maar vond deze er nog wel redelijk uitkomen:P
feedback is welkom uiteraard ^^

Er zit een heerlijke dreun in die kick <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:07 

Hardtraxxer

@The_Trail klinkt lekker man!
lekkere melodie :thumbup:
Ik vind alleen de vocals in de intro niet zo fijn klinken!
En het klinkt allemaal nog wat chaotisch!

Hier een update van mijn nieuwe track :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:38 

Hardtraxx Addict

Geniaal goede kick Authentic alleen veel te veel mid-laag in je synths. Beter EQen. Klinkt nu zo.. dof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:37 

Hardtraxxer

Thx voor de feedback allen!
altijd fijn om te horen dat de melodie in de smaak valt
ik zal verder werken aan de benoemde punten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:49 

Hardtraxx Newbie

Next month: M'n eerste 4 tracker uit op het label : Fresh Beats (Label van Ghost en Teka B)

Nu volop bezig aan nieuwe stuff waaronder "Gundrawer"

Comments welcome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:52 

Hardtraxx Elite

MadHatz schreef:
Next month: M'n eerste 4 tracker uit op het label : Fresh Beats (Label van Ghost en Teka B)

Comments welcome!

Sounddesign klikt netjes alleen vind het wat saai, je herhaalt veel etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:06 

Hardtraxx Newbie

The Indicator schreef:
MadHatz schreef:

Comments welcome!

Sounddesign klikt netjes alleen vind het wat saai, je herhaalt veel etc.

Volledig mee eens, track is nog volop in maak maar wou het eens posten voor de reacties, zoals dit uiteraard.
Bedoeling is wel dat het nog wat verandert! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:09 

Hardtraxx Elite

ow en er zit volgensmij een kickroll tussen die niet helemaal lekker loopt. Maar er zit inderdaad voldoende potentie in. Ga zo door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:27 

Hardtraxx Newbie

The Indicator schreef:
ow en er zit volgensmij een kickroll tussen die niet helemaal lekker loopt. Maar er zit inderdaad voldoende potentie in. Ga zo door ;)

Yepz, thanks man was me niet meteen opgevallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:43 

Hardtraxxer

@MadHatz

DIe vocal is toch van Home Alone? Echt tof :P haha. Leuke sounds weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:54 

Hardtraxx Newbie

Nebuto schreef:
@MadHatz

DIe vocal is toch van Home Alone? Echt tof :P haha. Leuke sounds weer! :)

Thanks man!! Ja haha heb die van Angels With Filthy Souls die mafiafilm van Home Alone :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:30 

Hardtraxxer

@madhatz.

concept is zeer leuk. zou het wel meer gaan afwisselen en hier en daar nog wat effectjes toevoegen.

Ons nieuwe kunstwerkje.. comments are welcome
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

MadHatz schreef:

Comments welcome!

Klinkt best lekker, alleen vind ik de break een beetje kaal.
TheArthadox schreef:
@madhatz.

concept is zeer leuk. zou het wel meer gaan afwisselen en hier en daar nog wat effectjes toevoegen.

Ons nieuwe kunstwerkje.. comments are welcome

Wel vet! :thumbsup:
Die vocals ken ik volgens mij wel ergens van haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:21 

Hardtraxx Elite

@TheArtadox
Vind de kick een beetje oppervlakkig, mis de 'diepgang'. Niet echt een goede omschrijving, maar ik mis gewoon wat bij de kick! Voor de rest prima!

Ben nog bezig geweest met mn projectje, andere kick eronder gezet! Ben benieuwd wat jullie vinden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:40 

Hardtraxxer

Bezig geweest met een nieuwe melodie! Vind hem nog niet goed genoeg om een track mee te maken, maar hier is die! Resultaat hoor je op 15:50

Link:
http://www.youtube.com/watch?v=r6DRmb3OQOg

Zou relaxt zijn als jullie hem ff liken =D

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:11 

Hardtraxx Addict

@ Evil Spaghetti.
Ik vind de melodie eerlijk gezegd nog niet heel erg denderend, als je er misschien wat aan gaat sleutelen
dan kan het nog best een dikke melo worden! (Misschien ligt het ook aan de lead die je gebruikt, klinkt niet
echt fijn in mn oren) Maar iig succes met je melodie! ;)

Hier even een kleine 'remake' van mij. Ik zal alvast verklappen dat de kick niet van mijzelf is omdat dit
project ook niet erg serieus is maar gewoon even snel gemaakt (in 3/4 uur ongeveer).
De kick is btw een Bioweapon kick (niet dat het boeit XD). Het gaat gewoon om het idee.

Enjoy! Feedback zou leuk zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 22:17 

Hardtraxxer

hsgroningen schreef:
@ Evil Spaghetti.
Ik vind de melodie eerlijk gezegd nog niet heel erg denderend, als je er misschien wat aan gaat sleutelen
dan kan het nog best een dikke melo worden! (Misschien ligt het ook aan de lead die je gebruikt, klinkt niet
echt fijn in mn oren) Maar iig succes met je melodie! ;)

Hier even een kleine 'remake' van mij. Ik zal alvast verklappen dat de kick niet van mijzelf is omdat dit
project ook niet erg serieus is maar gewoon even snel gemaakt (in 3/4 uur ongeveer).
De kick is btw een Bioweapon kick (niet dat het boeit XD). Het gaat gewoon om het idee.

YES JE HEBT DIE ONGELOVELIJKE IRRITANTE PITCH KICKS WEG GETOVERD! :thumbsup: netjes hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 22:23 

Hardtraxxer

hsgroningen schreef:

Ik snap niet goed dat je feedback wilt. Je hebt gewoon alle .wav samples die audiofreq gegeven heeft voor ze remix comp op een rijtje gezet. Het enige wat anders is is de outro en de break met piano. Je hebt nog wat claps/snares en crashes toegevoegd, maar niets origineels ofzo!
Je kon hier juist een eigen kick proberen onder te doen, maar zelfs die heb je geript :p
Ik kan hier dus vrij weinig over zeggen man :/

@Evil spaghetti, de melodie is beetje eentonig man, ik mis contrasten als hoog/laag, lange/korte noten. Door dat soort dingen blijft een melody beter in je kop hangen en dat heb jij nu niet echt, dus succes met verder tweake! :thumbup:

Mijn laatste track is een remix van Oncoming storm. Op de screech en de FX kick na is alles zelfgemaakt of nagemaakt, ik ben er blij mee! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 01:16 

Hardtraxxer

Citaat:
Mijn laatste track is een remix van Oncoming storm. Op de screech en de FX kick na is alles zelfgemaakt of nagemaakt, ik ben er blij mee! :$

Kijk, hier maak je me blij mee! Erg vetjes dit vriend.

Toch nog een paar kritiekpuntjes. Mag het? Nou vooruit.

- DIE PITCH AAAAAAAAAAAH! Maar da's in het origineel ook, dus ik neem het je niet kwalijk ;)
- De basis van de kick heb je probably vrij lang gemaakt, waardoor het nu door zoemt, het heeft niet echt een begin en een eind, je hoort die zoom met tussendoor een punch.

Verder puik werk ker0l. :clap:

By the way, hoe maak jij zo'n gerse YouTube animatie?

Zit al in iMovie te rotzooien maar daar wordt ik niet echt wijzer van, ik wil dat ook zo'n Frequentie ding.
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner