Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 22:30 

Hardtraxxer

Hey mensen,
Ik ben op het moment bezig met een remix van het nummer "Blow Ya Mind" van Lock n Load.
Het begon gewoon onserieus, ik zat wat te kloten maar uiteindelijk begon het (imo) best vet te klinken.
Zo is het tot stand gekomen, en ben er op het moment veel mee bezig.
Ik heb ook voor dit project een nieuwe naam gekozen. Omdat het geen hardstyle is.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 16:59 

Hardtraxx Newbie

Hallo mensen,

Na een tijdje zoeken naar een goed forum ben ik blij dat ik deze heb gevonden :)
heb een aantal tracks geluisterd en de feedback erop gelezen.
Daar zit ik namelijk ook op de wachten ;) de juiste feedback :D

Ik werk nu ongeveer 4-5 maandjes met FL studio en dit is mn "nieuwste" nummer

http://www.youtube.com/watch?v=6oRDIpzPmNc

Ik ben zeeer benieuwd waar ik aan moet werken. dan kan ik me daar iig 100% op focussen en het vervolgens leren op de manier zoals het hoort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:38 

Hardtraxxer

@ D inventz
Om te beginnen laat ik even duidelijk zeggen dat het totaal niet mijn genre/stijl is en ik dus ook niet heel goed kan beoordelen.
Productie technisch vind ik het wel nice opzich, sounds zijn wel cool en de overgangen ook.. alleen is je mix niet helemaal in orde heb ik het idee. de sounds staan wat zacht en ik moest mn output level omhoog draaien om alles goed te kunnen horen...

Verder iniedergeval een leuk projectje, thumbs up.

@ Bass exploiter

Voor een beginner klinkt het wel goed.
Je kick mist een punch en klinkt naar mijn mening wat te hol... je intro sounds vind ik daarintegen wel orgineel en nice.
Verder is de afmix verre weg van goed en klinkt het allemaal nog een beetje amateuristisch.. Neem wel mee in gedachte dat ik dit niet beledigend bedoel:).

Je track is zeer creatief maar de skills moeten nog wat getraind worden om het echt lekker te maken om naar te luisteren.

Als tip wil ik je dus meegeven, doorgaan! :clap:

----

Dit heb ik vandaag gemaakt.. Eigenlijk het eerste idee van een nieuwe intro.
Ben benieuwd of jullie het wat vinden..

Greetz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:53 

Hardtraxx Newbie

Frazyr,

Bedankt voor info !
bij de volgende kick die ik ga maken zal ik maken vanuit de kick die ik nu ook gebruik. waarschijnlijk kom ik er dan achter hoe ik die beter kan laten klinken. ik zit zelf te denken aan de middelste layer?
Punch zal ik dan ook beter laten horen. ^^ ik heb begrepen dat het beter is om die niet mee te laten pitchen?

Afmixen heb ik alleen nog van gehoord haha daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten idd.

thanks again voor de tip (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:00 

Hardtraxxer

BassExploiter schreef:
Frazyr,

Bedankt voor info !
bij de volgende kick die ik ga maken zal ik maken vanuit de kick die ik nu ook gebruik. waarschijnlijk kom ik er dan achter hoe ik die beter kan laten klinken. ik zit zelf te denken aan de middelste layer?
Punch zal ik dan ook beter laten horen. ^^ ik heb begrepen dat het beter is om die niet mee te laten pitchen?

Afmixen heb ik alleen nog van gehoord haha daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten idd.

thanks again voor de tip (Y)

Dat heb je goed begreppen.
De punch laat je in de meeste gevallen in zijn grondtoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:25 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
@ D inventz
Om te beginnen laat ik even duidelijk zeggen dat het totaal niet mijn genre/stijl is en ik dus ook niet heel goed kan beoordelen.
Productie technisch vind ik het wel nice opzich, sounds zijn wel cool en de overgangen ook.. alleen is je mix niet helemaal in orde heb ik het idee. de sounds staan wat zacht en ik moest mn output level omhoog draaien om alles goed te kunnen horen...

Verder iniedergeval een leuk projectje, thumbs up.

Bedankt voor je reactie! Tja ik snap dat het misschien niet je stijl is maar ben op het moment
aan het experimenteren met Hardstyle, House enzo. Maar goed dat je wel kijkt naar het
productie technische gedeelte! Daar gaat het uitendelijk ook om.
Greetz, D-Inventz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:21 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:

Greetz!

Ik vind de melodie een beetje saai worden, en de punch van je kick niet helemaal lekker. Ook mist je track volume, zoals effecten en bassline etc.

|-------------------------------------------|

Hier een korte preview van een track met een raw tintje. 1e x iets raws geprobeert trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:46 

Hardtraxx Beheerder

aan het begin denk je hmm er komt een hardcore nummer dan ineens de kick en dat klinkt dan heel langzaam het komt door die sound fx die erg snel gaan dat zou ik veranderen, ook je kick mist nog kracht en je sounds ben ik niet zo weg van maar het idee is zeker goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:16 

Hardtraxx Newbie

Gidi schreef:
Frazyr schreef:

Greetz!

Ik vind de melodie een beetje saai worden, en de punch van je kick niet helemaal lekker. Ook mist je track volume, zoals effecten en bassline etc.

|-------------------------------------------|

Hier een korte preview van een track met een raw tintje. 1e x iets raws geprobeert trouwens.

ben het met Case Dj eens, die hoge screech vind ik wel een leuk idee maar mist i.m.o. wat kracht..

heb gister zelf so high van nc snel geremaked (climax gedeelte)
wat vinden jullie er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 15:41 

Hardtraxxer

deze vond ik ineens is bijna een jaar geleden dat ik deze track heb gemaakt ik dacht mis wel leuk om te poste :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 17:43 

Hardtraxx Newbie

Lieve Mensen,

Wij hebben weer ons best gedaan om een nieuw nummer te maken,
Helaas is het nog slechts een korte preview.
Kritiek??
Tips??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:04 

Hardtraxxer

Zoals (misschien bekend) was ik aan het knutselen met een bootleg van Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites, hier een test. Weinig effecten er nog aan toegepast. Intro moet ook nog aan worden gewerkt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 23:25 

Hardtraxx Elite

@Rawshepards,
Probeer niet in het rood te gaan... Klinkt nu allemaal vet overstuurt, dus kan het niet zo goed beoordelen. Wat ik hoor klinkt geinig!

@Hardphonic,
Heb 't idee dat de vocalen OP de track liggen ipv er in verwerkt zitten, probeer ze iets beter in te mixen. Je lead (vanguard?) mist ook wat kracht, probeer misschien iets meer lagen (verschillende octaven) er bij te doen! ;)

Ben zelf aan de slag gegaan vanmiddag, bij deze een kleine snippit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 00:05 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
@Rawshepards,
Probeer niet in het rood te gaan... Klinkt nu allemaal vet overstuurt, dus kan het niet zo goed beoordelen. Wat ik hoor klinkt geinig!

@Hardphonic,
Heb 't idee dat de vocalen OP de track liggen ipv er in verwerkt zitten, probeer ze iets beter in te mixen. Je lead (vanguard?) mist ook wat kracht, probeer misschien iets meer lagen (verschillende octaven) er bij te doen! ;)

Ben zelf aan de slag gegaan vanmiddag, bij deze een kleine snippit:

Ja tis nog maar een testje, ga morgen er hard aan verder werken! haha,
Ik vind je lead een beetje 'dof' klinken (Kan natuurlijk zijn omdat je gerendert hebt op 192kbps) maar anders zou ik die ff gaan eq'en. Zou ook iets creatiever zijn met de melodie. Maar laag klinkt ie wel lekker!
Nog ff eq'en dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 00:07 

Hardtraxxer

Raw Shepherds schreef:
Lieve Mensen,

Kritiek??
Tips??

Inderdaad, probeer hem uit het rood te houden! Misschien heb je de Fruity Limiter nog aanstaan in de master?
Anders, zet het in de mixer wat zachter zodat je uit het rood blijft, dan zal het allemaal een stuk helderder gaan klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 17:31 

Hardtraxxer

hey,

Iemand wilde graag weten hoe mijn hoekje er nou uitzag :p

Ik heb dus een preview opgenomen met mijn camera!

LINK:
http://www.youtube.com/watch?v=KjHAor1_pNw

Comment & Like aub =D

Thanks,

Evil Spaghetti
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 17:39 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
Raw Shepherds schreef:
Lieve Mensen,

Kritiek??
Tips??

Inderdaad, probeer hem uit het rood te houden! Misschien heb je de Fruity Limiter nog aanstaan in de master?
Anders, zet het in de mixer wat zachter zodat je uit het rood blijft, dan zal het allemaal een stuk helderder gaan klinken!

Een limiter op de master? Oh lord :D Haal dat ding eraf en blijf verder van je master af. Mixdown doe je op aparte kanalen. Schroef alleen je master af en toe open om te kijken of je sound niet overclipt (: Doet ie dat wel is je afmix niet in orde.

Hier wat nieuws:

Excuses voor 't lompe design en de slechte afwerking daarvan. Had er weinig zin in :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 00:27 

Hardtraxxer

zitte wat foutjes in maar vindt hem redelijk gelukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 00:38 

Hardtraxxer

dylanhardstyle schreef:

zitte wat foutjes in maar vindt hem redelijk gelukt :)

Dylan, dit hoort thuis in het Mash-up topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:02 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 14:57 

Hardtraxx Beheerder

de melodie lijkt er niet meer op dit is erg jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:01 

Hardtraxxer

je lead is wat te droog, heeft niet genoeg kracht. probeer wat reverb oid op je kanaal te zetten..

ben ook ff aan t kloten geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:18 

Hardtraxx Beheerder

Luxion schreef:
je lead is wat te droog, heeft niet genoeg kracht. probeer wat reverb oid op je kanaal te zetten..

ben ook ff aan t kloten geweest

Klinkt erg fijn in de oortjes

je kick mist alleen wat kracht maar voor de rest klinkt het erg lekker goed bezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:46 

Hardtraxxer

Klinkt lekker vol Luxion. De eerste kick vind ik veelste hoog. De melodie heeft erg veel power. Netjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:58 

Hardtraxx Newbie

Jaja hij is helemaal af nu:)
Vertel maar wat jullie er van vinden!

Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner