Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
Ik zou gewoon alle sounds op de master gooien, en in 1 keer eq'en. Scheelt een hoop tijd en werk. :lol:

Bus :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:45 
 
Artiest

TakkU schreef:
Doolittle schreef:
Ik zou gewoon alle sounds op de master gooien, en in 1 keer eq'en. Scheelt een hoop tijd en werk. :lol:

Bus :whistle:


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:31 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
TheArthadox schreef:
Doolittle schreef:
Ik zou gewoon alle sounds op de master gooien, en in 1 keer eq'en. Scheelt een hoop tijd en werk. :lol:


okee... als jij de leads op dezelfde frequenties als je kick wil hebben moet je dat doen :) vraag me af hoe jij dan alles een eigen plekje geeft in de headroom?


Je sounds zijn ook apart ge-eq'ed maar als het dan nog wat dof klinkt is een EQ op je master veel sneller en makkelijker dan 50 channels weer apart te eq'en.


als je het precies en goed wil hebben zou ik ze toch echt alle 50 apart doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:51 
 
Artiest

TheArthadox schreef:
als je het precies en goed wil hebben zou ik ze toch echt alle 50 apart doen :P


Ik heb bij een track gemiddelt 80-100 mixer tracks in gebruik, elke sound appart..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:39 
 
Hardtraxx Newbie

Doolittle schreef:
TheArthadox schreef:
als je het precies en goed wil hebben zou ik ze toch echt alle 50 apart doen :P


Ik heb bij een track gemiddelt 80-100 mixer tracks in gebruik, elke sound appart..



Dat sowieso, als voormix.
Daarna zou ik persoonlijk mijn track laten masteren door een pro, zijn genoeg mensen die daar hun specialiteit van hebben gemaakt:)
Mijn ervaring hiermee is dat je (mits je een goede vind uiteraard) hier erg veel aan hebt, mijn sound kwaliteit vloog omhoog.

ik zou graag jullie mening willen weten over een oud' project van mij ( wat ik persoonlijk nog steeds mijn beste productie vind)
http://soundcloud.com/excavator/excavator-sinner

Gr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 21:25 
 
Hardtraxxer

Excavator schreef:
Doolittle schreef:
TheArthadox schreef:
als je het precies en goed wil hebben zou ik ze toch echt alle 50 apart doen :P


Ik heb bij een track gemiddelt 80-100 mixer tracks in gebruik, elke sound appart..



Dat sowieso, als voormix.
Daarna zou ik persoonlijk mijn track laten masteren door een pro, zijn genoeg mensen die daar hun specialiteit van hebben gemaakt:)
Mijn ervaring hiermee is dat je (mits je een goede vind uiteraard) hier erg veel aan hebt, mijn sound kwaliteit vloog omhoog.

ik zou graag jullie mening willen weten over een oud' project van mij ( wat ik persoonlijk nog steeds mijn beste productie vind)
http://soundcloud.com/excavator/excavator-sinner

Gr!


die mensen moet ik nog vinden. heb je misschien een paar :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 22:46 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
die mensen moet ik nog vinden. heb je misschien een paar :)?[/quote]

Ik weet dat lussive media, tracks masterd, theracords tog wel;) anders gewoon Google, zoek en gij zult blablabla edit, of zoiets:p suc6 ;)

http://soundcloud.com/excavator/excavator-sinner

Gr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
TheArthadox schreef:
als je het precies en goed wil hebben zou ik ze toch echt alle 50 apart doen :P


Ik heb bij een track gemiddelt 80-100 mixer tracks in gebruik, elke sound appart..


say what!? troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Excavator

Yoo, je sounddesign hoort goed aan, maar vind af en toe de screeches een rommeltje. Je vocal lijkt ook wat te hard te staan(en die clap in de eerste secondes ook)

Hier iets waar ik vanmorgen mee begonnen ben, toen ik net uit bed stapte :) Het is nog maar een ideetje, moet alles nog wat meer uitwerken.

http://www8.zippyshare.com/v/2287760/file.html

(Ik zou hem niet op zippyshare luisteren als ik jullie was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ben ik weer met een nieuwe track http://soundcloud.com/count-b/endless-final-version
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

@ bagklapper, sounds klinken goed, kick helaas wat minder, vind hem erg kort, en gaat soms net wat te hoog, zorg ook dat je kick goed uit de mix komt, verder goed bezig! heb naar Herald of Nightmares (Vocalless Preview) geluisterd op je soundcloud page, melo is fucking dik man! werk die track nog beter uit en je hebt een dikke plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:19 
 
Hardtraxxer



kleine preview ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:50 
 
Hardtraxxer

Hoge sound kwaliteit is een teken van degelijke afmix. Als alles te dof klinkt, is je afmix gewoon bout.
Distortion, compression, equalizing, reeverb en delay zijn daar onder meer onderdeel van (hoe vaak moet ik 't nog zeggen? :p). Zorg gewoon dat dit in orde is. Zoek desnoods gewoon wat .pdfjes op of ga 'n boek huren. Van youtube kun je over 't algemeen ook veel leren, maar verwacht veel "kinderschoenenwerk".
Blijf verder van je master af, tenzij je er verstand van hebt. Mastering is een uniek iets, waar menig een goed in wil zijn, maar 't overgrote deel gigantisch op loopt te falen.

Je kunt je tracks laten masteren door A-Lusion of Thera. Je zou ook 'n mailtje kunnen sturen naar Anderson-T, hij kan er ook wat van.

@Doolittle natuurlijk kost dit een hele hoop tijd en werk. Je kick & afmix zijn de moeilijkste aspecten van je track. Alles afmixen op je masterchannel, gooit al je sound-regions naar dezelfde frequenties. Dit kan nooit de bedoeling zijn. Alles netjes op elk kanaal apart mixen en zorgen dat je de geluiden hoort, daar waar jij wilt dat ze hoorbaar zijn.

@Excavator lekkere track, veel geluid, goeie drive. Ik vind je sounds niet allemaal mooi en je kick klinkt nog altijd te dof.

@bangklapper :D Ga zo door. Afmix kan hier en daar wat beter, maar dit klinkt als 'n goed begin!

@yri briljante kick (Y)! De rest mist toch nog wat kracht.

@Socializerz gewoon ff opnieuw installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:17 
 
Artiest

Mijn comment op alles in 1 mixer gooien was dan ook sarcastisch bedoelt d2.

Maar je hebt gelijk.. Een modderige track betekend slechte afmix.
Een goede afmix maakt een track al een stuk 'proffesioneler'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Het is al gelukt met me uTonic :)'
Weer eens wat nieuws van onze kant:


Feedback altijd welkom :)


je kickt mist kracht en pitcht echt heel lelijk.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:25 
 
Hardtraxx Newbie

yri schreef:


kleine preview ^^


Idd de kick die je hoog pitcht klinkt heerlijk! goed gedaan. alleen zou ik de leadsynths iets harder doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:28 
 
Hardtraxx Newbie

yri schreef:
@ bagklapper, sounds klinken goed, kick helaas wat minder, vind hem erg kort, en gaat soms net wat te hoog, zorg ook dat je kick goed uit de mix komt, verder goed bezig! heb naar Herald of Nightmares (Vocalless Preview) geluisterd op je soundcloud page, melo is fucking dik man! werk die track nog beter uit en je hebt een dikke plaat :thumbup:


Top! bedankt voor de feedback! ik ga er wat mee doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

Me nieuwe nummer is af! Gemaakt met FL studio 10, wat vinden jullie ervan?

http://snd.sc/ACmo1w
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:26 
 
Hardtraxxer

bagklapper schreef:
yri schreef:


kleine preview ^^


Idd de kick die je hoog pitcht klinkt heerlijk! goed gedaan. alleen zou ik de leadsynths iets harder doen.


Kicks klinken goed maar EQ de lage tonen van je synth weg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:35 
 
Hardtraxx Newbie

[quote="Dario"]Me nieuwe nummer is af! Gemaakt met FL studio 10, wat vinden jullie ervan?

http://snd.sc/ACmo1w[/quote

Dat begin met reverse bass klinkt wel lekker. alleen je pitcht die kick echt heel naar. hij gaat alles behalve mee met de toon van de melodie. probeer ook als je de 3/4de maat in gaat die snare ook op de 3/4de maat te zetten.
de FX-Kick is tevens ook een toontje lager dan de reverse kick in het begin. als je hier wat mee doet wordt ik al een stuk blijer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:13 
 
Hardtraxxer

Mensen bedankt voor de reacties over mn kick, zit t*ring veel tijd in :innocent: binnekort wat updates met full tracks..

@ Dario heb je, je kleine zusje met Fl studio laten spelen? (geintje) nee sorry maar dit gaat zo vals, dat hoor je hoop ik zelf toch ook wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:21 
 
Hardtraxxer

bagklapper schreef:
Dario schreef:
Me nieuwe nummer is af! Gemaakt met FL studio 10, wat vinden jullie ervan?

http://snd.sc/ACmo1w[/quote

Dat begin met reverse bass klinkt wel lekker. alleen je pitcht die kick echt heel naar. hij gaat alles behalve mee met de toon van de melodie. probeer ook als je de 3/4de maat in gaat die snare ook op de 3/4de maat te zetten.
de FX-Kick is tevens ook een toontje lager dan de reverse kick in het begin. als je hier wat mee doet wordt ik al een stuk blijer! :)


Bedankt voor je feedback, zal er wat aan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

yri schreef:
Mensen bedankt voor de reacties over mn kick, zit t*ring veel tijd in :innocent: binnekort wat updates met full tracks..

@ Dario heb je, je kleine zusje met Fl studio laten spelen? (geintje) nee sorry maar dit gaat zo vals, dat hoor je hoop ik zelf toch ook wel..


Niet zo positief maar toch bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:51 
 
Hardtraxxer

@ Dario, dit is geen persoonlijke aanval hoor ;) Neem in ieder geval mee dat dit echt heel vals klinkt en werk daaraan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:37 
 
Hardtraxx Newbie

Met welke software doen jullie die videobewerking?
Vorige  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner