Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
The_Trial schreef:


beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen


Geef zelf ook eens feedback


Sure maar jullie niveau licht al wel heel wat hoger als het mijne.
vind je t dan niet een beetje raar als ik kritiek op jullie geef? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Sure maar jullie niveau licht al wel heel wat hoger als het mijne.
vind je t dan niet een beetje raar als ik kritiek op jullie geef? :$


Als we zo zouden beginnen dan zou er niemand meer op dit forum zitten :P Speak your mind, vindt je iets klote, zeg het. Maar ONDERBOUW het. Waarom is het kut of tof en wat zou je verbeteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:30 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Citaat:
Sure maar jullie niveau licht al wel heel wat hoger als het mijne.
vind je t dan niet een beetje raar als ik kritiek op jullie geef? :$


Als we zo zouden beginnen dan zou er niemand meer op dit forum zitten :P Speak your mind, vindt je iets klote, zeg het. Maar ONDERBOUW het. Waarom is het kut of tof en wat zou je verbeteren. :)


haha ja dat is dan mischien ook wel weer zo ^^ ik vind je ''spooky shit'' dik in elkaar gezet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:33 
 
Hardtraxxer

The_Trial schreef:
Nebuto schreef:
Citaat:
Sure maar jullie niveau licht al wel heel wat hoger als het mijne.
vind je t dan niet een beetje raar als ik kritiek op jullie geef? :$


Als we zo zouden beginnen dan zou er niemand meer op dit forum zitten :P Speak your mind, vindt je iets klote, zeg het. Maar ONDERBOUW het. Waarom is het kut of tof en wat zou je verbeteren. :)


haha ja dat is dan mischien ook wel weer zo ^^ ik vind je ''spooky shit'' dik in elkaar gezet :thumbup:


Thanks, ik ben zelf ook pas een maand of 2 serieus bezig hoor.

Mijn grootvader zei altijd: "Je hebt meer aan een goede prutser dan een slechte vakman."

Dus leef je uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:36 
 
Hardtraxxer

Hehe :P de mijne zij niet zoveel hij gaf me alleen een mondharmonica :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxxer

The_Trial schreef:
Nebuto schreef:
The_Trial schreef:


beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen


Geef zelf ook eens feedback


Sure maar jullie niveau licht al wel heel wat hoger als het mijne.
vind je t dan niet een beetje raar als ik kritiek op jullie geef? :$

Niveau ligt hoger? Heb je al eens goed geluisterd naar wat je net post? Dat klinkt dik man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen een beetje jammer dat hij een nc rip kick gebruikt en zijn kick in de melodie niet meer hoorbaar is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:29 
 
Hardtraxxer

beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen[/quote]
klinkt dik gozer:) goeie kick is ie geriped? :$ maar verder echt strak:)

Ook weer wat gemaakt, met harry potter vocals haha:D
[/quote]

ik zal er wel een andere kick onderzetten die nergens op lijkt, als iedereen daar blij van word.

dikke vocals trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The_Trial schreef:
beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen

klinkt dik gozer:) goeie kick is ie geriped? :$ maar verder echt strak:)

Ook weer wat gemaakt, met harry potter vocals haha:D
[/quote]

ik zal er wel een andere kick onderzetten die nergens op lijkt, als iedereen daar blij van word.

dikke vocals trouwens :thumbup:[/quote]

Je melodie is vals, verder loopt de kick alles behalve gelijk met de eerder genoemde melodie.... klinkt echt alsof een 3-jarige een plaat van climax naar intro mixt en er een heleboel tellen naast ligt... Hoor je dat zelf niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxxer


hier nu met andere kick ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Ook weer wat gemaakt, met harry potter vocals haha:D

Oei, die melodie is zeg maar geen melodie en is totaal uit de maat volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:13 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:

Ook weer wat gemaakt, met harry potter vocals haha:D



Sorry, maar dit klinkt nergens naar. Intro is vals, kicks zijn te hoog en klinken niet bij de (rotzooi) melodie, de melodie in de climax is uber vals. Nee. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijft wel leuk om te zien hoe mensen opbouwende kritiek proberen te geven.... uhum......
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:20 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
The_Trial schreef:


beginnetje van mn nieuwe nummer . tis nog lang niet alles maar was er pas net aan begonnen

klinkt dik gozer:) goeie kick is ie geriped? :$ maar verder echt strak:)

Ook weer wat gemaakt, met harry potter vocals haha:D


dit moet een grap zijn? anders moet je je oren even nachecken joh! hier klopt geen hout van. keep trying :)

hier mijn laatste projectje. ben heel slecht in mid intro's... dus daar nu mee aan het werk gegaan. vind het allemaal zelf niet te boeiend genoeg. dus ik ben nog niet tevreden over de mid intro.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:20 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Blijft wel leuk om te zien hoe mensen opbouwende kritiek proberen te geven.... uhum......



je bent vrij lang bezig om daar overal feedback op te geven. je hoort zelf toch wel of iets een beetje klinkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Axora schreef:
The Indicator schreef:
Blijft wel leuk om te zien hoe mensen opbouwende kritiek proberen te geven.... uhum......



je bent vrij lang bezig om daar overal feedback op te geven. je hoort zelf toch wel of iets een beetje klinkt?


Maar hoe zou jij het vinden(ik val jou trouwens niet aan maar die Bart) als ik allemaal kots tekens bij jouw nummers zou plaatsen? En ga roepen dat je rotzooi en bagger maakt. Sorry maar hou dan gewoon je mond. Je hoort overduidelijk dat die jongen net begonnen is met muziek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:27 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Axora schreef:
dit moet een grap zijn? anders moet je je oren even nachecken joh! hier klopt geen hout van. keep trying :)

hier mijn laatste projectje. ben heel slecht in mid intro's... dus daar nu mee aan het werk gegaan. vind het allemaal zelf niet te boeiend genoeg. dus ik ben nog niet tevreden over de mid intro.


baal je? ik ben net een maandje bezig met producen, en ik ben slecht met melodiƫn, dus laat mij lekker

on: klinkt wel lekker je nummer, alleen die vocals worde na n tijdje irritant


ik zeg ook, keep trying :) je leert het vanzelf! goed luisteren is al de helft.

thnx voor je feedback :), hij zit er inderdaad ook wel vaak in ja.. moet hem wat meer gaan editen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Axora schreef:
The Indicator schreef:
Blijft wel leuk om te zien hoe mensen opbouwende kritiek proberen te geven.... uhum......



je bent vrij lang bezig om daar overal feedback op te geven. je hoort zelf toch wel of iets een beetje klinkt?


Maar hoe zou jij het vinden(ik val jou trouwens niet aan maar die Bart) als ik allemaal kots tekens bij jouw nummers zou plaatsen? En ga roepen dat je rotzooi en bagger maakt. Sorry maar hou dan gewoon je mond. Je hoort overduidelijk dat die jongen net begonnen is met muziek maken.


da is de motivatie snel verdwenen denk ik. daarom moet je het ook blijven proberen. ik doe het nu een tijdje, en ben meer aan het oefenen met sound design dan iets anders. je moet oefenen in waar je slecht in bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxxer

@The_Trial
Track is wel aardig, maar je sounds zijn over 't algemeen te "dof". Veel meer EQ, Compression, Reeverb & Delay.
Klinkt hier en daar nog wat droog. Zorg voor betere afmix en dikke sounds, layers en bass. Dan komt 't wel helemaal goed met jou

Dat met die harry potter vocals, tja sorry.. over 'n goeie prutser gesproken :p
No offense, maar d'r klopt nog maar weinig van.. ga wel door, zorg er allereerst voor dat je track klopt. Je piano-roll is een grote chaos nu, zowel je melody als je kick-pitch klopt geen fuck van. Ga daarna focussen op sounddesign en afmix.

