Iedereen bedankt voor de feedback!! Ik ga er nog heel ff aan sleutelen

@BramHS:
Leuke track! En kan de stijl ook echt wel waarderen, beetje Basshunter/Special D vibe

De kritiek vooraf kan ik me echter in vinden. Je mix is nog net niet strak genoeg om 'm draaibaar te maken, en sommige sounds (waaronder je eerste leadsound op 0:27) zijn nog wat dunnetjes. Voor die dingen is denk ik in dit geval layeren de uitkomst gezien het melodietje heel actief is in het mid-hoog maar wat body mist rond de mid, mid/laag frequenties (oscilator erbij in een octaaf lager kan een wereld van verschil maken).
Wat betreft de mix een tip die voor altijd muziek maken gaat veranderen

:
Gooi een referentietrack van hetzelfde genre als audiofile onderin je project. Zet het volume zo'n 9db lager (gezien die track gemasterd zal zijn) en vergelijk per element (leads/basses/drums) hoe luid ze zijn in jouw mix en in je referentie, en pas waar nodig aan (eerst qua volume en vervolgens qua EQ-ing). Je gaat je echt verbazen wat voor verschil dat gaat maken en geloof me: De pro's doen het ook!
Het probleem met ons gehoor is namelijk dat we binnen enkele minuten gewend raken aan een bepaald geluid , waardoor dat ''normaal'' klinkt. Mocht er veel te veel hoog of mid in je track zitten merk je dat snel niet meer op, en het gebruiken van een referentie houdt je altijd op de juiste koers. Hoop dat je er wat aan hebt!
@M Unic:
Ik krijg een beetje de 2007-2010 vibe van jouw track en dat is wat mij betreft een positief ding

Eigenlijk is mn feedback qua mix hetzelfde als hierboven, gebruik een referentietrack binnen je eigen project (in jouw geval een oude tatanka of HS masterz track die er naar mijn gevoel wat van weg heeft) en luister hoe dik de leads zijn, hoe de kicks klinken, hoe de opbouw is qua volheid etc. Ik mis bij jou in de climax ook wat volheid in het mid en mid/laag gebied. Snijd niet teveel weg van het laag van je leads! Verder mist ook je kick wat impact in het laag en is hij vrij schel (al weet ik dat kicks een nachtmerrie zijn in het genre..)
Verder keep it up!