Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:07 

Hardtraxx Elite

Je moet toch iets he in je vakantie :P

http://www30.zippyshare.com/v/76297304/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 17:08 

Hardtraxx Elite

dareactorznl schreef:
Wij hebben gisteren ook wat geproduceerd :)

http://www.twitvid.com/AZA5G

Jmmr genoeg hoor je kick niet echt doorkomen in het filmpje (iphone :P ) .
binnekort uploaden we wel wat previews op youtube.

Enjoy :)

Grts Nick en Oliver

Yey nog een Logic gebruiker! Klinkt overigens wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 19:51 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:

Bedankt man :) !

we gebruiken nu ongeveer 1 maand logic pro.dit is het eerste serieuze project waar we aan gaan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 20:10 

Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Ben benieuwd wie er met de eerste remix komt van oh oh cherso

die is er al volgens mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 00:56 

Hardtraxxer

dareactorznl schreef:

Grts Nick en Oliver

Klinkt echt vet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 07:48 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
Delcone schreef:
Ben benieuwd wie er met de eerste remix komt van oh oh cherso

die is er al volgens mij :D

die ik heb gezien was een hele trieste dooor all for the thrill heen gemixt XD sloeg echt nergens op XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 08:50 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
dareactorznl schreef:

Grts Nick en Oliver

idd zover ik weet zijn er nou 5 logic gebruikers op t forum :D maar klinkt erg vet jongens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 10:11 

Hardtraxxer

ik volg nu een opleiding geluidstechniek.. wat ik erg "grappig" vind is dat eigenlijk iedere geluidstechnicus/producer Ableton Live adviseerd als Sequencer voor het maken van dance/house muziek.. en eigenlijk bijna niemand dit programma gebruikt voor zijn producties..(enigste wat je voorbij ziet komen is Logic, FL & Cubase)
Ben er zelf nu even mee aan het kutten om te kijken of het wat is voor producties.. iemand ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 14:15 

Hardtraxxer

Ik (Nick) volg nu ook de opleiding geluidstechniek aan het herman brood academie in utrecht :)
daarvoor had ik een apple nodig en dus meteen logic bij aangeschaft.

bevalt tot nu toe top (Y)

en bedankt voor de comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:06 

Hardtraxxer

wat leer je nou precies op zo'n geluidstechniek opleiding?

wou na dit jaar eigenlijks bedrijfseconomie / MER studeren, maar geluidstechniek lijkt me op zich ook wel interresant ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:46 

Hardtraxx Veteran

SoundHound schreef:
wat leer je nou precies op zo'n geluidstechniek opleiding?

wou na dit jaar eigenlijks bedrijfseconomie / MER studeren, maar geluidstechniek lijkt me op zich ook wel interresant ;)

gebruik voor dit soort vragen effe dit topic (word die ook meer gebruikt)
djs-corner/dj-basics-tips-t3299-40.html

en hier ontopic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 22:08 

Hardtraxxer

ook wij zijn weer begonnen aan een nieuwe collab!
Vind het zelf erg vet worden :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 18:57 

Hardtraxxer

Eeey ben weer een nummertje begonnen, het is een beetje B-Front achtig stukje geworden :P Is alleen nog break en climax.. enjoy!

http://www2.zippyshare.com/v/56472883/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 00:13 

Hardtraxx Addict

The Axe schreef:
ik volg nu een opleiding geluidstechniek.. wat ik erg "grappig" vind is dat eigenlijk iedere geluidstechnicus/producer Ableton Live adviseerd als Sequencer voor het maken van dance/house muziek.. en eigenlijk bijna niemand dit programma gebruikt voor zijn producties..(enigste wat je voorbij ziet komen is Logic, FL & Cubase)
Ben er zelf nu even mee aan het kutten om te kijken of het wat is voor producties.. iemand ervaring mee?

Heb ook met ableton gewerkt. Vond het drie keer niks. Kon er gwn niet lekker mee werken. Vond eigenlijk gwn alles kut eraan :P Maar ja je hoort het wel vaker dat het veel gebruikt wordt, maar volgens mij juist niet binnen de dance wereld. Maar meer met opnames enzo van bands etc. en voor live shows voor zover ik weet. Maar als sequencer vond ik het iig ruk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 10:44 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Eeey ben weer een nummertje begonnen, het is een beetje B-Front achtig stukje geworden :P Is alleen nog break en climax.. enjoy!

http://www2.zippyshare.com/v/56472883/file.html

Klinkt leuk, maar waar is de bass en de kick mag ook wel wat harder ;) Beter uitwerken en het kan een super nummertje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:00 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
The Axe schreef:

Heb ook met ableton gewerkt. Vond het drie keer niks. Kon er gwn niet lekker mee werken. Vond eigenlijk gwn alles kut eraan :P Maar ja je hoort het wel vaker dat het veel gebruikt wordt, maar volgens mij juist niet binnen de dance wereld. Maar meer met opnames enzo van bands etc. en voor live shows voor zover ik weet. Maar als sequencer vond ik het iig ruk :P

Minimal en techno producers gebruiken het wel vaak volgens mij, ik heb het ook wel eens geprobeerd maar beviel me ook niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:54 

Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
idd zover ik weet zijn er nou 5 logic gebruikers op t forum :D maar klinkt erg vet jongens :thumbsup:

Maak daar dan maar 6 van! Logic Pro heerst!
Zal binnenkort ook ff wat projectjes laten horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:00 

Hardtraxx Newbie

*deleted*
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:18 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
The Axe schreef:

Endymion en Showtek gebruiken ook Ableton voor produceren. :)

Ook weer verder gegaan met een nieuwe track, hier een kleine preview: http://www12.zippyshare.com/v/32665495/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:36 

Hardtraxxer

@Seneeq:
Je bouwt wel een vette sfeer! Vind het best wel cool klinken alleen die kick vind ik zelf niks..

Zelf ook ff een intro en een beetje outro gebouwt aan mijn nummer! Moet inderdaad nog wel een vette bassline bij! :cool:

http://www6.zippyshare.com/v/31309587/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:
SoundTunerZ schreef:
The Axe schreef:

Ook weer verder gegaan met een nieuwe track, hier een kleine preview: http://www12.zippyshare.com/v/32665495/file.html

1 woord voor afmixen ik kan zo niks erover zeggen want ik hoor/voel geen bass en de climax is een stuk zachter als de rest en dat komt denk omdat je kick de lead verzuipt, dus ik weet ook niet egt hoe je lead is! mix hem effe goed af en laat hem dan nog een keer horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 16:59 

Hardtraxxer

Prototype schreef:
Hier even 2 projectjes van ons. (Hardcore :innocent:)

Tuneboy - Sexbusters (Prototype Remix)

Prototype - BOOOM

jullie moeten wat meer werken aan jullie kicks, lijkt nu wel een preset uit sylenth1.
tail klinkt raar, en de punch moet veel harder.
;)

Brainweavers schreef:
@Seneeq:
Je bouwt wel een vette sfeer! Vind het best wel cool klinken alleen die kick vind ik zelf niks..

Zelf ook ff een intro en een beetje outro gebouwt aan mijn nummer! Moet inderdaad nog wel een vette bassline bij! :cool:

http://www6.zippyshare.com/v/31309587/file.html

misschien kan je beter wat dingen uitwerken voordat je het opnieuw post.. ;)
de intro klinkt namelijk megavals :x
daarnaast mag je climax melodie wel wat complexer maken, en zoals je zei moet er nog een bass bij.
je climax-intro is erg lang, het duurt namelijk 51 seconden voor de kick erin komt, waarin steeds hetzelfde word afgespeeld..

blijven oefenen ;)

Seneeq schreef:
SoundTunerZ schreef:
The Axe schreef:

je melodie mag wat minder simpel, en volgens mij pitcht je bass niet (voor zover ik m hoor), climax intro is dan wel weer goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:39 

Donateur

SoundHound schreef:
je melodie mag wat minder simpel, en volgens mij pitcht je bass niet (voor zover ik m hoor), climax intro is dan wel weer goed

tis verdorie geen regel dat een bass moet pitchen, ga jij maar is even wat oude dooschen luisteren.
tegenwoordig die verrekte pitchkicks waar ik soms spontaan een slappe van krijg doe mij maar gewoon een doordreunende bass die niet in 1 x heel anders klinkt (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 00:28 

Hardtraxx Addict

goed zo frank, lekker agressief :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:20 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
SoundHound schreef:
je melodie mag wat minder simpel, en volgens mij pitcht je bass niet (voor zover ik m hoor), climax intro is dan wel weer goed

tis verdorie geen regel dat een bass moet pitchen, ga jij maar is even wat oude dooschen luisteren.
tegenwoordig die verrekte pitchkicks waar ik soms spontaan een slappe van krijg doe mij maar gewoon een doordreunende bass die niet in 1 x heel anders klinkt (Y)

:')
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner