Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:31 
 
Hardtraxx Newbie

Bij deze Weer een nieuwe gemaakt. Dit keer Solo.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:34 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:

Rewindz schreef:

Nog niet klaar .

Kick is lekker! Vocal vind ik wat minder. Klinkt beetje vaag haha. Heb je zelf ingesproken ofzo?

Ja Zat te ouwehoeren met ohmicide. waarvan dit het resultaat :P lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz & Rewindz,

ik ga geen feedback geven op egoïstische mensen die geen feedback op andere geven.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:48 
 
Hardtraxxer



Ik hou me vooral bezig met melodie'tjes maken haha, ik bespaar jullie door er geen crap kick onder te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

Gidi schreef:
Excavator schreef:
Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen :drool:


Haha :lol:


Gidi!
Het kan dan miss een 'gay track" zijn maar hij klinkt lkkr hoor op de krk's ^^ haha!! goed bezig!! wel viel me op dat vooral in het begin je 150-300 hz bereik wat hoog staat, als dat de bedoeling was mis het geluid in zijn geheel wat naar beneden!! maar zit zeker potentie in!!

keep it Up!!


Thanks, ja klopt de filter laat het wat hard uitkomen, ik zal eraan werken!


Klinkt zeker niet slecht, is wel een beetje happy idd maar die tracks moeten er ook zijn.
Keep it up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gidi schreef:
Parvuz & Rewindz,

ik ga geen feedback geven op egoïstische mensen die geen feedback op andere geven.. :whistle:

Kijk ff paar posts boven je dan. Ik geef wel feedback op anderen.
Noem niet iemand egoïstisch als het niet zo is! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Gidi schreef:
Parvuz & Rewindz,

ik ga geen feedback geven op egoïstische mensen die geen feedback op andere geven.. :whistle:


ik ga geen feedback geven als ik zelf nog aan het puzzelen ben.
ik kan moeilijk mijn tips geven aan iemand. als mijn eigen tracks poep zijn. (daar zitten ze op te wachten) :x

No hard feelings. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 23:31 
 
Artiest

Heeey!

Hier onze nieuwe track met Massive Destructionz.

Ook showen we onze nieuwe design:)



Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rewindz schreef:
Gidi schreef:
Parvuz & Rewindz,

ik ga geen feedback geven op egoïstische mensen die geen feedback op andere geven.. :whistle:


ik ga geen feedback geven als ik zelf nog aan het puzzelen ben.
ik kan moeilijk mijn tips geven aan iemand. als mijn eigen tracks poep zijn. (daar zitten ze op te wachten) :x

No hard feelings. :innocent:


Feedback kan iedere producer geven? ookal zijn z'n eige producties minder dan derest, verstand ervan heb je zowizo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
Supernatural schreef:
Heeey!

Hier onze nieuwe track met Massive Destructionz.

Ook showen we onze nieuwe design:)



Enjoy!






@doolittle Erg goede track! Alleen ben persoonlijk niet zo weg van die reverzed kick, zou er wat meer laag in doen. Nu klinkt hij wat happy hardcore achtig.

@supernatural Klink heel erg goed die synth, ik zou het project doorzetten. Is er bdw nog een verband met de house track leave the world behind :$ ?


Bij deze onze allereerste hardstyle track! Hij is aan de erg rauwe kant en moet nog een beetje bewerkt worden, maar wat zijn jullie meningen tot dusver?

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gidi schreef:
Nou ik heb niet zoveel verstand van die Raw kicks, vind je deze beter gelukt?
pas op: is best een gay track, maar ik zag valentijnsdag in de buurt komen :drool:


Haha :lol:

Hier heb je je feedback. :P
Die vocal vind ik echt kut haha. Mja dat geef je zelf al aan. Wel zeer melodieuze track. Alleen ontbreekt het een beetje aan energie heb ik het gevoel. Het eerste wat ik zou veranderen zijn toch wel de vocals. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
Heeey!

Hier onze nieuwe track met Massive Destructionz.

Ook showen we onze nieuwe design:)



Enjoy!

Zit best goed in elkaar! :thumbup:
Ook al best een eigen sound. Die reversed kick vind ik er alleen niet zo erg in passen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:13 
 
Artiest

Thnx jongens!

Tsjah over de rev kick. Ik vind m ook niet geweldig, maar Massive D. vonden hem vet, dusja, dan hebben we m er maar in gelaten.

Deze track is ook gemaakt in 2,5 dag, aangezien ze hier maar 1 weekend waren. Dus de track is imo een beetje gerushed.. :)

Nieuwe is al in de maak dus stay tuned:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Bij deze onze allereerste hardstyle track! Hij is aan de erg rauwe kant en moet nog een beetje bewerkt worden, maar wat zijn jullie meningen tot dusver?


