noxit15 schreef:
yri schreef:
Hoezo wekt het een boel vraagtekens dat ik hier 2/3 weken mee bezig ben geweest?
Ik werk 40 uur in de week, zit 5 dagen per week op mijn werk, ben alleen in het weekend thuis, en heb ook nog een vriendin waar ik tijd mee wil spenderen..
Dus trek niet zo snel je conclusies
Kick pitcht gek? hoe bedoel je.
Ja man, je hebt helemaal gelijk. Ik studeer alleen, en daarnaast soort van baan, dus ik heb ;heel veel tijd om te producen ;p. Kijk als je 1/2 uur per dag bezig bent, dan is 2-3 weken ineens niet zo erg. En @CaseDJ, misschien dat het aan mij ligt, maar jij geeft je meningen altijd negatief en bot. Het is ook leuk, naast alle slechte dingen te horen wat er wel leuk is aan de track.
Alle feedback is altijd welkom, thanks!

Het is pas leuk, als er geen slecht commentaar geleverd kan worden

Je hoeft je werk niet te rushen, of je nou weinig of veel tijd hebt. Zorg gewoon ervoor dat 't perfect klinkt =)
Ik vind je track niet leuk, omdat 't totaal niet mijn stijl is. Productiematig zit 't wel goed in elkaar, maar nogmaals.. hoe meer tijd je in een track steekt, des te beter de uitkomst. Ik vind 't allemaal wat basaal, werk 't meer uit, gooi er mee geluid in en steek er meer tijd in. Afmixtechnisch kan 't wel nog beter.
@yri Klinkt lekker man, maar 't is wel wat aan de saaie kant.