Vind persoon het intro niet echt passen bij de klimax, de sounds zijn wel weer vet
kick kan miss ook nog wat aangekleder.
enige wat ik kan zeggen is, gebruik geen sampels, maak je eigen leads, je kan nexus altijd gebruiken als opvulling, maar hier leer je niks van, produceren kost veel oefenen en dus erg veel tijd! wat je nu vraagt is wat vind je van de melo, want de rest is allemaal plug en play spul.Rednol wrote:View on SoundCloud
Wat vinden jullie hier van dan? ben nog niet zo lang actief met FL 10 maar oké.
Ja, samples. Enkel effecten er over heen.
Ja, Nexus voor lead.
Ja, een sample kick.
Ja, ik kan geen eigen mooie kick maken, maar wel een lelijke.
-Edit;
Ja, eigen melodie
Distattack wrote:enige wat ik kan zeggen is, gebruik geen sampels, maak je eigen leads, je kan nexus altijd gebruiken als opvulling, maar hier leer je niks van, produceren kost veel oefenen en dus erg veel tijd! wat je nu vraagt is wat vind je van de melo, want de rest is allemaal plug en play spul.Rednol wrote:View on SoundCloud
Wat vinden jullie hier van dan? ben nog niet zo lang actief met FL 10 maar oké.
Ja, samples. Enkel effecten er over heen.
Ja, Nexus voor lead.
Ja, een sample kick.
Ja, ik kan geen eigen mooie kick maken, maar wel een lelijke.
-Edit;
Ja, eigen melodie
De standaard Youtube tutorials om mee te beginnenAFCA wrote:http://soundcloud.com/da-master/project-1-1
Heb kick er in proberen te maken maar wil niet echt lukken..
Tips?
Het idee is best goed enzo,alleen ga eerst is werken aan 1 ding ipv van een hele track maken,terwijl er niks van je mix klopt.Overstrike wrote:@Sjobie
Vond de eerste seconde een beetje te hardklapt er in eens in. Zou de zaag die je hier en daar hoort wat scherper maken! Klinkt het net wat feller. De sfeer is wel tof, hou persoonlijk wel van de wat duistere melodietjes enzo
Zojuist mn eerste track sinds twee jaar geupload! Graag feedback
View on SoundCloud
de sound aan het begin is veel te lang en zeer irritant naar mij mening, kicks klinken een beetje als een sample. ik heb toch liever dat je eigen kicks maakt.Mannonymous wrote:@Delano
Lekker, alleen veel minder verb imo en dan niets aan veranderen!!!
Ben zelf bezig met een nieuwe midintro:
View on SoundCloud
op en hoog volume idd irritant :pCase Dj wrote:de sound aan het begin is veel te lang en zeer irritant naar mij mening, kicks klinken een beetje als een sample. ik heb toch liever dat je eigen kicks maakt.Mannonymous wrote:@Delano
View on SoundCloud
Het is ook een sample, ik sample al mijn kicks! Betekend niet dat ik 'm niet zelf gemaakt heb. Hoe wil je anders je kick mooi krijgen?Case Dj wrote:de sound aan het begin is veel te lang en zeer irritant naar mij mening, kicks klinken een beetje als een sample. ik heb toch liever dat je eigen kicks maakt.Mannonymous wrote:@Delano
View on SoundCloud
Hé je bent niet de enige hoor mijne word ook genegeerd, maar word wel beluisterdTheDesolator wrote:Ja hoor, mijn post word genegeerd!
Goed zo jongens!
Thanks!Rednol wrote:Hé je bent niet de enige hoor mijne word ook genegeerd, maar word wel beluisterdTheDesolator wrote:Ja hoor, mijn post word genegeerd!
Goed zo jongens!
Ohja, en dat van jou klinkt wel lekker
TheDesolator wrote:Thanks!Rednol wrote:Hé je bent niet de enige hoor mijne word ook genegeerd, maar word wel beluisterdTheDesolator wrote:Ja hoor, mijn post word genegeerd!
Goed zo jongens!
Ohja, en dat van jou klinkt wel lekker
Waar staat die van jou?Rednol wrote: En niks over mijne zeggen he![]()
Haha grapje
Pagina 316TheDesolator wrote:Waar staat die van jou?Rednol wrote: En niks over mijne zeggen he![]()
Haha grapje