Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 09:44 

Hardtraxx Veteran

Vind eigenlijk wel dat hij een beetje gelijk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:17 

Artiest

JolleNL schreef:

heeft ie ook, maar je hoort mensen altijd zeuren over dat er ergens pitch kicks in zitten, dan mogen andere ook het recht hebben te zeuren dat ze er NIET in zitten toch :lol:
vind trouwens pitch kicks of niet af en toe een hele irrelevante discussie, bij veel tracks zijn pitch kicks echt handig voor de harmonie van een track en de harmonie van een melo te benadrukken, maar bij wat ruigere/duistere platen zijn pitch kick veel minder "noodzakelijk"
Maar hij heeft wel een punt pitchen of niet pitchen is geen regel xd doe wat je mooi vind klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:25 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
JolleNL schreef:

heeft ie ook, maar je hoort mensen altijd zeuren over dat er ergens pitch kicks in zitten, dan mogen andere ook het recht hebben te zeuren dat ze er NIET in zitten toch :lol:
vind trouwens pitch kicks of niet af en toe een hele irrelevante discussie, bij veel tracks zijn pitch kicks echt handig voor de harmonie van een track en de harmonie van een melo te benadrukken, maar bij wat ruigere/duistere platen zijn pitch kick veel minder "noodzakelijk"
Maar hij heeft wel een punt pitchen of niet pitchen is geen regel xd doe wat je mooi vind klinken

ja ik zeg dus alleen maar dat ik me erger aan die opmerkinge dat iemand zei zo van als er geen pitchkick inzit dat het dan geen Hardstyle is....
tuurlijk hoef je geen pitchkick, en hoezo lekker aggresief Frank?
ik geef gewoon mijn mening en ik typte verdorie erbij omdat ik me ergerde aan de opmerkinge dat er een pitchkick in 'moest'.
hoop voldoende hiermee geinformeerd te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:26 

Donateur

Luxion schreef:
frankhardenberg schreef:
SoundHound schreef:
je melodie mag wat minder simpel, en volgens mij pitcht je bass niet (voor zover ik m hoor), climax intro is dan wel weer goed

tis verdorie geen regel dat een bass moet pitchen, ga jij maar is even wat oude dooschen luisteren.
tegenwoordig die verrekte pitchkicks waar ik soms spontaan een slappe van krijg doe mij maar gewoon een doordreunende bass die niet in 1 x heel anders klinkt (Y)

:')

oh sorry producer die op wat hoger niveau als de rest zit, sorry dat jij pitchkicks gebruikt en dat je het niet leuk vind als iemand anders dat niet leuk vind.
sorry man :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:30 

Donateur

Prototype schreef:
Hier even 2 projectjes van ons. (Hardcore :innocent:)

Tuneboy - Sexbusters (Prototype Remix)

Prototype - BOOOM

die kick in de clap intro die moet anders want daar is het net of je trommelvlies uit elkaar barst xd
dan als de intro komt dat klinkt lekker hoor!
alleen in de climax zou ik screeches gebruik die aggresief kllinken en dan net als de melodielijn van het origineel en dan heletijd 2 noten per maat die niet te vrolijk klinken ik denk dat je dan een heel lekkere track hebt.
overigens vallen de kicks een beetje in het niets in de climax die zouden ook wat harder mogen.
verder niks op aan te merken ik vind het lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:35 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
JolleNL schreef:

ja ik zeg dus alleen maar dat ik me erger aan die opmerkinge dat iemand zei zo van als er geen pitchkick inzit dat het dan geen Hardstyle is....
tuurlijk hoef je geen pitchkick, en hoezo lekker aggresief Frank?
ik geef gewoon mijn mening en ik typte verdorie erbij omdat ik me ergerde aan de opmerkinge dat er een pitchkick in 'moest'.
hoop voldoende hiermee geinformeerd te hebben :P

ik heb toch nergens gezegd dat er een pitchkick in moet zitten omdat het anders geen hardstyle is?
ik heb gezegd dat de bass niet pitchte, omdat ik vind dat een pitchende bass hier vele malen beter bij zou klinken, misschien dat ik dit erbij had moeten zeggen

je reactie komt wel erg raar over moet ik zeggen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:33 

Hardtraxxer

Ben besig met een track! Heb hem nu eigenlijk klaar maar misschien hebben jullie nog tips of iets dergelijks!??:D:D

http://www10.zippyshare.com/v/47943939/file.html

Hope you enjoy!! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:51 

Artiest

Arvy schreef:
Ben besig met een track! Heb hem nu eigenlijk klaar maar misschien hebben jullie nog tips of iets dergelijks!??:D:D

http://www10.zippyshare.com/v/47943939/file.html

Hope you enjoy!! :evil:

intro screech vind ik vet, kick moet wel wat zachter.
Waar is die melo ook alweer van in je climax? xd kick daarin vind ik niks, had veel ruiger moeten wezen.
geheel vet concept, maar hier en daar wat aanpassinkjes, vooral de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 19:26 

Hardtraxxer

Wij hebben onze nieuwe track ook even op YouTube gezet. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=wFfuu_GOCtM Feedback ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 22:12 

Hardtraxxer

dareactorznl schreef:

ik vin em wel vet :p
zou die wel eens willen draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:14 

Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
@Seneeq:
Je bouwt wel een vette sfeer! Vind het best wel cool klinken alleen die kick vind ik zelf niks..

Zelf ook ff een intro en een beetje outro gebouwt aan mijn nummer! Moet inderdaad nog wel een vette bassline bij! :cool:

http://www6.zippyshare.com/v/31309587/file.html

Kan hem niet echt volgen?

Je intro zit geen opbouw in? is je intro 25 sec? en daarna je midintro?..
De break komt te snel kan je beter meer afbouwen 1x4 nu is het + naar -
Wel dikke lead,melo en kick,dit nummer zeker goed afwerken,dan zie ik hem b-front zeker draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:22 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
@Seneeq:
Je bouwt wel een vette sfeer! Vind het best wel cool klinken alleen die kick vind ik zelf niks..

Zelf ook ff een intro en een beetje outro gebouwt aan mijn nummer! Moet inderdaad nog wel een vette bassline bij! :cool:

http://www6.zippyshare.com/v/31309587/file.html

haha hoezo b-Front namaak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 15:58 

Hardtraxxer

Jesper-HardBeatz schreef:
haha hoezo b-Front namaak :/

Ja als je alles goed gelezen had, zou je al gelezen hebben dat ikzelf gezegt heb dat het B-Front-achtig is......

Verder thanks voor de feedback, ik ga eraan werken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:46 

Hardtraxxer

Y-axis schreef:
dareactorznl schreef:

haha thx man :).
we moeten nog wel een aantal dingen verbeteren aan de track :) maar komt goed !

zoo das miss wat handiger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

dareactorznl schreef:
Y-axis schreef:
dareactorznl schreef:

haha thx man :).
we moeten nog wel een aantal dingen verbeteren aan de track :) maar komt goed !

zoo das miss wat handiger :P

is idd vet :thumbup: waar heb je dat filmpje mee gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:11 

Hardtraxxer

after effects denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 22:09 

Hardtraxxer

een maatje van ons heeft de video gemaakt :) maar ik dacht inderdaad after effects
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 23:23 

Hardtraxx Addict

Ondanks het feit dat m'n complete kicks weg waren dankzij een crash @ FL Studio heb ik toch nog iets kunnen redden.

Nieuwe melodie gefixed, intro van een ouder project van me gepakt en verbeterd (Is die screech overbodig?)
Kicks zijn dus nog niet zo best afgewerkt, maar het geeft een beetje een idee.

Commentaar van harte welkom!

http://www9.zippyshare.com/v/10018983/file.html

EDIT: Sorry, 30 sec stilte aan het eind. Geen idee wrm lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 23:29 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Ondanks het feit dat m'n complete kicks weg waren dankzij een crash @ FL Studio heb ik toch nog iets kunnen redden.

Nieuwe melodie gefixed, intro van een ouder project van me gepakt en verbeterd (Is die screech overbodig?)
Kicks zijn dus nog niet zo best afgewerkt, maar het geeft een beetje een idee.

Commentaar van harte welkom!

http://www9.zippyshare.com/v/10018983/file.html

ja die screech is overbodig vind de kicks te soft en die intro melo heb je al een keer eerder gebruikt, ik geloof in een remix van scope dj twilight (correct me if im wrong) verder geld het zelfde voor de climax kicks missen kracht ;) de melo is wel leuk alleen persoonlijk vind ik hem te happy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 23:38 

Hardtraxx Addict

Klopt, die intro is idd van m'n scope dj remix. Welke ik zoals de meeste van m'n projecten nooit heb afgemaakt.

Ik moet sowieso nog wat meer met die kicks bezig.

Intro ga ik dan ook nog maar even flink verbouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Klopt, die intro is idd van m'n scope dj remix. Welke ik zoals de meeste van m'n projecten nooit heb afgemaakt.

Ik moet sowieso nog wat meer met die kicks bezig.

Intro ga ik dan ook nog maar even flink verbouwen :)

die intro melo is er wel op vooruit gegaan sinds twilight toen ik die voor het eerst hoorde dacht ik wtf :P
edit: wel grappig dit want ik was vandaag weer bezig met mijn twilight remix ik ga hem helemaal verbouwen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:27 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:

je automation clip loopt zeker door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:24 

Hardtraxxer

Hier mijn demotje! Ofja, eigenlijk demotjes, want ik heb twee intro's en ik wil graag van jullie weten welke jullie de strakste vinden ;).

Megadrill - TBA

Vocals komen nog!

Greetz,
Grendiner (Megadrill)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:42 

Hardtraxx Elite

Grendiner schreef:

2e is echt vetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:39 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Grendiner schreef:

2e is echt vetjes

idd wat hij zegt de 2de, je zou die climax ook als intro kunnen gebruiken ik vind hem net iets te slap voor een climax maar leuk als intro ;)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner