Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
Axora wrote:
The Indicator wrote:Wildenberg je track klinkt best netjes alleen klinkt je kick als een knalerwt...
dat
Ja, de tok is nog een beetje expirimenteel :x . Word nog aan gewerkt
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
wildenberg wrote:
Axora wrote:
The Indicator wrote:Wildenberg je track klinkt best netjes alleen klinkt je kick als een knalerwt...
dat
Ja, de tok is nog een beetje expirimenteel :x . Word nog aan gewerkt
Denk dat 't wel meevalt als het wat lager pitched, de tok vind ik ook vrij hoog :) Maar qua sounds erg vet !
A
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Jan 2016
@wildenberg Je moet idd nog wat aan je kick werken! je synth mag ook nog wat voller vind ik!
voor de rest klinkt het goed ^^

Ik verveelde me dus heb ik een remix gemaakt van Bioweapon - The Weapon :P

View on SoundCloud

Ben benieuwd wat jullie er van vinden ^^
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Bitstylez in de break :P? Lekker kick trouwens :)
D
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen May 2017
Authentic wrote:@wildenberg Je moet idd nog wat aan je kick werken! je synth mag ook nog wat voller vind ik!
voor de rest klinkt het goed ^^

Ik verveelde me dus heb ik een remix gemaakt van Bioweapon - The Weapon :P

View on SoundCloud

Ben benieuwd wat jullie er van vinden ^^
Maak je eigen shiiiiiit, met die sounds kun je veel meer dan 'n remix!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
The_Trial wrote:View on SoundCloud

beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen
Klinkt erg lekker man :thumbup:
R
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2012
last seen Feb 2013
View on YouTube

Nog niet klaar .
A
Hardtraxxer
187 posts member since 2011
last seen Dec 2014
toch jammer dat veel mensen hier wat neerleggen, en dan nooit een ander wat tips geven.
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
Rewindz wrote:View on YouTube

Nog niet klaar .
Fijne reversebass :thumbup:
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
The_Trial wrote:

Nog niet klaar .
Fijne reversebass :thumbup:
ik zou alleen mn god niet weten hoe je zoiets maakt
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Axora wrote:toch jammer dat veel mensen hier wat neerleggen, en dan nooit een ander wat tips geven.
Ye, dat valt mij ook op. Niet echt een community hierzo.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Axora wrote:toch jammer dat veel mensen hier wat neerleggen, en dan nooit een ander wat tips geven.
Welkom op hardtraxx, ik zeg er ook vaak genoeg wat over... er wordt gewoon niet naar gekeken.
S
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Oct 2017
@ wildenberg: OPbouw is goed over nagedacht, ik vind alleen de synth te dun en de cufoff van de synth tussen 0:30 en 0:40 te blij/kinderlijk klinken. Verder is je kick in de basis goed ware het niet dat de tok inderdaad klinkt als een knalerwt en ik wat lage tonen lijk te missen.

@ Authentic: Klinkt zeer volwassen, vooral een erg fijne kick. Kijk uit naar eigen nummers, want ik vond Misson terminated een fijne track.

@ Rewindz: Er zit een vervelende hoge tik aan het eind van je clap. Verder is je synth/screech erg droog. Vocals zijn niet helemaal mijn smaak en je kick is verder prima in orde. Alles zelf gemaakt?
Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
Stallion wrote:@ wildenberg: OPbouw is goed over nagedacht, ik vind alleen de synth te dun en de cufoff van de synth tussen 0:30 en 0:40 te blij/kinderlijk klinken. Verder is je kick in de basis goed ware het niet dat de tok inderdaad klinkt als een knalerwt en ik wat lage tonen lijk te missen.

@ Authentic: Klinkt zeer volwassen, vooral een erg fijne kick. Kijk uit naar eigen nummers, want ik vond Misson terminated een fijne track.

@ Rewindz: Er zit een vervelende hoge tik aan het eind van je clap. Verder is je synth/screech erg droog. Vocals zijn niet helemaal mijn smaak en je kick is verder prima in orde. Alles zelf gemaakt?
dankje man, goeie feedback, ga er zo snel mogelijk wat mee doen ;)
R
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Stallion wrote:@ wildenberg: OPbouw is goed over nagedacht, ik vind alleen de synth te dun en de cufoff van de synth tussen 0:30 en 0:40 te blij/kinderlijk klinken. Verder is je kick in de basis goed ware het niet dat de tok inderdaad klinkt als een knalerwt en ik wat lage tonen lijk te missen.

bedankt voor je reactie.
- het is eigenlijk mijn eerste begin van een hs track. moet nog veel leren wat dat betreft.

ik zal er aan werken.
R
Hardtraxxer
62 posts member since 2010
last seen Apr 2017
mrazura wrote:
The_Trial wrote:View on SoundCloud

beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen
Klinkt erg lekker man :thumbup:
Donders fijne intro! Nice sounds!
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
The Indicator wrote:
Maar hoe zou jij het vinden als ik allemaal kots tekens bij jouw nummers zou plaatsen? Je hoort overduidelijk dat die jongen net begonnen is met muziek maken.
Als je net bent begonnen hoef je toch niet gelijk alles hier op te knallen? Dan kan je gewoon verwachten dat je zulke reacties krijgt. Je hoeft diegene niet gelijk te troosten hoor. Hij bepaald of hij het post of niet.
Hardtraxxer
59 posts member since 2011
last seen Dec 2014

Nog niet klaar .
In het vervolg misschien eerst feedback geven op de vorige, is wel zo netjes.
Ik ben opzich niet zo een fan van reversed, maar vind deze wel goed klinken.

Ben vanavond ook eens bezig geweest, is een van mijn weinige raw achtige tracks.
View on SoundCloud
E
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Beste hardtraxx gebruikers,

Wat vinden jullie hier van? View on SoundCloud
Check ook mijn andere producties!! Gr.
E
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Gidi wrote:

Nog niet klaar .
In het vervolg misschien eerst feedback geven op de vorige, is wel zo netjes.
Ik ben opzich niet zo een fan van reversed, maar vind deze wel goed klinken.

Ben vanavond ook eens bezig geweest, is een van mijn weinige raw achtige tracks.
View on SoundCloud
Hey gidi,

Idd wel zo netjes om een reply tegeven op de vorige:)

Je skreetz klinkt erug vet!! Kick miss iets verbeteren dmv layer of extra distortion. Melo zou ik persoonlijk nog wat uitbreiden, zodat i wat pakkender wordt! Suc6!
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Excavator wrote: Hey gidi,

Idd wel zo netjes om een reply tegeven op de vorige:)

Je skreetz klinkt erug vet!! Kick miss iets verbeteren dmv layer of extra distortion. Melo zou ik persoonlijk nog wat uitbreiden, zodat i wat pakkender wordt! Suc6!
Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen :drool:
View on SoundCloud

Haha :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 28 minutes ago
Excavator wrote:Beste hardtraxx gebruikers,

Wat vinden jullie hier van? View on SoundCloud
Check ook mijn andere producties!! Gr.
Klinkt wel lekker hoor! :thumbsup: Misschien alleen iets meer die vocal naar voren laten komen in de break?
Gidi wrote: Ben vanavond ook eens bezig geweest, is een van mijn weinige raw achtige tracks.
View on SoundCloud
Die sounds zijn best lekker! Die kick bevalt me alleen niet zo haha. Maar ben zelf ook geen held in kicks maken, dus veel succes er mee haha.
Nog niet klaar .
Kick is lekker! Vocal vind ik wat minder. Klinkt beetje vaag haha. Heb je zelf ingesproken ofzo?
E
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen :drool:
View on SoundCloud

Haha :lol:[/quote]

Gidi!
Het kan dan miss een 'gay track" zijn maar hij klinkt lkkr hoor op de krk's ^^ haha!! goed bezig!! wel viel me op dat vooral in het begin je 150-300 hz bereik wat hoog staat, als dat de bedoeling was mis het geluid in zijn geheel wat naar beneden!! maar zit zeker potentie in!!

keep it Up!!
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Excavator wrote:Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
View on SoundCloud

Haha :lol:

Gidi!
Het kan dan miss een 'gay track" zijn maar hij klinkt lkkr hoor op de krk's ^^ haha!! goed bezig!! wel viel me op dat vooral in het begin je 150-300 hz bereik wat hoog staat, als dat de bedoeling was mis het geluid in zijn geheel wat naar beneden!! maar zit zeker potentie in!!

keep it Up!!
Thanks, ja klopt de filter laat het wat hard uitkomen, ik zal eraan werken!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 28 minutes ago
Vandaag dit gemaakt. Gisteren de melodie en vandaag de rest.
http://www28.zippyshare.com/v/48733677/file.html