Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:55 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
wat voor plugin gebruik je om kick te maken?

junglist/hydra?
microtnic?
of drumazon?

Microtonic.
Maar welke plugin is denkje het beste voor kicks, en niet te moeilijk om mee te werken?
Want Microtonic is niet zo'n goede software vind ik ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:18 

Hardtraxx Beheerder

D-Inventz schreef:
Case Dj schreef:
wat voor plugin gebruik je om kick te maken?

junglist/hydra?
microtnic?
of drumazon?

Microtonic.
Maar welke plugin is denkje het beste voor kicks, en niet te moeilijk om mee te werken?
Want Microtonic is niet zo'n goede software vind ik ...

pak junglist/hydra ik raad hydra aan die is wat makkelijker vind ik. je kunt als distortion gebruiken camelphat, devastor, maximus, en heel misschien ohmicide maar die gebruik ik nooit.

je moet gewoon eens een tut op jutup kijken over kicks maken in hydra/junglist.

succes ermee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 20:05 

Hardtraxxer

Zoek is het eigen producties topic door, daar staan best wat tips, ik beveel drumazon aan, krijg ik de dikste kicks uit,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:19 

Hardtraxxer

Oke, zit nu met een probleem bij Drumazon.
Als ik hem opstart hoor je een beat loop van 4 tellen.
Maar ik wil alleen de bassdrum horen.
En ik weet niet hoe je de beat weg krijgt.
Een ander probleem is; hoe krijg ik hem in Piano Roll?
Ik gebruik nu de Demo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:05 

Hardtraxx Beheerder

D-Inventz schreef:
Oke, zit nu met een probleem bij Drumazon.
Als ik hem opstart hoor je een beat loop van 4 tellen.
Maar ik wil alleen de bassdrum horen.
En ik weet niet hoe je de beat weg krijgt.
Een ander probleem is; hoe krijg ik hem in Piano Roll?
Ik gebruik nu de Demo.

je moet het begin project clearen druk op pattern write en daarna vink je een sound in de loop aan en dan druk je op clear. dit doe je bij alles gewoon, daarna vink je de bassdrum aan en drukt bij elke beat 2x op het knopje zodat hij velrood wordt dan is de bassdrum op zijn hardst.

en je krijgt hem niet in de piano roll dan moet je hem eerst samplen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:14 

Artiest

Kwam dit net nog weer tegen op mn pc, ooit eens gemaakt met de vocals van die standaart project van fl 10..:
(Geen hardstyle)
http://www13.zippyshare.com/v/2979548/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:28 

Hardtraxxer

Doolittle schreef:
Kwam dit net nog weer tegen op mn pc, ooit eens gemaakt met de vocals van die standaart project van fl 10..:
(Geen hardstyle)
http://www13.zippyshare.com/v/2979548/file.html

Normaliter verschrikkelijke eentonige muziek, maar dit is toch wel écht vet! :D
Het eentonige zit er nog altijd in, vind ik, maar verder echt heel leuk om naar te luisteren (:

Wat betreft die kick-discussie hierboven;
Junglist, Hydra & Microtonic kun je degelijke kicks uit halen.
Eks-9 en Drumazon zijn samplemachines met 'n standaard 909, als je 'n beetje overweg kunt met Hydra/Junglist of Micro, kom je daar vanzelf ooit 'n keer wijs uit (: De vetste kicks maak je met 'n 909, uiteraard.
Ik wist dat ook nooit hoor :p dus 't is geen schande om 'n andere plugin te gebruiken en te tweeken totdat je kick vet klinkt ;)

PS: Ohmicide is 'n heerlijk dist-apparaat! :D Kun je ook gewoon gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:32 

Hardtraxxer

Axora schreef:
noxit15 schreef:
Joykill schreef:

Ben nu bezig met een lounge nummertje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

De track zelf i lekker, MAAR VERIJWDER ALSTEBLIEFT DIE KUT VOCAL DIE IEDEREEN GEBRUIKT. Dus sorry voor die rage, maar die stem is zo tring tfus vaak gebruikt jonguh ik word er helemaal leip van :x

vocal nog nooit gehoord? tis niet mijn muziek, maar klinkt leuk :)

The Renegade - Acceptance

Leuke vocal hoor (: Komt van een of andere predikant, die verteld over God.
Respect voor die vocal, ik had 'm ergens staan.. 'n preek van 'n half uur.. je moet maar zin hebben om 't goeie stukje eruit te knippen.
Wel overused, zoals Noxit zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 01:47 

Hardtraxx Addict

doubletrouble schreef:
Joykill schreef:

Ben nu bezig met een lounge nummertje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

The Renegade - Acceptance

Leuke vocal hoor (: Komt van een of andere predikant, die verteld over God.
Respect voor die vocal, ik had 'm ergens staan.. 'n preek van 'n half uur.. je moet maar zin hebben om 't goeie stukje eruit te knippen.
Wel overused, zoals Noxit zei

Toen ik Masterflow - Focus luisterde vielen mij de vocals meteen op, ik wilde ze ook graag hebben.
Heb echt lang naar die vocals gezocht, maar ik kon ze in eerste instantie nergens vinden. Toen kwam ik bij een preek van Dr. Ravi Zacharias uit. Heel die preek afluisterd, maar die vocals niet gevonden/gehoord. Later kwam ik erachter dat de vocals gewoon een in sample-pack van VEC zaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 08:39 

Hardtraxx Newbie

Vraagje Joykill, aan het einde loopt die vocal uit met distortion, waarmee heb je dat gedaan:D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 11:10 

Hardtraxx Newbie

hij is inmiddels wat aan gepast wat vinden jullie er nu van
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 11:14 

Hardtraxx Newbie

RealStylerz schreef:
hij is inmiddels wat aan gepast wat vinden jullie er nu van
het enige puntje wat ik zelf nog merk is dat de de melo iest zachter staan dan de in en outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:28 

Hardtraxx Addict

Raw Shepherds schreef:
Vraagje Joykill, aan het einde loopt die vocal uit met distortion, waarmee heb je dat gedaan:D?

Met deze plugin: http://freemusicsoftware.org/722
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:27 

Hardtraxx Newbie

Ons nieuwste liedje: Introducing the future :) let zeker op melodie en toestanden :)
comments, tips graag :)

Youtube: http://www.youtube.com/user/AnaxibiaOfficial

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:59 

Hardtraxxer

Pavo - Communicate(D-Generator edit)

Kick test :_)

http://www7.zippyshare.com/v/74478223/file.html

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:58 

Hardtraxxer

Beste track die ik ooit heb gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:10 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
Beste track die ik ooit heb gemaakt

Het is goed dat je het zelf een goede track vind, maar je mixdown is erg crappy, want alle volumes proberen elkaar te overstemmen en dat is chaos. Ik zit net ff met koptelefoon en ik wordzowat doof door de schelle lead :p

Maak ook je kick wat dikker, er zit geen sub bass in zegmaar. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :thumbup:

Dit is mijn 2e track waar ik deze week aan ben begonnen met een nieuwe kick! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 01:29 

Hardtraxxer

@ Dirtynoizez, wat noxit zegt, werk aan je mixdown, en je kick heeft ook nog een hoop werk nodig,

@ Noxit, je kick klinkt wat op de achtergrond, klapt er niet echt op zegmaar, je melo is nice :thumbup:

Ben zelf de laatste 2/3 weken bezig geweest met een remix van 1 van mijn favoriete platen.
Noisecontrollers - Marlboro Man.

Feedback is altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:44 

Hardtraxxer

yri schreef:
@ Dirtynoizez, wat noxit zegt, werk aan je mixdown, en je kick heeft ook nog een hoop werk nodig,

@ Noxit, je kick klinkt wat op de achtergrond, klapt er niet echt op zegmaar, je melo is nice :thumbup:

Ben zelf de laatste 2/3 weken bezig geweest met een remix van 1 van mijn favoriete platen.
Noisecontrollers - Marlboro Man.

Feedback is altijd welkom!

De kicks pitchen erg gek, maar je lead is lekker stereo en clean en dat is goed!
Er mag van mij meer bas in de overal track, maar 3 weken hierover gedaan te hebben wekt bij mij een boel vraagtekens? :huh:

Dit is mijn laatste TBA (test3) :thumbsup: :
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Waarom wekt dat vraagtekens? Ik kan horen dat hij er 3 weken aan gewerkt heeft aan het feit dat het leuk klinkt. Tuurlijk hoor ik dat jij wat betreft producen op een heel ander niveau zit maar goed dat is niet ter discussie hier.

@yri. Probeer nog wat instrumenten toe te voegen voor wat variatie. Zeker in de melodie zou je nog wat hoge (random) tonen toe kunnen voegen gewoon om het wat interessanter te maken.

@noxit15, het wordt veelste laat interessant wanneer ik dit zou downloaden dan zou ik hem al uitgezet hebben eer dat het gaat boeien. Technisch wel erg sterk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 18:49 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Waarom wekt dat vraagtekens? Ik kan horen dat hij er 3 weken aan gewerkt heeft aan het feit dat het leuk klinkt. Tuurlijk hoor ik dat jij wat betreft producen op een heel ander niveau zit maar goed dat is niet ter discussie hier.

@yri. Probeer nog wat instrumenten toe te voegen voor wat variatie. Zeker in de melodie zou je nog wat hoge (random) tonen toe kunnen voegen gewoon om het wat interessanter te maken.

@noxit15, het wordt veelste laat interessant wanneer ik dit zou downloaden dan zou ik hem al uitgezet hebben eer dat het gaat boeien. Technisch wel erg sterk :)

Ja ik maak persoonlijk die intros wat minder, zodat de climax er echt uitspringt, maar dat is gwn mijn manier van opbouwen :) Maar thnx man (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 01:19 

Hardtraxxer

Vandaag heb ik de track afgemaakt en gemasterd!
Hier heb je de link en enjoy! :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 14:24 

Hardtraxxer

Hoezo wekt het een boel vraagtekens dat ik hier 2/3 weken mee bezig ben geweest?

Ik werk 40 uur in de week, zit 5 dagen per week op mijn werk, ben alleen in het weekend thuis, en heb ook nog een vriendin waar ik tijd mee wil spenderen..

Dus trek niet zo snel je conclusies ;)

Kick pitcht gek? hoe bedoel je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:07 

Hardtraxx Beheerder

noxit15 schreef:
Vandaag heb ik de track afgemaakt en gemasterd!
Hier heb je de link en enjoy! :thumbsup:

ik vind het allemaal wat saai er zit niet veel variatie in. je leads hadden ook wel wat harder gemogen, staan redelijk zacht in vergelijking met je kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:09 

Hardtraxxer

yri schreef:
Hoezo wekt het een boel vraagtekens dat ik hier 2/3 weken mee bezig ben geweest?

Ik werk 40 uur in de week, zit 5 dagen per week op mijn werk, ben alleen in het weekend thuis, en heb ook nog een vriendin waar ik tijd mee wil spenderen..

Dus trek niet zo snel je conclusies ;)

Kick pitcht gek? hoe bedoel je.

Ja man, je hebt helemaal gelijk. Ik studeer alleen, en daarnaast soort van baan, dus ik heb ;heel veel tijd om te producen ;p. Kijk als je 1/2 uur per dag bezig bent, dan is 2-3 weken ineens niet zo erg. En @CaseDJ, misschien dat het aan mij ligt, maar jij geeft je meningen altijd negatief en bot. Het is ook leuk, naast alle slechte dingen te horen wat er wel leuk is aan de track.

Alle feedback is altijd welkom, thanks! :thumbup:
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner