Hey Gino en welkom.HSgino wrote:Middag allemaal! Ik ben nieuw op dit gedeelte van het forum, dus vandaar stel ik mij eerst even voor. Ik ben Gino 19jaar en bezoek uiteraard regelmatig hardstyle feesten. Qlimax vorig jaar was mijn eerste en heb er dit jaar ong. 40 bezocht...
Mijn liefde voor hardstyle bestaat echter al veel langer en kloot al wat jaartjes in fruity loops maar dat is sinds een paar maanden serieuzer geworden. Ik lees dat het hier gebruikelijk is om eerst feedback te geven alvorens je om feedback vraagt dus bij deze:
@deftunez; Ik vind je synth erg dik! Ook vet dat bij die lange halen de gain wegvalt (heb je ergens een tutorial hier voor?). Die kick is al netjes maar kan je nog wel wat mooier krijgen!
@korey; Ik vind je sidechain erg goed klinken echter je kick kan nog een stuk beter denk ik, punch staat erg hard en de decay van je punch kan wel wat omhoog (ik luister nu over een cheap headset dus misschien heb ik het mis).
Hier een trackje van mij, ben benieuwd wat jullie er van vinden?! Alvast bedankt, Gino.
View on SoundCloud
Wat betreft je track; 't steekt wel in elkaar als een hardstyle track qua vorm, maar je sounddesign is nog lang niet goed genoeg. Je afmix daarnaast is een ramp, dus nog ff flink doorwerken!
Succes