This is the voice... of Holland!! haha.
Als dit het eerste is wat je gemaakt hebt is het best redelijk. Het klinkt allemaal nog wel een beetje droog. En screeches beetje vals. Maar gewoon doorgaan, dan zul je over een hele tijd dit terug luisteren en denken, wtf is dit haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:

vind de op opbouw vet klinken, al zou ik als ik jou was de break wat korter houden tussen de 1ste en 2de climax :thumbup: Kick klinkt niet echt fijn als die de hoogte ingaat maar dat is een smaakkwestie :)

ben zelf ook met wat bezig geweest :)
http://www64.zippyshare.com/v/86249442/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
vind de op opbouw vet klinken, al zou ik als ik jou was de break wat korter houden tussen de 1ste en 2de climax :thumbup: Kick klinkt niet echt fijn als die de hoogte ingaat maar dat is een smaakkwestie :)

Thanks, ik vind de break sws wat te lang duren, 2e ook idd. Moet ik ff kijken hoe ik dat ga oplossen qua vocal haha.
Kick die de hoogte ingaat is idd nog niet helemaal top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:20 
 
Hardtraxx Newbie

Squid schreef:
Bij deze onze allereerste hardstyle track! Hij is aan de erg rauwe kant en moet nog een beetje bewerkt worden, maar wat zijn jullie meningen tot dusver?




ik vind de kick er erg boven uit komen , beetje overpowerd, vergeleken met de rest. :huh:
na je intro. had je de kick moeten pitchen als ik dat in me hoofd hoor. klinkt het beter,. varieer met andere kicks in nummers. :$
in het derde stuk had je de synth lead weg moeten laten. ''Screech'' Part Vind ik dope. :thumbup:
Verder is die leuk gemaakt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:34 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:


Nou vooruit :P

Opbouw idd Mooi gedaan. bij 50 sec d8 ik ok nu komt de kick.
:whistle: kwam die niet. vonk wel jammer. was egt het moment om los te gaan, was de keuze van mij geweest,
Eentonig kwa melodie.
Vet voor intro :thumbup:
maar in je main (had ik andere mel gekozen)

Als je er iets andere draai aan geeft kan die nog is vet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:41 
 
Hardtraxx Newbie

Supernatural schreef:


Ik hou me vooral bezig met melodie'tjes maken haha, ik bespaar jullie door er geen crap kick onder te zetten



0 tot 49 sec zeker VET! alleen bij 50 sec. had ik niet dat hoge geluidje verwacht, viool geluidje ofzo :P

Je hoort een soort trug loop van je melodie. en dan ineens, Dikke harde kick met een ruige mel:P
Maar helaas.

Maar Puik werk ! :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:49 
 
Hardtraxxer

@Squid het viool stuk is van het house nummer en ik heb in mn nieuwe versie een vocal uit de track gebruikt

@Rewindz dankjewel man, in de versie hieronder zit wel een kick :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rewindz schreef:
Parvuz schreef:


Nou vooruit :P

Opbouw idd Mooi gedaan. bij 50 sec d8 ik ok nu komt de kick.
:whistle: kwam die niet. vonk wel jammer. was egt het moment om los te gaan, was de keuze van mij geweest,
Eentonig kwa melodie.
Vet voor intro :thumbup:
maar in je main (had ik andere mel gekozen)

Als je er iets andere draai aan geeft kan die nog is vet worden!

Oke thanks! Ga ik wat mee doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:03 
 
Hardtraxxer

even een feedback rondje haha

@Rewindz Het idee is wel vet alleen ik vind je opbouw een beetje langdradig, en je kicks vind ik niet mooi pitchen je punch valt dan weg. Het idee is zeker niet slecht :thumbsup:

@Squid Je screeches klinken een beetje droog, misschien meer reeverb en delay toevoegen? Je kick staat iets te hard vergeleken met je screech in de intro en is iets overdistord lijkt het. Het laatste stukje met die screeches tussendoor klinkt zeker niet verkeerd :)

@Doolittle gekke shizzle haha, die reversed vind ik er ook niet echt bijpassen maar dat is mijn smaak. keep it up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:51 
 
Hardtraxxer

@Doolittle: Vind de intro erg lekker! :thumbsup:

Hier een update van mn nieuwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The_Trial schreef:
@Doolittle: Vind de intro erg lekker! :thumbsup:

Hier een update van mn nieuwe track.


lekker vrolijke melodie!

Supernatural schreef:
@Squid het viool stuk is van het house nummer en ik heb in mn nieuwe versie een vocal uit de track gebruikt

@Rewindz dankjewel man, in de versie hieronder zit wel een kick :)



klinkt netjes alleen die hoge toon vind ik niet zo heel veel nog
voegt ook niet nog iets toe aan het geheeld maar dat is mijn persoonlijke mening
voor de rest klinkt het wel vet!

Hier iets waar ik nu bezig mee ben geweest


niet zo vrolijk maar dat is mijn ding ook niet echt helemaal
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner