Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ach ja ik ben eigenlijk best wel een piraatje xd

Weinig legaals bij mij te vinde >.< Alleen me muziek dan. Eerst ff op YT o.i.d. kijke of et wat is, zo ja? Dan koop ik et ook legaal. (Juno, Saifam, Recess zoiets ;)) Dat is toch zo goedkoop en je helpt de artieste der ook nog mee dus fulls koop ik altijd.

En ripjes download ik natuurlijk wel gwn. Of ik download de set en rip ze zelf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb inderdaad Fruity Loops legaal gekocht Yannick. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 15:37 
 
Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
ik heb inderdaad Fruity Loops legaal gekocht Yannick. ;)

Dat is mooi zo, respect man. Eigelijk zou iedereen het zo moeten doen, maarja niet iedereen heeft het geld voor het te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Maar niet iedereen heeft het geld er voor het te kopen' vind ik zo'n slap excuus. Het kost maar 80euro en dan kun je onderhand al alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 15:45 
 
Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
'Maar niet iedereen heeft het geld er voor het te kopen' vind ik zo'n slap excuus. Het kost maar 80euro en dan kun je onderhand al alles!

Wtf 80 euro ? Ik dacht dat het enkele honderden euro's koste ! Maar ja als je degelijk wilt produceren moet je ook nog plug-ins kopen, die kostten al gauw 10 keer zo veel als FL Studio zelf. Je hebt Microtonic, Nexus, Vanguard , enz ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
'Maar niet iedereen heeft het geld er voor het te kopen' vind ik zo'n slap excuus. Het kost maar 80euro en dan kun je onderhand al alles!

Wtf 80 euro ? Ik dacht dat het enkele honderden euro's koste ! Maar ja als je degelijk wilt produceren moet je ook nog plug-ins kopen, die kostten al gauw 10 keer zo veel als FL Studio zelf. Je hebt Microtonic, Nexus, Vanguard , enz ..

Klopt.. maar Dennis, kun je eens wat laten horen wat je eens gemaakt hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 16:22 
 
Donateur

Volgens mij zit Dennis al meer dan een jaar te werken aan één of ander zalig goed nummer :P Beter dan al de nummers die ooit al gemaakt werden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha! Helaas niet Yannick, heb wel al een jaar de beschikking over kwaliteits producing gear maar heb er nog niet veel tijd in gestoken. ;) Dat gaat nog komen deze zomer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 16:38 
 
Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
Hahaha! Helaas niet Yannick, heb wel al een jaar de beschikking over kwaliteits producing gear maar heb er nog niet veel tijd in gestoken. ;) Dat gaat nog komen deze zomer. ;)

Ok dan :thumbsup: Je hebt daar zeker een mooie plaats om te produceren en te zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2009 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik zeker ja, het is ook erg prettig om er tot in de laate uurtjes te zitten en wat te prutsen. Maar daar heb ik mijn intersse nog niet echt voor, die is nu meer op het draaien zelf gericht. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2009 14:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

zo we waren weer ff bezig voor een nieuwe track. en we hadden het idee dat dit wel los zou gaan ....

ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

The SpeakerFreakz - Just Screech it.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2009 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
InQontrol09 schreef:

Nee FL Studio 8 XXL heb ik ook, ik heb ook een midi-keyboard, heb er een kabel voor gekocht en een geluidskaart besteld. daar moet je keyboard op worden aangesloten. let wel op dat je dan een geluidskaart met een gamepoort erop koopt, wel ouderwets maar zo moet het. dan moet je in FL bij midi instellingen je input device aanklikken(je keyboard dus), dan kun je opnemen met je midi-keyboard. ik doe ongeveer 3 maanden Fl studio..


Zo doe ik het ook zoals jij het zegt, ik sluit men keyboard met USB aansluiting aan men PC in de USB poort dus daar is waarschijnlijk de fout dan :)


Als je op record drukt, moet je ook nog op play drukken he !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2009 18:28 
 
Donateur

stynch schreef:
Yannicksuper schreef:
InQontrol09 schreef:

Nee FL Studio 8 XXL heb ik ook, ik heb ook een midi-keyboard, heb er een kabel voor gekocht en een geluidskaart besteld. daar moet je keyboard op worden aangesloten. let wel op dat je dan een geluidskaart met een gamepoort erop koopt, wel ouderwets maar zo moet het. dan moet je in FL bij midi instellingen je input device aanklikken(je keyboard dus), dan kun je opnemen met je midi-keyboard. ik doe ongeveer 3 maanden Fl studio..


Zo doe ik het ook zoals jij het zegt, ik sluit men keyboard met USB aansluiting aan men PC in de USB poort dus daar is waarschijnlijk de fout dan :)


Als je op record drukt, moet je ook nog op play drukken he !

Ja ik heb het al gevonden hoor, thanks anyway ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2009 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke intro Speakerfreakz maar echt een mening kan ik nog niet geven want et is maar zo'n klein stukje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2009 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onze track is dan eindelijk af (tenminste ik vind dat er niet heel veel meer aan gedaan hoeft te worden behalve een beetje outro).

Hier is ie dan!

hij heet Check it out :')
http://www17.zippyshare.com/v/32999552/file.html

Vind hem best geslaagd voor eerste serieuse poging.
Op naar de volgende! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2009 21:06 
 
Donateur

Taxi schreef:
Onze track is dan eindelijk af (tenminste ik vind dat er niet heel veel meer aan gedaan hoeft te worden behalve een beetje outro).

Hier is ie dan!

Alcoholix - Check it out :')
http://www17.zippyshare.com/v/32999552/file.html

Vind hem best geslaagd voor eerste serieuse poging.
Op naar de volgende! :P

Het is wel een geslaagd poging, maar je maakt gebruik van de alom bekende Hardkick 10 :P Misschien moet je proberen je eigen kicks te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2009 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een vriend van me en ik hebben samen een track gemaakt onder de naam: The Crusaderz, de track heet Crescent & Cross. Het is een promo cut maar de OM is ook al af(maar helaas nog geen label gevonden die hem wil releasen :innocent: )



Download link: http://www.funkyupload.com/files/CDCN6G8B/The%20Crusaderz%20-%20Crescent%20_%20Cross%20_Promo%20Cut_.mp3
Reacties graag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2009 19:23 
 
Donateur

KeepItStyle schreef:
Een vriend van me en ik hebben samen een track gemaakt onder de naam: The Crusaderz, de track heet Crescent & Cross. Het is een promo cut maar de OM is ook al af(maar helaas nog geen label gevonden die hem wil releasen :innocent: )



Download link: http://www.funkyupload.com/files/CDCN6G8B/The%20Crusaderz%20-%20Crescent%20_%20Cross%20_Promo%20Cut_.mp3
Reacties graag :thumbup:

Het nummer zit wel goed in mekaar hoor, maar de melodie zou er wat meer mogen "uitspringen" in de climax. Ik vind dat je hem niet zo duidelijk kan horen. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2009 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Het nummer zit wel goed in mekaar hoor, maar de melodie zou er wat meer mogen "uitspringen" in de climax. Ik vind dat je hem niet zo duidelijk kan horen. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen


Het is ook nog maar een promo cut, De OM klinkt nu al heel anders, vooral qua kick/punch maar ik vindt dat er verder met de melodie niks mis is gezien de techniek. Tis wel zo dat hij beetje versmeld met de kick, maar dat maakt hem juist apart ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KeepItStyle schreef:
Citaat:
Het nummer zit wel goed in mekaar hoor, maar de melodie zou er wat meer mogen "uitspringen" in de climax. Ik vind dat je hem niet zo duidelijk kan horen. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen


Het is ook nog maar een promo cut, De OM klinkt nu al heel anders, vooral qua kick/punch maar ik vindt dat er verder met de melodie niks mis is gezien de techniek. Tis wel zo dat hij beetje versmeld met de kick, maar dat maakt hem juist apart ;)

Ik vind hem erg lekker klinken in de oren, keep up the good work :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ taxi
is die melo wel zelf gemaakt
want ik heb hem al veel vaker gehoord
excuses als die wel je eigen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
@ taxi
is die melo wel zelf gemaakt
want ik heb hem al veel vaker gehoord
excuses als die wel je eigen is


Wanneer post jij weer eens een hitje dan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 13:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jah douuwe post weer iseebtrckje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 14:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chek ook my hyv zitte wattrackjes op Binnekortkome nieuwe

http://www.scantr4xx.hyves.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2009 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik vind hem erg lekker klinken in de oren, keep up the good work


Thx man :thumbup: , zulle WE ckr doen, ik zeg we omdat The Crusaderz een DUO is xd

Citaat:
@ taxi
is die melo wel zelf gemaakt
want ik heb hem al veel vaker gehoord
excuses als die wel je eigen is


Alles is zelf gemaakt, kicks, geluiden, enz. en natuurlijk ook de melodie :innocent:
Excuses zijn niet nodig want ik vat het juist op als een compliment :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner