dat.Luxion wrote: werk wel aan je kicks
en ik heb ook het idee dat het volume omlaag gaat als de climax begint? beetje raar.
of het moet zijn dat dat door youtube komt maar dat lijkt me sterk (ik luister in 720p)
dat.Luxion wrote: werk wel aan je kicks
youtube verprutst meestal een hoopRobertV wrote:dat.Luxion wrote: werk wel aan je kicks
en ik heb ook het idee dat het volume omlaag gaat als de climax begint? beetje raar.
of het moet zijn dat dat door youtube komt maar dat lijkt me sterk (ik luister in 720p)
Kan idd aan youtube liggen, maar nu ik erop let lijkt het idd dat het volume omlaag gaat.TheArthadox wrote:youtube verprutst meestal een hoopRobertV wrote:dat.Luxion wrote: werk wel aan je kicks
Bedankt voor de reacties! En wat betreft het volume, dat is alleen op youtube. Wanneer ik hem hier thuis afspeel is er niks aan de hand.RobertV wrote:dat.Luxion wrote: werk wel aan je kicks
Klinkt vetLeon_Cuperus wrote:ik produceer al een tijdje en ben nu met een projectje bezig wat ik persoonlijk lekker vind klinken.
ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden en me evetueel nog wat tips kunnen geven!
Dank,,
link:
http://www64.zippyshare.com/v/89835606/file.html
je melo is een beetje sloom en drive loos imoLeon_Cuperus wrote:ik produceer al een tijdje en ben nu met een projectje bezig wat ik persoonlijk lekker vind klinken.
ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden en me evetueel nog wat tips kunnen geven!
Dank,,
link:
http://www64.zippyshare.com/v/89835606/file.html
Thx voor de reacties. Het zijn idd verschillende ritmes gecombineert, dat doe ik graag om een track niet zo standaard te laten klinken. Ik krijg er wel verschillende reacties op, sommigen vinden het heel nice, anderen storen zich een beetje aan hoe ik het doe. Voor mijzelf klinkt het best smooth, maar dat is een van mijn minpunten: ik heb hem al 1000x gehoord waardoor ik zo gewoon ben aan de overgang dat het moeilijk is te oordelen hoe hij klinkt voor iemand die hem voor het eerst hoort. Ik zal er zeker nog eens naar kijken hoe ik de kicks anders kan plaatsen & toch het breakbeat ritme kan houden.Cruelty wrote:Volgens mij 1/2 en 1/3 gecombineerd.EvilSpaghettiNL wrote:Klinkt wel vet! Soms is de kick voor mij uh.... niet echt uit de maat, maar ik zou hem anders neerzetten :|momentum wrote:
hier is een preview van mijn nieuwe hardcore track. Comments zijn altijd welkom!
View on YouTube
grtz,
momentum
Weet niet precxies hoe ik da moet vertellen, maar het klinkt vet
Zit op laptop, maar dit klinkt wel lekkerWavetrip wrote:Bij deze mijn nieuwste track "It's Time", ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
View on YouTube
Thanks voor je feedback! Ik heb nu bijna een nieuwe kick af, hoop dat deze beter in de smaak valt bij volgende tracks. Tof dat je de melodie goed vind, twijfelde daar eerst zelf over (of het niet te cheesy zou worden). In extra opvulling kan ik me ook wel vinden.doubletrouble wrote:Zit op laptop, maar dit klinkt wel lekkerWavetrip wrote:Bij deze mijn nieuwste track "It's Time", ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
View on YouTube
Vind alleen je kick niet mooi, maar je melo trekt voor mij persoonlijk 'n heleboel recht. Goed gedaan! (Y)
Ik mis hier en daar wel nog wat sounds, probeer 't net wat dikker te laten klinken in bijvoorbeeld je breaks.
Als ik eerlik ben is je kick een beetje gek. De tail en punch zijn niet echt lekker passend bij de rest. Er mag ook flink meer laag in je kick. Btw ik ben erg beniwued wie dat logo heeft gemaakt, ik ben ook op zoek naar zoiets grungy's xDWavetrip wrote:Bij deze mijn nieuwste track "It's Time", ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Je track
Thanks voor de feedback, logo is b.t.w. gemaakt door www.omegear.be . Inmiddels heeft hij aardig wat grote projecten op zijn naam staan (Reverze e.d.)noxit15 wrote:Als ik eerlik ben is je kick een beetje gek. De tail en punch zijn niet echt lekker passend bij de rest. Er mag ook flink meer laag in je kick. Btw ik ben erg beniwued wie dat logo heeft gemaakt, ik ben ook op zoek naar zoiets grungy's xDWavetrip wrote:Bij deze mijn nieuwste track "It's Time", ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Je track
Dit is mij versie van NC ft. Digital Punk - Blue horizon. Ik heb stukje van de break geripped en dan mijn leads+kick gedaan. Ik ben erg tevreden over de pitchbaarheid van de kick. Nu jullie nog![]()
View on YouTube
Idd mensen, vergeet niet feedback op andere posts te geven!Socializerz wrote:word ik voor de 2e keer ondergesneeuwd ...
Vet =DFlip27 wrote:View on YouTube
View on SoundCloud
Innovators & Alternate - World At War
Free release van een vriend van me! Download via Soundcloud.
Klinkt niet verkeerd hoorEvilSpaghettiNL wrote:Vet =DFlip27 wrote:View on YouTube
View on SoundCloud
Innovators & Alternate - World At War
Free release van een vriend van me! Download via Soundcloud.
Heel leuke melo
Dit is echt best wel heel erg tof. Gaaf gemaakt man.hsgroningen wrote:Hey mensen, ik heb weer een nieuwe track en ben benieuwd naar jullie meningen.
Feedback zou mooi zijn. Trouwens, de afmix kan miss iets beter maar dat is nu niet zo belangrijk!
Dus, brand los.
View on SoundCloud
Grtz