@Axora
Je kick is echt afschuwelijk. Qua opbouw e.d. is 't wel een hardstyle track, maar je sounds zijn nog lang niet goed.

Zo, feedback genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

doubletrouble schreef:
@The_Trial
Track is wel aardig, maar je sounds zijn over 't algemeen te "dof". Veel meer EQ, Compression, Reeverb & Delay.
Klinkt hier en daar nog wat droog. Zorg voor betere afmix en dikke sounds, layers en bass. Dan komt 't wel helemaal goed met jou

Dat met die harry potter vocals, tja sorry.. over 'n goeie prutser gesproken :p
No offense, maar d'r klopt nog maar weinig van.. ga wel door, zorg er allereerst voor dat je track klopt. Je piano-roll is een grote chaos nu, zowel je melody als je kick-pitch klopt geen fuck van. Ga daarna focussen op sounddesign en afmix.

@Axora
Je kick is echt afschuwelijk. Qua opbouw e.d. is 't wel een hardstyle track, maar je sounds zijn nog lang niet goed.

Zo, feedback genoeg?


wat is afschuwelijk aan de kick precies? het is btw een sample. eigen kick komt als laatste :) heb nu net de plugins eindelijk in cubase weten te krijgen^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

Axora schreef:
doubletrouble schreef:
@The_Trial
Track is wel aardig, maar je sounds zijn over 't algemeen te "dof". Veel meer EQ, Compression, Reeverb & Delay.
Klinkt hier en daar nog wat droog. Zorg voor betere afmix en dikke sounds, layers en bass. Dan komt 't wel helemaal goed met jou

Dat met die harry potter vocals, tja sorry.. over 'n goeie prutser gesproken :p
No offense, maar d'r klopt nog maar weinig van.. ga wel door, zorg er allereerst voor dat je track klopt. Je piano-roll is een grote chaos nu, zowel je melody als je kick-pitch klopt geen fuck van. Ga daarna focussen op sounddesign en afmix.

@Axora
Je kick is echt afschuwelijk. Qua opbouw e.d. is 't wel een hardstyle track, maar je sounds zijn nog lang niet goed.

Zo, feedback genoeg?


wat is afschuwelijk aan de kick precies? het is btw een sample. eigen kick komt als laatste :) heb nu net de plugins eindelijk in cubase weten te krijgen^^


Ik zeg; je kick is afschuwelijk, het hele ding dus :p
Je punch is net een getweekte snare, kan, maar zorg er dan wel voor dat ik 't niet hoor.
Je distortion is niet goed, veel te weinig, komt niet door, ik vind 't te "poink"
Je bass is in feite goed zo, als je de rest deugdelijk aanpast.
maar gezien 't een sample is, heb ik niks gezegd. Laten we maar afwachten op je eigen kick ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Axora: de melodie is wel leuk, de synth is mij echt een tikje te cheesy, verder zit hij qua arrangement wel leuk in elkaar, ga zo door zou ik zeggen :thumbup:

ben zelf ook weer in de weer geweest met een track, het 'climaxgedeelte' is zo goed als af, dus hierbij een kleine preview:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:56 
 
Hardtraxxer

[quote="doubletrouble"][quote="Axora"][quote="doubletrouble"]@The_Trial
Track is wel aardig, maar je sounds zijn over 't algemeen te "dof". Veel meer EQ, Compression, Reeverb & Delay.
Klinkt hier en daar nog wat droog. Zorg voor betere afmix en dikke sounds, layers en bass. Dan komt 't wel helemaal goed met jou

Ok thx voor je feedback ^^ zal er aan gaan werken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildenberg je track klinkt best netjes alleen klinkt je kick als een knalerwt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:59 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Wildenberg je track klinkt best netjes alleen klinkt je kick als een knalerwt...


dat
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner