Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:46 

Hardtraxx Elite

noxit15 schreef:
Vandaag heb ik de track afgemaakt en gemasterd!
Hier heb je de link en enjoy! :thumbsup:

Best wel vet! Alleen is de mix niet zo goed. Kicks staan te hard tov leads etc.

Net effe begonnen aan een 'remake' van Ninja/Interview. Had mn oude ipod gevonden waar die nog opstond en ging op zoek naar een HQ versie, maar die is er dus niet. Toen dacht ik. Hmm *ik weet wat we gaan doen vandaag*
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:49 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
yri schreef:
Hoezo wekt het een boel vraagtekens dat ik hier 2/3 weken mee bezig ben geweest?

Ik werk 40 uur in de week, zit 5 dagen per week op mijn werk, ben alleen in het weekend thuis, en heb ook nog een vriendin waar ik tijd mee wil spenderen..

Dus trek niet zo snel je conclusies ;)

Kick pitcht gek? hoe bedoel je.

Ja man, je hebt helemaal gelijk. Ik studeer alleen, en daarnaast soort van baan, dus ik heb ;heel veel tijd om te producen ;p. Kijk als je 1/2 uur per dag bezig bent, dan is 2-3 weken ineens niet zo erg. En @CaseDJ, misschien dat het aan mij ligt, maar jij geeft je meningen altijd negatief en bot. Het is ook leuk, naast alle slechte dingen te horen wat er wel leuk is aan de track.

Alle feedback is altijd welkom, thanks! :thumbup:

Ik denk dat Case ook wel zou zeggen als die iets vets vind.
Maar mischien overheersen de negatieve dingen in zijn oren de postieve dingen. Dat heb ik ook wel eens bij het luisteren van bepaalde tracks/previews van wie dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 14:48 

Hardtraxxer

@Noxit: Vet, maar klinkt niet goed omdat je kick te hard staat. Als je dat nog ff fixt heb je een gave track!
@Mannonymous: je remake klinkt goed, mist alleen kracht. Allemaal beetje soft zo. Suc6 met de verdere uitwerking...

Positieve reacties zijn fijn maar meestal kan je meer met wat negatievere. Bedenk altijd wel dat we ook maar amateurs zijn ;). Dus beetje rekening houden met elkaars capaciteiten is wel zo prettig.

Ben sinds kort ook wat actiever met fl bezig. Begin het een beetje te snappen.
Hier een stukje van een track waar ik nu mee bezig ben. Vocaaltjes van Nikkita. Graag commentaar!
Let daarbij niet teveel op de afmix, dat is echt een punt waar ik nog niet zoveel van begrijp en waar ik aan moet werken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:13 

Hardtraxx Beheerder

Ik ben gewoon kritisch en zeg gewoon welke punten beter kunnen de dingen die ik niet noem zijn gewoon vet of goed.

dus je moet niet denken dat ik alleen maar negatief over dingen denk maar het is gewoon dat ik niet de positieve dingen typ maar de negatieve zodat je er wat van kunt leren, en die punten kunt verbeteren.

EDIT: en over je track wat ik al zei ik zeg niks over je kick + lead in zijn algemeen dus die vind ik vet! vooral ook de intro sounds klinken erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 18:10 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
yri schreef:
Hoezo wekt het een boel vraagtekens dat ik hier 2/3 weken mee bezig ben geweest?

Ik werk 40 uur in de week, zit 5 dagen per week op mijn werk, ben alleen in het weekend thuis, en heb ook nog een vriendin waar ik tijd mee wil spenderen..

Dus trek niet zo snel je conclusies ;)

Kick pitcht gek? hoe bedoel je.

Ja man, je hebt helemaal gelijk. Ik studeer alleen, en daarnaast soort van baan, dus ik heb ;heel veel tijd om te producen ;p. Kijk als je 1/2 uur per dag bezig bent, dan is 2-3 weken ineens niet zo erg. En @CaseDJ, misschien dat het aan mij ligt, maar jij geeft je meningen altijd negatief en bot. Het is ook leuk, naast alle slechte dingen te horen wat er wel leuk is aan de track.

Alle feedback is altijd welkom, thanks! :thumbup:

Het is pas leuk, als er geen slecht commentaar geleverd kan worden ;)
Je hoeft je werk niet te rushen, of je nou weinig of veel tijd hebt. Zorg gewoon ervoor dat 't perfect klinkt =)
Ik vind je track niet leuk, omdat 't totaal niet mijn stijl is. Productiematig zit 't wel goed in elkaar, maar nogmaals.. hoe meer tijd je in een track steekt, des te beter de uitkomst. Ik vind 't allemaal wat basaal, werk 't meer uit, gooi er mee geluid in en steek er meer tijd in. Afmixtechnisch kan 't wel nog beter.
@yri Klinkt lekker man, maar 't is wel wat aan de saaie kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 10:21 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Ik ben gewoon kritisch en zeg gewoon welke punten beter kunnen de dingen die ik niet noem zijn gewoon vet of goed.

dus je moet niet denken dat ik alleen maar negatief over dingen denk maar het is gewoon dat ik niet de positieve dingen typ maar de negatieve zodat je er wat van kunt leren, en die punten kunt verbeteren.

EDIT: en over je track wat ik al zei ik zeg niks over je kick + lead in zijn algemeen dus die vind ik vet! vooral ook de intro sounds klinken erg goed.

Kijk dat je tenminste nog iets positiefs zegt, wekt bij mij de enige indruk dat er nog een beetje hoop is lol. Thnx man :thumbup:
En @DoubleTrouble, ik ben best een tijdje bezig geweest man, dus ik weet niet waar jij de conclusie trekt dat dit is " ge-rusht"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:09 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Case Dj schreef:

Kijk dat je tenminste nog iets positiefs zegt, wekt bij mij de enige indruk dat er nog een beetje hoop is lol. Thnx man :thumbup:
En @DoubleTrouble, ik ben best een tijdje bezig geweest man, dus ik weet niet waar jij de conclusie trekt dat dit is " ge-rusht"?

Tot die conclusie kwam ik toen ik zag dat je de 26e een TBA online zette, en de 27e de full track op youtube stond, waar de afmix niet van in orde is. 't Is alleen maar goed dat je er 'n tijdje mee bent bezig geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Weer iets verder.

Intro en anti climax gedeelte is nog niet echt lekkere sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:33 

Hardtraxxer

doubletrouble schreef:
noxit15 schreef:
Case Dj schreef:

Tot die conclusie kwam ik toen ik zag dat je de 26e een TBA online zette, en de 27e de full track op youtube stond, waar de afmix niet van in orde is. 't Is alleen maar goed dat je er 'n tijdje mee bent bezig geweest ;)

Ja, want ik upload niet meteen een volle track als de mensen er geenreet aan vinden. Ik was die dag toen ik hem afmaakte vrij en heb er toen ongeveer 12 uur aan gewerkt. Voor mij genoeg tijd om het af te maken en te masteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:09 

Hardtraxx Newbie

http://www.youtube.com/watch?v=nqXKX3xr9xY
http://www.youtube.com/watch?v=TSgI4kC1 ... ideo_title

bezig geweest met 2 hardstyle nummers... hopen dat het klinkt in jullie oren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

Qpers schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=nqXKX3xr9xY
http://www.youtube.com/watch?v=TSgI4kC1 ... ideo_title

bezig geweest met 2 hardstyle nummers... hopen dat het klinkt in jullie oren :D

Synth is in beiden niet echt lekker om naar te luisteren. Idee erachter is wel leuk maar beter uitwerken denk ik. :P
Outro van 2e track is wel vet trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 13:02 

Hardtraxxer

Repost van me laatste track paar kleine aanpassingen gemaakt

Reacties en comentaar zeer is zeer welkomm :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:16 

Hardtraxx Beheerder

DirtyNoizeZ schreef:
Repost van me laatste track paar kleine aanpassingen gemaakt

Reacties en comentaar zeer is zeer welkomm :D

doet me denken aan jaydee xd xd

je afmix is een beetje :thumbdown: waardoor het erg rommelig klinkt. voor de rest wel leuke sounds gebruikt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:21 

Artiest

EDIT: naar tests/snippets, omdat t eerder een test/snippet is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:22 

Hardtraxxer

Dit is een van me nieuwe melodieen, wat vinden jullie er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 18:32 

Hardtraxx Beheerder

nu ik hem voor de 2de keer luister echt een hele lekkere melodie ik zou graag een remix willen maken met mijn sounds en kicks :D

die melodie is echt fijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 21:48 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 16:54 

Donateur

Ook wat gemaakt in fl (intro & mid-intro) :D
niet te serieus nemen :)

http://www52.zippyshare.com/v/72824531/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

The-Znayzer schreef:
Ook wat gemaakt in fl (intro & mid-intro) :D
niet te serieus nemen :)

http://www52.zippyshare.com/v/72824531/file.html

Klonk leuk totdat de kicks kwamen, dat is wel een aandachtspuntje, voor de rest opzich wel lekker :thumbup:

Zelf ook weer bezig met een kick, deze keer met wat screeches en fx erbij, maar gaat meer om de kick :thumbup:
http://www64.zippyshare.com/v/48452308/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:38 

Hardtraxxer

Hey, hier mijn remake van E-Force - Brutality:
www.youtube.com/watch?v=MczcNNdujWM

Graag tips ;) Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:50 

Hardtraxx Newbie

Vanmiddag in elkaar gezet, let niet op de opbouw en afmix :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 22:09 

Hardtraxxer

Crudus schreef:
Vanmiddag in elkaar gezet, let niet op de opbouw en afmix :P

Wow gozert ik verwachtte niet echt veel, maar klnkt best goed kwa soundesign. Je kick moet echt harder ivm de lead. En ik miss een echte clean bass eronder, maar zeker potentie!

Dit is mijn laatste track! :thumbsup:
http://www.youtube.com/watch?v=Jex5fKQk ... ture=g-upl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 22:17 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
nu ik hem voor de 2de keer luister echt een hele lekkere melodie ik zou graag een remix willen maken met mijn sounds en kicks :D

Tog maar wel he haha :D
ik heb ook nieuwe sounds nu kicks enzo check me soundcloud. :D
stuur me een PM met wat je nodig heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 00:20 

Hardtraxx Newbie

Ik heb laatst een nieuwe plaat gemaakt/remix.
(Tha Frost & Morris Lane - waiting for the end)

komt de komende weken veel meer aan!!

Hou me Youtube channel dus in de gaten!

comments zijn welkom!(liefst op youtube)

Grtzz

http://www.youtube.com/watch?v=OySx7fsEgA4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 22:27 

Hardtraxxer

@ Tha Frost!
Klink best vet, alleen ik vind de kick niet zo vet. Te weinig bass imo.
Vocals wel vet, en de sounds ook. Maar werk dus aan je kick!
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner