Ja Zat te ouwehoeren met ohmicide. waarvan dit het resultaatParvuz wrote:Kick is lekker! Vocal vind ik wat minder. Klinkt beetje vaag haha. Heb je zelf ingesproken ofzo?Rewindz wrote:View on YouTube
Nog niet klaar .
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Feb 2013
Parvuz & Rewindz,
ik ga geen feedback geven op egoïstische mensen die geen feedback op andere geven..
ik ga geen feedback geven op egoïstische mensen die geen feedback op andere geven..
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
View on SoundCloud
Ik hou me vooral bezig met melodie'tjes maken haha, ik bespaar jullie door er geen crap kick onder te zetten
Ik hou me vooral bezig met melodie'tjes maken haha, ik bespaar jullie door er geen crap kick onder te zetten
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2014
Klinkt zeker niet slecht, is wel een beetje happy idd maar die tracks moeten er ook zijn.Gidi wrote:Thanks, ja klopt de filter laat het wat hard uitkomen, ik zal eraan werken!Excavator wrote:Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen![]()
View on SoundCloud
Haha
Gidi!
Het kan dan miss een 'gay track" zijn maar hij klinkt lkkr hoor op de krk'shaha!! goed bezig!! wel viel me op dat vooral in het begin je 150-300 hz bereik wat hoog staat, als dat de bedoeling was mis het geluid in zijn geheel wat naar beneden!! maar zit zeker potentie in!!
keep it Up!!
Keep it up!
Kijk ff paar posts boven je dan. Ik geef wel feedback op anderen.Gidi wrote:Parvuz & Rewindz,
Noem niet iemand egoïstisch als het niet zo is!
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Feb 2013
ik ga geen feedback geven als ik zelf nog aan het puzzelen ben.Gidi wrote:Parvuz & Rewindz,
ik kan moeilijk mijn tips geven aan iemand. als mijn eigen tracks poep zijn. (daar zitten ze op te wachten)
No hard feelings.
Heeey!
Hier onze nieuwe track met Massive Destructionz.
Ook showen we onze nieuwe design:)
View on YouTube
Enjoy!
View on YouTube
Enjoy!
Feedback kan iedere producer geven? ookal zijn z'n eige producties minder dan derest, verstand ervan heb je zowizo.Rewindz wrote:ik ga geen feedback geven als ik zelf nog aan het puzzelen ben.Gidi wrote:Parvuz & Rewindz,
ik kan moeilijk mijn tips geven aan iemand. als mijn eigen tracks poep zijn. (daar zitten ze op te wachten)
No hard feelings.
@doolittle Erg goede track! Alleen ben persoonlijk niet zo weg van die reverzed kick, zou er wat meer laag in doen. Nu klinkt hij wat happy hardcore achtig.Doolittle wrote:Supernatural wrote:Heeey!
View on YouTube
Enjoy!
View on SoundCloud
@supernatural Klink heel erg goed die synth, ik zou het project doorzetten. Is er bdw nog een verband met de house track leave the world behind
Bij deze onze allereerste hardstyle track! Hij is aan de erg rauwe kant en moet nog een beetje bewerkt worden, maar wat zijn jullie meningen tot dusver?
View on SoundCloud
Hier heb je je feedback.Gidi wrote: Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen![]()
View on SoundCloud
Haha
Die vocal vind ik echt kut haha. Mja dat geef je zelf al aan. Wel zeer melodieuze track. Alleen ontbreekt het een beetje aan energie heb ik het gevoel. Het eerste wat ik zou veranderen zijn toch wel de vocals.
Zit best goed in elkaar!Doolittle wrote:Heeey!
View on YouTube
Enjoy!
Ook al best een eigen sound. Die reversed kick vind ik er alleen niet zo erg in passen.
Thnx jongens!
Tsjah over de rev kick. Ik vind m ook niet geweldig, maar Massive D. vonden hem vet, dusja, dan hebben we m er maar in gelaten.
Deze track is ook gemaakt in 2,5 dag, aangezien ze hier maar 1 weekend waren. Dus de track is imo een beetje gerushed..
Nieuwe is al in de maak dus stay tuned:)
Tsjah over de rev kick. Ik vind m ook niet geweldig, maar Massive D. vonden hem vet, dusja, dan hebben we m er maar in gelaten.
Deze track is ook gemaakt in 2,5 dag, aangezien ze hier maar 1 weekend waren. Dus de track is imo een beetje gerushed..
Nieuwe is al in de maak dus stay tuned:)
This is the voice... of Holland!! haha.Squid wrote: Bij deze onze allereerste hardstyle track! Hij is aan de erg rauwe kant en moet nog een beetje bewerkt worden, maar wat zijn jullie meningen tot dusver?
View on SoundCloud
Als dit het eerste is wat je gemaakt hebt is het best redelijk. Het klinkt allemaal nog wel een beetje droog. En screeches beetje vals. Maar gewoon doorgaan, dan zul je over een hele tijd dit terug luisteren en denken, wtf is dit haha.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
vind de op opbouw vet klinken, al zou ik als ik jou was de break wat korter houden tussen de 1ste en 2de climaxParvuz wrote:View on SoundCloud
ben zelf ook met wat bezig geweest
http://www64.zippyshare.com/v/86249442/file.html
Thanks, ik vind de break sws wat te lang duren, 2e ook idd. Moet ik ff kijken hoe ik dat ga oplossen qua vocal haha.WZY wrote: vind de op opbouw vet klinken, al zou ik als ik jou was de break wat korter houden tussen de 1ste en 2de climaxKick klinkt niet echt fijn als die de hoogte ingaat maar dat is een smaakkwestie
![]()
Kick die de hoogte ingaat is idd nog niet helemaal top.
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Feb 2013
Squid wrote:Bij deze onze allereerste hardstyle track! Hij is aan de erg rauwe kant en moet nog een beetje bewerkt worden, maar wat zijn jullie meningen tot dusver?
View on SoundCloud
ik vind de kick er erg boven uit komen , beetje overpowerd, vergeleken met de rest.
na je intro. had je de kick moeten pitchen als ik dat in me hoofd hoor. klinkt het beter,. varieer met andere kicks in nummers.
in het derde stuk had je de synth lead weg moeten laten. ''Screech'' Part Vind ik dope.
Verder is die leuk gemaakt.
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Feb 2013
Nou vooruitParvuz wrote:View on SoundCloud
Opbouw idd Mooi gedaan. bij 50 sec d8 ik ok nu komt de kick.
Eentonig kwa melodie.
Vet voor intro
maar in je main (had ik andere mel gekozen)
Als je er iets andere draai aan geeft kan die nog is vet worden!
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Feb 2013
Supernatural wrote:View on SoundCloud
0 tot 49 sec zeker VET! alleen bij 50 sec. had ik niet dat hoge geluidje verwacht, viool geluidje ofzo
Je hoort een soort trug loop van je melodie. en dan ineens, Dikke harde kick met een ruige mel:P
Maar helaas.
Maar Puik werk !
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2014
@Squid het viool stuk is van het house nummer en ik heb in mn nieuwe versie een vocal uit de track gebruikt
@Rewindz dankjewel man, in de versie hieronder zit wel een kick
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Oke thanks! Ga ik wat mee doen!Rewindz wrote:Nou vooruitParvuz wrote:View on SoundCloud![]()
Opbouw idd Mooi gedaan. bij 50 sec d8 ik ok nu komt de kick.
kwam die niet. vonk wel jammer. was egt het moment om los te gaan, was de keuze van mij geweest,
Eentonig kwa melodie.
Vet voor intro![]()
maar in je main (had ik andere mel gekozen)
Als je er iets andere draai aan geeft kan die nog is vet worden!
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2014
even een feedback rondje haha
@Rewindz Het idee is wel vet alleen ik vind je opbouw een beetje langdradig, en je kicks vind ik niet mooi pitchen je punch valt dan weg. Het idee is zeker niet slecht
@Squid Je screeches klinken een beetje droog, misschien meer reeverb en delay toevoegen? Je kick staat iets te hard vergeleken met je screech in de intro en is iets overdistord lijkt het. Het laatste stukje met die screeches tussendoor klinkt zeker niet verkeerd
@Doolittle gekke shizzle haha, die reversed vind ik er ook niet echt bijpassen maar dat is mijn smaak. keep it up!
@Rewindz Het idee is wel vet alleen ik vind je opbouw een beetje langdradig, en je kicks vind ik niet mooi pitchen je punch valt dan weg. Het idee is zeker niet slecht
@Squid Je screeches klinken een beetje droog, misschien meer reeverb en delay toevoegen? Je kick staat iets te hard vergeleken met je screech in de intro en is iets overdistord lijkt het. Het laatste stukje met die screeches tussendoor klinkt zeker niet verkeerd
@Doolittle gekke shizzle haha, die reversed vind ik er ook niet echt bijpassen maar dat is mijn smaak. keep it up!
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
lekker vrolijke melodie!The_Trial wrote:@Doolittle: Vind de intro erg lekker!![]()
Hier een update van mn nieuwe track.
View on SoundCloud
klinkt netjes alleen die hoge toon vind ik niet zo heel veel nogSupernatural wrote:@Squid het viool stuk is van het house nummer en ik heb in mn nieuwe versie een vocal uit de track gebruikt
View on SoundCloud
voegt ook niet nog iets toe aan het geheeld maar dat is mijn persoonlijke mening
voor de rest klinkt het wel vet!
Hier iets waar ik nu bezig mee ben geweest
View on SoundCloud
niet zo vrolijk maar dat is mijn ding ook niet echt helemaal
Last edited by 2basb on 28 Jan 2012 20:55, edited 1 time in total.