maar dat moet je juist wel horen he, zo hard mogelijk
ik zal binnenkort wel een nieuwe link plaatsen!
ik zal binnenkort wel een nieuwe link plaatsen!
Ben blij dat er iemand is die feedback geeft. Dat wat jij hier neer typt is pure zever.douwe141 wrote:hahahh kerellullen
dat is allemaal zelf gemaakt
hahah jaloezie ofzo ?
hahah ga niet dingen suggereren die je neit zeker weet
als je hem hoort ,ga dan ff naar audicien ofzo
hoorapparaten halen:D
en nu met interpunctie en spaties zodat we het kennen lezen?douwe141 wrote:nou excuses dan voor me
iets te agressieve reactie ,
maar ik produceer wel is methem
of zit er bij , en weet dan toch echtweldat er geensamples in zitten;)
kan hetslecht hebben als hetdan wel gezegt word
maar als nog excusesdan maar
vst lijst openen en aanvinkenStokbrood wrote:misschien een hele domme vraag,maar hoe open je Nexus in Fruity Loops?
Top! DankjeDj C-Mind wrote:vst lijst openen en aanvinkenStokbrood wrote:misschien een hele domme vraag,maar hoe open je Nexus in Fruity Loops?
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben verrast! Netjes gedaan!a-troxx wrote:Zo... Ik heb weer een nutteloze zondag middag gevuld met het maken van een track...
Ik moet in juni weer draaien @ brainwashed en was weer van plan om een eigen nummer daar te draaien.
Graag onderbouwde kritiek!!! Kan ik er wat van leren
Link:
http://www.megaupload.com/?d=5USA42NV" target="_blank" rel="nofollow
Wel even naar gekeken, moet nog even kijken..InQontrol09 wrote:Nog mensen die voor Mythica Records bezig zijn toevallig?
Thxx voor de moeite om hem ff te beluisteren!Khadber wrote:Ik moet eerlijk zeggen, ik ben verrast! Netjes gedaan!a-troxx wrote:Zo... Ik heb weer een nutteloze zondag middag gevuld met het maken van een track...
Ik moet in juni weer draaien @ brainwashed en was weer van plan om een eigen nummer daar te draaien.
Graag onderbouwde kritiek!!! Kan ik er wat van leren
Link:
http://www.megaupload.com/?d=5USA42NV" target="_blank" rel="nofollow
Tempo is netjes.. Intro is logisch opgebouwd en klinkt erg proffessioneel. Het is denk ik alleen erg lastig om met dit kleine breakje in te mixen, je zou bijvoorbeeld die ene kick best hard kunnen maken om de overgang makkelijker te maken.
Breakje is netjes, lekker opgebouwd. Kick is lekker rond, plaatje klinkt lekker vol, mede door je subtiele ruis. Rond 2.5 minuut begint hij wat herhalend te klinken, maar dan ga je ook netjes over naar een wat andere melodie. Die klinkt wat rauwer, is op sich niet erg. Outtro is gewoon weer helemaal prima.
Misschien verbeterpuntjes:
* Misschien een iets hardere kick, want ik denk dat de reversed bass niet lekker zou passen.
* Misschien een simpele vocal vinden? Iets met Brainwashed of desnoods gewoon een hoge gil oid, dat zou het NET dat beetje meer afwisseling en diepgang kunnen geven.
Zeker een dikke voldoende waard!
ben er heel kort mee bezig geweest, maar ook weer opgehouden, te weinig tijd nog om serieus deel te nemen....InQontrol09 wrote:Nog mensen die voor Mythica Records bezig zijn toevallig?
Hee Tom, goed bezig jongen!a-troxx wrote:Graag onderbouwde kritiek!!! Kan ik er wat van leren