Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 22:00 
 
Hardtraxxer

hoort erbij he is een klein visite kaartje ^^ komen een aantal goeie tracks aan dit zijn er 2 van een jaar geleden toen het niveau nog wat lager was.

Dusja moeten wel hehe anders weten de mensen nog niet wie we zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie groene Haren! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 10:21 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
hoort erbij he is een klein visite kaartje ^^ komen een aantal goeie tracks aan dit zijn er 2 van een jaar geleden toen het niveau nog wat lager was.

Dusja moeten wel hehe anders weten de mensen nog niet wie we zijn


Goeie tracks horen ondersteund te worden door goeie art(work).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ben zelf bezig geweest met de melodie van don't touch that stereo en ff m'n eigen 'twist' aan gegeven.
Het klinkt mischien een beetje leeg en simpel nog allemaal, maar daarom post ik het hier ook.
Opbouwende kritiek = welkom ^^
[/quote]


Ik vind je eigen versie van "Dont touch that stereo" vind ik erg goed gedaan! Alleen voor mij persoonlijk zou er wel wat meer snelheid in mogen! maar dat is zoals ik al zij mijn persoonlijke mening, ver vind ik em erg goed klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb ben even bezig geweest met een Frenchcore kerst nummer, hier is een preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:27 
 
Hardtraxxer

Haha maar nu heb ik nog steeds van niemand feedback over de track zelf :P alleen over de hoes haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke nou hier komt je feedback:
Je punch klinkt heel raar hij moet veel scherper vind ik. Lead is wel aardig, verder is opbouw bij intro wel mooi maar zoals ik al zei die punch in het begin dus ook. Reverse bass mag wat harder, en is verassend want ik doe dat zelf meestal met een normale bassdrum punch en die dan editen ipv van mijn kick punch. Bij de opbouw klinkt je lead wel een beetje dof dus mag iets scherper. Ook mogen vocals wat harder. Maar ik vind dat je punch je hele kick verpest, en die hele kick mag van mij wel iets harder want ik hoor de tail bijna niet. Qua FX en extra sounds enzo klinkt het wel heel mooi alleen werken aan je leads kicks en een beetje aan de mastering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:53 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand nog tips?

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:54 
 
Hardtraxx Crew

Als je zelf geen feedback geeft, doen wij dat ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:58 
 
Hardtraxxer

mrdfusion schreef:
Ik heb ben even bezig geweest met een Frenchcore kerst nummer, hier is een preview.



Niet echt fan van Frenchcore, dus kan niet echt oordelen over wat beter kan en wat goed is. Je productie / eindresultaat klinkt wel gewoon goed om naar te luisteren, geen idee of er toevallig iets slechts tussen zit omdat ik niet echt frenchcore luister :p. Maar goed, nice job m8 :p

Vond een oud projectje terug.. Misschien wel even leuk om te laten horen haha.

pas op: frontliner kick lol en headhunterz reversebass..

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Re-Amp Mooi hoor! Ondanks die kicks natuurlijk hahahaha. Mooie melody ook!

Zelf even iets gemaakt, even naar label sturen en hoppa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:49 
 
Hardtraxxer

Antergy schreef:
@Re-Amp Mooi hoor! Ondanks die kicks natuurlijk hahahaha. Mooie melody ook!

Zelf even iets gemaakt, even naar label sturen en hoppa!


is/was een bootleg van Noisecontrollers Venom.


en zeker opsturen! beter dan Thyron jwz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Antergy schreef:
@Re-Amp Mooi hoor! Ondanks die kicks natuurlijk hahahaha. Mooie melody ook!

Zelf even iets gemaakt, even naar label sturen en hoppa!

Als je al zoiets doet als dit (god mag weten waarom) zorg er dan in ieder geval voor dat je je dries roelvink sample in dezelfde snelheid hebt als je track...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:17 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Antergy schreef:
@Re-Amp Mooi hoor! Ondanks die kicks natuurlijk hahahaha. Mooie melody ook!

Zelf even iets gemaakt, even naar label sturen en hoppa!

Als je al zoiets doet als dit (god mag weten waarom) zorg er dan in ieder geval voor dat je je dries roelvink sample in dezelfde snelheid hebt als je track...


Niemand maar ook niemand zal dit serieus gaan nemen dus waarom zou je je dan druk maken om een tempo verschilletje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Haha das waar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:00 
 
Hardtraxxer

mrdfusion schreef:

Eerst zelf feedback geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrdfusion schreef:
Ik heb ben even bezig geweest met een Frenchcore kerst nummer, hier is een preview.


Leuk idee, melodie etc spreekt me erg aan. Alleen de kick moet nog aan gewerkt worden bijvoorbeeld die kick die je in violin hebt gebruikt was al een stuk beter geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

@stny Leuk gemaakt . Kick mag zeker aangewerkt worden.


Heb zelf nu 2 tracks af

Anti climax track



Melody climax track



Beide track snel gemaakt . Had er wel iets meer aandacht aan moeten besteden maar had de zin er af

Op naar de volgende tracks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Equalizer ik heb niks gemaakt haha alle credits naar Mr. D-Fusion, ik attendeerde hem juist ook op de kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Equalizer
Die eerste track is echt super! Alleen zou ik, maar dat is persoonlijk, die melodie uit de break nog 'n keer terug laten komen... :thumbsup:

Hier mijn nieuwe midintro, ben benieuwd wat jullie vinden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
@Equalizer
Die eerste track is echt super! Alleen zou ik, maar dat is persoonlijk, die melodie uit de break nog 'n keer terug laten komen... :thumbsup:

Hier mijn nieuwe midintro, ben benieuwd wat jullie vinden:


Heel dik! Misschien wat toms enzo toevoegen aan wanneer die vocals erin komen, voor een spannender effect? De cutoff/pluck begint heel zacht dat mag wel wat voller/harder, misschien een pad of een synth onder wanneer de cutoff omhoog gaat. In plaats van een downlifter zou ik een uplifter pakken wanneer het naar de kick toe gaat, nu is het net een beetje te onverwachts. Verder heel dik en vette sounds. Heb wel het idee dat je punch beetje veel harder staat dan je kick? Kan ik ook fout hebben. Ook kan je dit beter in het Snippets topic plaatsen.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DirtyNoizeZ schreef:
nog maar even een trackje online gegooit
je kunt m downloaden van soundcloud



Leuke track, ben zelf meer van de raw maar dit kan ik ook goed waarderen! Track zelf zit goed in elkaar. De break duurt mij net iets lang maar dit is meer een kwestie van smaak :thumbup: . De climax vind ik op het eerste gehoord een beetje teleurstellend. Daar had veel meer in gezeten als je de melodie had doorgetrokken en de 2e climax de melodie had uitgebouwd o.i.d. Nu zit het voor mijn gevoel nét tussen een anti-climax in en een melodieuze climax zegmaar. In de 2e climax gaat de kick ook vrij hoog, niet té hoog (want het klopt i.c.m. de melo) maar voor mij als raw-liefhebber wel voldoende storend haha. Is allemaal persoonlijk he, want verder zit de track keurig in elkaar en is de sounddesign en afmix prima! :thumbsup:

Ik ben zelf ook weer bezig geweest met een wat meer hardstyle 2009 track. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd de sfeer van 2009 te pakken, ook in m'n sounddesign. Toch heb ik gebruik gemaakt van een stukje uit The Wolf of Wall Street omdat dat gewoon een bazen film is! :D
Afmix kan stuk beter voor mijn gevoel, maar dat is iets waar ik echt nog aan werk (maak alles met met laptop met shitty audiokaart en een logitech setje..). Ik hoop dat jullie het wat vinden en opbouwende kritiek e.d. zijn meer dan welkom! Is ook te downloaden mocht je dat leuk vinden :thumbup: .

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:47 
 
Hardtraxxer

Ik vind de kick niet lekker doorkomen, mag van mij wel wat harder en wat minder dof. Ook hoor ik de vocals erg slecht.

Opzetje is goed alleen heeft nog wel veel werk nodig. Ook wat variatie zou niet verkeerd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=838956019450103&set=t.100001438528554&type=3&theater

dit gaat miss stom klinken maar de track veranderd zo erg door de lage kwaliteit dat hij anders wordt, wat ik eigenlijk best vet vind. Echt een drive melodie, misschien ter inspiratie voor jullie, zelfs de mini breaks klinken anders. maar misschien hoor ik wat anders in mijn hoofd, maar als iemand zo'n track kan maken :thumbsup: :thumbsup:
Vorige  1 ... 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner