Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:46 

Hardtraxxer

Een nieuwe video van mij!

Als je de midi wilt (wel de verbeterde versie natuurlijk) stuur mij maar ff een bericht op YOUTUBE!

Cya ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:54 

Artiest

Haha, hoezo laggy filmpje... Kun je zo werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:08 

Hardtraxxer

Doolittle schreef:
Haha, hoezo laggy filmpje... Kun je zo werken?

Komt door het filmen. Normaal heb ik geen lag.

Voortaan wat meer programma's uitzettten bij het filmen dan maar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 21:54 

Hardtraxxer

@ The Indocator: Ik zou de release op je leadsynth wat omhoog zetten, hij klinkt nu vrij 'bedrukt'. Naar mijn smaak zou er ook nog wel extra laag op je synth mogen. De kick in de climax is fijn.

@ Bagklapper: Je intro-kick is niet verkleerd, er ontbreekt echter wel een duidelijke punch (de huidige punch is bestaat bijna alleen uit hoge tonen) Met je vocals heb ik niet zoveel, maar ze passen we redelijk in het nummer. De climaxkick is wel lekker en ook de melodie en leadsynth is prima. Klinkt over het algemeen dik in orde.

@ Yri: De kick is lekker. Enige puntje is dat er naar mijn smaak een paar hoge tonen in je tail zitten die er niet lijken te horen, maar dat kan ook smaak zijn. Verder vind ik de vocals niet echt in deze track passen. Melodie is wel oké, maar blijt niet hangen.

@ Socializers: 1e preview: Je intro is eentonig en ik vind je kick niet echt lekker, klinkt een beetje naar Jump als ik het goed heb. De overgang naar de overgang met de swoosh staat te hard tov de intro. Verder staat de cut-off van het volume van de leadsynth veel te laag waardoor de opbouw heer erg saai en lang is. Je climax die daarna volgt is ook vrij eentonig, daarnaast is je screech te droog. Al met al al wel progressie geboekt tov je vorige snippet. 2e Preview: Het lijkt alsof je radom wat noten hebt ingedrukt. Je moet ook in deze preview nog aan de fx werken en vooral waar je deze plaats. De climax kick is vrij statisch. Ik hoop dat je wat aan de feedback hebt.

@ Dario: Je FX in de intro is wel fijn. De overgang van intro naar opbouw is vrij abrubt. Verder staat het e.e.a. in je climax te hard waardoor het iets clipt. Je kick is opzich goed, hij pitch alleen niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 23:49 

Hardtraxx Elite

Bedankt Stallion, hij is nu bijna af de track. Synth klinkt wat ver weg omdat ik een beetje aan het oefenen ben met de afmixing. Vind het zelf een van mijn zwakke punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 01:37 

Hardtraxxer

@yri inderdaad mooie kick, kan horen dat er tijd inzit. Vind je track naast de melodie en kick wel een beetje leeg, zou wat meer lagen toevoegen. Vocals ook erg mooi, waar heb je die vandaan?

@dario de opbouw en sounds van je track zijn wel oké, alleen je kick verpest het nog al. Is het een sample?

Een preview van een nieuwe track van mij. Staat ook nog een preview van me nieuwe kick op m'n channel.

Thx alvast voor feedback :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 17:27 

Hardtraxxer

@ Hsgino, thanx! ja track moet nog worden uitgewerkt ;) zit nog 0,0 % percussie in, en alles is zo achter elkaar gezet :D vocals heb ik van de site ccmixter,, daar staan heel veel dikke vocals op (Goed zoeken!) Jouw kick klinkt ook lekker, ik zou hem alleen wel wat harder uit de mix laten springen, en miss wat meer sub geven :thumbup: enkel je kick op het laatste klinkt niet zo lekker, pitch vind ik ook niet mooi,

Keep it up..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:50 

Hardtraxxer

http://www10.zippyshare.com/v/25428158/file.html

vanmiddag ff gemaakt in paar uurtjes thuis.. vind um zelf erg vet, vandaar dat ik um ff post! :) ben benieuwd naar feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:04 

Hardtraxxer

darkoholic schreef:
http://www10.zippyshare.com/v/25428158/file.html

vanmiddag ff gemaakt in paar uurtjes thuis.. vind um zelf erg vet, vandaar dat ik um ff post! :) ben benieuwd naar feedback

Mooie opbouw! Zou hem alleen nog meer uitwerken zodat je meer naar de climax toewerkt. De kick klinkt ook oké! Alleen moest ik bij de melodie meteen denken aan remote control van e-force, zal wel aan mij liggen ^^ .

Ik zit te twijfelen of ik de volgende twee tracks af ga maken, ja of nee. Iemand misschien feedback hierop?
http://soundcloud.com/pimm-1/sets/preview2/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:44 

Hardtraxx Addict

@ pim klinkt dik, vooral de intro's. Misschien dat ik later ff nuttige feedback geef.
Maar ik zou het iig afmaken, het klinkt zeker niet verkeerd?
En dan misschien ... free relese? :innocent:

Ik heb ook een nieuwe track af, je kunt hem Gratiess downloaden als je op de linkt hieronder klikt

Wat vinden jullie ervan?
btw; aub niet beginnen over die geripte kick in de intro :$
Die verander ik later nog, misschien in het weekend ofzo als ik tijd heb.
Het gaat om het idee iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:29 

Hardtraxxer

hsgroningen schreef:
@ pim klinkt dik, vooral de intro's. Misschien dat ik later ff nuttige feedback geef.

Ik heb ook een nieuwe track af, je kunt hem Gratiess downloaden als je op de linkt hieronder klikt

Wat vinden jullie ervan?

totaal niet mijn ding... vind het een beetje leeg en ik mis de drive, welk BPM is dit eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

@ TheArthadox

Oke tx, moet zeggen ben het wel met je eens eigenlijk,
de bpm is btw 150 ;)
Iemand nog andere opmerkingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:58 

Hardtraxxer

hsgroningen schreef:

Wat vinden jullie ervan?

Het idee van de intro is wel gaaf vind ik. Een beetje een vreemde overgang naar de main, en de kick in de climax mag ook nog aan gewerkt worden denk ik! De synth van de melodie klinkt mooi! Alleen mist ie heel wat EQ heb ik het idee. En wat the arthadox zegt, het klinkt allemaal een beetje leeg, probeer wat effecten toe te voegen bijvoorbeeld! ^^

hsgroningen schreef:

Thanks :D Ik heb ook besloten het af te maken. De intro van 'demon' heb ik inmiddels aangepast zodat er wat meer drive in zit (ben ik nu mee bezig). Ik maak binnenkort wel een trackje af en geef hem dan weg! Heb alleen niet zo'n masterkilss xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:00 

Hardtraxxer

@hsgroningen:
Werk vooral nog aan de kwaliteit van je sounds, zo goed als alles mag wel wat voller. Probeer ook met stereo imaging, panning & reverbs wat meer ruimte te creëren. Het maakt echt een groot verschilt! Bijvoorbeeld je pluck in het begin klinkt vrij dun vind ik, maar zet je er wat delay op die afwisselen in verschillende oren klinkt hij 10x zo goed. Je climax kick klinkt vrij leeg vind ik, probeer er meer midbass in te krijgen. Je fx kicks vind ik wel leuk!

@pim: klinkt heel nice! Goede structuur & sounds + je werkt heel creatief & afwisselend met fx, kortom heb er weinig op aan te merken.

hier is een preview van mijn nieuwe hardcore track. Comments zijn altijd welkom!

grtz,

momentum
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:08 

Hardtraxx Addict

pim schreef:
hsgroningen schreef:
Heb alleen niet zo'n masterkilss xd

haha maakt nie uit tog maar thx voor de feedback iig,
en @ momentum ook bedankt voor jouw reactie! :D
je krijgt zo snel mogelijk feedback van me terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 20:09 

Hardtraxxer

Gewoon een intro ff gemaakt :p gaat meer om de kick

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 20:55 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
EvilSpaghettiNL schreef:
Gewoon een intro ff gemaakt :p gaat meer om de kick

LOL @0.50

[troll] ofnie dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:08 

Hardtraxxer

momentum schreef:
@pim: klinkt heel nice! Goede structuur & sounds + je werkt heel creatief & afwisselend met fx, kortom heb er weinig op aan te merken.

hier is een preview van mijn nieuwe hardcore track. Comments zijn altijd welkom!

grtz,

momentum

Thanks, altijd fijn om te horen! :D

Ik zal iets proberen te zeggen over je track, maar ben niet zo van de hardcore normaal!
Op 0:35 komt opeens weer de 'beat' erin, maar klinkt op de een of andere manier heel sloom. Dan denk je, ow was ie dat al of is ie nog aan het opbouwen? Als je snapt wat ik bedoel :P Wel lekker die screech in het begin, en een lekkere kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:41 

Hardtraxxer

momentum schreef:

grtz,

momentum

Klinkt wel vet! Soms is de kick voor mij uh.... niet echt uit de maat, maar ik zou hem anders neerzetten :|

Weet niet precxies hoe ik da moet vertellen, maar het klinkt vet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 18:55 

Hardtraxxer

EvilSpaghettiNL schreef:
momentum schreef:

grtz,

momentum

Klinkt wel vet! Soms is de kick voor mij uh.... niet echt uit de maat, maar ik zou hem anders neerzetten :|

Weet niet precxies hoe ik da moet vertellen, maar het klinkt vet ;)

Idd, zou nog iets aan de kick werken en de opbouw @ 0.35. verder klinkt ie erg dik!
Lang niet meer zo'n hardcore plaatje gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 22:32 

Hardtraxx Newbie

Al sinds een aantal jaren is hier in de omgeving 'Carnaval' veranderd in 'Hardstyle Carnaval'.
Wij bouwen met onze vrienden groep elk jaar een Geluidswagen ( Grote oplegger met licht geluid en veel jeugd).
Dit jaar kwam ik op het idee om voor 'Hardstyle Carnaval' een Anthem te maken.

Luister en laat weten wat je er van vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 23:50 

Hardtraxx Elite

hardtraxx ook gevonden ralf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 23:53 

Hardtraxxer

djralfnl1 schreef:

Al sinds een aantal jaren is hier in de omgeving 'Carnaval' veranderd in 'Hardstyle Carnaval'.
Wij bouwen met onze vrienden groep elk jaar een Geluidswagen ( Grote oplegger met licht geluid en veel jeugd).

Echt heeel vet gedaan met die "western song" erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:47 

Hardtraxxer

djralfnl1 schreef:

die melo is echt te gek man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:35 

Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
djralfnl1 schreef:

die melo is echt te gek man :thumbsup:

werk wel aan je kicks :)
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner