a-troxx schreef:
Zo... Ik heb weer een nutteloze zondag middag gevuld met het maken van een track...

Ik moet in juni weer draaien @ brainwashed en was weer van plan om een eigen nummer daar te draaien.
Graag onderbouwde kritiek!!! Kan ik er wat van leren

Link:
http://www.megaupload.com/?d=5USA42NVIk moet eerlijk zeggen, ik ben verrast! Netjes gedaan!
Tempo is netjes.. Intro is logisch opgebouwd en klinkt erg proffessioneel. Het is denk ik alleen erg lastig om met dit kleine breakje in te mixen, je zou bijvoorbeeld die ene kick best hard kunnen maken om de overgang makkelijker te maken.
Breakje is netjes, lekker opgebouwd. Kick is lekker rond, plaatje klinkt lekker vol, mede door je subtiele ruis. Rond 2.5 minuut begint hij wat herhalend te klinken, maar dan ga je ook netjes over naar een wat andere melodie. Die klinkt wat rauwer, is op sich niet erg. Outtro is gewoon weer helemaal prima.
Misschien verbeterpuntjes:
* Misschien een iets hardere kick, want ik denk dat de reversed bass niet lekker zou passen.
* Misschien een simpele vocal vinden? Iets met Brainwashed of desnoods gewoon een hoge gil oid, dat zou het NET dat beetje meer afwisseling en diepgang kunnen geven.
Zeker een dikke voldoende waard!