Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:10 

Hardtraxxer

@ Raw Sheperds

Vind de productie wel goed, klinkt wel aardig netjes, maar ik vind de melodie
saai en de sounds te leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:13 

Hardtraxxer

Hey mensen ik heb laatst hier een nieuwe track van mij gepost,
Ik heb hem gisteren afgerond en dit is het eindresultaat
Wat vinden jullie er van?
(Track is te downloaden in het Gratis Tracks Topic hier in het Producers Forum)

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 08:08 

Hardtraxx Newbie

D-Inventz schreef:
@ Raw Sheperds

Vind de productie wel goed, klinkt wel aardig netjes, maar ik vind de melodie
saai en de sounds te leeg.

Dat was ook een beetje de bedoeling:) lekker basic
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:09 

Hardtraxx Newbie

Hee jongens ik heb zelf ook weer ff wat gemaakt het is een intro wie ik pas af heb en wou um toch graag laten hooren.
Tis een wat raw style track , ma ik heb heel wat zitte kutte met de kick .

Greetz Deftunez :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:18 

Hardtraxx Beheerder

Deftunez schreef:
Hee jongens ik heb zelf ook weer ff wat gemaakt het is een intro wie ik pas af heb en wou um toch graag laten hooren.

wel vet alleen in het begin is het nog wat kaal en saai, je kick heeft een vette sound ik zou alleen even een andere punch erop gooien :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier even een stukje van mij, ik heb even gekloot met v-station maar wat kun je daar toch vette sounds mee maken.

De sample kick edit:

De eigen kick edit:

ik heb er 2 omdat ik er ook 1 met een sample kick wilde proberen en horen hoe dat klonk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:32 

Hardtraxxer

Deftunez schreef:

Lekkere screech, schreeuwt goed door hier. Vind alleen de kick teveel "zoemen". Misschien paar milisec korter zetten? Verder, leuk die korte kicks tussendoor links en rechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:39 

Artiest

Ik heb een track waar ik een tijdje geleden mee bezig was even een kleine update gegeven. Hij is nog niet af, maar begint nu wel vorm te krijgen.. Wat vinden jullie ervan??

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:07 

Hardtraxx Newbie

Case Dj schreef:
Deftunez schreef:

wel vet alleen in het begin is het nog wat kaal en saai, je kick heeft een vette sound ik zou alleen even een andere punch erop gooien :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier even een stukje van mij, ik heb even gekloot met v-station maar wat kun je daar toch vette sounds mee maken.

De sample kick edit:

De eigen kick edit:

ik heb er 2 omdat ik er ook 1 met een sample kick wilde proberen en horen hoe dat klonk :).

Het beging is gwwn om in te mixe .:P en de kick wil ik wel gaan veranderen , alln het heeft me iets van 5 uur geduurt om het zo te maken,
komt geen sample aan te pas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:45 

Hardtraxxer

D-Inventz schreef:
Hey mensen ik heb laatst hier een nieuwe track van mij gepost,
Ik heb hem gisteren afgerond en dit is het eindresultaat
Wat vinden jullie er van?
(Track is te downloaden in het Gratis Tracks Topic hier in het Producers Forum)

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:54 

Artiest

Onze track is af!!

Hier een preview:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij staat er boven je nog een post die nog geen feedback heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:10 

Artiest

Woops!

Excuses:

@D-Invertz

Idee is goed, steekt goed in elkaar. Maar het is niet echt mijn ding.. Melo is goed, niks op aan te merken.
Al had ik wel voor een andere synth gekozen(iets minder tranc-y) maar dat is denk ik meer een kwestie van smaak. Vocals worden op een gegeven moment wel wat eentonig.. probeer er wat mee te varieren!

Verder weinig op aan te merken, klinkt goed.. Het is alleen niet echt mijn ding. ;)

@Deftunez

Klinkt verder goed, maar werk aan je mixdown, screech bijv, heeft wat te veel hoge freq. en staat naar mijn idee iets te hard, doet bijna zeer aan de oren zegmaar.. :P Kick is best goed, misschien kun je hem nog wat verder uitwerken, door miss wat meer dist toe te voegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:12 

Artiest

Ik zal even feedback geven, heb ook iets gepost zonder iemand anders feedback te geven.

@D-Inventz: Laag BPM, en niet echt hardstyle te noemen maar ik vind het best lekker klinken eigenlijk (vooral de kick). Vocals klinken ook tof er overheen. Je zou er alleen iets meer drive in kunnen proberen te krijgen door wat hihats en percussie toe te voegen. De break vanaf 2.35 vind ik totaal niet in de track passen, het haalt heel het gevoel van de track weg vind ik. De melodie die volgt op 4.32 vind ik ook iets te zweverig. Verder leuke track.

@Doolittle: FX in je intro zijn wel vet, staan alleen te hard imo. De kick springt er hierdoor niet genoeg bovenuit vind ik, het knalt niet. Dit geldt trouwens ook voor je outro. Wel tof hoe de melodie er af en toe al doorheen klinkt. In de climax hoor je op elke eerste tel een soort lage synth met de grondtoon, dit stoort heel erg. Tijdens de opbouw klinkt dit prima, maar niet als de kick er ook onder zit. Het wordt hier iets te chaotisch door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:27 

Hardtraxx Beheerder

niemand feedback op mijn ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:37 

Artiest

Case Dj schreef:

Klinkt wel tof, vind het best origineel ook. Synth is leuk en de melodie ook wel. Goeie drive. Vind alleen de sample kick veel beter klinken dan die van jou, terwijl ze niet eens zo veel verschillen. Ik denk dat je met iets beter EQ'en al een eind komt. Meer laag denk ik. Iets harder mag ie ook wel.

Zou ook wel chill zijn als ik wat feedback zou krijgen dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:47 

Hardtraxx Beheerder

Korey schreef:
Case Dj schreef:

Klinkt wel tof, vind het best origineel ook. Synth is leuk en de melodie ook wel. Goeie drive. Vind alleen de sample kick veel beter klinken dan die van jou, terwijl ze niet eens zo veel verschillen. Ik denk dat je met iets beter EQ'en al een eind komt. Meer laag denk ik. Iets harder mag ie ook wel.

Zou ook wel chill zijn als ik wat feedback zou krijgen dan...

thx!

en jij stond 3 reacties na mij maar feedback geef ik graag.

je kick ben ik niet echt weg van maar dat is smaak want hij klinkt best goed. de synth zit genoeg reverb op maar klinkt wat plat zegmaar. misschien dat je hem wat breder kunt maken. je screech klinkt ook wel leuk. de sidechain is wel goed, ik vind dat namelijk best moeilijk om hem goed te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 08:27 

Hardtraxxer

Korey schreef:
Ik zal even feedback geven, heb ook iets gepost zonder iemand anders feedback te geven.

@D-Inventz: Laag BPM, en niet echt hardstyle te noemen maar ik vind het best lekker klinken eigenlijk (vooral de kick). Vocals klinken ook tof er overheen. Je zou er alleen iets meer drive in kunnen proberen te krijgen door wat hihats en percussie toe te voegen. De break vanaf 2.35 vind ik totaal niet in de track passen, het haalt heel het gevoel van de track weg vind ik. De melodie die volgt op 4.32 vind ik ook iets te zweverig. Verder leuke track.

Thx voor de feedback,
ik wil even zeggen dat dit ook geen hardstyle is ten eerste
Over de percussie; daar heb je wel gelijk in. Zal in het vervolg meer mee doen.
Over de break, ja dat snap ik wel. Ik wou het niet bij een standaard electronic
trackje houden dus deed ik maar origineel met een dikke piano en
een melodie. Al kon ik, vind ik zelf, wel iets meer aan de melodie werken.
De melodie hoort zwerverig te zijn, is gewoon een kwestie van smaak denk ik.
En over dat laatste; ik hoor wel meer mensen die zeggen dat het niet helemaal
hun smaak/stijl is. Dat snap ik best, het is ook heel wat anders dan Hardstyle.
Ik hou er gewoon van om eens lekker te gaan experimenteren met sounds etc.
Je feedback waardeer ik, thx!
Grtz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 08:30 

Hardtraxxer

Doolittle schreef:
Idee is goed, steekt goed in elkaar. Maar het is niet echt mijn ding.. Melo is goed, niks op aan te merken.
Al had ik wel voor een andere synth gekozen(iets minder tranc-y) maar dat is denk ik meer een kwestie van smaak. Vocals worden op een gegeven moment wel wat eentonig.. probeer er wat mee te varieren!

Verder weinig op aan te merken, klinkt goed.. Het is alleen niet echt mijn ding. ;)

Thx voor je feedback! :)
Ben het wel met je eens in sommige dingen. Misschien zijn de vocals een beetje
overused in de track, en de synth is idd wel wat trancy.
Misschien de volgende keer idd wat meer varieren in m'n track?
Bedankt voor het idee, zal er aan denken.
Grtz,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:26 

Hardtraxxer

Heb een editje gemaakt van Southstylers- Pounding Senses.
Graag feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 16:29 

Hardtraxxer

Korey schreef:
Ik heb een track waar ik een tijdje geleden mee bezig was even een kleine update gegeven. Hij is nog niet af, maar begint nu wel vorm te krijgen.. Wat vinden jullie ervan??

Ik vind hem echt gruwelijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:44 

Hardtraxxer

@D-inventz Klinkt vet! Vooral op 1.30 vind ik hem heel gaaf klinken. In de climax alleen nog een beetje schelle tonen in de piep, maar daar stoor ik me niet erg aan. :thumbsup:

@AFCA Heb je een limiter op je master of loopt hij in het rood ofzo? Klinkt nogal onderdrukt. Het idee is wel leuk, maar het mag allemaal nog flink wat afgewerkt worden!;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Korey schreef:

Klinkt weer heerlijk Koen! Ik heb je nog ff een pm gestuurd op Soundcloud ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:20 

Hardtraxxer

Ik ben weer een poos bezig met het aanpassen van een aantal dingen, die ik al eerder had gepost. De derde track is met een vriend van mij opgenomen. De 2e climax is daar nog niet zo vloeiend dacht ik zo, maar het idee is er!
http://www38.zippyshare.com/v/93291208/file.html
http://www38.zippyshare.com/v/13768074/file.html'
http://www38.zippyshare.com/v/88116973/file.html

Voor de rest heb ik gister een nieuwe kick gemaakt, mijn eerste met sylent1. Deed het hiervoor altijd met microtonic! Heb hem gelijk in context geplaatst :P De track is nog maar een begin van een begin.
http://www38.zippyshare.com/v/32976334/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:30 

Hardtraxxer

pim schreef:
@D-inventz Klinkt vet! Vooral op 1.30 vind ik hem heel gaaf klinken. In de climax alleen nog een beetje schelle tonen in de piep, maar daar stoor ik me niet erg aan. :thumbsup:

@AFCA Heb je een limiter op je master of loopt hij in het rood ofzo? Klinkt nogal onderdrukt. Het idee is wel leuk, maar het mag allemaal nog flink wat afgewerkt worden!;)

Ja dat klopt, vergeten :$. Heb hem er nu af en klinkt idd beter. Ik zal het proberen, ik begin namelijk net met produceren enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 13:48 

Hardtraxxer

Middag allemaal! Ik ben nieuw op dit gedeelte van het forum, dus vandaar stel ik mij eerst even voor. Ik ben Gino 19jaar en bezoek uiteraard regelmatig hardstyle feesten. Qlimax vorig jaar was mijn eerste en heb er dit jaar ong. 40 bezocht :innocent: ...

Mijn liefde voor hardstyle bestaat echter al veel langer en kloot al wat jaartjes in fruity loops maar dat is sinds een paar maanden serieuzer geworden. Ik lees dat het hier gebruikelijk is om eerst feedback te geven alvorens je om feedback vraagt dus bij deze:

@deftunez; Ik vind je synth erg dik! Ook vet dat bij die lange halen de gain wegvalt (heb je ergens een tutorial hier voor?). Die kick is al netjes maar kan je nog wel wat mooier krijgen!

@korey; Ik vind je sidechain erg goed klinken echter je kick kan nog een stuk beter denk ik, punch staat erg hard en de decay van je punch kan wel wat omhoog (ik luister nu over een cheap headset dus misschien heb ik het mis).

Hier een trackje van mij, ben benieuwd wat jullie er van vinden?! Alvast bedankt, Gino.

Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner