Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry ik vind dit echt nu-style die we al te vaak gehoord hebben. Kicks zijn slap, melodie is niet boeiend/pakkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Sorry ik vind dit echt nu-style die we al te vaak gehoord hebben. Kicks zijn slap, melodie is niet boeiend/pakkend.


Noem dan eens een nummer wat hier erg op lijkt. Ik vindt dat dit een originele track is binnen de nustyle. Het is tenminste niet zo'n track met een standaard intro en outro en een semi-uplifting melodie met een standaard hardkick 10 >.<
De melodie is misschien niet wat je gwend bent als je allen maar DB&STF luistert, maar dat je zegt dat de kicks slap zijn kan kloppen, in de OM zit er al hardere punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KeepItStyle schreef:
Citaat:
Sorry ik vind dit echt nu-style die we al te vaak gehoord hebben. Kicks zijn slap, melodie is niet boeiend/pakkend.


Noem dan eens een nummer wat hier erg op lijkt. Ik vindt dat dit een originele track is binnen de nustyle. Het is tenminste niet zo'n track met een standaard intro en outro en een semi-uplifting melodie met een standaard hardkick 10 >.<
De melodie is misschien niet wat je gwend bent als je allen maar DB&STF luistert, maar dat je zegt dat de kicks slap zijn kan kloppen, in de OM zit er al hardere punch.

Je hebt het heel de tijd over je original mix, laat die dan horen en niet de mindere promo versie :')
Natuurlijk is er niet iets wat er als 2 druppels water op lijkt, maar het het nummer komt gewoon niet orgineel over bij mij.

Citaat:
De melodie is misschien niet wat je gwend bent als je allen maar DB&STF luistert

Leer tegen kritiek kunnen, want dit vind ik beetje zwartmakerij. Je suggereert hier dat ik weinig muziek heb gehoord :aww: Ik heb genoeg hardstyle geluisterd om mijn mening te kunnen geven, van oude tot nieuwe, van nederlandse tot italiaanse tot deense of whatever, Ik kan dus echt wel mijn eigen mening over een nummer vormen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Je hebt het heel de tijd over je original mix, laat die dan horen en niet de mindere promo versie
Natuurlijk is er niet iets wat er als 2 druppels water op lijkt, maar het het nummer komt gewoon niet orgineel over bij mij.

Leer tegen kritiek kunnen, want dit vind ik beetje zwartmakerij. Je suggereert hier dat ik weinig muziek heb gehoord Ik heb genoeg hardstyle geluisterd om mijn mening te kunnen geven, van oude tot nieuwe, van nederlandse tot italiaanse tot deense of whatever, Ik kan dus echt wel mijn eigen mening over een nummer vormen hoor...


Ja dat mag je vinden, kritiek is ok daar leer je van. Ik hoef het het echter niet mee eens te zijn.
Mijn reactie was ook niet met een boze ondertoon ,al leek het wel zo zie ik, maar grappend bedoeld :yes: Tis ook geen epic/uplifting track, maar ik vindt m persoonlijk juist origineel.
Ik/We zijn al met veel meer soort dingen bezig, dit is er een van onder de naam The Crusaderz. Tis niet dat ik persoonlijk en mn "crusadercollega" :P " vast zit aan dit soort tracks.

PS: Original Mix komt nog nie online, omdat we een label zoeken die m wil uitbrengen. Dit is ook een beetje verouderde promo cut, maar geeft wel duidelijk de basis van de track weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie kan mij vertellen hoe ik de playlist gebruik in FL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 20:43 
 
Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
Wie kan mij vertellen hoe ik de playlist gebruik in FL?

Ik dacht dat je al met FL Studio goed bezig was ? Nuja het is moeilijk uit te leggen waarvoor je alles gebruikt en hoe. Misschien moet je maar beter tutorial zoeken op Youtube ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben er al redelijk mee bezig ja
maar de playlist kan ik nog niet optimaal gebruiken. ;) En die is juist van groot belang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 21:12 
 
Donateur

Ik zou toch zeggen dat hij niet zo moeilijk is om te gebruiken. Ik ben ook nog maar enkele maanden er mee bezig en het gaat toch bij mij :P Wat moet je dan juist weten ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Wie kan mij vertellen hoe ik de playlist gebruik in FL?


Da's moeilijk uit te leggen maargoed. Je pakt de Step Sequencer, zet daar bijv. een kick in. Dan zet je 'm op Pattern 1, maak je een bassline van bijv. 4 of 8 maten in de piano roll. Vervolgens pak je de Playlist en plak je bij pattern 1 je bassline. Dan heb je bijv. bij pattern 2 je melodie of wat dan ook. Dan plak je bij de playlist je tweede pattern (in welke maat je hem dan ook wil hebben). Dan klik je op play en hoor je je gemaakte stuk nummer. Klinkt allemaal heel onduidelijk maarja. Ik denk nl dat jij je hele nummer in de Piano Roll hebt gemaakt, da's dus niet de bedoeling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 23:42 
 
Hardtraxxer

de kunst is om straks geen 1 sample in je step sequencer te hebben, maar alleen vst's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2009 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leon schreef:
de kunst is om straks geen 1 sample in je step sequencer te hebben, maar alleen vst's!

Hoezo zou je per definitie géén samples willen >.< Je wil toch gewoon een vocal erin hebben? Oke melodie/bass/kicks etc wil je niet gesampled maar zelfmaken. Maar vanwaar die 'haat' hier tegen samples? Heb hier al 10x gehoord: 'JA maar ik gebruik geen hardkick_10'. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2009 08:34 
 
Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Leon schreef:
de kunst is om straks geen 1 sample in je step sequencer te hebben, maar alleen vst's!

Hoezo zou je per definitie géén samples willen >.< Je wil toch gewoon een vocal erin hebben? Oke melodie/bass/kicks etc wil je niet gesampled maar zelfmaken. Maar vanwaar die 'haat' hier tegen samples? Heb hier al 10x gehoord: 'JA maar ik gebruik geen hardkick_10'. :')


ik heb absoluut geen haat tegen samples. maar MIJN doel is toch wel om straks tracks te maken zonder te samplen ( vocals ok.)

hardkick 10 hoor je nog steeds vaak, dat vind ik ook anders dan dat je hele loops gaat gebruiken of blutonium vocals etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2009 09:18 
 
Hardtraxxer

Leon schreef:
de kunst is om straks geen 1 sample in je step sequencer te hebben, maar alleen vst's!

Fout!

Je moet juist zorgen dat je alleen maar samples gebruikt! Wel je eigen samples uiteraard! Je moet ze dus eerst zelf maken met vst's. Als je alleen maar vst's gebruikt dan gaat je computer stotteren als een malle! Kun je beter eerst je samples maken en daarna inladen.

Ik gebruik alleen nog de vst's voor mijn melo's en sommige kleine effecten. Maar meestal sample ik die ook nog eens.

Scheelt echt zooooo veel cpu kracht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2009 10:15 
 
Hardtraxxer

a-troxx schreef:
Leon schreef:
de kunst is om straks geen 1 sample in je step sequencer te hebben, maar alleen vst's!

Fout!

Je moet juist zorgen dat je alleen maar samples gebruikt! Wel je eigen samples uiteraard! Je moet ze dus eerst zelf maken met vst's. Als je alleen maar vst's gebruikt dan gaat je computer stotteren als een malle! Kun je beter eerst je samples maken en daarna inladen.

Ik gebruik alleen nog de vst's voor mijn melo's en sommige kleine effecten. Maar meestal sample ik die ook nog eens.

Scheelt echt zooooo veel cpu kracht!


daar had ik vroeger ook last van, maar misschien is een goeie pc de juiste optie.

als jij eerst je eigen sounds met vst's maakt en vervolgens als sample gaat opslaan kun je verder ook helemaal niks meer met die sound. als je um dan gewoon als vst hebt kun je nog een beetje spelen met je sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2009 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www2.zippyshare.com/v/77924361/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2009 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee sorry vind het niets





nee geintje ;)
klinktwel mooi
melo is lekker
kick vind ik ook goed gelukt
zie wel zeker vooruitgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2009 12:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dutchevolusionz- The time is now Deftunez Version
Dit is mij verzie van het liedje Voor de duidelijkheid Dutch evolusionz is luxion en ikk XD

http://www.scantr4xx.hyves.nl
http://www.youtube.com/watch?v=Y--rS5VQhQ4

ENjoy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2009 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

InQontrol09 schreef:
http://www2.zippyshare.com/v/77924361/file.html

Je weet wat ik ervan vond ;) Luisteren kan ik momenteel nog niet maar ik neem em straks thuis mee;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik dacht laat ik dit topic weer wat naar boven halen :$

een kleine preview:

http://www.speedyshare.com/589403850.html

Ps. niet op de titel letten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer leuke melodie :woot: .

Aleen dr zit totaal geen punch/clap/kick/dreun/mep hoe je dat ook maar noemt in die kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
Leon schreef:
de kunst is om straks geen 1 sample in je step sequencer te hebben, maar alleen vst's!

Fout!

Je moet juist zorgen dat je alleen maar samples gebruikt! Wel je eigen samples uiteraard! Je moet ze dus eerst zelf maken met vst's. Als je alleen maar vst's gebruikt dan gaat je computer stotteren als een malle! Kun je beter eerst je samples maken en daarna inladen.

Ik gebruik alleen nog de vst's voor mijn melo's en sommige kleine effecten. Maar meestal sample ik die ook nog eens.

Scheelt echt zooooo veel cpu kracht!

+1

toen ik net begon gebruikte ik ook vst's
maar wat a-troxx al zegt je pc gaat stotteren waar je bang van word
vooral als hij veel hoge tonen ineens moet pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
http://www2.zippyshare.com/v/77924361/file.html

netjes man
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thanks! ben alweer bezig met een nieuwe! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 23:57 
 
Donateur

mooie nummers alleen zit er totaal geen kick in
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2009 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die zit er wel in
maar niet altijd goed hoorbaar
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner