Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Luxion schreef:
werk wel aan je kicks :)

dat.
en ik heb ook het idee dat het volume omlaag gaat als de climax begint? beetje raar.
of het moet zijn dat dat door youtube komt maar dat lijkt me sterk (ik luister in 720p)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:32 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
Luxion schreef:

dat.
en ik heb ook het idee dat het volume omlaag gaat als de climax begint? beetje raar.
of het moet zijn dat dat door youtube komt maar dat lijkt me sterk (ik luister in 720p)

youtube verprutst meestal een hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:01 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
RobertV schreef:
Luxion schreef:

dat.

youtube verprutst meestal een hoop

Kan idd aan youtube liggen, maar nu ik erop let lijkt het idd dat het volume omlaag gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:28 

Hardtraxx Newbie

RobertV schreef:
Luxion schreef:

dat.

Bedankt voor de reacties! En wat betreft het volume, dat is alleen op youtube. Wanneer ik hem hier thuis afspeel is er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:32 

Hardtraxx Newbie

ik produceer al een tijdje en ben nu met een projectje bezig wat ik persoonlijk lekker vind klinken.
ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden en me evetueel nog wat tips kunnen geven!
Dank,,

link:
http://www64.zippyshare.com/v/89835606/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:16 

Hardtraxxer

Leon_Cuperus schreef:
ik produceer al een tijdje en ben nu met een projectje bezig wat ik persoonlijk lekker vind klinken.
ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden en me evetueel nog wat tips kunnen geven!
Dank,,

link:

Klinkt vet :thumbup: , ik vind alleen de intro synth niet zo geweldig, maar dat is denk ik meer een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:58 

Hardtraxxer

Leon_Cuperus schreef:
Dank,,

link:

je melo is een beetje sloom en drive loos imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:11 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
EvilSpaghettiNL schreef:
momentum schreef:

hier is een preview van mijn nieuwe hardcore track. Comments zijn altijd welkom!

grtz,

momentum

Klinkt wel vet! Soms is de kick voor mij uh.... niet echt uit de maat, maar ik zou hem anders neerzetten :|

Weet niet precxies hoe ik da moet vertellen, maar het klinkt vet ;)

Volgens mij 1/2 en 1/3 gecombineerd.

Thx voor de reacties. Het zijn idd verschillende ritmes gecombineert, dat doe ik graag om een track niet zo standaard te laten klinken. Ik krijg er wel verschillende reacties op, sommigen vinden het heel nice, anderen storen zich een beetje aan hoe ik het doe. Voor mijzelf klinkt het best smooth, maar dat is een van mijn minpunten: ik heb hem al 1000x gehoord waardoor ik zo gewoon ben aan de overgang dat het moeilijk is te oordelen hoe hij klinkt voor iemand die hem voor het eerst hoort. Ik zal er zeker nog eens naar kijken hoe ik de kicks anders kan plaatsen & toch het breakbeat ritme kan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:03 

Hardtraxx Newbie

Bij deze mijn nieuwste track "It's Time", ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 13:13 

Hardtraxxer

Wavetrip schreef:

Zit op laptop, maar dit klinkt wel lekker :D
Vind alleen je kick niet mooi, maar je melo trekt voor mij persoonlijk 'n heleboel recht. Goed gedaan! (Y)
Ik mis hier en daar wel nog wat sounds, probeer 't net wat dikker te laten klinken in bijvoorbeeld je breaks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:30 

Hardtraxx Newbie

doubletrouble schreef:
Wavetrip schreef:

Zit op laptop, maar dit klinkt wel lekker :D
Vind alleen je kick niet mooi, maar je melo trekt voor mij persoonlijk 'n heleboel recht. Goed gedaan! (Y)
Ik mis hier en daar wel nog wat sounds, probeer 't net wat dikker te laten klinken in bijvoorbeeld je breaks.

Thanks voor je feedback! Ik heb nu bijna een nieuwe kick af, hoop dat deze beter in de smaak valt bij volgende tracks. Tof dat je de melodie goed vind, twijfelde daar eerst zelf over (of het niet te cheesy zou worden). In extra opvulling kan ik me ook wel vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 13:47 

Hardtraxxer

Wavetrip schreef:
Je track

Als ik eerlik ben is je kick een beetje gek. De tail en punch zijn niet echt lekker passend bij de rest. Er mag ook flink meer laag in je kick. Btw ik ben erg beniwued wie dat logo heeft gemaakt, ik ben ook op zoek naar zoiets grungy's xD

Dit is mij versie van NC ft. Digital Punk - Blue horizon. Ik heb stukje van de break geripped en dan mijn leads+kick gedaan. Ik ben erg tevreden over de pitchbaarheid van de kick. Nu jullie nog :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 16:16 

Artiest

Klinkt vet man!! Echt netjes gedaan :) Het sluit alleen niet echt mooi aan op de break door het verschil in afmix etc, maar dat komt gewoon omdat je die break hebt geript. Het mag ook nog wel iets voller allemaal, percussie, fx, etc toevoegen. Maar de sounds zijn goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 16:44 

Hardtraxx Newbie

noxit15 schreef:
Wavetrip schreef:
Je track

Als ik eerlik ben is je kick een beetje gek. De tail en punch zijn niet echt lekker passend bij de rest. Er mag ook flink meer laag in je kick. Btw ik ben erg beniwued wie dat logo heeft gemaakt, ik ben ook op zoek naar zoiets grungy's xD

Dit is mij versie van NC ft. Digital Punk - Blue horizon. Ik heb stukje van de break geripped en dan mijn leads+kick gedaan. Ik ben erg tevreden over de pitchbaarheid van de kick. Nu jullie nog :thumbup:

Thanks voor de feedback, logo is b.t.w. gemaakt door www.omegear.be . Inmiddels heeft hij aardig wat grote projecten op zijn naam staan (Reverze e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 21:47 

Hardtraxxer

Innovators & Alternate - World At War

Free release van een vriend van me! Download via Soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 12:38 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
word ik voor de 2e keer ondergesneeuwd ... :thumbdown:

Idd mensen, vergeet niet feedback op andere posts te geven! :nono:
Ten eerste moet ik zeggen dat de kick vals loopt met de melodielijn, en de synth is te droog. (Meer Reverb kan geen kwaad)
Werk hier aan. De vocals mogen wat harder want ze zijn bijna onhoorbaar.
De melodie vind ik ook niet echt goed, en de kick heeft ook werk nodig. (Betere Punch etc.)
Dit is allemaal niet negatief bedoelt hoor, maar je hebt gwn nog veel te leren.
Trouwens dat geluidje ongeveer bij 2:30 is van MF Point of Perfection? Ik snap niet helemaal
dat je dat er in doet, en hij komt trouwens erg hard in. Dus afmix kan ook beter.
Ik hoop iig dat je er wat aan hebt, miss dat anderen hier je nog wat verder kunnen helpen.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 20:39 

Hardtraxxer

Flip27 schreef:

Vet =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 22:00 

Hardtraxxer

Hier weer wat nieuws, Enjoy! (Y)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:55 

Hardtraxxer

EvilSpaghettiNL schreef:
Flip27 schreef:

Vet =D

Klinkt niet verkeerd hoor :) originele sounds en lekkere kick keep it up :)

Hier een energieke melodie die ik gemaakt heb ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 02:42 

Hardtraxx Elite

@hierboven
Geinige melodie, maar de boel clipt als de kick er in komt!

Paar weken terug wat gemaakt, gaat meer om de losse elementen dan om de samenhang. Feedback (zoals altijd) geapprecieerd!! (begin lijkt veel op Squared, vandaar dat ik het Sawed heb genoemd!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 11:06 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:

Hier een energieke melodie die ik gemaakt heb ^^

Heel leuke melo :D maar ik zou de allerlaatste noten veranderen. Je hebt nu een gerokken chord van E - C - E, en dan naar E - B - F, dat klinkt niet zo lekker. Probeer eens naar E - C - A te gaan bijvoorbeeld, denk dat het mooier zou klinken.

@mannonymous:

leuk concept :D en idd doet ergens wat denken aan squared :p
Synth vind ik heel goed, kick gaat ook de goede kant uit, maar ik vind hem nog niet super, als ik je volgende track luister op soundcloud merk ik dat die kick veel meer power heeft. Ik denk dat deze iets meer bass mag in de punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:23 

Hardtraxx Elite

@Supernatural, werk aan je afmix. Melodie is goed, maar je kunt er denk ik nog veel mee spelen, zoals Momentum al zegt.

Ik zelf ben ook weer druk bezig geweest, nu met een remix van een oude Black Chaos track(dat was ik samen met een andere jongen, maar dat project is 1 jaar geleden gestopt). Vond het altijd een mooie track dus ik dacht, laat ik hem eens remixen.
Hier de oude versie:

En hier de nieuwe versie:

Heb nog voldoende ideeen om hem beter te maken en om een intro te maken, maar heb hem nu zelf te vaak gehoord om er nog een realistisch oordeel over te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:59 

Hardtraxx Addict

Hey mensen, ik heb weer een nieuwe track en ben benieuwd naar jullie meningen.
Feedback zou mooi zijn. Trouwens, de afmix kan miss iets beter maar dat is nu niet zo belangrijk!
Dus, brand los.

Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:49 

Hardtraxxer

hsgroningen schreef:
Hey mensen, ik heb weer een nieuwe track en ben benieuwd naar jullie meningen.
Feedback zou mooi zijn. Trouwens, de afmix kan miss iets beter maar dat is nu niet zo belangrijk!
Dus, brand los.

Grtz

Dit is echt best wel heel erg tof. Gaaf gemaakt man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:05 

Hardtraxx Addict

@ nebuto
haha bedankt man dat had ik niet verwacht. vaak krijg ik reacties als "dit is niet mijn stijl" etc
dus dat vind ik leuk om te horen. thx ;) :D
Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner