Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:44 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Dat is geen Zatox kick (weet niet hoe je erbij komt..) maar een gratis kick van Euphorizer.


Klopt. Ben wel bezig met een kick, maar die vind ik nog niet goed genoeg. Vandaar de Euphorizer kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:08 
 
Hardtraxx Newbie

cb92 schreef:


Hier nu bezig met een projectje:


Op dit moment met wat hulp van Zygoma om de melodie wat beter te krijgen!



Vind de melodie wel lekker klinken. zou van mij wat dikker mogen.
Ik zou graag n stukje nuttige feedback geven, maar daar is mijn kennis (nog) te klein voor, vind ik (noob)

nou heb ik ook iets in elkaar geknutseld..
dus als jullie zin hebben om te lachen, en of miss wat tips kunnen geven.. schroomt u niet :D

https://soundcloud.com/nicooow/bulletproof
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:17 
 
Hardtraxxer

cb92 schreef:
@Jellybean

Na de intro komt de zang ineens heel erg abrupt erin, probeer die gewoon met een reverse rustig op te laten komen. Voorderest de sounds zijn niet verkeerd, alleen vind ik je kick niet heel lekker pitchen. Zou de pitch sowieos iets meer indimmen.

Hier nu bezig met een projectje:


Op dit moment met wat hulp van Zygoma om de melodie wat beter te krijgen!


Zou hier eerder 2 tracks van maken, klinkt vanaf de mid-intro niet meer echt samenhangend. Intro en mid-intro wel echt vet gedaan!!



Hierbij mijn 2de edit van Catatonic overload - The sexual thrill.
Ben benieuwd wat jullie meningen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:50 
 
Hardtraxxer

Hoor ik daar nou de kick van crackin' your ribs..? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 17:12 
 
Hardtraxxer

EvilNoize schreef:
Hoor ik daar nou de kick van crackin' your ribs..? :whistle:


Kick is idd niet zelf gemaakt ;) vandaar ook 'edit'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@DJQuasar Edit vind ik best wel tof mijn enige opmerking is dat de kick misschien iets te overheersend hebt staan.
In de intro merk je dat de andere geluiden weg worden gedrukt. Maar als nog die kick past er wel onder ook al is hij niet je eigen. Leuke edit :D

Ik heb eindelijk mijn 2de track ongeveer af. Ben nog niet compleet tevreden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 02:09 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt allemaal echt heel erg random. Kan niks geen lijn vinden in je melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:30 
 
Hardtraxx Newbie

Nieuwe track.Downloaden kan via de soundcloud page.

Grtz Generator :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 14:36 
 
Hardtraxxer

Feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 14:49 
 
Hardtraxx Crew

Je hoeft hem niet 2x te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 15:14 
 
Hardtraxxer

@Equalizer Je track is baas man! :thumbsup: :thumbsup: Kheb meteen gedownload en die gaat in een set r :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 16:54 
 
Hardtraxx Newbie

@Equalizer
Lekkere track man! ik had alleen het laag bij de stemmen er niet zoveel uitgehaald als ik jou was, want nu hebben je vocals best wat aardig kracht verloren imo. ook zijn je stemmen soms niet helemaal goed hoorbaar, deels ook omdat je het laag eruit hebt gehaald. voor de rest een hele degelijke track!

zelf ben ik al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar ik dacht laat ik maar eens een nummer plaatsen voor feedback. :)



Alvast bedankt voor de feedback! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@S_D je pluck is een beetje te breed qua stereo imaging, dit maakt het een beetje apart om naar te luisteren :x verder zou ik je kick wat meer onderdrukken aangezien je de distortion heel erg hoort en dit de lead synth juist weg drukt, hier moet je altijd een beetje een balans in zien te vinden. kan lastig zijn vaak, verder is het wel een leuk geheel, kan heel veel drive mee hebben :thumbup:

Heb de videoclip afgemaakt voor mijn remix, de track ga ik eerdaags gratis te download zetten :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:02 
 
Hardtraxxer

Equalizer schreef:
Nieuwe track.Downloaden kan via de soundcloud page.

Grtz Generator :thumbsup:



Wat een heerlijk plaatje is dit! Fijne kicks en een goede opbouw, pas wel op dat je je screeches niet teveel heen en weer laat vliegen. Anders gaat het klinken als een slechte Zatox plaat xd

Ben zelf ook weer even bezig geweest:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 13:50 
 
Hardtraxxer

@Jellybean je intro begint goed, al zou ik persoonlijk nog iets aan je piano sound veranderen. Opbouw is ook keurig gedaan, maar dan wanneer de climax / drop begint, had ik toch iets meer verwacht, niet een anti-climax oid. Maar toch iets meer. Ik denk dat dit ook gedeeltelijk komt omdat je de kick ook al in de intro op volle sterkte gebruikte. Je zou evt ook kunnen proberen je master volume in de breaks zachter te zetten.


Hier een nieuwe afgemaakte track van mij:


https://soundcloud.com/ditcher-1/ditcher-internal
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 13:27 
 
Artiest

@Equalizer: Het concept is vet! :) Vind alleen de kick over de hele track iets te veel overheersen (Qua volume). Ook zijn sommige sounds nog aardig droog. Verder niet heel veel op aan te merken!

@Jarno: Niet echt mijn stijl, maar productief zit het wel goed in elkaar. Vind de buildup een beetje saai, de lead klinkt erg droog. Probeer er eens wat meer reverb op te gooien ^^. Verder zou ik aan de hele track wat meer variatie toevoegen. Vind hem al snel eentonig worden.

@DJ JellyBean: Ook dit is niet echt mijn stijl. Vind de melodie wel leuk! Opbouw kan misschien iets sterker. De 'drop' klapt er niet echt in. Misschien ook wat meer variatie proberen in de melodie, of eventueel wat chords er tegen aan plakken. Waar ik me wel aan irriteer is die piano er hele tijd door, dat maakt het heel erg saai.
______________________

Zelf ben ik sinds een poosje weer wat actiever met het producen :) Heb momenteel 3 tracks liggen die zo goed als af zijn. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 18:52 
 

Hardcore
https://soundcloud.com/tharec01/dj-raffa-darkness
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Lunatic
1ste nummer zit echt leuk sfeertje in! :D
en bij het laatste nummer ben ik benieuwd wat erna komt!
netjes gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tharec schreef:

made my day
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:32 
 
Hardtraxx Newbie

Graag feedback voor deze nieuwe tracks van ons :)
ik weet dat er vocals in Technology zitten die gesampled zijn! maar we zijn atm bezig andere vocals hiervoor te maken :)

het gaat dus tot dusver om de sounds!
alvast bedankt :)





Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 09:16 
 

eerst feedback geven :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:57 
 
Hardtraxxer

@Syranity de eerste track deed mij niet zo heel veel sorry.
De 2de track heeft een lekkere intro, leuke melodie maar die vind ik persoonlijk te lang doorlopen. Die 2e midintro had namelijk echt niet zo lang gehoeven in mijn ogen want dan ben je op een gegeven moment een beetje verzadigd van de melo en dat is natuurlijk hartstikke zonde ;). Ook jammer dat je de intro niet terug laat komen, dat zou echt wel geheel in de stijl van de track passen. zeg maar zo van "reverse-pitch-reverse". Maakt het ook makkelijker om de plaat uit te mixen :)

@Lunatic: Bij de eerste tonen word ik al gegrepen, heerlijk duister sfeertje zet je neer!! :thumbsup:
En dan die melo die erop klapt! Geniaal :clap: :yay: Alleen jammer dat die kick niet vol genoeg is.
2e track: Weer zo n f*cking heerlijke build! :worship: Heerlijke track ook, mooie spelingen! Ik vind die pitch alleen niet heel vet gelukt. (het idee is wel geniaal).
3e Track: In die dubstep stukken mag de bas wel dieper van mij :) Ook het deze track vind ik moddertje vet :clap: :clap: laat je weten als je ze af hebt?? :woot:

Zelf natuurlijk ook weer eventjes bezig geweest, niet te moeilijk gedaan. Is gewoon een beetje stamppasta voor als je lekker gaat. (175 BPM! :clap: )Ik weet dat het geen technisch hoogstandje is, toch vind ik het leuk om even te delen ;) :

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 22:36 
 
Hardtraxxer

@ Boelie-beatz
Sound technish vindt ik t wel goed in elkaar steken hoor alleen zown chaotish idee :P

Hier de track die ik wou delen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:00 
 

Mod edit (Zenda): weg. Geef eerst feedback op de voorganger, zodat iedereen van elkaar kan leren. Laatste vriendelijke waarschuwing, hierna heb je een warn te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 07:11 
 

@Equalizer

Klinkt niet heel geweldig. Kick is wel nice gedaan.

Mijn remix van Tuatara
Vorige  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner